Přejít na obsah

Ztráta chladící kapaliny z expanzní nádobky (Prasklé těsnění pod hlavou ? )


Linkage

Doporučené příspěvky

Dobrý den, už dobu řeším možný únik chladící kapaliny, auto je Octavia 2 RS CEGA 125KW najeto 236xxx, začalo to nyní v září kdy mi přestalo topit topení v autě. Nakonec se musel vyměnit vnitřní výměník topení který byl ucpaný, po výměně auto topí jak má, poté jsem řešil únik chladící kapaliny ven z motoru, naštěstí to bylo těsnění na kovové hadici, která jde pod sáním a vede do domečku termostatu, při minulé výměně nebylo vyměněno a začalo téct. (Zajímavé že to takhle vydrželo 2 roky) Každopádně když jsem řešil tento únik tak se i vyměnila expanzní nádobka. Žádný jiný únik už nepozoruji, auto jede bez problému, nekouří a topí, teplota se pořád drží na 90 stupních, hadice lze zmáčknout bez většího problému, olej nepřibývá a chladící kapalina je také čistá, rozvody i s vodní pumpou se dělali před 60 tisíci kilometry. No a nyní k problému je to přesně 2000 kilometrů od výměny termostatu a výměníku topení, od té doby jsem dolil maximálně 10dcl a to při 600 kilometrech od výměny kapaliny. Dnes jsem jel do Prahy vše bez problému, a potom jsem dojel zpět domů a za 3 hodiny jsem znovu jel do města, a ejhle zkontrolujte chladící kapalinu, kouknu a kapalina nikde otevřu víčko a kapalina se nalila znovu zpátky na minimum. Před jízdou byla kapalina také kolem minima a při jízdě při teplém motoru byla u maxima. A nyní bych potřeboval vědět, jestli je možné že  tam ještě někde například držel vzduch a teprve teď se to odvzdušnilo při delší jízdě po dálnici ? nebo mám prasklé těsnění pod hlavou ? Přitom jsem už X krát zkoušel otvírat víčko expanzní nádobky po jízdě, a bez problému jen trochu zasyčelo a nalila se zpět troška kapaliny. Nebo mám ještě zkusit víčko ? Předem děkuji, za každou radu a nebo pomoc a i za různé spekulace, ať vím jestli se mám připravit na nejhorší, a nebo tomu dát ještě čas, je totiž pravda že tohle teď byla od výměny, první dlouhá cesta, jinak se všude jezdilo Okolo 100 Kilometrů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli ti to pomůže,ale měl jsem problém s kapalinou také.Pokaždé jsem měl jinou hladinu.Take jsem povolil víčko a nalila se kapalina.Vymenil jsem všechno od chladičů až po výčko a stejně to tlakovalo.Jestli chceš zjistit jestli je to těsnění pod hlavou,tak se mrkni na toto.https://www.hobynaradi.cz/tester-tesnosti-hlavy-valcu-a-tesneni-pod-hlavou-co2-25-testu-geko/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...