Přejít na obsah

Žhavení


Macc

Doporučené příspěvky

Omlouvám se ale nemohu to najít a tak proto zakládam nové téma.

Za jak dlouhou dobu se musí rozhžavit žhavička?

Když ji dám přímo na baterku tak to dlouho trvá, a stejně se rozsvítí jen asi

na 5mm.

Velmi dlouho točí startér a je potřeba přižhavit a oni jdou jen tři na 5mm

OCTAVIA 1.9TDi MR2001

Poradí někdo pls?

Díky Macc

:blbec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se ale nemohu to najít a tak proto zakládam nové téma.

Za jak dlouhou dobu se musí rozhžavit žhavička?

Když ji dám přímo na baterku tak to dlouho trvá, a stejně se rozsvítí jen asi

na 5mm.

Velmi dlouho točí startér a je potřeba přižhavit a oni jdou jen tři na 5mm

OCTAVIA 1.9TDi MR2001

Poradí někdo pls?

Díky Macc

:blbec:

Myslím, že rudá by měla být tak do cca 3až 4 vteřin tak jak říkáš při přímém napojení na baterku. pokud to tak není tak to neřeš a dej nové patří tam buď

Beru 0 100 226 227, nebo

Bosch C 250 202 022

Dají se koupit kolem 300 za kus . Třeba tady

http://www.mjauto.cz/akce.htm

Editováno: , autor: Pepa007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho.

Zhaveni se zapne pokud je teplota mensi nez +5°C a pak se doba primerene prodluzuje.Treba pri -20°C to zhavi i 20s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho.

Zhaveni se zapne pokud je teplota mensi nez +5°C a pak se doba primerene prodluzuje.Treba pri -20°C to zhavi i 20s.

No jo, ale ono to dělá třeba hodinu po sobě. Jednou to žhaví sekundu, pak někam popojedu zase sednu do auta a najednou to žhaví 10sec. Jako závada to asi není. Nebo jestli je, tak se s tím asi dá žít, ale jen mě zajímá čím by to mohlo být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho.

Zhaveni se zapne pokud je teplota mensi nez +5°C a pak se doba primerene prodluzuje.Treba pri -20°C to zhavi i 20s.

Pure má pravdu, funguje mi to tak jak píše.... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pure by měl spíš říct že to jak dlouho motor žhaví a to jak dlouho svítí kontrolka žhavení jsou dvě rozdílné věci.

Hmmm,necham se poucit,zase az taky odbornik nejsem.Podle me zhavim tak dlouho dokud nezhasne kontrolka.Ale rikam,mam to jen vycteno z manualu a nekolika knizek a nekolika rad v servisu.Pokud rikam nepravdu,tak se omlouvam.....

Muzes prosim objasnit jak to ve zkutecnosti teda je?????Zajima me to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho.

taky jsem mel tenhle problem a bylo vadne cidlo chladici kapaliny .. mrkni na to, je dvoudilne, jedna cast do jednotky, druha do budiku .. tzn. i kdyz je na budikach vse ok, tak muze bejt v prdeli cast, ktera dava info do jednotky a pak to zhavi zbytecne dlouho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čím to je, že někdy mi žhavení trvá třeba cca 10s? Většinou ta kontrolka jen blikne a to i ráno (auto stojí venku) a třeba tak jednou za 15 nastartování to žhavení trvá dlouho.

taky jsem mel tenhle problem a bylo vadne cidlo chladici kapaliny .. mrkni na to, je dvoudilne, jedna cast do jednotky, druha do budiku .. tzn. i kdyz je na budikach vse ok, tak muze bejt v prdeli cast, ktera dava info do jednotky a pak to zhavi zbytecne dlouho

To by mohlo byt ono, protoze jednou se mi stalo, ze mi chvilku po nastartovani blikala kontrolka chladici kapaliny, pritom je s ní vsechno v poradku. Tak jestli to nedela jen to cidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Prosím vás, kdy by se mělo spínat žhavení u Oktávky? Je mi to takové podezřelé, po zapnutí klíčku kontrolka žhavení jen na chvíli blikne. Po nastartování mi pak sepne relé žhavení a začne to žhavit až u nastartovaného motoru, žhavení se po chvíli vypne, ale kontrolka při tom nesvítí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím vás, kdy by se mělo spínat žhavení u Oktávky? Je mi to takové podezřelé, po zapnutí klíčku kontrolka žhavení jen na chvíli blikne. Po nastartování mi pak sepne relé žhavení a začne to žhavit až u nastartovaného motoru, žhavení se po chvíli vypne, ale kontrolka při tom nesvítí.

žhavení se zapne v poslední neodpružené poloze. to znamená v poloze před startem. Teď v létě mi svítí tak 2 vteřiny.

S něčím podobným jsem se setkal u Citroenu, pořád jsem řešil, proč to žhaví až při startu. Pak jsem na to přišel- prostě někdo měnil spínací skříňku a dal tam z benzínové verze- ta má o jednu polohu méně. :p

Ale to asi nebude tvůj problém. Jinak kontrolka žhavení nemá za význam ukazovat jen kdy žhaví žhavící svíčky, ale taky může být problém se spínačem brzd, popřípadě žárovkami v brzdových světlech. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
no tak to je mi jasne,kdyby to zhavilo 2vteriny,tak by muselo byt 2st nad nulou.to by musel parkovat na snezce..A i kdyby mel zvedlou dobu zhaveni,porad je v noci 13-16 stupnu

Tk jsem tady nechtěl počítat desetiny sekundy - prostě blikne, no :palec2:

No me zase nekdy zustane svitit ted v lete i 10 sec a kdyz nastartuji tak vzdy napoprve, ale nekdy normalne a obcas zase slysim ze motor vybehne do otacek a pak se zase vrati standardne na volnobeh.

Co to? Nikdy jsem nic podobneho nenasel. Dik za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak to je mi jasne,kdyby to zhavilo 2vteriny,tak by muselo byt 2st nad nulou.to by musel parkovat na snezce..A i kdyby mel zvedlou dobu zhaveni,porad je v noci 13-16 stupnu

Tk jsem tady nechtěl počítat desetiny sekundy - prostě blikne, no :palec2:

No me zase nekdy zustane svitit ted v lete i 10 sec a kdyz nastartuji tak vzdy napoprve, ale nekdy normalne a obcas zase slysim ze motor vybehne do otacek a pak se zase vrati standardne na volnobeh.

Co to? Nikdy jsem nic podobneho nenasel. Dik za radu

To spise bude vadnym cidlem teploty co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek pánové mám také dotaz mám octu po face motor 1.9 TDI ALH 66 KW a taky mi žhaví i v létě ne tak dlouho jako v zimě , ale aby mi kontrolka jen problikla to se mi nestane může to být čipem? (mám to čiplý ) díky za odpověď

Pochybuji ze by se nekdo vrtal v softu a upravoval zhaveni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...