Přejít na obsah

ŠKODA OCTAVIA IV RS / RS iV


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • PTiCA změnil název na Škoda Octavia RS iV / RS - 4. generace (2020)
  • o 3 týdny později...
V 18. 11. 2020 na 17:16, JanekJankovic napsal:

A z jakého to je důvodu, nevíš? Díky.

Ahoj, zrovna řeším stejný "problém". Měl jsem předtím O3 RS a sound generator byl standard. Ve všech recenzích, co jsem viděl (zahraniční i místní) sound generator měli. Já jsem z toho trochu zklamaný, protože O4 je pěkně odhlučněná a motor není moc slyšet - při sportovnějším svezení to pak působí trochu tupým a nevýrazným dojmem. Osobně jsem měl ten zvuk vlastně rád, dodávalo to emoce, takhle je to prostě jen rychlý auto.

Mám potvrzeno i od novináře/recenzenta, že to tam na testovacím voze měl (předpokládám, že byly vyrobeny dřív než ty naše). Já mám výrobu 11/2020. Už jsem psal na Škoda infoline i prodejci, jestli mi k tomu dají vyjádření, protože mě to fakt mrzí.

Druhá věc, že nelze nastavovat diferenciál VAQ, přitom by tam měl být. Celkově tomu moc nerozumím, proč tyhle prvky a možnost nastavení odebírají - ve finále, každý si to mohl zapnout/vypnout dle chuti.

 

Budeš to řešit nebo je ti to fuk?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, také mě to mrzí a vůbec nechápu proč to takto dělají. Řešil jsem to s Araverem, kde jsem auto kupoval a odpověď cituji:"Dle dostupných informací se tzv. Sound Generátor do vozidel RS bude montovat až od 48 kalendářnímu týdnu." - Domontovat nejde. Moje auto je taky vyrobeno 11/2020. Je to zvláštní, protože jak říkáš, všude na youtube, na všech test. autech to mají. Jinak auto má ve vyšších otáčkách docela dobrý zvuk, teda aspoň dle mého názoru. Nedá se nic dělat. Sice je to blbost, ale jako "machrovinku" jsem to tam chtěl mít. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu, ale zmínit to dealer mohl - však se o tom všude mluví a leckdo to vyloženě hejtí. Zatím jsem byl auto projet jenom jednou, je to ještě moc nový, ale hned mi fakt utkvělo v hlavě, jak moc velký rozdíl to bez toho zvuku je a nějak mě to bavilo míň. Zatím po stránce jízdních vlastností mě O3 bavila víc, jinak design (jak interiér, tak exteriér) je u O4 jiný level.

Kdybych něco zjistil, tak se ozvu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, lujetu napsal:

Druhá věc, že nelze nastavovat diferenciál VAQ, přitom by tam měl být. Celkově tomu moc nerozumím, proč tyhle prvky a možnost nastavení odebírají - ve finále, každý si to mohl zapnout/vypnout dle chuti.

 

 

 

 

VAQ ,,běží,, stále je řízen elektronicky bez zásahu uživatele.

Nevím co na něm chceš zapínat a vypínat.

 

Jedná se o mechanickou součástku vozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...