Přejít na obsah

Zvuky/Pazvuky od rozvodové části motoru (110 KW)


Horza

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

během zimy jsem začal pozorovat pazvuky od rozvodové části motoru (kladka?). Na podobný zvuk jsem byl zvyklý například i z Audi Q5, kde ale tento pazvuk vždy přestal po zahřátí motoru. Níže přikládám video, které jsem dnes natočil po ujetí 10 km při venkovní teplotě 11 stupňů. Projev pazvuku se trošičku zmírní po ujetí například 50 km na dálnici a opravdovému prohřátí motoru, ale slyšet je stále dost. V druhé OIV s identickým motorem a obdobným nájezdem tento pazvuk nepozoruji. Projevuje se to někomu z vás podobně? Například v O III 2.0 TDI jsem byl zvyklý na pazvuk z olejového čerpadla, který po zahřátí motoru nebyl slyšet. Kód motoru mám DTTC.

 

Díky za reakce. 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, chcel by som poprosiť o radu, niečo podobné rieším teraz aj ja. Žiaľ bohu 😅. Na začiatok, do motorických častí sa nevyznám. 
 

U mňa je zvuk kus iný, zo začiatku zvuk išiel len pár minut po naštartovaní, doslova to pískalo, (pískanie ovplyvňovali aj otáčky, čím vyššie, tým vyššie pískanie) dal som vymeniť klinový remeň, na remeň nastriekal originál sprej od VW (keďže je tam výrobná vada), piskľavý zvuk zmizol, ostalo len také šuchotanie avšak tiež z priestoru klinového remeňa/rozvodov. Vo vnutri auta to nepočuť. 
 

Šuchot sa nemení pri nízkych alebo vysokých otáčkach, stále je rovnaký. 
 

Mechanik povedal, že môže to byť aj vodná pumpa, no môže a byť… Interval na výmenu rozvodov dosiahnem za 30 000km a úfam sa, že VW dovtedy odstráni výrobnu vadu pri klinovom remeni a dal by som to vymeniť na komplet - rozvody, vodná pumpa a klinový remeň. Samozrejme podľa okolností, ale ak situácia bude na okamžitú výmenu, vymením hneď. 
 

Ak tak viem pridať aj zvuk. Vopred ďakujem za rady a návrhy.
 

 

Editováno: , autor: viktor48837
Doplnenie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
V 28. 3. 2024 na 19:21, andrejviper napsal:

Je na to TPI. Prvý krok- nastriekanie klzného prostriedku na remeň. Väčšina TDI EVO tam má predpripravenú dierku, cez ktorú sa strčí trubička zo spreja na mazanie rozvodového remeňa. Ak sa to zopakuje tak výmena rozvodového remeňa.

Dobrý den , můžu se zeptat kde je ten otvor na to promazání nemůžu ho v krytu rozvodů nikde najít 

( u O4 2.0 tdi 110kw dsg )

děkuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na obrázku vyznačené šípkou. Strčí sa tadiaľ trubička zo spreja a nastrieka sa na remeň. Ale ako som písal nemajú ho všetky TDI EVO, hlavne prvé kódy motorov DSTB a DSUD ho nemali všetky,

MT6393_2-1.png

Editováno: , autor: andrejviper
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vloženo (editace)

Auto mám taky konečně v servisu a zabývají se právě výše zmíněným pazvukem. Dnes mi volal servisní technik s tím, že jim ŠA dala nějaký postup, snad sundat řemen z alternátoru nebo co. Auto tam bude pravděpodobně 3 dny... Tak to jsem zvědavý, co tam tedy vymyslím, když čtu, že stačí stříknout kapalinu a je po pazvuku.

Editováno: , autor: Horza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...