Publikováno Prosinec 28, 200618 r před týdnem přijdu k autu a nejde v žádném případě nastartovat,po pátrání nakonec zjištěno zavzdušnění,odvzdušněno,vyměněn palivový filtr a předvčerem,bez jakéhokoliv varování opět,upozorňuji,že auto se chová jinak absolutně normálně a najednou prostě nenastartuji
Prosinec 29, 200618 r před týdnem přijdu k autu a nejde v žádném případě nastartovat,po pátrání nakonec zjištěno zavzdušnění,odvzdušněno,vyměněn palivový filtr a předvčerem,bez jakéhokoliv varování opět,upozorňuji,že auto se chová jinak absolutně normálně a najednou prostě nenastartuji na filtru je takovy bazmek na vyhrivani filtru (zpetne vedeni z cerpadla a vstrikovacu) no a to je do filtru tesnene o-krouzkem, tak zkontroluj jestli neni o-krouzek strzeny, pripadne projdi i prepadove hadicky ze vstrikovacu, to muze taky delat.... predpokladam ze hlavni palivove hadice za filtrem k cerpadlu jsi zkontroloval...
Prosinec 30, 200618 r Pokud máš na hadičkách pružné sponky,hlavně na filtru paliva (tam se s nimi manipuluje při výměně filtru) tak je určitě vyměn za stahovací (šroubovací).Vlastní nedávná zkušenost!!Po vzduchu ani památky.
Leden 19, 200718 r Pokud máš na hadičkách pružné sponky,hlavně na filtru paliva (tam se s nimi manipuluje při výměně filtru) tak je určitě vyměn za stahovací (šroubovací).Vlastní nedávná zkušenost!!Po vzduchu ani památky. Mozna by je mel skutecne vymenit, ale za nove pruzne. Nevim proc, ale v DP je vyslovne uvedeno, ze se tam sroubovaci davat nesmi.
Únor 1, 200718 r Tak nevím co Tě vede k tvrzení, že tam nesmí být šroubovací sponky.Nemá to žádnou logiku.Ale pro ostatní kousek dílenské příručky v PDF. 1_9l_66kW_TDIB.pdf Upraveno Únor 1, 200718 r od BAJTU
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.