Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pokud si neobjednám "Maxíka" "), poznám kdy je motor zahřátej?

Ne, je tam jen kontrolka, která se rozsvítí, když je teplota moc vysoko.

Myslim, ze absence budiku teploty chladici kapaliny je dost hloupa. Alespon mohli udelat to, ze kontrolka bude zdvojena.

U nejakeho japonce (bohuzel si nevybavuji jakeho - myslim ale, ze to byla Honda Jazz) je to reseno zdvojenou kontrolkou. Modra dokud neni zahrato, cervena pak kdyz je prehrato.

taky si myslim ze to je dost hruba vada

U nejakeho japonce (bohuzel si nevybavuji jakeho - myslim ale, ze to byla Honda Jazz) je to reseno zdvojenou kontrolkou. Modra dokud neni zahrato, cervena pak kdyz je prehrato.

Takhle to má i Yaris (ten starší, jak je to u toho nového nevím). Jinak mě s tímhle výrobci taky docela se*rou, já zrovna tenhle budík považuju za docela důležitej.

  • 1 měsíc později...

noo chvliku me to taky vadilo, ale k cemu je to dobry? Nechat auto vrcet na volnobeh nez se ohreje, se stejne nema, a jak zacne topit topeni,tak uz je motor ohratej ne?

No, nevím, při kolika stupních se rozsvítí ta kontrolka, ale mě ukazatel teploty slouží např. k tomu, abych rozeznal, kdy se mám jen "ploužit" a kdy můžu jet (předjíždět, atd.), abych neškodil studenému motoru.

Dále jsem nedávno řešil závadu, že mi teplota lítala tam a zpět, nakonec se ručička vůbec nehýbala (byl rozpadlý termostat), tak si nejsem dost dobře jistý, jak si tohoto někdo u "přiblblé" kontrolky všimne?

noo chvliku me to taky vadilo, ale k cemu je to dobry? Nechat auto vrcet na volnobeh nez se ohreje, se stejne nema, a jak zacne topit topeni,tak uz je motor ohratej ne?

Ale tak si nebudu v létě pouštět topení, abych zjistil kdy je motor zahřátý ne?

hm pravda, ale to zase nebude motor tak studenej, aby (stuhlej olej) nemazal ze? Skodovaci delaj ruzny boty, ale pochybuju, ze by na teplomer zapomeli, pokud by to bylo tolik dulezity.

No musím přiznat, že mě absence teploměru docela vadí. :unsure:

mnoo urcite se da nejaky doplnit. na motor das cidlo a na palubku budik. vlastne ty lepsi vybavy ho maj ne? tkaze v motoru urcite bude na to cidlo priprava. jen vymenit pristrojovku a nebo externi budik., lol

  • 2 týdny později...

Nič proti, ale myslíte si, že podľa tej ručičky sa dá zistiť, že je motor zahriaty? Už od dôb Fabie to neplatí. Tá ručička ukazuje teplotu chladiacej kvapaliny a navyše už pri 75°C ukazuje normálnu hodnotu. A tuším, že olej mal vtedy len cca 60°C. A vodič si pritom myslí, že je tam už 90°C.

Nič proti, ale myslíte si, že podľa tej ručičky sa dá zistiť, že je motor zahriaty? Už od dôb Fabie to neplatí. Tá ručička ukazuje teplotu chladiacej kvapaliny a navyše už pri 75°C ukazuje normálnu hodnotu. A tuším, že olej mal vtedy len cca 60°C. A vodič si pritom myslí, že je tam už 90°C.

souhlasím, u Touaregu voda ohřátá, olej ještě ne (má budík teploty oleje), teprve po 15-20 km je olej o.k. podle venkovní teploty,

nicméně určitě bych si připlatil 4.000 za maxidot, ten chybějící budík by mě vadil a spoléhat jen na kontrolku, která svítí až když je pozdě bych nechtěl

Diamant ma zase pravdu (jako obvykle), presto mne osobne by chybejici budik teploty skutecne vadil.

Nejde snad ani tak o to vedet jaka je presna teplota chladici kapaliny, ale v jakem stadiu zahrivani se motor zhruba nachazi.

Proto je investice 4000,- Kc za MaxiDOT a s nim spojenou vyssi verzi pristrojoveho stitu alespon pro me jasna volba.

no me je ta kontrolka teploty burt ale s maxikem jsou vsechny ty budiky proste hezci ;)

  • 1 měsíc později...

A co takhle opačný problém ve fabce mi odešel termostat takže jsem jezdil se studeným motorem ohřál se pouze na křižovatce.Kdybych neměl budík tak v létě na to ani nepřijdu.

No to by aj mna zaujimalo, najradsej by som si tam aspon ten chybajuci budik dal dodatocne namontovat, len neviem, ci by sa to dalo lol , pripadne aj komplet MaxiDot, lenze to by bolo asi dost drahe, viac ako 4-5 tis. nie som ochotny zanho dat kol12

Musíme se spolehnout že ve škodovce nejsou žádný blbci a že je to nějakým způsobem vychytaný

Musíme se spolehnout že ve škodovce nejsou žádný blbci a že je to nějakým způsobem vychytaný

tak podla mna nie ze to nejaky borci vychytali povedzme si uprimne. podla mna su to zase znizene naklady na vyrobu. skodovka ma stastie ze tu nie je pravny system ako v USA lebo priklad: kupis si auto, nemas budit toho ze ti ukazuje teplotu, majitel studenemu motoru slape na krk po case dojde k poskodeniu motora vyrobca sa bude branit ale majitel vysudi nahradu a este niekolko milionov odskodne ze ako mal on vediet vid pripady ( tucny vs. mc donald, macka v mikrovlnke.........)

noo chvliku me to taky vadilo, ale k cemu je to dobry? Nechat auto vrcet na volnobeh nez se ohreje, se stejne nema, a jak zacne topit topeni,tak uz je motor ohratej ne?

tak to je velky omyl. to ze ti ide teply vzduch a ohriala sa voda neznamena ze motor ma pracovnu teplotu. aby sa kompletne motor prehrial na pracovnu teplotu tak to trva cca 20-25km jazdy. inak pre informaciu klukovy hriadel sa ohreje na pracovnu teplotu cca po 20-30min.

noo chvliku me to taky vadilo, ale k cemu je to dobry? Nechat auto vrcet na volnobeh nez se ohreje, se stejne nema, a jak zacne topit topeni,tak uz je motor ohratej ne?

tak to je velky omyl. to ze ti ide teply vzduch a ohriala sa voda neznamena ze motor ma pracovnu teplotu. aby sa kompletne motor prehrial na pracovnu teplotu tak to trva cca 20-25km jazdy. inak pre informaciu klukovy hriadel sa ohreje na pracovnu teplotu cca po 20-30min.

mno budis to by mohlo byt, na druhou stranu mame snad formule 1, kde musi byt vsechno zahraty na +- 1°C ??? asi ne ze? A pokud nekdo skoci do auta, ktery stalo celou noc v mrazu a hned mu da sponu, tak je pitomec. Tyhle motory jsou staveny, na bezny zatizeni a to si nechaj libit, i kdyz neni olej zahratej na ., bžžžžžž nevim., 60°C. Myslim, ze teplota v uvozovkach provozni, je tady mnohem niz, takze se nemuzite stresovat, ze kdyz po 5 minutach chodu vjedete na dalnici a pojedete podle predpisu 130 (nebo i v rozporu se zakonem 160), tak zadrete motor.

  • 3 týdny později...

Také mi to vadí, před koupí jsem to netušil, že to tam nebude, kdybych to věděl, tak jsem si připlatil.

Měl jsem Favorita a podle ukazatele teploty jsem dopředu zjisti, že je něco v nepořádku, dřiv, než jsem to v koloně uhřál. Třikrát vypovědělo službu termočidlo a jednou termostat. Až se mi u Roomsteru rozsvítí kontrolka v koloně tak budu v pr. Když bude v zimě vadný termostat, bude nižší výkon tomení, to ale někoho nemusí vůbec donutit jít do servisu a bude jezdit pěkně dlouho s podchlazeným motorem a ničit ho.

Nejlepší by byl ten externí teploměr. Myslím, že čidlo v motoru bude, jinak by ta kontrolka nevěděla kdy se má rozsvítit.

Také mi to vadí, před koupí jsem to netušil, že to tam nebude, kdybych to věděl, tak jsem si připlatil.

Měl jsem Favorita a podle ukazatele teploty jsem dopředu zjisti, že je něco v nepořádku, dřiv, než jsem to v koloně uhřál. Třikrát vypovědělo službu termočidlo a jednou termostat. Až se mi u Roomsteru rozsvítí kontrolka v koloně tak budu v pr. Když bude v zimě vadný termostat, bude nižší výkon tomení, to ale někoho nemusí vůbec donutit jít do servisu a bude jezdit pěkně dlouho s podchlazeným motorem a ničit ho.

Nejlepší by byl ten externí teploměr. Myslím, že čidlo v motoru bude, jinak by ta kontrolka nevěděla kdy se má rozsvítit.

Co přesně ukazují displeje bez MAXI DOTU ? Přece tam nechybí jen teploměr.

Také mi to vadí, před koupí jsem to netušil, že to tam nebude, kdybych to věděl, tak jsem si připlatil.

Měl jsem Favorita a podle ukazatele teploty jsem dopředu zjisti, že je něco v nepořádku, dřiv, než jsem to v koloně uhřál. Třikrát vypovědělo službu termočidlo a jednou termostat. Až se mi u Roomsteru rozsvítí kontrolka v koloně tak budu v pr. Když bude v zimě vadný termostat, bude nižší výkon tomení, to ale někoho nemusí vůbec donutit jít do servisu a bude jezdit pěkně dlouho s podchlazeným motorem a ničit ho.

Nejlepší by byl ten externí teploměr. Myslím, že čidlo v motoru bude, jinak by ta kontrolka nevěděla kdy se má rozsvítit.

Co přesně ukazují displeje bez MAXI DOTU ? Přece tam nechybí jen teploměr.

z rucickovejch neni teplota a palivomer ( ten je digitalni), na maxaci je navic radio ,a nemusi se tolik prepinat nezi spotrebou, vzdalenosti ap. prsote je tam vic mista na ruzne udaje.

  • 2 týdny později...

Vcera jsem mel pujcenyho rumka,ale ten teplomer me sral,nejde o teplotu prehrati,na to tam jsou kontrolky a asi i zvuk cidlo,ale rano jsem nevedel,za jak dlouho tomu muze trochu dat,kdy teplota je provozni,tak sem jel 20km pijanko a az pak jsem to trosku testnul,neslo mi o motor,ale podvozek a fakt dobre to sedi a dost mista v tom aute,jednou si ho poridim,ale bez klimi ne,a jeste trosku zatmavim skla,je to moc na me prosklene

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.