kajak16 Vloženo 5. Únor 2023 Sdílet Vloženo 5. Únor 2023 (editace) Zdravím všechny, mám Ocatvia 3 1.6 tdi 81kW, 250NM, 110HP, 4x4 a přišlo mě to slabý, moc to nejelo tak jsem navštívil typka co chipuje a na brzdě naměřil 95 koni 220Nm takže se mě to nezdálo. Nahrál mě chip na 320Nm a 130koní. (Proběhlo to tak že si stáhl předem originál sw s tím že si to nachystá abych tam nemusel čekat) Naměřeno bylo 245Nm a 105 koní což není ani to co tam má být z výroby. Auto jede lépe, je to poznat, kdyby to jelo takhle tak jsem na chip vůbec nešel. A teď otázka v čem může být problém? Na diagnostice Žádná závada. Ten co mě chip dělal tak tvrdí že čipem to není že to má vyzkoušené a že je něco špatně na autě ale měl jsem ho u něj týden a zkoušel měnit zůzná čidla, kontroloval turbo a na nic nepřišel. Ještě chce vyzkoušet vytáhnout vstřiky a otestovat je na mašině. Regenerace co 200km. Jezdím převážně jen do práce 15km a zpět. Mám VCDS tak bych mohl udělat LOG kdyby byl někdo ochoten to zkontrolovat. Nebo nějaký nápad rada čím to může být? Děkuji Edit: najeto 134 tisíc, r.v.2016 Editováno: 5. Únor 2023, autor: kajak16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SROTTY Vloženo 5. Únor 2023 Sdílet Vloženo 5. Únor 2023 Kolik to má najeto a jak je to staré ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 5. Únor 2023 Sdílet Vloženo 5. Únor 2023 zkus zajet na jinou brzdu.... třeba za Motorpowerem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Domio Vloženo 5. Únor 2023 Sdílet Vloženo 5. Únor 2023 Nepíšeš kolik má nalítáno, podívej se při kolika km byla poslední regenerace a porovnej z budíkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajak16 Vloženo 5. Únor 2023 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2023 před 1 hodinou, SROTTY napsal: Kolik to má najeto a jak je to staré ? Najeto 134000, r.v.2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajak16 Vloženo 5. Únor 2023 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2023 před 7 hodinami, Domio napsal: Nepíšeš kolik má nalítáno, podívej se při kolika km byla poslední regenerace a porovnej z budíkama. Na sledování regenerace používám aplikaci Vag dpf a mobil na stálo v autě, takže vím o každé regeneraci a vždy ji dokončím. Nechápu co mám porovnat s budíkama? Jaké budíky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Domio Vloženo 5. Únor 2023 Sdílet Vloženo 5. Únor 2023 kajak16 // V pořádku, ignoruj mojí odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blashyrk Vloženo 8. Únor 2023 Sdílet Vloženo 8. Únor 2023 V 5. 2. 2023 na 19:43, kajak16 napsal: Na sledování regenerace používám aplikaci Vag dpf a mobil na stálo v autě, takže vím o každé regeneraci a vždy ji dokončím. Nechápu co mám porovnat s budíkama? Jaké budíky? Mohu poprosit o jakou aplikaci se v mobilu jedná o informaci že dpf regeneruje, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajak16 Vloženo 8. Únor 2023 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2023 před 5 hodinami, Blashyrk napsal: Mohu poprosit o jakou aplikaci se v mobilu jedná o informaci že dpf regeneruje, díky Aplikace se jmenuje VAG DPF, mrkněte na video: https://www.youtube.com/shorts/KMsb4Ee1qEY zapíná se automaticky po zapnutí zapalování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 8. Únor 2023 Sdílet Vloženo 8. Únor 2023 Ja som mal na brzde mať 185koní mal som 170koní. DPFko pripchaté, vstreky mimo normu po vyčistení DPF a vstrekov výkon 186koní po chipe cca 220koní. Takže vzhľadom na to, že máš problémy s DPFkom tak by som sa zameral na to. Podľa mňa to auto nemá 134tkm ale tak 234tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajak16 Vloženo 10. Únor 2023 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2023 V 8. 2. 2023 na 21:53, marfan napsal: Ja som mal na brzde mať 185koní mal som 170koní. DPFko pripchaté, vstreky mimo normu po vyčistení DPF a vstrekov výkon 186koní po chipe cca 220koní. Takže vzhľadom na to, že máš problémy s DPFkom tak by som sa zameral na to. Podľa mňa to auto nemá 134tkm ale tak 234tkm. Z čeho usuzujete že mám problém s DPF? Zaplnění je momentálně 40g z celkových 80g. To by mohlo odpovídat nájezdu 134tkm nebo ne? takže by mohl vydržet celkem cca 250tkm? Jak se projevuje přicpané DPF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BigFoot007 Vloženo 11. Únor 2023 Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 Trochu OT, ale pricina moze byt rovnaka Asi by som skontroloval nasavanie a privod vzduchu - je mozne, ze karbon uz napachal skody a je treba dekarbonovat. A zaroven je treba zacat auto krmit dobrou naftou a k tomu prihadzovat nejake tie aditiva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajak16 Vloženo 11. Únor 2023 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 Addresa 01: Motor (04L 906 056 CQ) 18:19:17 IDE07708 Turbodm.1: výstup kompr.: snímač teploty 1: řada 1: hr. hodnota 2.7 °C IDE07710 Výstup chladiče pln.vzd.: snímač teploty 1: řada 1: hr. hodnota 2.5 °C IDE07712 turbodmychadlo 1: vstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 75.0 °C IDE07714 Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota 6.2 °C IDE07716 Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 4.2 °C IDE07718 Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota -40.0 °C IDE07725 Snímač teploty chlad. kap. 1: řada 1 na hlavě válců: hr.hodnota 3.0 °C IDE07729 Zp. vedení výf. plynů: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 0.0 °C IDE07807 Snímač teploty paliva 1: řada 1: hrubá hodnota 2.2 °C IDE07916 Sonda lambda řady 1 za oxid. katalyzátorem: tepl.výfuku vypočt. 9.5 °C IDE07928 Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyzátorem: tepl.výfuku vyp. 5.5 °C IDE08064 Měřič hmotnosti vzduchu 1: řada 1: snímač teploty:hrubá hodnota 5.0 °C Udělal jsem výpis teplot, auto stojí v garáži kde je jsou 3°C, zkontroluje mě to někdo? Hlavně IDE7712 75°C a IDE7718 -40°C. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 11. Únor 2023 Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 před 22 hodinami, kajak16 napsal: Z čeho usuzujete že mám problém s DPF? Zaplnění je momentálně 40g z celkových 80g. To by mohlo odpovídat nájezdu 134tkm nebo ne? takže by mohl vydržet celkem cca 250tkm? Jak se projevuje přicpané DPF? Tak možností je viacero. Ak je dosiahnutý tlak na rail rampe aký je požadovaný, ak je dosiahnutý tlak turba aký sa žiada, tak to môžu byť už nie moc dobre vstreky a pripchaté DPF. Pripchaté DPFko sa prejavuje asi tak, že pri úprave to ma oveľa väčšie teploty na tom DPFku a potom RJ motora obmedzuje výkon. Tak isto je tam veľký protitlak a tým pádom aj turbo nevie pretlačiť to DPF len tak. Ak nieje veľký protitlak na DPFku tak pozrieť vstreky, ak budú OK vstreky pozrieť kompresie, ak budú dobré kompresie tak ešte ma napadá či dodáva podávacie čerpadlo dostatok paliva, prípadne vysokotlaké čerpadlo. Myslím, že ten úpravca mal skontrolovať nejaké takéto veci. Motorpower určite vie k tomu napísať viac, keďže upravuje auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajak16 Vloženo 11. Únor 2023 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 před 39 minutami, marfan napsal: Tak možností je viacero. Ak je dosiahnutý tlak na rail rampe aký je požadovaný, ak je dosiahnutý tlak turba aký sa žiada, tak to môžu byť už nie moc dobre vstreky a pripchaté DPF. Pripchaté DPFko sa prejavuje asi tak, že pri úprave to ma oveľa väčšie teploty na tom DPFku a potom RJ motora obmedzuje výkon. Tak isto je tam veľký protitlak a tým pádom aj turbo nevie pretlačiť to DPF len tak. Ak nieje veľký protitlak na DPFku tak pozrieť vstreky, ak budú OK vstreky pozrieť kompresie, ak budú dobré kompresie tak ešte ma napadá či dodáva podávacie čerpadlo dostatok paliva, prípadne vysokotlaké čerpadlo. Myslím, že ten úpravca mal skontrolovať nejaké takéto veci. Motorpower určite vie k tomu napísať viac, keďže upravuje auta. Díky za info. Vstřiky u něho nechám otestovat až mu dovezou novou mašinu, tu co má neumí ty moje, mám delphi. Novej poznatek je že po chipu není regenerace dpf po 200km ale je po 330km (mám zatím 2) Teď mám najeto 300km od regenerace a další bude tak za max 50km tak se trochu prodloužily intervaly. Dnes jsem měřil dif. tlak dpf těch 50km před regenerací: vypnutý motor ukazuje 1.7 mbar volnoběh 12mbar 1500 ot. 22mbar 2000 ot. 32mbar 2500 ot. 45 mbar přidám sem LOG Hned po regeneraci to změřím znovu, možná to bude DPF. Četl jsem že mokrá cesta čištění není dobrá a že lepší je čištění ultrazvukem. Jakou metodou a kde jste čistil DPF vy? LOG-01-IDE00021_&11.CSV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 11. Únor 2023 Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 Skus este spravit adaptaciu diferencneho snimaca. Pri vypnutom motore by mala byt hodnota 0mbar. Ja som mal cistene metodou ultrazvukom v nejakej kvapaline. Po cisteni mam asi tak 120tkm a regeneracie mam od 300km do 600km. A auto ma po uprave 220koni. Dymovost na EK 0.00ppm a rozptyl tiez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajak16 Vloženo 14. Únor 2023 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2023 V 11. 2. 2023 na 21:50, marfan napsal: Tak možností je viacero. Ak je dosiahnutý tlak na rail rampe aký je požadovaný, ak je dosiahnutý tlak turba aký sa žiada, tak to môžu byť už nie moc dobre vstreky a pripchaté DPF. Pripchaté DPFko sa prejavuje asi tak, že pri úprave to ma oveľa väčšie teploty na tom DPFku a potom RJ motora obmedzuje výkon. Tak isto je tam veľký protitlak a tým pádom aj turbo nevie pretlačiť to DPF len tak. Ak nieje veľký protitlak na DPFku tak pozrieť vstreky, ak budú OK vstreky pozrieť kompresie, ak budú dobré kompresie tak ešte ma napadá či dodáva podávacie čerpadlo dostatok paliva, prípadne vysokotlaké čerpadlo. Myslím, že ten úpravca mal skontrolovať nejaké takéto veci. Motorpower určite vie k tomu napísať viac, keďže upravuje auta. Díky za info. Vstřiky u něho nechám otestovat až mu dovezou novou mašinu, tu co má neumí ty moje, mám delphi. Novej poznatek je že po chipu není regenerace dpf po 200km ale je po 330km (mám zatím 2) Teď mám najeto 300km od regenerace a další bude tak za max 50km tak se trochu prodloužily intervaly. Dnes jsem měřil dif. tlak dpf těch 50km před regenerací: vypnutý motor ukazuje 1.7 mbar volnoběh 12mbar 1500 ot. 22mbar 2000 ot. 32mbar 2500 ot. 45 mbar přidám sem LOG Hned po regeneraci to změřím znovu, možná to bude DPF. Četl jsem že mokrá cesta čištění není dobrá a že lepší je čištění ultrazvukem. Jakou metodou a kde jste čistil DPF vy? Přidám měření DPF po regeneraci: 10km po regeneraci studený motor vypnuto 0 mbar volnoběh 3 mbar 1500ot 6 mbar 2000ot 9 mbar 2500ot 12 mbar 25km po regeneraci teplý motor vypnuto 0 mbar volnoběh 5 mbar 1500ot 14 mbar 2000ot 21 mbar 2500ot 30 mbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajak16 Vloženo 12. Březen 2023 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2023 (editace) Mohl poprosit někoho zkušeného aby mě prohlédl LOG jestli tam nevidí nějaký problém. Log je dělán na 4ku do kopce. https://uloz.to/tamhle/yn7Dh2cAFPZT#!ZGpmAmR2AGNlBGH0AJV2AJL3AmR2ZSEnHRMaDl1uAJ13FwyyBD== Moc děkuji 4 do kopce Octavia 3 CXXB 81kW.CSV Editováno: 12. Březen 2023, autor: kajak16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.