Přejít na obsah

krobikml

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení krobikml

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak snad se dílo podařilo, jen se bojím že to testneš až tak v říjnu 🙂 ale určitě dej vědět.
  2. Ahoj, mám stejný problém u Octavia 3 2.0 TDi. Když to nechám zaplé déle tak jde vidět i kouř z výduchu topení. Smrad je to hrozný. Teď v zimě to dost postrádám. Jak jsi závadu odstranil? Nebo má někdo zkušenost? Díky
  3. Jsem tu o 9 měsíců méně než ty, takže za nováčka se nepovažuji. Sice máš 17 772 příspěvků ale jestli byli všechny tohoto rázu (buzerování ostatních) tak tě to veteránem nedělá. A že si to blbě pochopil to můj problém není ! Absolutně to nebylo směřováno proti Vášovi. Nazdar
  4. Mám zjištěno že u ŘJ moturu by to měli být pozice 34, 35, 36 a 46 ale už nevím kam píchnou druhé konce v mezistěně...
  5. Hoši já reaguji, protože neshledávám na mém prvním příspěvku nic závadného, nacož sem napaden ať sklidním hormon. Nechápu proč. Je jedno jestli mám 1000 nebo 10 příspěvků, jestli tady někomu radím nebo ne, radím jinde a v jiném oboru, problém to ale neřeší a to že ten návod prostě není a jestli není protože jak říkám je to něčí "know how" tak ok, z nikoho to páčit nechci, stačí říct objednej se k tomu a tomu a on ti to udělá a trošku vydělá. Žádnej problém. Fórum je od toho aby se debatovalo a né napadalo! Normálně sem se zeptal tak čekám normální odpověď a né " sklidni hormon", to jako sorry ale mám nějakou sebeúctu.
  6. Ty hormóne, nevim jestli jsi studoval stejné vlákno jako já (mimochodem je to to ve kterém si teď tak hezky píšeme) ale přesný popis jak dotáhnout kabeláž z mezistěny do ŘJ moturu tu ale opravdu nikde není! Tak to zkus příště prolétnout trochu pečlivěji než tu začneš někoho okřikovat a kázat....
  7. To je nám taky jasné, ale nějaký podrobný popis nebo fotky nikde nejsou? Jestli je to velké know how, tak to napište rovnou ať se tady potom nepátráme a necháme si to od Vás co to vědí rovnou udělat....
  8. Zdarec chlapy, mám též jedničkového supa s Bi-xenony, snižoval sem ho asi cca o 4 cm a ted mám problém s čidly na nápravách, je to v pohodě až když projedu nějakou ďouru nebo retardér. Dá se to nějak zkalibrovat nebo nastavit nulová hodnota? Díky moc za odpověď.
  9. Dá se sehnat novej malej znáček do klíče?
  10. krobikml

    Chyby na VAGu

    Já našel toto, asi s tou pojistkou máš pravdu: http://translate.google.com/translate?sl=nl&tl=cs&js=n&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-00103.html&act=url
  11. krobikml

    Chyby na VAGu

    Chci moc poděkovat Stansonovi, kodování pomohlo ale ještě mi to stále háže tuto chybu: 00103 - Right Rear Interior Locking Button (E311) 008 - Implausible Signal
  12. krobikml

    Chyby na VAGu

    Mazat už sem zkoušel ale skáčou tam pořád dál. Může mi někdo poradit jak to nakodovat správně (to zadní okno)?
  13. krobikml

    Chyby na VAGu

    Opravdu nikdo neporadí?
  14. krobikml

    Chyby na VAGu

    Zdravím, mám pár problémů, zde je výpis chyb z Vagu, snad mi někdo poradí a řekne jak to dát dopořádku nebo co to způsobuje. Díky moc Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl Part No SW: 1K0 959 704 J HW: 1K0 959 704 J Component: Tuer-SG 005 0907 Coding: 0000192 Shop #: WSC 73430 790 1012544 3 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation 00123 - Outside Warning Light/Door exit Light; Rear Right 012 - Electrical Fault in Circuit 00103 - Right Rear Interior Locking Button (E311) 008 - Implausible Signal (co jsem zpozoroval tak mi nefunguje dojezd na pravém zadním okně) Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D Component: IMMO VD1 1612 Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0F3925041 Shop #: WSC 00000 000 00000 1 Fault Found: 00003 - Control Module 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 119713 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 05:12:42 (nejde nakódovat nové klíče)
×
×
  • Vytvořit nový...