pajko Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 no asi by som potreboval uz obe..ale rozmyslam ze vymenim cele auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 Chcel by som poprosit o radu. V poslednom case sa mi stava,ze ked zabrzdim a odstavim auto tak na 2 dni,ze sa mi pakne "prilepia" o bubon .Stava sa to skoro pokazde,ze mi pakne ostavaju vyset a dru mi celu cestu.niekedy viac,niekedy menej.neostava mi nic ine,len vytlacit ten vymedzovaci klin v bubne (to iste sa robi aj ked sa davaju dole bubny) a tym uvolnit aj celuste. Neviete kde je chyba? brzdy som cistil asi pred rokom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfig Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 No nazdar, uz v zime se mi zasekly zadni brzdy, kdyz jsem to nechal tyden stat pred domem, ale tehdy jsem to ovolnil motorem. Dneska ze pojedu a ouha zase a tentokrat to nepomohlo, auto se vzpina, ale zadni kola se neotoci. Rucku jsem mel zatazenou na par zoubku a neodbrzdila. Stalo to pred domem asi tak 14 dni (je mozne se se oblozeni prilepi teplem?) Poradte mi prosim co s tim, auto stoji pred domem a odtahovaku do servisu bych chtel nechat jako posledni moznost. Da se tomu nejak domluvit aby to povolilo a mohl s tim pripadne odjet spravit? Dekuji moc vsem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfig Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Tak jsem si tu pohledal a nasel dve moznosti: - posadit nekoho do kufru a urvat motorem (ale nevim, spojka uz asi dostala i tak dost zabrat) - dat na hever, sundat kolo a pobouchat po bubnu, otazka asi jak od blondny, mam to nechat odbrzdene s rychlosti? proste jak to zajistit aby kdyz to povoli tak at mi auto z toho heveru nespadne dekuji omlouvam se za toto tema, asi mozna zbytecne zalozene, ale prisel jsem z parkoviste docela hodne polekany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 25. Květen 2009 Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 jak píšeš, už to tady je, stačí hledat zadej ruční brzda a pročti, psalo se to tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Tak jsem si tu pohledal a nasel dve moznosti:- posadit nekoho do kufru a urvat motorem (ale nevim, spojka uz asi dostala i tak dost zabrat) - dat na hever, sundat kolo a pobouchat po bubnu, otazka asi jak od blondny, mam to nechat odbrzdene s rychlosti? proste jak to zajistit aby kdyz to povoli tak at mi auto z toho heveru nespadne dekuji omlouvam se za toto tema, asi mozna zbytecne zalozene, ale prisel jsem z parkoviste docela hodne polekany Sundej kolo, namontuj 2 šrouby z5 a pořádnou trubkou trhni. Ale před tím hoď pod kolo na druhý straně špalek - klín. Ale už se to řešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 pokial mas stastie a mas dobre natocene sroby.tak vysrubovat ten co je najblizsie k samostavu (vymedzovak vole oblozenia) a vycvaknut samostav. Potom treba spravit servis zadnych brzd. Pokial nie,tak tak ako bolo spominane vyssie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfig Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 (editace) Operace se zdarila, teda snad Sundal jsem kolo, vysrouboval ten sroubek co je v bubnu, bouchal kladivem, brzda povolila. Pak jsem strcil srouboval do jedne z der po sroubech a vyhaknul takovou pruzinku (dobre?), sundal buben (zjistil jsem, ze je z vnitrni strany uz pekne obrouseny, lem asi tak 0,8mm), vyfoukal, pruzinky postrikal silikonem a poskladal zpet. Je to dobry postup? Staci to tak, nebo mam jeste neco udelat, abych se tomuto problemu vyvaroval? Editováno: 28. Květen 2009, autor: marfig Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Možná jiný obložení - značku. A když budeš vědět, že delší dobu nikam nepojedeš a musíš mít zataženou ručku (pakuješ v kopci...) tak po 2 až 3 dnech trošku pohnout autem. V práci mě to na náklaďáku dělá taky. Minule sem je utrhával čtvrt hodiny. a to bylo na hnaný nápravě pomocí uzávěrky a puštěnýho předku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Operace se zdarila, teda snadSundal jsem kolo, vysrouboval ten sroubek co je v bubnu, bouchal kladivem, brzda povolila. Pak jsem strcil srouboval do jedne z der po sroubech a vyhaknul takovou pruzinku (dobre?), sundal buben (zjistil jsem, ze je z vnitrni strany uz pekne obrouseny, lem asi tak 0,8mm), vyfoukal, pruzinky postrikal silikonem a poskladal zpet. Je to dobry postup? Staci to tak, nebo mam jeste neco udelat, abych se tomuto problemu vyvaroval? urcite to nestaci dacim postriekat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 achjo to jsou teda postupy.. bud rad, ze jsi to rozhejbal a ihned to soupni do nejblizsiho servisu takoveto samo opravy a pak se ptat "bude to stacit? nebo nebude?" to je fakt na povazenou u brzd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 (editace) no ale tak ak mu to iba lepi oplati sa mu s tym bezat hned do servisu??? samozrejme ak problem nie je niekde inde... Editováno: 7. Červen 2009, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 (editace) presne tak, "ak problem nie je niekde inde" a) jsou to brzdy uz se to stalo opakovane c) a to hlavne, jsou to brzdy Editováno: 7. Červen 2009, autor: mytrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 Ty brzdy ti při stání ve vlhkém počasí se zataženou ručkou za pár dní přireznou i po kontrole v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 presne tak, "ak problem nie je niekde inde"a) jsou to brzdy uz se to stalo opakovane c) a to hlavne, jsou to brzdy Ty naděláš. Je zamozřejmě rozdíl, jestli jen lepí nebo se nevrací. Pokud nevrací tak servis, pokud lepí, tak Ti řeknou, pokud možno nezatahujte ruční brzdu. Na Oktávce po dojetí s mokrejma brzdama se taky přilepí. Nebo Ti kotouče i voreznou. To je hned vyhodíš? Ne. Párkrát zabrzdíš, rezavej lišej se vobrzdí a jezdíš dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfig Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Tak abych to uvedl na pravou miru, v servisu jsem mimo jine i s timto byl pred rokem a vycistili to a rekli mi pokud mozno nezatahovat rucku. Proto se ptam, co vlastne cistili, abych udelal to stejne. Ale jinak, mel jsem pocit, ze tady se resi jak veci opravit a ne styl servis. Ale pro svuj klid s tim pojedu na technickou, aby zkontrolovali jak to brzdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Výfoukali prach který na sebe stahuje vlchkost,ojeli smirkem čelisti a buben.Jestli byli brzdy(páky, samostav)zatuhlí ,tak rozhýbali a promazali.Ale to neznamená že se ti brzdy na ručku znovu nepřilepí třeba ještě týž týden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Tak abych to uvedl na pravou miru, v servisu jsem mimo jine i s timto byl pred rokem a vycistili to a rekli mi pokud mozno nezatahovat rucku.Proto se ptam, co vlastne cistili, abych udelal to stejne. Ale jinak, mel jsem pocit, ze tady se resi jak veci opravit a ne styl servis. Ale pro svuj klid s tim pojedu na technickou, aby zkontrolovali jak to brzdi. Mal som ten isty problem.Bol som temer zufaly,co to meze robit to lepenie.to doporucenie nezatahovat rucnu je riadna pakovina.to moze tak platit v zime.naco mi je potom ta rucna.Ja som to tiez fukal,smiroval,sprejoval,aj mal vonku... Co je PODSTATNE a TREBA. Ked je to oblozenie vyhodene VON tak jedna cast ma na sebe paku za ktoru taha lanko. a tam je taky nit /daval som tu aj foto kdesi/. Ten nit treba nasriekat,rozhybat,znova nastriekat a znova rozhybat , aby sa z neho vyplavila vsetka hrdza a potom to dostane aj trosku volu.jednoducho to musi ist v rukach lahucko a by som povedal,ze to musi mat aj trosku volu.A nakoniec ten nit maznut dakym prilnavym mazivom,nech to daco vydrzi.Tam netreba riesit ziadne lanko a co ja viem co.Samozrejme dakto by namietal aj prasatko ale bavime sa o rucke.V tomto by som sa spolahol viac na seba ako na servis.Oni sa memaju cas s tym serkat. Ja som to spravil takto a svaty pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poolhool Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 achjo to jsou teda postupy..bud rad, ze jsi to rozhejbal a ihned to soupni do nejblizsiho servisu takoveto samo opravy a pak se ptat "bude to stacit? nebo nebude?" to je fakt na povazenou u brzd.. Já mám takovej pocit, že jsi majitel servisu a nejdou ti kšefty. Pakny se přilepují běžně a postup na jejich odlepení je sranda . Nebudu se opakovat, takže kdo hledá, tak ten najde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 No co...když trochu přireznou, tak to na jedničku odpálim tak, že si to na dlouho dobu rozmyslí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfig Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 Ty jo.. no nevim., mas jeste spojku? mozna s jimy motorem, ale 1,4 44kW mi chcipla.. a auto tancilo kozacka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 Dělám si srandu...ale prostě auta s bubnama vzadu se "přilepují", s tim asi nic nenaděláš...prostě se prudce rozjedeš a musej se pustit...(pokud ti to nestálo měsíc a nerozjíždíš se po šotolině) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 Dělal jsem auto které stálo se zataženou ručkou přes víkend a ani bohovi pres rychlost se to nedalo na asfaltu utrhnout.Až po opakovaném pobouchávání na buben skrz otvory v disku se to povedlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 To zabere "vždycky" - to jsem dělal jen jednou když auto stálo 14 dní na zahradě na trávě a ani po 50m k vratům se nepustilo, tak dostalo hodně ran - přez špalík palicí, a stejně se pustilo až na podruhé. Na asfaltu mi vždycky stačí s tím cuknout (dupnout na brzdu)... navíc se to stane 2x do roka tak aby jsi to při rozjezdu najak "zvlátě" pocítil... Třeba takový "odlepení" destiček je slyšet po "každym" dešti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emkon Vloženo 4. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2009 Tohle mi moje Fabia (vyrobena na podzim 2002) začala dělat po pěti letech provozu a cca 70tis.km. Stačilo, abych přijel v dešti. a pak s autem pár dnů nejel. Pak sednu do auta, uvolním ruční brzdu, ale kola jsou zabržděná stále. Takže smýkáním na parkovišti jsem "odlepoval" kola. Někdy se opravdu držely fest. V servise mi při roční prohlídce udělali za cca 300,-Kč servis brzd, a když jsem pak po 2 týdnech kola opět "odlepoval", a navštívil servis s reklamací, bylo mi sděleno, že u těchto vozidel se nedoporučuje stání se zataženou ruční brzdou. Nyní již mám Fabii2 a takové problémy už nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.