Červenec 19, 200619 r no nevím teda odkud jseš, ale mám osobní zkušenost, že Schell V-power diesel téměř nikde nemaj, dokonce ani v Praze.
Červenec 19, 200619 r Jsem z České Lípy, tady ho běžně mají, stejně tak i v Liberci. Zkus mrknout na WWW stránky Shellu, je tam také seznam: "Dostupnost paliva Shell V-Power Diesel" ... i když nevím, kdy to bylo naposledy aktualizovaný.
Červenec 19, 200619 r taky tankuju zasadne Shell VP diesel, driv kdyz byl jeste aral tak tam, jeste bych vzal u OMV, kdyz jedu k mori, beru holt co prijde, ale to je parkrat a v tom mnozstvi nabrany nafty se to ztrati. jinak dostupnost VP diesel je opravdu zatim nic moc a kdyz ma clovek smulu, tak i po Praze muze bejt problem ho sehnat. ja uz nastesti vim o pumpach ktery ho maj, takze v pohode...a pro ty, co meli v zime problemy, tankujte u znackovych pump(mezi ktery treba zrovna Benzinu nepocitam)...
Červenec 19, 200619 r přidám též názor - z těchto dvou poptávaných variant jednoznačně variantu TDi (nemám ale zkušenost s motorem 1,6 FSI) - přesto tenhle výběr. Sám mám motor 1,8 T v jedničkové RS a při výběru II RS (doufám že tak za dva roky) budu hooodně zvažovat motorizaci 2.0 TDi (mám ho ve služební octě s DSG převodovkou a bomba!!!!) - výhody TDi jednoznačně zátah odspoda, oproti srovnatelným benzíňákům spotřeba tak o 2-3 litry na 100 km menší-tím pádem i větší dojezd a méně časté tankování
Červenec 19, 200619 r V Praze teda mám zkušenost že shell VP diesel mají skoro všude,neřikám že mám v Praze objetí všechny pumpy shell,ale kamkoliv jsem zajel k shellu tak tam byl.Ani ta cena není tak hrozná,beru ho za 31,20,když to porovnám tak když jedu třeba v blízkosti Benešova tak tam je nějaká neznačková benzínka (PetrOil) a tam je normál.nafta za 30,50 což je víc než od shellu normální nafta(29,90 - 30,40). S tou benzinou souhlasím,kolega v práci měl před pár lety s nimi problém u TDI,natankoval plnou nádrž a auto začalo blbě jet a špatně startovat až to třetí den ráno nenatočil(v létě),odtáhly ho do servisu kde mu po 2dnech zavolali že je problém v čerpadle,tak ho vyndali a poslali do Bosche a tam zjistily že bylo ucpané nějakými cuckami z nafty.
Červenec 20, 200619 r Záťah odspodu? Záleží, čo je myslené tým odspodu. Sám som testoval napríklad v Audi A4 aj v OII motor 2,0 TDI a bol som dosť sklamaný jeho výraznou zdochnutosťou v otáčkach pod 2000. Na auto.cz je aj diskusia niekoľkých majiteľov 2,0 TDI, ktorí si práve na to isté sťažujú, jeden bol aj 2x na brzde a jeho predpoklad sa potvrdil. Dole je to horšie a hore lepšie, než uvádza výrobca. Aj to reklamoval, zatiaľ bez úspechu. A to je presne to, čo mi u motorov TDI nevyhovuje. Dole nič, potom nakopnutie, chvíľu super záťah a potom už zase nič, len hluk. S DSG je to lepšie, tam to človek vôbec nevníma. Takže ak aj naftu, tak jedine s automatom. Aj kedysi som skúšal Superba 2,5 TDI a bol som sklamaný mizerným záťahom pod cca 2000-2200 otáčok. Ale s automatom to nemalo chybu.
Červenec 21, 200619 r přidám též názor - z těchto dvou poptávaných variant jednoznačně variantu TDi (nemám ale zkušenost s motorem 1,6 FSI) - přesto tenhle výběr. Sám mám motor 1,8 T v jedničkové RS a při výběru II RS (doufám že tak za dva roky) budu hooodně zvažovat motorizaci 2.0 TDi (mám ho ve služební octě s DSG převodovkou a bomba!!!!) - výhody TDi jednoznačně zátah odspoda, oproti srovnatelným benzíňákům spotřeba tak o 2-3 litry na 100 km menší-tím pádem i větší dojezd a méně časté tankování Ćetl jsi předchozí příspěvky? Srovnává se tu 1.9TDi a 1.6FSi. Pokud myslíš, že budeš mít s TDi o 2-3litry menší spotřebu, tak se vrať zpět na zem..
Červenec 21, 200619 r no myslím, že při svým stylu jízdy, kdy s 2.0 TDI jezdím za 6,3 (dlouhodobá spotřeba na nepřesně ukazujícím PP), tak s 2.0 FSI bych určitě byl tak za 8,5. Nevěřím, že za mín. Spíš asi za víc. Ovšem situace se od července rapidně změnila, protože náhle jezdím lehce přes 5 litrů, ale to by bylo u benzínu podobný.
Červenec 21, 200619 r přidám též názor - z těchto dvou poptávaných variant jednoznačně variantu TDi (nemám ale zkušenost s motorem 1,6 FSI) - přesto tenhle výběr. Sám mám motor 1,8 T v jedničkové RS a při výběru II RS (doufám že tak za dva roky) budu hooodně zvažovat motorizaci 2.0 TDi (mám ho ve služební octě s DSG převodovkou a bomba!!!!) - výhody TDi jednoznačně zátah odspoda, oproti srovnatelným benzíňákům spotřeba tak o 2-3 litry na 100 km menší-tím pádem i větší dojezd a méně časté tankování Ćetl jsi předchozí příspěvky? Srovnává se tu 1.9TDi a 1.6FSi. Pokud myslíš, že budeš mít s TDi o 2-3litry menší spotřebu, tak se vrať zpět na zem.. s tim vracenim na zem bych byl opatrnej. s 1.4 MPI Fabii jsem jezdil v prumeru za 10-11litru, s moji OII pri priblizne stejnych rychlostech(jenze ten benzin musis furt drtit aby jel) jezdim okolo sedmi. rozdil mi delaji 4 litry...se svym jizdnim stylem proste tu spotrebu u ropaka mam daleko nizsi nez u benzinovyho motoru
Červenec 21, 200619 r přidám též názor - z těchto dvou poptávaných variant jednoznačně variantu TDi (nemám ale zkušenost s motorem 1,6 FSI) - přesto tenhle výběr. Sám mám motor 1,8 T v jedničkové RS a při výběru II RS (doufám že tak za dva roky) budu hooodně zvažovat motorizaci 2.0 TDi (mám ho ve služební octě s DSG převodovkou a bomba!!!!) - výhody TDi jednoznačně zátah odspoda, oproti srovnatelným benzíňákům spotřeba tak o 2-3 litry na 100 km menší-tím pádem i větší dojezd a méně časté tankování Ćetl jsi předchozí příspěvky? Srovnává se tu 1.9TDi a 1.6FSi. Pokud myslíš, že budeš mít s TDi o 2-3litry menší spotřebu, tak se vrať zpět na zem.. s tim vracenim na zem bych byl opatrnej. s 1.4 MPI Fabii jsem jezdil v prumeru za 10-11litru, s moji OII pri priblizne stejnych rychlostech(jenze ten benzin musis furt drtit aby jel) jezdim okolo sedmi. rozdil mi delaji 4 litry...se svym jizdnim stylem proste tu spotrebu u ropaka mam daleko nizsi nez u benzinovyho motoru ty chces srovnavat 1.4 MPI s 1,9TDI? jinak s 1.9TDI rozhodne nebudes mit o 2-3litry menší spotřebu jak s 1,6FSI... jedine ze bys chcipnul motor
Červenec 21, 200619 r Ono je to asi veľmi individuálne, komu sadne resp. nesadne daný motor. Ale ak sa s každým jazdí tak, ako sa má, tak rozdiel medzi TDI a FSI bude 1,5, maximálne 2 litre. Dlhodobú spotrebu s Golfom IV 1,9 TDI 81 kW som mal 6,2 a s Fabiou 2,0 MPI 85 kW 7,9. To je rozdiel 1,7 litra. Pričom štýl jazdy som nezmenil, povedal by som, že Golf to mal ľahšie, každý deň spravil 12 km tam a späť, Fabia jazdila do práce len 6 a neskôr iba 3 km. Niečo podobné som zaznamenal aj pri krátkych testovacích jazdách s 2,0 TDI v OII. Mám to popísané na webe. Rozdiel voči 2,0 FSI vychádza prekvapivo len na 1,5 litra. Nemožno teda porovnávať u TDI úspornú jazdu a u FSI veľmi dynamickú.
Červenec 21, 200619 r s tim vracenim na zem bych byl opatrnej. s 1.4 MPI Fabii jsem jezdil v prumeru za 10-11litru, s moji OII pri priblizne stejnych rychlostech(jenze ten benzin musis furt drtit aby jel) jezdim okolo sedmi. rozdil mi delaji 4 litry...se svym jizdnim stylem proste tu spotrebu u ropaka mam daleko nizsi nez u benzinovyho motoru Luku, tak ještě jednou, ano? Podívej se na nadpis, píše se tam "Motor 1,9 TDI PD, nebo 1,6 FSI", že?!
Červenec 21, 200619 r podivej, ja nejsem blbej. ty ve svym prispevku pises o 3 litrech, ja pisu z vlastni zkusenosti ze s 1.4 jsem jezdil o 4litry vic(zajimavy je, ze se rika, cim nizsi obsah, tim mensi spotreba, asi delam neco spatne). tzn jsem o litr vejs. tzn tvrdim, ze to co rikate, ze dokazete jezdit s benzinakem za vicemene stejnou spotrebu jako s dyzlem ja nedokazu. a muzu te ujistit, ze s 1.6 by to bylo uplne stejny. to ze ty to dokazes a plazis se neustale stejnou rychlosti v otackach, ktery jsou pro ten motor a jeho spotrebu nejoptimalnejsi(protoze jinak nemuzes dosahnout spotreby podobny ropakovi) neznamena, ze tak jezdi vsichni. ja se rad svezu dynamicky a to ze hodne. a prece i tak zanedbatelnej rozdil jak pise diamant 1.7 litru je sakra znat na dojezdnosti...
Červenec 21, 200619 r ty chces srovnavat 1.4 MPI s 1,9TDI? jinak s 1.9TDI rozhodne nebudes mit o 2-3litry menší spotřebu jak s 1,6FSI... jedine ze bys chcipnul motor jak to muzes vedet?
Červenec 21, 200619 r Ono je treba hlavne napisat, pri akej jazde je ten alebo onen motor uspornejsi. Napriklad na dynamicku jazdu su dobre 6 a viac valce, ktore sa pri tych vyssich rychlosti dostavaju do optimalnych otacok a maju velmi priaznivu spotrebu. Ale ak sa jazdi podla predpisov a skor usporne, tak urcite bude taka 1,2-ka velmi usporna.
Červenec 21, 200619 r podivej, ja nejsem blbej. ty ve svym prispevku pises o 3 litrech..... Luku, přečti si laskavě můj příspěvek z "21.7.2006, 7:32 " a snad pochopíš, že to byla reakce na Ludvicka, že já jsem nikde nic o 2-3 l. nižší spotřeby netvrdil.
Červenec 21, 200619 r "...Pokud myslíš, že budeš mít s TDi o 2-3litry menší spotřebu..." promin, asi teda blbej jsem, ale tohle tam pises ty. ano, je to reakce na ludvicka, pokud je v pravidlech tohoto fora, ze se nesmi reagovat na cizi prispevky, pak se ti verejne omlouvam mily ako...nevim, proc nedokazes pripustit, ze vse je odvisle od jizdniho stylu a spotreba o 2-3 litry vetsi neni nerealna. diamant: ano, souhlas
Červenec 21, 200619 r že vás baví se hádat o takovou píčovinu. To jeden můj známej by si ještě nedávno benzína nekoupil ani omylem, právě kvůli spotřebě. Má 320 D (BMW) a najezdí tak 10 t. ročně(!!!). Nedávno mu nabídli novou "pětku", ale v benzínu, za cenu, která se neodmítá. Tak si konečně vzal kalkulačku a spočítal si, kolik by musel najezdit km, aby se mu rozdíl ceny mezi naftovým a benzínovým motorem vyplatil. A vo vo vo vo vo tom to taky je.
Červenec 21, 200619 r na druhou stranu pro cloveka co najezdi 10tis rocne se ropak, pokud na ne neni vylozene vysazenej, nevyplati...kdyz se to vezme z hlediska penez
Srpen 7, 200619 r Jak jste spokojení s touto motorizací a za kolik se s tím dá jezdit? Uvažuji v budoucnu o OII, ale TDI je přeci jenom dražší a i většina ojetých má motor 1.6 takže to bude asi nejdostupnější.
Srpen 7, 200619 r Měl jsem ji v nové oct. měla najeto 18000Km,a vůbec to nejelo,bylo to lenošný a když jsi chtěl trochu jet tak to bylo za 9-10litrů
Srpen 7, 200619 r Měl jsem ji v nové oct. měla najeto 18000Km,a vůbec to nejelo,bylo to lenošný a když jsi chtěl trochu jet tak to bylo za 9-10litrů Tak si asi neslapal na plyn! Ja na nej slapu a jede to!
Srpen 7, 200619 r Jak jste spokojení s touto motorizací a za kolik se s tím dá jezdit? Uvažuji v budoucnu o OII, ale TDI je přeci jenom dražší a i většina ojetých má motor 1.6 takže to bude asi nejdostupnější. Mam v aute ... Mohu doporucit, da se s tim jezdit i "draveji" ... Spotreba v rozmezi 6 - 10l / 100km, dle stylu jizdy . Jezdim na Vpower ... Jedine co me mrzi a zatim zrejme neni resitelne, je pomala odezva motoru za plynem a naopak . Na ctyrku se da ve meste jezdit na tempomatu 50km v pohode i do mirnych stoupani, motor mirne pod 2tis otacek a tahne. Mam najeto cca 10tis km, motor subjektivne jde lepe cca od 6-7tis najetych km.
Srpen 8, 200619 r Povedal by som, že je to rozumný motor za rozumnú cenu. A tá spotreba 7,5 je celkom reálna. Na závodenie to nie je, ale to ani 1,9 TDI.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.