Publikováno Březen 8, 20241 r Ahoj vse, je tady nekdo kdo si vyzkousel new SUP 4. Jedna se mi o interier, jestli vrze ta horizontalni vlna na pod palubkou. Koukal jsem na nejake video a tam to nemci dost hanili... Dik za odpoved...
Květen 25, 20241 r Ahoj, mam najeto cca 1000 km s provedenim L&K a v interieru nic nevrze, naopak jsem mile prekvapen jeho kvalitou a pouzitymi materialy (porovnavam s lonskym Kodiaqem). Skoda jen absence prihradky na bryle ve strope a te vedle ovladani svetel.
Květen 26, 20241 r Kvalita je celkem dobrá. Přecházel jsem z Audi A4 B9 2016 a zvykl jsem si Mám najeto také cca 1000km v L&K. Co mi vadí: kruhové ovladače pod displejem jsou ultra laciné, hýbou se v ruce, jdou hrozně lehce otáčet, že se snadno dostanu na jinou pozici, než chci (středním si měním jízdní profily). Tohle je vyloženě provar v jinak pěkném interiéru, kolik by stálo tam dát lepší? Pocit z interiéru by násobně stoupnul levné plasty ve středovém tunelu, resp. pod loketní opěrkou - když tam dám třeba klíče nebo něco tvrdšího, tak to bouchá dutými lacinými zvuky páčky na blinkry/volič rychlostí je také celkem laciný. Zejména u blinkrů jsou i dost cítit ostré hrany jednotlivých částí páčky, jako by to bylo Aliexpressu motor (2.0 TDI 142kw) mi přijde v zátahu hlučný a jeho zvuk je dost traktorovitý. Jinak je odhlučnění lepší, než bylo v A4, ale motor to trochu kazí. U benzínu to asi bude dobré Jinak jsem si zvykl a jezdím s tím teď celkem rád. Kdyby vyladily tyhle detaily, tak je to vlastně super auto. Stálo by to na nákladech nic, ale asi je třeba držet v koncernu hierarchii, tak tam musí pár laciných věcí nacpat...
Červenec 6, 20241 r Ja mam momentalne pozicany Superb L&K sem tam vrzga dekoracna lista na palubnej doske (imitacia dreva), nieco praska v oblasti vyduchov vetrania tiez sem tam, ked idem pomaly po zlej ceste tam vrzga samozrejme panorama (pri vyssich rychlostiach to zanikne v inych ruchoch). Mam dojem ze hluk od kolies je vyssi ako u noveho Kodiaqa (moze byt aj znackou pneu). Aerodynamicky hluk okolo A stlpikov je nizsi ako u SIII aj ako u noveho Kodiaqa - subjektivny nazor.
Prosinec 31, 2024Pro 31 Bude to asi kus od kusu, protože u mě nevrže nic ani po 30 tis. km. Nájezdu neodpovídá jen opravdu výrazná prohlubeň pod patou pravé nohy, vytlačené důlky v opěrkách pod pravým i levým loktem a zvlněný sedák u L&K sedaček (řešilo se tu jinde a jde o standard). Celkově ale spokojenost, infotainment nepadá, Smart Dials jsou uživatelský zázrak (kdo jezdil v Octavii 4 tak ví), na volič převodovky u volantu si velmi rychle zvyknete (včetně změny režimů D/S) a sedačky jsou fantastické a pohodlné i pro velké postavy přes 190 cm. V rámci ergonomie bych uvítal návrat tlačítka Travel Assist přímo na volant, používám ho často a lézt pokaždé do menu a trefovat xtý řádek je opruz
Prosinec 31, 2024Pro 31 na tom volantu je záslepka, kde by časem měl být asistent změny jízdních pruhů
Únor 15Úno 15 Mám 2.0 TSi 195 kW v L&K najeto 6000 km. No co vím, tak mě v palubce ZATÍM !!! nevrže nic, ale jediné co mě dost vrže je područka u řidiče předních dveří. Už jsem to nahlásil u servisu Škoda, ale narovinu řeknu, že pochybuju o tom, že s tím někdo bude něco dělat. 😪 Neví tady někdo jak se toho zbavit? Co udělat aby to nevrzalo? Je to fakt peklo !!! Moc Děkuji. 🙏🏼 Ale upřímně, už bych Superba 4. generace nechtěl. Je to akorát nekvalitní eurosračka a strašná míchanice všeho možného. Chvilku s tím budu jezdit a pak půjde z baráku. Upraveno Únor 15Úno 15 od Georwski
Únor 18Úno 18 @Georwski Házet na něco špínu jde na internetu hrozně lehce. Můžeš konkrétněji rozvinout ten tvůj poslední řádek? Takhle to nemá žádný přínos.
Únor 18Úno 18 Opravdu tady neházím špínu to ne, jen jsem čekal za cenu 1 430 000 kč a navíc ve VRCHOLNÉ !!! výbavě L&K mnohem více. Hlavně kvalita materiálů a vlastně celého auta. Dnes jsem řídil 18 let starého Golfa a troufnu si napsat, že samozřejmě až na výkon motoru a absence progresivního řízení ten vůz je po všech stránkách lepší než tahle slátanina za mega. Ano, je to bohužel tak a jsem z toho velice smutný. 😔
Únor 18Úno 18 Omlouvám se, že jsem píšu z jiného účtu, ale jsem tu nový a nějak mě to nejde s přihlášením a posílání nových příspěvků. Nechápu. Tak jsem musel založit nový účet.
Únor 18Úno 18 @Slapanak Z pravidel fóra: Uživatel smí mít na fóru pouze jeden účet. Při zjištění, že zde má vícero účtů, budou tyto nadbytečné odstraněny bez náhrady. Na žádost uživatele mohou být sloučeny.
Březen 23Bře 23 Ahojte, riesil niekto pls sposob ako ochranit plasty, ktore su z bocnej strany sedadla? Superb 4 v L&K mam cca dva tyzdne a uz som si vsimol, ze ten plast na bocnej stane sedadla ma celkom vyrazne skrabance (predpokladam ze od nastupovania). Inak som s autom uplne spokojny, ale toto ma celkom nemilo prekvapilo. Na predoslom aute bola koza aj z bocnej strany, takze toto sa tam nedialo. Dik
Duben 8Dub 8 Mam Sup 4 kombi 2.0 tdi L&K najazdene 3000km vrzga palubovka je to celkom otravne niekto podobnu skusenost?
Duben 9Dub 9 jj... zatiaľ ticho (142kW, liftback), vŕzga akurát tak detská sedačka 😀 ale s tým nič neurobím.
Květen 19Kvě 19 V 18. 2. 2025 na 13:55, Slapanak napsal: Opravdu tady neházím špínu to ne, jen jsem čekal za cenu 1 430 000 kč a navíc ve VRCHOLNÉ !!! výbavě L&K mnohem více. Hlavně kvalita materiálů a vlastně celého auta. Dnes jsem řídil 18 let starého Golfa a troufnu si napsat, že samozřejmě až na výkon motoru a absence progresivního řízení ten vůz je po všech stránkách lepší než tahle slátanina za mega. Ano, je to bohužel tak a jsem z toho velice smutný. 😔 Mam uplne rovnaky nazor. Katastrofa auto
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.