Publikováno Listopad 25, 20231 r Zdravím, před nedávnem jsem si pořídil Škodu Octavii 4 RS s motorem 2.0 TSI 180Kw DSG. Rád bych věděl, co je to přesně za převodovku. (DQ 200, DQ250 a podobně) Před Octavií jsem měl Scalu MonteCarlo 1.5 TSI 110Kw s manuálem, u které byly všechny tyto informace, alespoň pro mě, lehce dohledatelné na internetu. Pokud by někdo z vás věděl, budu moc rád. Někde na internetu jsem našel chaotickou tabulku, která moje domnění o přesném typu DSG v mé Octavii totálně vyvrátila. Jediné co teď vím jistě, že moje DSG má 7 stupňů. Jestli má spojky suché nebo mokré už netuším. budu rád za jakékoliv odpovědi. Díky 😁
Listopad 25, 20231 r Autor před 32 minutami, Martab napsal: DQ380/381, mokré spojky v olejové lázni. velice děkuji
Listopad 25, 20231 r Převodovka je to stejná, DQ380 je určena pro FWD, DQ381 je určena pro verze 4x4, ale jinak jsou ty převodovky v podstatě stejné.
Listopad 25, 20231 r Len aj RS aj GTI su prave predokolky a maju 381 Ta 380 budu asi prave tie 4kolky, u Skody kombinacia RS dizel 4x4..ale to iba tipujem
Listopad 25, 20231 r DQ380 (uvedena 2015) je pouze ve verzi FWD, neexistuje verze 4x4. Co jsem se teď ještě dával, tak DQ381 (uvedena 2017) by opravdu měla existovat jak ve verzi 4x4 tak i FWD.
Květen 12, 20241 r Původní dotaz byl sice na O4 180kW a DSG, ale našel jsem správný olej pro převodovku v O3 180kW tento? G055 529A2
Srpen 19, 20241 r Doporučil bych tento interval zkrátit na polovinu, nebo alespoň po 90 tisících. Ty jejich intervaly jsou leda tak pro flotily firemních aut. Na druhou stranu alespoň netvrdí, že je náplň v převodovce doživotní (jako třeba BMW), což v jistém slova smyslu může být pravdivé.
Srpen 20, 20241 r Díky za reakci, vyřešeno. Včera jsem měl auto se 75000km v servise na výměnu oleje v motoru (ten měmím co 15000), tak jsem rovnou nechal vyměnit i v DSG. Myslím, že chyba to nebyla, když pomyslím na cenu celé nové DSG.
Duben 21Dub 21 V 11. 9. 2024 na 4:55, Patrik1971 napsal: Ten interval vymeny oleja je cisto iba na km,alebo je kombinaciou roky/km? Sice se všude říká jen km, ale záleží na provozu. V podstatě záleží na hodinách běžení motoru, semafory škodí dost. Já s dieselem jezdím napůl město a napůl dálky, tak to zkrátím na 30 tisíc. "Standardní délku intervalu výměny oleje v DSG převodovce (DQ381) udává VW bohužel až každých 120.000 km, navíc bez filtru! Důrazně doporučujeme výměnou oleje a filtru po 60.000 km. U aut, která jsou zatěžována častou sportovní, terénní, nebo městskou jízdou se doporučuje zkrátit interval na polovinu, tedy 30 000 km nebo 2 roky." https://shop.dieselpower.cz/pravidelny-servis-60000-km-3-roky/dsg-prevodovka-vymena-oleje--dq381-/
Červenec 8Čvc 8 Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli nevíte zda u octavie 4 motor 2.0 TDI 110kw s převodovkou DSG 7 rychlostí jsou montovány i mokré převodovky, nikde nemohu najít jaké mají modely od roku 2021 označení ( vím že suchá je DS200 a mokré jsou DS250,385,..) slyšel jsem že do těchto motorů už montují jen suché. děkuji
Červenec 8Čvc 8 u motoru s krouťákem 350+ Nm se montují výhradně mokré spojky. U tvého by to měly být DQ381.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.