Prosinec 8, 201410 r Hlavně koukni na číslo toho relé. Já třeba našel tohle http://www.cc-autodily.cz/rele-steracu-a-ostrik-1_1
Prosinec 8, 201410 r může to být relé nebo i páčka, u mě to byla páčka. Upraveno Prosinec 8, 201410 r od kokta7
Prosinec 8, 201410 r začal bych relém, protože já vyměnil páčku a pořád to blblo, vybrání relé je rychlejší. Upraveno Prosinec 8, 201410 r od Casy
Prosinec 24, 201410 r Já relé vyměnil ale nepomohlo to, budu tedy muset jít na motorek. Relé je pod přístrojovkou a je na něm velký číslo 377. Musí se sundat ten mřížkovanej deklík pod volantem a tam je svorkovnice.
Červenec 6, 201510 r Zdravím. Mám takový problém. Když začně pršet tak mi po chvilce začnou zlobit stěrače... Začnou se zvláštně sekat a motorek vydává divné zvuky... Ktomu se sepnou ostřikovače na světlech které jedou celou dobu doku tato vada trvá a blikne mí kontrola obložení brzd.. Po chvilce toto přestne... A za par km to udělá zase.Nesetkal se stím někdo? Je mi jasné že asi někam teče... Ale nějaká rada na co se zaměřit. Děkuji.
Únor 20, 20178 r Dobey den, zacalo mi spinat rele od steracu, vzdy pri dokonceni cyklu stirani se jakoby sepne asi 10x za sebou. Je mi jasne,ze rele je na vymenu, ale chtel bych se zeptat, jak a hlavne kde ho najdu. Je nekde pod volantem ale kde. Chtel pritom promazat jeste venku stiraci mechanismus. Opet jak se mam k nemu dostat? Jednou jsem se jiz o to pokousel, ale jak je guma prilepena na skle, tak se zacala trhat,tak jsem toho nechal. Je i jona moznost, nez strhmout gumu od skla a pote se musi necim prilepit? Dekuji za info. Auto ma najeto kolem 340000km tak uz je to zapotreby.
Únor 21, 20178 r relé je pod volantem stačí sundat spodní kryt drží na dvou šroubkách, deflektor pod předním sklem neni přilepenej , ale nacvaklej
Září 14, 20178 r Ahoj, možná se to tu psalo, ale nenašel jsem. Octa 1 66 kw. Přední stěrače stále běží až do vypnutí klíčku. Pokud zapnu cyklování tak cyklují pěkně se zastavením. Pokud se je ale pokusím vypnout tak běží stále. Nevím co zkoušet ? Relé, páka, nebo kontakt v motoru. Prosím poraďte.
Září 17, 20178 r Tak opraveno. Kontakty relé v řídící jednotce stěračů. Vyndat z lišty, široká krabička první na liště relé. Rozloupnout, vypájet relé, rozebrat, opatrně zabrousit kontakty a zase složit. Cca 20 minut.
Prosinec 22, 20186 r nevie niekto poradit-pri nastartovani sa same zapnu stierace- octavia 1 r.v. 2001- dakujem
Listopad 23, 20204 r Ahoj , mam problem na aute v rodine , je to sice golf IV 2006 , ale je to identicke s O1. Chyba po zapnuti steraču nejdou stěrače vypnout, musi se vypnout motoru a vytahnout klic ze zapalovani a i presto se samy větsinou spustí. Relé kontrolovano a meneno za nové nepomohlo, motorek předních stěraču nový - nepomohlo, odpojen zadni motorek (ikdyž už par let byl nefunkční- nepomohlo. Nejaka rada na co se zaměřit dále? Diky
Listopad 23, 20204 r Nevím jestli i teď, ale dříve býval v převodovce u motorku stěračů "doběhový" kontakt, který se rozpojil (zastavil) stěrače, když dojely do spodní polohy. Hádal bych problém tam. Něco podobného s řešilo ve starších příspěvcích. https://forum.skodahome.cz/topic/17675-p%C5%99edn%C3%AD-st%C4%9Bra%C4%8De-oi-probl%C3%A9my-nejdou-vypnout-atd/?do=findComment&comment=1536487
Leden 18, 20223 r Ahoj, tak jak jste to vyřešili? Mám stejný problém jako vepo4. Upraveno Leden 31, 20223 r od Lucky007
Listopad 4, 20231 r Je tu hafo komentářů, ale musím se podělit o koment co jsem naše na jiném fóru. Pokud máte v pořádku mechanismus, promazaný a vše jde krásně rukou a na motorku odvrtaný ty nýty a ty dva plíšky jste trochu naohýbali ven, promazali a pořád vám stěrače dělají co chtějí. U mě to bylo tak, že i když jsem je vypnul, tak se mi ještě několikrát protočili, nebo se točili pořád dokola i když jste páčku dali dolu do polohy jednoho setření a i přesto se pak zastavili v různých polohách, tak je problém v relé. Takže přikládám komentář z jiného fóra ten mi pomohl: odmontuješ dekl co je u pedálů, sáhneš do prostoru relátek a vytáhneš to dlouhý černý nebo hnědý relé na mém autě má označení 377. Pak vycvakneš dekl a pod nim uvidíš 2 přepínací relátka. Vycvakneš jim pružinky. Dáš bokem ten přepínací kontakt. Pak všechny kontakty těchto obou relátek přelízneš jehlovým pilníkem a vše složíš zpět. Ty kontakty se vypálí a pak to takhle blbne. Tak hodně štěstí při opravě
Únor 22Úno 22 Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia Upraveno Únor 22Úno 22 od Mojmec11 Popsání fotek
před 2 hodiny2 hod Mal som ten istý problém opravil som to sam , na prevodonke motorceka som odvrtal nity napruzil som kontakty poskladal naspäť namiesto nitov som dal skrutky samorezky funguje ako ma.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.