Horza Vloženo 28. Března Sdílet Vloženo 28. Března Zdravím, během zimy jsem začal pozorovat pazvuky od rozvodové části motoru (kladka?). Na podobný zvuk jsem byl zvyklý například i z Audi Q5, kde ale tento pazvuk vždy přestal po zahřátí motoru. Níže přikládám video, které jsem dnes natočil po ujetí 10 km při venkovní teplotě 11 stupňů. Projev pazvuku se trošičku zmírní po ujetí například 50 km na dálnici a opravdovému prohřátí motoru, ale slyšet je stále dost. V druhé OIV s identickým motorem a obdobným nájezdem tento pazvuk nepozoruji. Projevuje se to někomu z vás podobně? Například v O III 2.0 TDI jsem byl zvyklý na pazvuk z olejového čerpadla, který po zahřátí motoru nebyl slyšet. Kód motoru mám DTTC. Díky za reakce. IMG_4932.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek 13 Vloženo 28. Března Sdílet Vloženo 28. Března Je to na reklamaci. Rozvody mohou být problematické. U mě postačilo promazání. Pokud nepomůže, mění rozvody. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrejviper Vloženo 28. Března Sdílet Vloženo 28. Března Je na to TPI. Prvý krok- nastriekanie klzného prostriedku na remeň. Väčšina TDI EVO tam má predpripravenú dierku, cez ktorú sa strčí trubička zo spreja na mazanie rozvodového remeňa. Ak sa to zopakuje tak výmena rozvodového remeňa. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 28. Března Autor Sdílet Vloženo 28. Března Díky za radu, až půjdu na servis, tak jim to tam nahlásím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor48837 Vloženo 18. Dubna Sdílet Vloženo 18. Dubna (editace) Zdravím, chcel by som poprosiť o radu, niečo podobné rieším teraz aj ja. Žiaľ bohu 😅. Na začiatok, do motorických častí sa nevyznám. U mňa je zvuk kus iný, zo začiatku zvuk išiel len pár minut po naštartovaní, doslova to pískalo, (pískanie ovplyvňovali aj otáčky, čím vyššie, tým vyššie pískanie) dal som vymeniť klinový remeň, na remeň nastriekal originál sprej od VW (keďže je tam výrobná vada), piskľavý zvuk zmizol, ostalo len také šuchotanie avšak tiež z priestoru klinového remeňa/rozvodov. Vo vnutri auta to nepočuť. Šuchot sa nemení pri nízkych alebo vysokých otáčkach, stále je rovnaký. Mechanik povedal, že môže to byť aj vodná pumpa, no môže a byť… Interval na výmenu rozvodov dosiahnem za 30 000km a úfam sa, že VW dovtedy odstráni výrobnu vadu pri klinovom remeni a dal by som to vymeniť na komplet - rozvody, vodná pumpa a klinový remeň. Samozrejme podľa okolností, ale ak situácia bude na okamžitú výmenu, vymením hneď. Ak tak viem pridať aj zvuk. Vopred ďakujem za rady a návrhy. Editováno: 18. Dubna, autor: viktor48837 Doplnenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dettektorr Vloženo 19. Dubna Sdílet Vloženo 19. Dubna Na O3 jsem řešil stejný problém ve 125T km. Byla to vodní pumpa, řešení byly tedy komplet rozvody a ty vydržely až do prodeje ve 335T km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor48837 Vloženo 23. Dubna Sdílet Vloženo 23. Dubna Ďakujem za reakciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schneidermarek Vloženo 18. Srpna Sdílet Vloženo 18. Srpna V 28. 3. 2024 na 19:21, andrejviper napsal: Je na to TPI. Prvý krok- nastriekanie klzného prostriedku na remeň. Väčšina TDI EVO tam má predpripravenú dierku, cez ktorú sa strčí trubička zo spreja na mazanie rozvodového remeňa. Ak sa to zopakuje tak výmena rozvodového remeňa. Dobrý den , můžu se zeptat kde je ten otvor na to promazání nemůžu ho v krytu rozvodů nikde najít ( u O4 2.0 tdi 110kw dsg ) děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrejviper Vloženo 22. Srpna Sdílet Vloženo 22. Srpna (editace) Na obrázku vyznačené šípkou. Strčí sa tadiaľ trubička zo spreja a nastrieka sa na remeň. Ale ako som písal nemajú ho všetky TDI EVO, hlavne prvé kódy motorov DSTB a DSUD ho nemali všetky, Editováno: 22. Srpna, autor: andrejviper Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schneidermarek Vloženo 22. Srpna Sdílet Vloženo 22. Srpna Tak sem to vyzkousel a po pazvuku ani slechu tak aspon vim odkud to vychazi, super dekuju za radu 👍 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 27. Srpna Autor Sdílet Vloženo 27. Srpna (editace) Auto mám taky konečně v servisu a zabývají se právě výše zmíněným pazvukem. Dnes mi volal servisní technik s tím, že jim ŠA dala nějaký postup, snad sundat řemen z alternátoru nebo co. Auto tam bude pravděpodobně 3 dny... Tak to jsem zvědavý, co tam tedy vymyslím, když čtu, že stačí stříknout kapalinu a je po pazvuku. Editováno: 27. Srpna, autor: Horza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schneidermarek Vloženo 27. Srpna Sdílet Vloženo 27. Srpna Zdravím hele u mě fakt stačilo máznout tím otvorem sprejem od škodovky G 052 172 M2 a zatím klid ale nebude to na furt si myslím 🤷♂️ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 7. Září Autor Sdílet Vloženo 7. Září Ahoj, tak už to mám taky vyřešené. Postup byl obdobný, jen to nějakou dobu trvalo, servis s tím neměl zkušenost. Přes dírku provedli nátřik kapaliny a je klid. Neuvěřitelné... 😀 IMG_0478 - Trim.MP4 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.