Macc Vloženo 11. Listopad 2006 Vloženo 11. Listopad 2006 Omlouvám se ale nemohu to najít a tak proto zakládam nové téma. Za jak dlouhou dobu se musí rozhžavit žhavička? Když ji dám přímo na baterku tak to dlouho trvá, a stejně se rozsvítí jen asi na 5mm. Velmi dlouho točí startér a je potřeba přižhavit a oni jdou jen tři na 5mm OCTAVIA 1.9TDi MR2001 Poradí někdo pls? Díky Macc Citovat
Pepa007 Vloženo 11. Listopad 2006 Vloženo 11. Listopad 2006 (editace) Omlouvám se ale nemohu to najít a tak proto zakládam nové téma.Za jak dlouhou dobu se musí rozhžavit žhavička? Když ji dám přímo na baterku tak to dlouho trvá, a stejně se rozsvítí jen asi na 5mm. Velmi dlouho točí startér a je potřeba přižhavit a oni jdou jen tři na 5mm OCTAVIA 1.9TDi MR2001 Poradí někdo pls? Díky Macc Myslím, že rudá by měla být tak do cca 3až 4 vteřin tak jak říkáš při přímém napojení na baterku. pokud to tak není tak to neřeš a dej nové patří tam buď Beru 0 100 226 227, nebo Bosch C 250 202 022 Dají se koupit kolem 300 za kus . Třeba tady http://www.mjauto.cz/akce.htm Editováno: 11. Listopad 2006, autor: Pepa007 Citovat
Macc Vloženo 12. Listopad 2006 Autor Vloženo 12. Listopad 2006 Díky za radu Dám tam nové a nebudu polemizovat Díky Macc Citovat
Shotek Vloženo 7. Prosinec 2006 Vloženo 7. Prosinec 2006 Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho. Citovat
rtg61 Vloženo 7. Prosinec 2006 Vloženo 7. Prosinec 2006 Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho. zkus u toho sledovat teplotu ) Citovat
PURE Vloženo 7. Prosinec 2006 Vloženo 7. Prosinec 2006 Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho. Zhaveni se zapne pokud je teplota mensi nez +5°C a pak se doba primerene prodluzuje.Treba pri -20°C to zhavi i 20s. Citovat
Shotek Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho. Zhaveni se zapne pokud je teplota mensi nez +5°C a pak se doba primerene prodluzuje.Treba pri -20°C to zhavi i 20s. No jo, ale ono to dělá třeba hodinu po sobě. Jednou to žhaví sekundu, pak někam popojedu zase sednu do auta a najednou to žhaví 10sec. Jako závada to asi není. Nebo jestli je, tak se s tím asi dá žít, ale jen mě zajímá čím by to mohlo být. Citovat
Píďa Vloženo 10. Prosinec 2006 Vloženo 10. Prosinec 2006 Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho. Zhaveni se zapne pokud je teplota mensi nez +5°C a pak se doba primerene prodluzuje.Treba pri -20°C to zhavi i 20s. Pure má pravdu, funguje mi to tak jak píše.... Citovat
Hadzim Vloženo 14. Prosinec 2006 Vloženo 14. Prosinec 2006 Pure by měl spíš říct že to jak dlouho motor žhaví a to jak dlouho svítí kontrolka žhavení jsou dvě rozdílné věci. Citovat
PURE Vloženo 14. Prosinec 2006 Vloženo 14. Prosinec 2006 Pure by měl spíš říct že to jak dlouho motor žhaví a to jak dlouho svítí kontrolka žhavení jsou dvě rozdílné věci. Hmmm,necham se poucit,zase az taky odbornik nejsem.Podle me zhavim tak dlouho dokud nezhasne kontrolka.Ale rikam,mam to jen vycteno z manualu a nekolika knizek a nekolika rad v servisu.Pokud rikam nepravdu,tak se omlouvam..... Muzes prosim objasnit jak to ve zkutecnosti teda je?????Zajima me to. Citovat
gdanx Vloženo 17. Prosinec 2006 Vloženo 17. Prosinec 2006 Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho. taky jsem mel tenhle problem a bylo vadne cidlo chladici kapaliny .. mrkni na to, je dvoudilne, jedna cast do jednotky, druha do budiku .. tzn. i kdyz je na budikach vse ok, tak muze bejt v prdeli cast, ktera dava info do jednotky a pak to zhavi zbytecne dlouho Citovat
Shotek Vloženo 18. Prosinec 2006 Vloženo 18. Prosinec 2006 Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho. taky jsem mel tenhle problem a bylo vadne cidlo chladici kapaliny .. mrkni na to, je dvoudilne, jedna cast do jednotky, druha do budiku .. tzn. i kdyz je na budikach vse ok, tak muze bejt v prdeli cast, ktera dava info do jednotky a pak to zhavi zbytecne dlouho To by mohlo byt ono, protoze jednou se mi stalo, ze mi chvilku po nastartovani blikala kontrolka chladici kapaliny, pritom je s ní vsechno v poradku. Tak jestli to nedela jen to cidlo. Citovat
gdanx Vloženo 19. Prosinec 2006 Vloženo 19. Prosinec 2006 to bejva zas neco jinyho, cidlo ve vyrovnavaci nadrzce (kus dratu), vetsinou staci ocistit, nebo koupit rovnou novou nadobku, cena zadna tragedie, myslim ze cca 3 kila za novou Citovat
Mad_Boxs Vloženo 2. Červenec 2007 Vloženo 2. Červenec 2007 Prosím vás, kdy by se mělo spínat žhavení u Oktávky? Je mi to takové podezřelé, po zapnutí klíčku kontrolka žhavení jen na chvíli blikne. Po nastartování mi pak sepne relé žhavení a začne to žhavit až u nastartovaného motoru, žhavení se po chvíli vypne, ale kontrolka při tom nesvítí. Citovat
quicksilver Vloženo 2. Červenec 2007 Vloženo 2. Červenec 2007 Prosím vás, kdy by se mělo spínat žhavení u Oktávky? Je mi to takové podezřelé, po zapnutí klíčku kontrolka žhavení jen na chvíli blikne. Po nastartování mi pak sepne relé žhavení a začne to žhavit až u nastartovaného motoru, žhavení se po chvíli vypne, ale kontrolka při tom nesvítí. žhavení se zapne v poslední neodpružené poloze. to znamená v poloze před startem. Teď v létě mi svítí tak 2 vteřiny. S něčím podobným jsem se setkal u Citroenu, pořád jsem řešil, proč to žhaví až při startu. Pak jsem na to přišel- prostě někdo měnil spínací skříňku a dal tam z benzínové verze- ta má o jednu polohu méně. Ale to asi nebude tvůj problém. Jinak kontrolka žhavení nemá za význam ukazovat jen kdy žhaví žhavící svíčky, ale taky může být problém se spínačem brzd, popřípadě žárovkami v brzdových světlech. Citovat
octavie81 Vloženo 2. Červenec 2007 Vloženo 2. Červenec 2007 co je to za blbost,v lete to nezhavi,jen to blikne Citovat
sakin Vloženo 2. Červenec 2007 Vloženo 2. Červenec 2007 co je to za blbost,v lete to nezhavi,jen to blikne léto neléto,záleží přece na venkovní teplote Citovat
Pepa007 Vloženo 2. Červenec 2007 Vloženo 2. Červenec 2007 co je to za blbost,v lete to nezhavi,jen to blikne léto neléto,záleží přece na venkovní teplote Ano záleží. Žhaví při teplotě pod 5 stupňů. Citovat
octavie81 Vloženo 3. Červenec 2007 Vloženo 3. Červenec 2007 no tak to je mi jasne,kdyby to zhavilo 2vteriny,tak by muselo byt 2st nad nulou.to by musel parkovat na snezce..A i kdyby mel zvedlou dobu zhaveni,porad je v noci 13-16 stupnu Citovat
quicksilver Vloženo 3. Červenec 2007 Vloženo 3. Červenec 2007 no tak to je mi jasne,kdyby to zhavilo 2vteriny,tak by muselo byt 2st nad nulou.to by musel parkovat na snezce..A i kdyby mel zvedlou dobu zhaveni,porad je v noci 13-16 stupnu Tk jsem tady nechtěl počítat desetiny sekundy - prostě blikne, no Citovat
Bazz Vloženo 6. Červenec 2007 Vloženo 6. Červenec 2007 Nazdárek pánové mám také dotaz mám octu po face motor 1.9 TDI ALH 66 KW a taky mi žhaví i v létě ne tak dlouho jako v zimě , ale aby mi kontrolka jen problikla to se mi nestane může to být čipem? (mám to čiplý ) díky za odpověď Citovat
Ika Brno Vloženo 2. Srpen 2007 Vloženo 2. Srpen 2007 no tak to je mi jasne,kdyby to zhavilo 2vteriny,tak by muselo byt 2st nad nulou.to by musel parkovat na snezce..A i kdyby mel zvedlou dobu zhaveni,porad je v noci 13-16 stupnu Tk jsem tady nechtěl počítat desetiny sekundy - prostě blikne, no No me zase nekdy zustane svitit ted v lete i 10 sec a kdyz nastartuji tak vzdy napoprve, ale nekdy normalne a obcas zase slysim ze motor vybehne do otacek a pak se zase vrati standardne na volnobeh. Co to? Nikdy jsem nic podobneho nenasel. Dik za radu Citovat
TDIfun Vloženo 3. Srpen 2007 Vloženo 3. Srpen 2007 no tak to je mi jasne,kdyby to zhavilo 2vteriny,tak by muselo byt 2st nad nulou.to by musel parkovat na snezce..A i kdyby mel zvedlou dobu zhaveni,porad je v noci 13-16 stupnu Tk jsem tady nechtěl počítat desetiny sekundy - prostě blikne, no No me zase nekdy zustane svitit ted v lete i 10 sec a kdyz nastartuji tak vzdy napoprve, ale nekdy normalne a obcas zase slysim ze motor vybehne do otacek a pak se zase vrati standardne na volnobeh. Co to? Nikdy jsem nic podobneho nenasel. Dik za radu To spise bude vadnym cidlem teploty co? Citovat
TDIfun Vloženo 3. Srpen 2007 Vloženo 3. Srpen 2007 Nazdárek pánové mám také dotaz mám octu po face motor 1.9 TDI ALH 66 KW a taky mi žhaví i v létě ne tak dlouho jako v zimě , ale aby mi kontrolka jen problikla to se mi nestane může to být čipem? (mám to čiplý ) díky za odpověď Pochybuji ze by se nekdo vrtal v softu a upravoval zhaveni. Citovat
Matrix Vloženo 3. Srpen 2007 Vloženo 3. Srpen 2007 Pochybuješ špatně, ve vagu se dá nastavit prodloužení anebo zkrácení žhavení... já si ho třeba prodloužil, v zimě sem měl problémy... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.