účko Vloženo 17. Květen 2023 Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 Dobrý den ,potřeboval bych poradit ohledně mého problému. Před dvěma měsíci jsem koupil škodu fabii 3 combi 1,2tsi 81kw rok výroby 2016. Po třech týdnech ježdění mi odešla baterie, tak jsem koupil novou ve škodovce EFB 59ah economy. Jezdím každý den 30-60 km a měl jsem ji jednou za 14 ní opět vybitou. Tak jsem prostudoval toto forum a odpojil jsem ten kabel u baterie, aby mi jí stále dobíjela. Jenže co se nestalo opět vybito. Tak jsem to dal do servisu kde našli po předchozím majiteli GPS a jinak nic. Říkám super ted to bude v pohodě , ale není. Šest dní v týdnu s tím jedu a v pořádku a pak sedmý den nenastartuju-vybitá baterie. Nevím co stále vybíjí baterii, do auta jsem nechal dělat tažné zařízení jinak nic. Všiml jsem si, že když strčím klíček do zapalování a přepnu ho do polohy 1 ,tak se na displeji napíše STÁLE JE SPUŠTĚNÉ ZAPALOVÁNÍ -není to tím ? Jinak Start stop byl deaktivovaný už když jsem to koupil. Děkuji za radu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 17. Květen 2023 Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 Kde parkujete? Jestli doma v garáži i tam je třeba auto zamknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 17. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 Parkuji na ulici v Praze a auto samozřejmě zamykám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 17. Květen 2023 Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 (editace) Řekl bych, že hláška na displeji o stále spuštěném zapalování není standardní. Rozhodně ne při běžném algoritmu startování motoru, tj. pustím klíčem, počkám až pozhasínají kontrolky, startuji. Jestli se i na na tuto chvilku ta hláška zobrazuje, tak to určitě není v pořádku. V servise diagnostika nic neodhalila? Chování, co popisujete opravdu vypadá, jak kdyby bylo stále zapnuté zapalování, co vytřískává baterku. @ben06 Auto v garáži někdy zamknu někdy ne a i odemčené odstavené třeba na dva týdny pak v pohodě nastartuje. Pravda napětí baterie je nižší, ale ne tak nízké aby motor nestartoval. Editováno: 17. Květen 2023, autor: tom01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 17. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 V servise nic neodhalili až na tu GPS-ku. Zvláštní je ,že se to ukazuje občas a nevím proč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 17. Květen 2023 Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 Že by nějaká sporadická závada, při níž zůstane puštěné zapalování, i když je klíčem vypnuto? Zmíl jsi tuto občasnou hlášku v servise? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 17. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 Bohužel jsem si toho všiml až později a ne hned jak to začlo zlobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 17. Květen 2023 Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 Zkus tu hlášku vyfotit na mobil, až se ti objeví a kontaktuj servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 17. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 Zkusím to ,ale ona hned zhasne. Nelze nějak vyvolat seznam těchto hlášení ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 17. Květen 2023 Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 To už nedovedu poradit. Třeba se ozve někdo, kdo se v tom více vyzná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 19. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2023 Tak dneska se mi stala taková divná věc. Baterie opět skoro vybitá, auto otevřu ,ale nenastartuji. Ted ta zvláštnost-otočím klíčkem do polohy 1 a počkám až zhasnou kontrolky, otočím do polohy 2 a auto startuje (samozřejmě baterie skoro vybitá takže nenaskočil) ,pustím klíček a ten se vrátil do polohy 1 a pořád startoval asi 3 vteřiny a potom sem musel otočit klíčem (aby přestal startovat) do základní polohy (pro vysunutí) a pak přestal startovat. Takže problém bude pravděpodobně ta spínací skřínka . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 19. Květen 2023 Sdílet Vloženo 19. Květen 2023 Koncernová auta se StartStop systémem standardně startují “automatizovaně”, tedy stačí do 3. polohy jen krátce otočit a auto se standardně postará o zbytek. Není třeba klíč držet ve 3. poloze, aby auto nastartovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 20. Květen 2023 Sdílet Vloženo 20. Květen 2023 Ano, je to tak jak píše @Martab. Do polohy 3 stačí jen ťuknout, netřeba držet klíč až dokud motor naskočí. K tomu jen doplním, že když ti motor někde na křižovatce nebo v kopci chcípne díky nešikovnosti práce s pedály, tak po sešlápnutí spojky sám znovu nastartuje bez manipulace s klíčkem. Ale zpět k tvému problému. Zaraží mě tvé tvrzenì: "samozřejmě baterie skoro vybitá takže nenaskočil". Jestliže by byla vybitá baterie, tak by netočil startér motoru, navíc takhle delší dobu. Pokud startér točí, ale motor nechytne, pak nebude problém někde v motoru, ne v baterce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Květen 2023 Sdílet Vloženo 20. Květen 2023 Co udělat test, zda alternátor vůbec baterku nabíjí? A změřit proud po uspání auta (zamčeného 30 minut). Měl by být do 0,02A. Přidám taky radu o ošetření kostřících bodů baterky a motoru, neb mě toto pomohlo při řešení vybíjení baterky u Rapida (nemám ale Stop-Start). Mít problém s vybíjením nové baterky není normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 21. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2023 Tak se mi povedlo natočit to, snad se mi povede dát sem to video. VID_20230521_110337.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 21. Květen 2023 Sdílet Vloženo 21. Květen 2023 Podle budíků je zapnuté(epc a airbag) a řve to a píše protože jsou otevřené dveře řidiče, tohle není chyba ale vlastnost. Není poznat co děláš s klíčem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 21. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2023 Začíná to klíčkem v poloze 1 a potom nastartuju a přestane se to ukazovat. To pípání jsou dveře co jsem zapomněl v tom rychlém natáčení zavřít, to jsme si ani neuvědomil ,díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 21. Květen 2023 Sdílet Vloženo 21. Květen 2023 Nejenom to pípání ale i to zobrazeni dělají dveře. To aby se vědělo proč to pípá. A vše se vypne až se vytáhne klíč. Pak by už ta hláška byla divnà. Teď by bylo načase změřit kolik voltů je na baterce při nastartovanem motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 22. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2023 Dneska opět vybito - 9,99 voltu po nastartování 13,25 voltu . Nedalo mi to a zkusil jsem otevřít dveře a nastartovat , na displeji kromě toho autíčka s otevřenými dveřmi řidiče nic divného není, ani nic nepípá jak na videu výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 22. Květen 2023 Sdílet Vloženo 22. Květen 2023 Hm 13.25 je dost málo, altík asi už nestíhá už vlastně mrtvou baterii. chce to začít měřit, který obvod to dělá. Předpokládám že tu GPS odpojili. A ta hláška a pípání je když motor neběží, aby se právě nevybíjela baterka. A tu baterku co se kupovala byla pak v autě nakodována? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 22. Květen 2023 Sdílet Vloženo 22. Květen 2023 A když se podíváš do kufru k rezervě tak je tam nálepka se servisní akcí 90K1? Ta právě řešila podivné chování elektroinstalace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 22. Květen 2023 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2023 Ta baterie je měsíc stará ,koupená ve škodovce-EFB ECONOMY 59Ah za cca 4000 kaček tak doufám, že taky neni na odpis. Na tu nálepku se kouknu. V servise jsem byl s tou novou baterií a tam vyndali tu GPS (když hledali ten problém) , o nové baterce věděli tak předpokládám, že jí nastavili jak měli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 22. Květen 2023 Sdílet Vloženo 22. Květen 2023 Byla ta nová baterka stejná, jako původní? Určitě nechat kouknout někoho s diagnostikou, kdo to ale umí, jestli je nakódovaná správně. Pokud je při běhu motoru na svorkách baterie jen 13,25V a při zvýšených otáčkách to neleze nahoru, pak ti buď alternátor nedobíjí nebo je špatná kostra. Tu kostru dokážeš obnovit i sám. Stačí na to klíč a pilník. Pořádně vše očistit od koroze a barvy. Pak projet všechny spoje velkých pojistek na baterce, jestli nejsou povolené. A pak bych asi zpět vrátil kabel od toho Stop-Startu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 22. Květen 2023 Sdílet Vloženo 22. Květen 2023 No jestli si ji měnil sám tak bych si myslel, že neměli sami důvod ji kodovat. Nejde tak o nastavení jiných parametrů ale zresetuje se naučené zacházení s baterii. A necelých 10V je už opravdu na pováženou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 22. Květen 2023 Sdílet Vloženo 22. Květen 2023 Konektor na senzoru proudu baterie je stále odpojený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.