Přejít na obsah

smůla nebo škoda se nemění


poolcze

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, tak jsem si zakoupil taky OII combi 1,9TDI, a jsem neustále v servisu.

1. V den zakoupení s po ujetí cca 3. km jsem chtěl zařadit 5.rychlostní stupeň a nešlo to. Vrátil jsem se do servisu, kde my bylo sděleno, že se mám dostavit zítra, že to bude jen špatně namontovaný defendlock. Po 14 dnech opraveno - převodovka demontáž a rozdělání, kontrola a montáž na zpět a chyba nezjištěna nebo nechtěli jí sdělit. Spousta telefonů, dohadování a výmluv a LŽÍ !!!. A to najeli na testovacích jízdách skoro 200Km a po vyřešení mělo autíčko najeto 304km.

2.Po opravení automobil táhl do leva po puštění volantu OII zahnul. Opětovně v servisu , různé testy, dokonce přijel technik z MB. Nakonec závada byla prý vadná pneu, ale to nebylo ono, protože jsem zaslechl rozhovor technik z MB a ze servisu a něco dělali na řízení. No nic, zase jim to trvalo týden a těch telefonů a najeli spousu km.

3. Motor cukal a párkrát chcípnul. Přehrání SW a zase něco, co nikdo neřekne. (seřízení) Rekord jedno dopoledne a je to OK.

4. Mám špatně nalakované 5 dveře, ze spod, jak je otevírání tak jsou kapky. Jsem objednán na opravu.

5. A dnes jedu se ženou na nákup a nezhasl mi airback, tak jsem zvědav jak dlouho jim to bude trvat.

6. ještě občas něco tak hezky rezonuje v palubce, jak je střední přihrádka, když to jde do otáček, ale to snad bude nějaká maličkost a ne na týdny.

a to mám najeto 1800km a necelé 2 měsíce :( jsem zvědav kolik toho bude třeba do 10 000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AUTO-BRANKA Praha, kafe zadarmo,to při několika hodinovém čekání bodne,ale to je tak všechno. Je to moje první nové auto a tak jsem si říkal, že se to stát teoreticky může a je zakoupené na firmu kvůli DPH, tak s tím vrácením to by asi tak jednoduché nebylo.

Editováno: , autor: poolcze
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky