Přejít na obsah

Ztráta / únik chladící kapaliny


Wlady1980

Doporučené příspěvky

Teraz sa tu topi vsade sneh, takze pod autom tazko nieco zbabat, ale budem to sledovat....

Niekde som tu cital, ze koli vodnej pumpe treba dat pozor na typ chladiacej kvapaliny, musim pohladat v ktorej teme to bolo...

Mal este niekdo potrebu dolievat chladiaciu do SIII?

Editováno: , autor: Wlady1980
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je to jednou za cas, je to uplne normalni. Mam doma koupenou kapalinu a cca jednou za rok doplnuju. To same s olejem. Zatimco v dobach prvni generace Octavie, Fabie nebo Felicie jsem nikdy nedolival olej a 2.0TDI/103kW byla v tomhle exot, ted se bezne doliva i litr a pul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

Zacinam riesit ubytok chladiacej kvapaliny, cca 2x od max po min rysku behom najazdu cca 10t km. Zacinam ale mat pocit, ze sa to zacina zhorsovat.

Pod autom mlaka nie je, vicko od oleja je bez slemu, biely dym vidiet nie je...

 

Stretol sa s tym niekto? Je to stale v pohode alebo uz je to moc? Najazdene cca 75t km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsichni. Mam Superb III 2.0TDI r.v.2016, ale take resim problem s chladici kapalinou. Uz neni ruzova , ale jen ciste pruhledna a hlavne na dne vyrovnavaci nádržky jsou nejake usazeniny, jako povlak takovy nerezly. Mam velke podezreni ze se kapalina prehrala a degradovala. Auto zatim chladi i topi jak ma. K Fabii pokud by se nekomu hodilo jsem nasel pdf viz priloha. Jak jsem kde cetl tak se problem tyka daleko vice vozu nez koncern priznava.
Vyresili jste nekdo vadnou kapalinu se servisem na zaruku? Nekde doporucuji nejaky chemicky postup procisteni jinde zase prolit destilkou. Chemicky postup si AS ceni zhruba na 8tis Kc. Muze mi nekdo doporucit co je spravne?

 

chlad_kapal.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

cau, dneska jsem chtel dolit kapalinu protoze mam pod minimem ale pohled do nadrzky me nepotesil, uplne hneda tedy neni ale jsou tam srazeniny a lehky film na povrchu viz foto. auto jeste nemam ani 2 roky :( myslite ze mam tu G13 srajdu z repkoveho glycerinu vymenit za G12evo?  nerad bych resil ucpany vymenik nebo zadrenou pumpu. menili jste uz nekdo zdegradovanou chladici kapalinu v superbu 3? dik

20201110_101806.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky za info, ty vlakna na foru jsem si procetl a nechtel bych prave resit zarostly vymenik a proplachy. nechapu proc se to prepaluje, nejezdim pilu. mozna to prepaluje webasto? doplnil jsem zatim kapalinu G13. ta origo kapalina je uz vybledla. v nadobce jsou jakoby zrnka pisku kdyz jsem to prosvitil lampickou. meni se G13 tedy na zaruku za tu BASF G12evo kdyz jsou na to vydane ty TPI?

20201112_105450.jpg

20201112_111103.jpg

20201112_111541.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím nakolik se řídí TPI, mám dojem že pro TDI tu záměnu za tu druhou provádí, mě v TSI dali zřejmě opět G13 a od stejného výrobce.

Jestli jezdíš, nebo nejezdíš ostře asi nemá úplně vypovídající hodnotu. Až takový vliv to nejspíš nemá. Navíc nikdo z těch, jenž mělo tento problém ani nějaké přehřátí při jízdě nezpozorovalo. To asi proto, že k němu dochází ve vodním mezichladiči (dle článku).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...