Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pánové zdravím vás, dnes se mi za jízdy rozblikala kontrolka žhavení auto ztratilo výkon a začalo kuckat za jízdy a při zastavení chciplo, znovu jsem ho nastartoval, naskočilo a hned zase chciplo jak padly otáčky dolů. Na diagnostice mi vyskočilo palivové čerpadlo,, chyba šla vymazat a po vymazání znovu nenaskočila a auto dojelo domů normálně bez poruch a dalších závad na diagnostice, zůstalo vše čisté. Nevíte někdo co se mohlo stát? Jel jsem na rezervu v nádrži (80km dojezd) tankuju jen vervu, mohlo to jen nasát nějaký binec nebo vzduch?

A nebyla ta chyba více konkrétnější? Jestli vysokotlaké nebo nízkotlaké čerpadlo?

Já měl u mého auta problém s nízkotlakým čerpadlem a to se chovalo tak, že jsem nastartoval až na několikátý pokus, vysokotlaké čerpadlo to dotáhlo.

Když nefunguje vysokotlaké čerpadlo, tak to právě se bude projevovat pravděpodobně tak, jak to bylo v tomto případě. 

Pokud to ale po smazání je zas OK, tak se to může objevit někdy znovu. Nejspíš se to dostalo do nějakých hraničních hodnot a SW to vyhodnotil jako chybu a zastavil to úplně, mohlo to být jen jednorázové.

  • Autor

Zdravím, bohužel konkrétnější údaj nemám ani jestli to bylo nízko či vysokotlaké čerpadlo měl jsem tam jen kolonku palivové čerpadlo, právě jsem si řekl že bych zkusil štěstí a někdo nevěděl na první dobrou, protože známý mi říkal že mi v servisu nemusí nic najít tak abych nejel zbytečně

Jo, ta chyba se chová podobně jako první připomenutí EGR ventilu. Poprvé jde smazat v pohodě a zase se jede, podruhé už je to horší. Otázkou je, co zapříčinilo ten problém zde. Já osobně bych požádal někoho, jestli to motorová jednotka umí (nevím to teď jistě), prozkoušet akční členy skrze diagnostiku, třeba to něco odhalí. Dost možná ale, jak jsem psal, to byla jednorázová věc a už se to znovu neukáže. Třeba se najde ale někdo ještě se stejným problémem, kdo bude vědět

  • Autor
V 1. 11. 2022 na 20:40, Krosta napsal:

Jo, ta chyba se chová podobně jako první připomenutí EGR ventilu. Poprvé jde smazat v pohodě a zase se jede, podruhé už je to horší. Otázkou je, co zapříčinilo ten problém zde. Já osobně bych požádal někoho, jestli to motorová jednotka umí (nevím to teď jistě), prozkoušet akční členy skrze diagnostiku, třeba to něco odhalí. Dost možná ale, jak jsem psal, to byla jednorázová věc a už se to znovu neukáže. Třeba se najde ale někdo ještě se stejným problémem, kdo bude vědět

Děkuju za odpovědi, auto již stojí v servisu a já nedočkavě čekám na verdikt, při cestě do servisu auto znovu chciplo a ke kontrolce žhavení se přidala i kontrolka motoru a auto muselo dojet na laně tak uvidím co z toho bude. 

  • 8 měsíců později...

Paní kluci.... Nouzový režim moji Octavie pri potřebě výkonu... Poraďte 

  • 1 rok později...

Zdravím,

Pálí mě palčivý problém. Jsem novým majitelům Škoda Octavia III RS 2.0 TDI 135 kW. Auto už měsíc stálo v servise kde se řešila možná vada turbodmychadla. Nakonec oči padly na neoriginální hadičky, které byli směšně široké a měli velkou světlost. Auto poté jezdilo 3 dny bez problému. Dnes se stal opět stejný problém. Zhruba půl kilometru jízdy se kontrolka rozblikala a motor přešel do nouzového režimu. Následně jsem motor vypnul a zapnul a auto šlapalo tak jak má. Napadlo mě, že by se mohlo jednat o studený start a moc velký výkon na začátek jízdy. I kdyby ne, chci se zeptat vás zkušených, zda-li se někdo potýká se stejným problémem než zaplatím výměnu popř. Repas turba. Díky za odpovědi a za pomoc.

Diagnostika, diagnostika, diagnostika. Bez toho je to pouze nahodilé střílení od boku.

Diagnostika ukázala toto, mechanika napadl nějaký špatný konektor, nesoustředí se ale přímo na věci okolo motoru a tak, takže neví přesně. Zajímá mě jen jestli někdo řešil stejný problém. Stává se to jen občas.

Screenshot_2024-08-17-10-53-58-23_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Tak to musíš dát do servisu, který to umí. Lz soudit, že ty hadičky to nejspíš nezpůsobovaly. Anebo to zkus tady.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.