Sirzachy Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 Ptal jsem se kolegy v práci, ten mi to moc nedoporučuje, navíc s tím nikdo moc nemá zkušenosti, jak je to nový. Navíc mi zas nasadil do hlavy oříšek :-//// Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 13. Červen 2012 Sdílet Vloženo 13. Červen 2012 Tos mě zas dostal-ten CCZ motor se tam dává od roku 2009 tuším - a že by s tím nebyly zkušenosti, to nevím, mám jen ty nejlepší. Navíc stejný motor je v Audi , VW a neslyšel jsem o problému. Ale jak myslíš, to je Tvá věc. Rozhodně si teda alespoň já myslím (a mám možnost srovnání), že CCZ motor je lepší, lehčí a hlavně modernější konstrukce než BWA. A o té konstrukci jaksi moc nepochybuju-motor je vyroben v Audi (je to i ve velkém techničáku) a jak jsem psal používá se v širokém spektru koncernových aut. Ale znovu opakuju-nemám patent na rozum, studuj, hledej, ptej se :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobik_a Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 Určitě bych šel raději do motoru bwa než do ccz, udajně je ochuzen a nedají se sním do budoucnosti dělat takové věci jako s bwa. Obdoba motorů 3,6FSi, na starší šlo s trochou zručnosti turbo relativně v pohodě, na nové již nikoliv (slabší blok, pístová skupina atd..). Mám to jen z doslechu, ale je údajně také ochuzen - prostě šetří se všude i na materiálu... Navíc v případě nějaké nehody motoru, určitě o něj moc nezakopneš po bazarech. Na BWA narazíš skoro všude, protože se tyto motory moc neserou a tudíž když ho někdo má, tak ho má dlouho Pokud neuvažuješ o nějakém zvyšování výkonu je to asi jedno.. Jinak pokud budeš číst hodně dlouho tuto sekci, tak já mám v autě již třetí motor, takže o shánění motorů něco vím a je jich poměrně dost a je tak z čeho vybírat... Tím samozřejmě neříkám, že se tyto motory s*rou, u mně to byla chyba špatných rozvodů, hned dvakrát po sobě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mates1909 Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 Zdravím jestli mohu něco k tématu o motorech BWA vs CCZ.Tak zhruba před týdnem jsem při čekání v servisu na vyčištění klimy pročítal časák autotip nevím co to bylo za číslo.Psali tam o těch problémech s řetězy u TSI motorů u 1,2 až 1,8 rozebíraly se tam jednotlivé verze motorů a dokonce tam byla zmíněna i závada s řetězy na golfu GTI v německu.Mám za to že verze CCZ vychází s TSI o objemu 1,8 s řetězovým rozvodem.Já se také přikláním spíše k BWA verzi. Bezproblémový řemenový rozvod který má doporučenou výměnu ve 180000 km.Asi jediná nevýhoda je tankování 98 okt.benzínu k dosažení garantovaného výkonu 200k což u verze CCZ není nutné stačí 95. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 Bobika_a - já tomu teda moc nerozumím ale to jako někdo přidělával turbo k motoru 3,6 FSI? To je atmosférický motor, ale rád se dovím něco nového. Fakt mne to zajímá, bez urážky, ale tohle jsem nikdy neslyšel. mates1909 - není tu málo příspěvků, kde se řeší urvaný řemen u BWA. Není tu málo příspěvků, kde se řeší přeskočený řetěz u 1,8 TSI, chrastění po startu např.u mé 1,4 TSI :-) ale není tu nic o motoru CCZ , který se používá v erese FL. VW používá jinou konfiguraci, není to jen řídící jednotka-kod motoru nevím ale má 155 kW a myslím si, že je i "hardwarově" jiný (myslím tím ten Golf GTI, který uvádíš) ale v etce se mi teď hrabat nechce.....sice jsem ji už zas nainstalil...ale ne, to není důkazní řízení, to si jen myslím. Opravte mne, pokud se mýlím :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 Nevim, jak 3.6, ale pro FSI 3.2 se prodavaji primo kity, snad i biturbokit. Cena treba 1/4mega, ale z cca 250k se dostanes na 450, 500, 600k. Uvazoval jsem o tom, kdyz mne lakal Golf V R32. Co se tyce motoru, nevim jak bwa/ccz, ja se spise venoval rozdilum motoru Golf GTI, GTI ED30 a Audi S3 a rozdilu obecne neni malo, jina hlava, vstriky a podobne. Samozrejme, u tech co zajimali mne i jina turba, chladice. Treba AXX/BWA moc rozdilu nebylo (AXX je myslim prvni GTI motor do GV). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobik_a Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 ad_radim: co se tyce ceskych webu mrkni na dieselpower forum, jinak na zahranicnich je jich vic. U te 3.6FSi - ano mas pravdu ze je to v zakladu atmosferak, to jde .. ale u nekterych jednoduseji a u nekterych hure (setreni materialem napric koncernem). 3.2FSi jdou predelat udajne lehceji.. Ja jsem se k tomu dostal take jen nahodou, resil jsem neco u moji 2.0TFSi a tohle mne zaujalo... NAvic i tady v cechach je jeden pan ktery se na tyto motory specializuje, nekde sem mel jeho kontakt, ale nemuzu ho nejak najit. Ten ti rekne presne ktere motory se daji a ktere se udajne nevyplati predelavat, protoze to nevydrzi. Jojo ale u tech 1.8TSi mely problemy v motorech od vyroby (nebo spise mohlo dojit k jejich preskoceni), ale co si pamatuju tak z prvovyroby u 2.0TFSi takove problemy nebyly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4Touch Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 Zdravim, zajímalo by mě, jaký máte názor vyměnění turba za větší (z 2.0 TSI 195kW) pro tento motor. Chtěl bych přidat trochu výkon, ale nechci "jen" čipovat. Také bych nerad motor zničil nebo mu (výrazně) snížil životnost. Díky za názory odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 Nebude lepší třeba todle? http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-193&Category_Code= Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 ad_radim: co se tyce ceskych webu mrkni na dieselpower forum, jinak na zahranicnich je jich vic. U te 3.6FSi - ano mas pravdu ze je to v zakladu atmosferak, to jde .. ale u nekterych jednoduseji a u nekterych hure (setreni materialem napric koncernem). 3.2FSi jdou predelat udajne lehceji.. Ja jsem se k tomu dostal take jen nahodou, resil jsem neco u moji 2.0TFSi a tohle mne zaujalo... NAvic i tady v cechach je jeden pan ktery se na tyto motory specializuje, nekde sem mel jeho kontakt, ale nemuzu ho nejak najit. Ten ti rekne presne ktere motory se daji a ktere se udajne nevyplati predelavat, protoze to nevydrzi. Jojo ale u tech 1.8TSi mely problemy v motorech od vyroby (nebo spise mohlo dojit k jejich preskoceni), ale co si pamatuju tak z prvovyroby u 2.0TFSi takove problemy nebyly. 1.8 tsi problémy neměly. mají vyvažovací hřídele. problémy jsou s 1.2 a 1.4 tsi. 1.8 tsi jsou velmi spolehlivé, neberou o moc více než zbylé dva a jedou pochopitelně výrazně lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Já s tím motorem jel asi dva kilometry (myslím tím 1,8 tsi) 1,4 tsi mám a 2.0 tsi taky (měl jsem bwa a teď ccz),takže mám možnost srovnat,přesto se nepřu tady už raději o nic. Ale pokud se podíváš na diskusi podle typu motoru, tak je tady (a i jinde) o těchto motorech dost. A problémy s rozvody tam byly přesto, že mají třeba vyvažovací hřídele jak píšeš. Ozývám se jen proto, že cituješ odpověď Bobik_a a já nevím proč, když ta diskuze šla "jinudy" :-) Hezký den. Jo a ta Tvá věta je opsaná (skoro doslova) ze Světa motorů kde bylo srovnání všech tří tsi motorů, kde si pan redaktor Frei ani nevšiml, že se do eresy už minimálně tři roky dává jiný motor, než on popisuje :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 1) 2 km jízdy v sobě přeci nenesou relevantní testovací vzorek týkající se životnosti motoru a eventuálních problémů s ním . já 1.8 tsi měl. najel 25tkm.bez problémů, 2) evidentně jsem reagoval na výrok, jenž zazněl v odpovědi bobika, 3) SM, pokud si pamatuju testoval spotřebu u těchto tří motorů a vyšlo to tak, jak jsem napsal, je to prakticky v souladu s tím, co jsem mohl já a mí známí v souvislosti s tsi motory zaznamenat, 4) omluva, téma patří do kategorie 1.8 tsi, reagoval jsem jen proto, že na 1.8 nostalgicky vzpomínám. co se poměru výkon spotřeba cena týká, byla (a možná ještě stále je) na špici ve srovnatelném segmentu motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 františku,trochu prohledej sekce motor OII a SII zde na foru,a uvidíš,že ani s 1.8 TSI to bohužel není zdaleka tak růžové - viz problémy s napínákem řetězu a následným přeskočením řetězu. A test spotřeby SM je čirý blábol,jako už po několikáté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 růžové to není s žádným motorem nikdy. svoje tvrzení opírám o zkušenost. nezaznamenal jsem problémy žádné. to neznamená, že jich bude budoucí majitel ušetřen. stejně tak je tomu ale i na dalších fórech, u dalších motorů. a čirý blábol znamená toto: 6,75 vs. 7,08 vs. 8,26. seřazeno dle spritmonitor.de. rozdil mezi 1.2 a 1.4 temer zadny, 1.8 odskakuje.ano. patrne proto, že si ji kupuji casteji lide, kteri spotrebu resi mene. ale treba se mylim a ty mne z omylu vyvedes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Po tom,co jsi jsem právě napsal,pochybuji,že jsi ten článek vůbec četl. Já mám osobní zkušenost i s 1.8 TSI. Na 1.4 TSI při stejném způsobu provozování na stejných trasách a za podobných podmínek se 1.8 TSI se svoji spotřebou dívá zdaleka. To co jim vyšlo ve SM,proto považuji za kraviny. Nezlob se na mě,ale tu stejnou dálniční trasu jsem jel s 1.4 TSI,to ovšem rychlostí 130 km/h,na rozdíl od jejich 110 km/h, za 6.7. Tak nechápu,jak jim to mohlo jet při 110 za 7.1... A není to poprvé,co jim ty spotřeby vycházejí nějak divně. Navíc,měřit to podle PP je také poněkud vachrlaté. Například na bráchově 1.8 TSI ukazoval PP spotřebu o cca 0.4 litru menší než byla ve skutečnosti podle tankování. Musel to nechat upravit v servisu. Na mé 1.4 TSI PP ukazuje -+ 0.1 l. To,že 1.8 kupují lidé,kteří vyžadují větší výkon a dynamiku a tím pádem mají i větší spotřebu přece nikde nerozporuji. S 1.2 TSI v Octavii jsem nikdy nejel,tak to nemůžu nijak posoudit. Jinak výše zmíněný článek se řeší zde: A už na to zde nebudu reagovat,protože jsme tak trochu OT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 ok.jen moje tvrzení jsou podložena fakty.zadej si spritmonitor.rozdíl je litr. takže ano.bere to víc.měření sm není úplně mimo jak píšes. a článek jsem četl. potvrdil mi to,co jsem zaznamenal já a moji znami.nic víc nic min.a rovněž jsem už s pozdravem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 možnost srovnat jsem myslel bwa a ccz u 2.0 tsi a s 1,8 jsem skutečně jel asi 2 km a to opravdu není dostatečná vzdálenost. S panem Freiem jsme si to už vyříkali po mailech-nazývat můj "poklad" autem v němž je motor "ze čtyřicet let starého golfa" (teď zas přeháním já:-) je neuvěřitelná "drzost za mé peníze" :-). Já ten motor (1,8 tsi) chtěl, když jsem eresu bwa měnil za ccz a chtěl jsem si to jen tak vyzkoušet-navíc to byl motor s DSG a 2 km mi stačily k rozhodnutí pro ccz i když přiznávám že spíše byla na vině převodovka, protože při "kickdownu" motor řval jak tur a jinak se teda nic moc nedělo....ale možná neumím jezdit....ale kickdown je kickdown, na tom není nic moc co řešit.... koupil jsem ccz a víc to neřeším.....problém bude za dva roky, kdy chceme čtyřkolku (jen tak vyzkoušet) a v nabídce benzín kromě 1,8 tsi není ani u supa, kde je sice 2.0 tsi ale jen předohrab a s automatem, tak asi změním lokál....jo BTW 4x4 u Octy se vrátilo do konfigurátoru.....asi někde v Zakázaném městě zjistili, že se v Europě nedostává Haldexů.......Tak se mějte všichni super já už jsem zas na Východě.....ale přespříští týden už budu u dcery v Seattle a konečně se ochladím :-) pracovně tím myslím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 14. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 Včera jsem jel Brno, Cejl - Fakultní nemocnice Ostrava-Poruba a zpět průměrem 114 km/hod , 331 km (97% dálnice),a průměrnou spotřebou 8,3 l. Nevím, jestli je to moc nebo málo, tak pro info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 24. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2012 Včera jsem jel Brno, Cejl - Fakultní nemocnice Ostrava-Poruba a zpět průměrem 114 km/hod , 331 km (97% dálnice),a průměrnou spotřebou 8,3 l. Nevím, jestli je to moc nebo málo, tak pro info. No když to po dálnici držim do 160km/h. a na okrskách se uklidnim na 90kh/h tak mám spotřebu cca 8L - 8,5L ... mám BWA :-). Tak si myslim, že ta tvoje spotřeba je v pohodě. Prostě nevěřim tomu že se s tímhle autem dá jezdit normálně za sedum litrů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomir-14 Vloženo 26. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2012 Zdravím všechny RS , mám dotaz, na výpisu z diagnostiky mám tyto dvě závady : - 01089 P0441 002 systém odvzdušnění palivové nádrže - nesprávná prostupnost - 00526 008 Spínač brzdových světel -F - nesmysný signál Poraďte co se s tím dá dělat,děkuji L.Š. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Ahoj kluci, mam problem s chladici kapalinou u tohoto motoru kod bwa. Stalo se mi ze jsem jel po dalnici v nemecku 200-240 km/h asi 300km a druhy den kdyz jsem nastartoval tak se mi rozsvitila kontrolka hladiny chladici kapaliny byla nadobka temner prazdna po uvolneni ventilu se nadobka zaplnila lehce pod minimum. Kdyz jsem vyjizdel z prahy byla nad max. Dolil jsem destilkou a zpatky jsem jel tu samou trasu, ale pouze s rychlosti okolo 130km/h a kapalina neubyla aspon to nebylo poznat okem. Dotaz zni jestli se nejk muze kapalina pry vysokych rychlostech odparit, nebo jestli nekde unika... Motor prostoru byl suchy ani nebyla nikde louze pod autem. Dik za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 15. Září 2012 Sdílet Vloženo 15. Září 2012 Arlo, pokud jsi jel 300 km vkuse rychlostí 200-240 km/hod ztenčila se i vrstva laku na autě:-) ...ne vážně -po jízdě trvající cca 1,5 hodiny s otáčkami nad 5000 či spíše pod 6000 je to opravdu normální. Ubyly nějaké 4 deci (kolik jsi dolil té destilky?) To, že zmizela a pak se objevila je o třech věcech: -vakuum je sviňa (když chládne motor a chladivo) -když to umí vyrobit vakuum, je to fakt dobře těsné (ve studeném stavu-když je vše "rozhajcované" tak jsou malinkaté netěsnosti normální-pokud to teda není SR 71, který se "dotěsnil" až při Mach cca 1,6). -nejezdi tak rychle-zabiješ se 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marty2020 Vloženo 2. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2012 zdravím,chci se zeptat jestli někdo řešil jak zabránit teplu od motoru k vzduchovému kitu sání viz. odkaz: http://www.hothatchshop.cz/seat/leon-1p-05/motor/sportovni-filtry-a-sani/neuspeed-p-flo-sani-2-0tfsi-octavia-ii-golf-v-leon-ii-audi-tt-240.html na filtr jde hrozně moc tepla,děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 Já už mám CCZ toto je na BWA motor. Nevím, jak moc velký vliv to má, ale já bych šest litrů za hadici od vysavače nedal-originál a nějaké závodní filtry jsou velký rozdíl a to hlavně v péči o ně a abych to každej den pral v nějaké speciální vodičce za "litr na dvě použití" to se mi fakt nechce. To to radši projezdím v benzínu. Ten výkon je na ty české tankodromy víc než dostatečný. Je to ale jen můj názor a upálit se za něj nenechám.Tak ať z toho máš dobrý pocit. Čau z Bangkoku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 Problém není jen ohřátý vzduch, ale i ohřátá trubka. On ten vzduch je tam "chvilku", ale nahřáté vedení je "pořád". Ted dle mého. Mám taky něco podobné a nejsem si jist, jestli je to to nejlepší, asi by to chtělo odstínit i trubku. Přemýšlel jsem, jestli by nepomohla omotávka výfuků. Údajně se taky často dělá štít mezi trubku a motor po celé délce (něco, jako je ten kousek, co na něm drží 2 zadní trny krytu motoru a chrání to od tepla z turba). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.