Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,  prosím o radu zkušenější.

 

Dnes smrad v autě, jako když se pálí spojka nebo plasty. Google pomohl >> Pálení plastových částí přídavného elektrického topení - PTC případně jeho kontaktu.

Nastudoval jsem dílenskou příručku a šel na demontáž. Sice pomalu ale dostal jsem se až k samotnému VYTAŽENÍ PŘÍDAVNÉHO ELEKTRICKÉHO TOPENÍ  (1K0963235G).

A nastal problém. Vytáhnu ho jen na cca 90% a pak se zarazí o ocelovou část palubky (viz foto 1 horní červená kružnice), na které je přimontován kolení airbak (airbag je samozřjmě demontován), a nejde dovytáhnout. Ať s ním kroutím jak chci, tak prd. CO S TÍM? JAK TO DOSTANU VEN? Příručká jen v tuto chvíli říká, demontujte.

 

No a další zjištění. Začal se pálit kontakt jak na samotném el. topení (viz foto 1 dolní kružnice a foto 3) tak i v konektoru foto konektor.

Vypadá to, že topný člen by šel zachránít (očistit kontakt), ale pastový konektor je podle mne potřeba vyměnit. Dá se vůbec koupit?

 

Edit.

Svorkovnice bez pinu a kabelů má číslo 1K0972723A (ve škodě za 190,-). 

 

Edit: Nakonec se mi PTC podařilo vyndat. Vysunout doleva a NAHORU, až se vysune dolní zadní roh PTC, a pak stáhnout dolů. Ježek v kleci.

 

 

 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, mám stejný problém u Octavia 3 2.0 TDi. Když to nechám zaplé déle tak jde vidět i kouř z výduchu topení. Smrad je to hrozný. Teď v zimě to dost postrádám. Jak jsi závadu odstranil? Nebo má někdo zkušenost? Díky

Vloženo

Zatím jsem tu topnou spirálu jen vymontoval, svorkovnici zaizoloval a jezdím bez PTC. Holt to do kabiny topí za delší čas.

 

Jinak chci zkusit dát jen nový pin se svorkovnicí a starou topnou spirálu (vypadá dobře). Díly mám, jen se k tomu dostat. Pokud to bude zase smrdět, nová topná spirála se dá koupit za 2tis.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Jen pro info. Až do teď jsem jezjil s vymontovaným PTC a nenainstalovaným textilním krytem v levé straně středového tunelu. Vřele to nikomu nedoporučuji. Koloběh  telpa od výměníku je nepřítomností zmíněných částí narušen tak, že řidič se vaří a spolujezdec mrzne.

 

Jinak jsem teď nakrimpoval nový konektor, dal novu svorkovnici a nechal starý PTC. Uvídím, jak to bude fungoval, až teplota klesnou.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Jak vam auto topilo bez vymontovaneho PTC? Mam asi podobny problem, tak jsem pridavne topeni vypnul v nastaveni klimatizace (než se dostanu k tomu to rozebrat) a dnes rano bylo venku cca. 9°C a v aute nebyl ani po 30 minutách jízdy teplotní komfort jako dřív. Ptam se proto, protoze me napadlo, jestli to cele nemuze byt spojene jeste s ucpanym tepelnym vymenikem topeni, jak se u O3 take stavalo a kvuli tomu nebyl treba PTC pretizeny nespinal porad i behem delsich cest a proto se treba nezacal vypalovat kontakt.

Vloženo

Zapomnel jsem se ozvat..

PTC mi po oprave topi a nic nesmrdi. Takze zatim vse funguje.

 

2 mvelisek. Radiator jsem ucpany nemel. Je ale mozne, ze byl problem zpusoben prezezovanim PTC, protoze jsem musel menil termostaty ("hlavni" i na DSG). Ale ja mam S2 a ne O3. Spis si ale myslim, ze se "vyklepal" kontakt na svorkovnici.

Vloženo (editace)

Precti si jeste jednou svuj dotaz nade mnou. Pak si v klidu precti mou odpoved a udelej si zaver sam. A presun se do sekce O3.

Editováno: , autor: koudy_123

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...