Úterý v 13:443 dny Takže dnes, opět už potřetí, kontaktováno centrum podpory přímo z aplikace, kdy přišel systémem vygenerovaný mail, na nějž jsem znovu odpověděl, včetně zaslání požadovaných informací (viz. přílohy). Pokud máte stejný problém, jako že ve vlakně jsou již odezvy, tak dejte zde vědět, abychom se sjednotili v postupu proti zjevnému neřešení problému služby, za kterou si platíme ☝️, diky😉
Úterý v 14:483 dny Zavolal jsem na číslo podpory 👇 a pašák sdělil, že mě budou kontaktovat... Upraveno Úterý v 14:503 dny od Paolo.007
Úterý v 14:583 dny Za chvíli volala operatorka ze stejného čísla 👇, abych poslal mailovou komunikaci, po sdělení, že jsem komunikoval s údaji uvedenými v placené aplikaci sdělila, že nic nemají, kurňa, za co si tu podporu platím, nejdřív 3x nereagují a teď, volám od 👹 k nějaký operátorce Škody 😡☝️
Úterý v 15:083 dny ... tak jsem to všechno mailem o5 poslal 😡 a uvidím, napište své zkušenosti s tímto placeným produktem od Škody, případně s komunikací, abychom se domohli toho, co si řádně zaplatíme a mohli plně využívat ☝️Paolo 007 😉
Úterý v 15:513 dny On 8/21/2025 at 7:11 AM, jirkash said:U koncernove konkurence jakbysmet stejne potize. Lepší se na dané funkce nevázat a nemotivovat.KIA, Hyundai, nebo něco jiného?U mne vše jede výtečně, množství funkcí, informací a podpory. Pravda, "koncern" určitě nepovažuji za konkurenci mé současné značky.O4 jsem měl dva roky, každé řešení přes hot line vždy stejně jako u kolegy výše - 3x vše nafotit třem různým podporám, nesmyslné dotazy na "zeměkouli", zelenou ledku a nevím co ještě a pak to šlo do ztracena Upraveno Úterý v 15:563 dny od OpelIns1
Úterý v 16:313 dny Napsal jsem na Škodu jak tento výpadek budou kompenzovat.Tohle mi odepsali:Vážený zákazníku,momentálně se potýkáme s dlouhodobým výpadkem online služeb Care Connect – Vzdálený Přístup.Mrzí nás, jaké to může způsobit komplikace, a chceme Vás ujistit, že naše technické týmy aktivně pracují na opravě.Jakmile bude řešení k dispozici, budeme Vás neprodleně informovat. Zároveň požádáme kolegy z kompetentního oddělení o prodloužení Vašich licencí pro služby Vzdáleného přístupu.Moc děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru, kterou nám dáváte.S pozdravem a přáním hezkého dne
Středa v 15:592 dny Tak to začalo fungovat. Více uživatelů hlásí funkčnost, tak snad to nebude jen na chvíli...
Středa v 19:172 dny jj, taky se chytlo. Pěkně načasováno, zítra mi končí roční předplatné.Že by ho sami prodloužili, to bych asi chtěl příliš......A to mi neustále psali, že bezpodmínečně musím do servisu, že to jinak nerozchodí. Upraveno Středa v 19:192 dny od RoD
Včera v 07:571 den Tak od včerejšího večera funguje, snad to vydrží, ale to nic nemění na tom, že 2 měsíce tato placená aplikace nefungovala a nebylo možno ji plně využívat. Nyní je zapotřebí učinit kroky k tomu, aby o dobu nefunčnosti byla doba aplikace bezplatně prodloužena ☝️. Tak pojďme do toho 😉!
Včera v 15:451 den problém je, že né všem to nefungovalo, takže silně pochybuji... nám na Superbu 4 a Kamiqu Fl vše fungovalo nepřerušeně
před 15 hodiny15 hod @Petr Svetr myslím, že to nefungovalo docela dost uživatelům hlavně s mib 2,5 min. Kodiaq, S3. A jednou mi to už taky nějakou dobu nešlo a dostal jsem refundaci 2.měsíce. Takže se uvidí jak se k tomu ŠA postaví když to postihlo větší množství uživatelů, důležité je se ozvat, což už dost lidí udělalo.
před 13 hodiny13 hod taky mi to už jede. Ale že bych nechal odemčené auto? Tvářil se, že zamyká a zamkl :) k autu se mi nechtělo :) ale každopádně aktivace proběhne, auto je online.
před 8 hodiny8 hod Já mám stále problém, aby mě navigace viděla na správné pozici na mapě. Díky tomu mám problém i a ACC a funkcí rozpoznávání značek. Občas se to chytne po x km, ale nikdy vůbec.
před 43 minuty43 min 14 hodin zpět, l79 řekl:@Petr Svetr myslím, že to nefungovalo docela dost uživatelům hlavně s mib 2,5 min. Kodiaq, S3. A jednou mi to už taky nějakou dobu nešlo a dostal jsem refundaci 2.měsíce. Takže se uvidí jak se k tomu ŠA postaví když to postihlo větší množství uživatelů, důležité je se ozvat, což už dost lidí udělalo. sotva jsem to napsal, až dnes nám celé odpoledne pro KAMIQ FL nešla aplikace, SUPERB 4 stále OK, snad to tak zůstane...no, já jsem měl kdysi mega problémy u O III FL, v podestě to bylo jedno z prvních aut s MIB 2.5 (ještě aplikace neuměla ovládat nezávislé topení - až dalšího MR to šlo) , bojoval jsem se Škodovkou hodně dlouho, skoro tři měsíce to nejelo a nic mi nerefundovali, nakonec jsem auto po 2,5 roku raději prodal... byl to dě a zrovna, když člověk potřeboval navigaci a info o dopravě, tak nic....
před 40 minuty40 min 12 hodin zpět, hamoun řekl:taky mi to už jede. Ale že bych nechal odemčené auto? Tvářil se, že zamyká a zamkl :) k autu se mi nechtělo :) ale každopádně aktivace proběhne, auto je online.mnohdy aplikace na záložce Vůz v kolonce Stav vozu ukazuje, že je auto odemknuto, je potřeba Stav vozu rozkliknout a tam je vidět poslední aktualizace z vozu a skutečný stav, zda je vozidlo uzamčeno, případně zde kliknout na zámeček
před 37 minuty37 min 7 hodin zpět, Pheorinos řekl:Já mám stále problém, aby mě navigace viděla na správné pozici na mapě. Díky tomu mám problém i a ACC a funkcí rozpoznávání značek. Občas se to chytne po x km, ale nikdy vůbec.také se mi to u S II FL stávalo, na to pomáhalo dle rady ze Strakonic: desítka klíč, a odpojení baterky na cca 30 min, aby se vybila záložní baterka OCU jednotky a pak znovu připojit baterku, sice se všechno na palubce rozsvítí, ale po uketí pár metru se vše vrátí do normálu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.