dado Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Mam nove predelano z manualu na Climatron, hodim par poznatku, treba se nekomu budou hodit. Delal sem to poprve a uplne sam, tak to podle toho vypadalo ;-) Kdyz uz clovek vi jak a kam sahnout je to samozrejme naprosto o necem jinem. Ale dopadlo to dobre.Topeni sem prehodil za vikend, ale ostatni veci, hlavne elektrika, trvaly docela dlouho protoze momentalne potrebuju pres tyden s autem prakticky neustale jezdit, mam na to pouze vikendy a to jeste jen nektere. Problemu bylo docela dost, elektriku jsem delal postupne, ale v tuto chvili tam mam uz jedinou chybu a to chybejici cidlo G263 (snimac topeni na vyparniku), ktere tam zkratka nemam, topeni je pravdepodobne z predface a kupovat toto jedine cidlo za x stovaku se mi zkratka nechtelo. Nevite nekdo jak RJ Climatronu prechytracit aby nehlasila chybu 00818 - Evaporator Outlet Temperature (G263) Open or Short to B+? Staci spravne zvolena velikost odporu? Tak i tak to zkusim ;-) Prehodit samotne topeni je celkem prijemna prace, akorat mnozstvi veci ktere kvuli tomu musi jit ven je znacne a to trva mnohonasobne dyl nez samotne prehozeni.Nejvetsi problem byl s tim, ze moje prvni RJ Climatronu byla ze Supa na coz sem prisel az casem, vubec me nenapadlo ze RJ Octavy a Supa muzou byt jine. Bylo nutne sehnat novou (ted mam RJ z 2004) a Supove se chci zbavit, pokud ji nekdo chcete tak nabizim v bazaru. Co se tyka vlastniho prehozeni tak jednoznacne nejvetsi pakarna je elektrika, nedokazu si predelavku predstavit bez trvaleho studovani DP (tusim Vasa zde na foru psal ze jak to delal DP nemel, ma teda muj obdiv) a uz jen dostat se ke vsem svazkum znamena rozhodit palubku opravdu az na kost. Docela dost nechapu nektere lidi jakym zpusobem to predelavaj protoze zde na foru existuji nektere fotky z predelavky bez vytazene trubky. Neleze mi do hlavy jak muze neco takoveho vubec jit, za trubkou (btw tu vytahnout mi prislo jako dalsi lahudka, ale aspon nebylo nutne ji vrtat a ohybat) neco motat musi byt opravdu o ruky. Malou elektriku jsem mel skoro celou s topenim, teda krome dratu ktery RJ Climatronu rika o dobe stani vozidla (samo doplnen, ale zase je problem sehnat prislusny pin do konektoru k RJ Climatronu, doted ho nemam) a chybely jeste dva draty k cidlu G263 (na ty sem se vyqak). No predface topeni, co dodat... Velkou elektriku bylo treba celou doplnit, draty jsem pridelaval do kabelazi ktere jsem rozmotaval, zabralo to hodne casu ale chci at to vypada jako origo. Samozrejme jsem pri teto rozborce dal do svazku i draty doplnovane drive, treba tempomat, handsfree a podobne. Pro Climatronic bylo nutne doplnit zhruba 10-15 dratu a docela me zaskocilo, ze se vubec nikde nedaji sehnat draty v origo barvach. Mimochodem i vytazeni dratu velke elektriky ze svazku Octavky ktera Climatron mela mi pripada celkem neprilis dobrou variantou, bude to asi strasne pracne. Mam dodelano i cidlo slunecniho svitu, diky za dobrou radu pouzit konektor z audio kabliku pocitacove CDROM Lukashovi. U RJ dochlazovani je ve srovnani s manualem jen par odlisnosti, ale chybel jediny, zrovna docela potrebny drat ;-) Jde o drat vedouci z RJ Climatronu do konektoru T14a na dochlazovacce, pin 12. Pin 12 byl, jakjinak, v konektoru neobsazen. Z DP jsem zjistil, ze pin 3 konektoru T14a je pouzit u manualu a to navic jen pro auta s automatickou prevodovkou, ale uz ne u climatronu, tak jsem to v konektoru dochlazovacky jednoduse prepinoval z pinu 3 na pin 12 a uz existujici drat pouzil. Termospinac klimatizace F38 ktery u Climatronu neni se da lehce zkratovat kusem dratu primo v konektoru F38, tak F38 zkratka zustal namiste v meziprostoru. Tim padem do svazku v motoru skoro nebylo nutne sahnout a veskerou elektriku jsem resil v kabine a meziprostoru. Prace hodne, ale s vysledkem jsem nadmiru spokojen. Climatron je super a hodne ocenuju a pouzivam i treba takovou drobnost jako je moznost zobrazeni teploty ve Fahrenheitech. Pridavam jedno foto z celkovych asi peti ktere mam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dado Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 (editace) Mam nove predelano z manualu na Climatron, hodim par poznatku, treba se nekomu budou hodit. Delal sem to poprve a uplne sam, tak to podle toho vypadalo ;-) Kdyz uz clovek vi jak a kam sahnout je to samozrejme naprosto o necem jinem. Ale dopadlo to dobre.Topeni sem prehodil za vikend, ale ostatni veci, hlavne elektrika, trvaly docela dlouho protoze momentalne potrebuju pres tyden s autem prakticky neustale jezdit, mam na to pouze vikendy a to jeste jen nektere. Problemu bylo docela dost, elektriku jsem delal postupne, ale v tuto chvili tam mam uz jedinou chybu a to chybejici cidlo G263 (snimac topeni na vyparniku), ktere tam zkratka nemam, topeni je pravdepodobne z predface a kupovat toto jedine cidlo za x stovaku se mi zkratka nechtelo. Nevite nekdo jak RJ Climatronu prechytracit aby nehlasila chybu 00818 - Evaporator Outlet Temperature (G263) Open or Short to B+? Staci spravne zvolena velikost odporu? Tak i tak to zkusim ;-) Prehodit samotne topeni je celkem prijemna prace, akorat mnozstvi veci ktere kvuli tomu musi jit ven je znacne a to trva mnohonasobne dyl nez samotne prehozeni.Nejvetsi problem byl s tim, ze moje prvni RJ Climatronu byla ze Supa na coz sem prisel az casem, vubec me nenapadlo ze RJ Octavy a Supa muzou byt jine. Bylo nutne sehnat novou (ted mam RJ z 2004) a Supove se chci zbavit, pokud ji nekdo chcete tak nabizim v bazaru. Co se tyka vlastniho prehozeni tak jednoznacne nejvetsi pakarna je elektrika, nedokazu si predelavku predstavit bez trvaleho studovani DP (tusim Vasa zde na foru psal ze jak to delal DP nemel, ma teda muj obdiv) a uz jen dostat se ke vsem svazkum znamena rozhodit palubku opravdu az na kost. Docela dost nechapu nektere lidi jakym zpusobem to predelavaj protoze zde na foru existuji nektere fotky z predelavky bez vytazene trubky. Neleze mi do hlavy jak muze neco takoveho vubec jit, za trubkou (btw tu vytahnout mi prislo jako dalsi lahudka, ale aspon nebylo nutne ji vrtat a ohybat) neco motat musi byt opravdu o ruky. Malou elektriku jsem mel skoro celou s topenim, teda krome dratu ktery RJ Climatronu rika o dobe stani vozidla (samo doplnen, ale zase je problem sehnat prislusny pin do konektoru k RJ Climatronu, doted ho nemam) a chybely jeste dva draty k cidlu G263 (na ty sem se vyqak). No predface topeni, co dodat... Velkou elektriku bylo treba celou doplnit, draty jsem pridelaval do kabelazi ktere jsem rozmotaval, zabralo to hodne casu ale chci at to vypada jako origo. Samozrejme jsem pri teto rozborce dal do svazku i draty doplnovane drive, treba tempomat, handsfree a podobne. Pro Climatronic bylo nutne doplnit zhruba 10-15 dratu a docela me zaskocilo, ze se vubec nikde nedaji sehnat draty v origo barvach. Mimochodem i vytazeni dratu velke elektriky ze svazku Octavky ktera Climatron mela mi pripada celkem neprilis dobrou variantou, bude to asi strasne pracne. Mam dodelano i cidlo slunecniho svitu, diky za dobrou radu pouzit konektor z audio kabliku pocitacove CDROM Lukashovi. U RJ dochlazovani je ve srovnani s manualem jen par odlisnosti, ale chybel jediny, zrovna docela potrebny drat ;-) Jde o drat vedouci z RJ Climatronu do konektoru T14a na dochlazovacce, pin 12. Pin 12 byl, jakjinak, v konektoru neobsazen. Z DP jsem zjistil, ze pin 3 konektoru T14a je pouzit u manualu a to navic jen pro auta s automatickou prevodovkou, ale uz ne u climatronu, tak jsem to v konektoru dochlazovacky jednoduse prepinoval z pinu 3 na pin 12 a uz existujici drat pouzil. Termospinac klimatizace F38 ktery u Climatronu neni se da lehce zkratovat kusem dratu primo v konektoru F38, tak F38 zkratka zustal namiste v meziprostoru. Tim padem do svazku v motoru skoro nebylo nutne sahnout a veskerou elektriku jsem resil v kabine a meziprostoru. Prace hodne, ale s vysledkem jsem nadmiru spokojen. Climatron je super a hodne ocenuju a pouzivam i treba takovou drobnost jako je moznost zobrazeni teploty ve Fahrenheitech. Pridavam jedno foto z celkovych asi peti ktere mam. Na čo slúži to prepojenie z RJ Climatronu do konektoru na dochladzovačke T14a pin 12 ? Editováno: 28. leden 2008, autor: dado Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 Na čo slúži to prepojenie z RJ Climatronu do konektoru na dochladzovačke T14a pin 12 ? Napisu co si jeste vzpominam, mam mr2002: Pin T14a/8 na dochlazovacce slouzi k tomu, aby dochlazovacka vedela kdy sepnout elektromagnetickou spojku klimatizace N25 (0V - N25 vypnuta, 12V - N25 zapnout). Zapojeni je pro manual i Climatron stejne. K cemu je pin T14a/12 tak na to sem popravde neprisel a ani sem po tom nejak nepatral. Myslim si, ze po tomto dratu posila neco dochlazovacka zpatky climatroniku, ale co tak to netusim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pimek Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Napisu co si jeste vzpominam, mam mr2002:Pin T14a/8 na dochlazovacce slouzi k tomu, aby dochlazovacka vedela kdy sepnout elektromagnetickou spojku klimatizace N25 (0V - N25 vypnuta, 12V - N25 zapnout). Zapojeni je pro manual i Climatron stejne. K cemu je pin T14a/12 tak na to sem popravde neprisel a ani sem po tom nejak nepatral. Myslim si, ze po tomto dratu posila neco dochlazovacka zpatky climatroniku, ale co tak to netusim. To bych taky uvítal vědět. Není to náhodou informace o teplotě motoru? Nemůžete mi někdo změřit co to je za signál na tom pinu T14a/12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 To bych taky uvítal vědět. Není to náhodou informace o teplotě motoru? Nemůžete mi někdo změřit co to je za signál na tom pinu T14a/12 Jak to zmerit netusim. Nasel jsem tohle (spanelsky) http://www.vagclub.com/forum/showthread.php?t=32445 O pinu T16c/2 na RJ climatronicu je tam receno: Diagnostico 2/32 bar (lado presión alta). Cili je to signal tlaku 2/32 baru, jestli dobre rozumim spanelsky. K cemu to slouzi - to nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rvc1 Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 pánové, nevíte o někom na olomoucku, kdo by dodělam klimu climatronic do 1,6/75kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 pánové, nevíte o někom na olomoucku, kdo by dodělam klimu climatronic do 1,6/75kw. Co třeba zkusit Vašu - do Prostějova to nebudeš mít tak daleko. Ten je mistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 předestírám, b že na 1,6 75kW se climatron z ničeho dělá blbě už jen to, že je jiné topení climatronicu a svazek na něm, svazek auta nepočítaje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manik Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 (editace) j Editováno: 8. Březen 2008, autor: manik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manik Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 (editace) jk Editováno: 8. Březen 2008, autor: manik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manik Vloženo 8. Březen 2008 Sdílet Vloženo 8. Březen 2008 (editace) Muzu sehnat ruzne dily na klimu jak manual tak regulovanou,jen interni a nove nikdy nepouzite Editováno: 12. Březen 2008, autor: manik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasW Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Měl bych taky jeden dotaz.... Jde dodělat A/C (manuální) do O1 před faceliftem r. v. 1998??? Teď je auto bohužel bez klimy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Dodělat jde skoro vše, jak psal rolbar - podle typu motoru. Ale dodělávat to z ničeho bude pro otrlé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasW Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 je tady někdo ochotný a schopný :-) to udělat??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasW Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 ještě dodám, jsem ze Vsetínska a auto je 1.6 74kw.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apokus Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Heledte... A jakej je vubec rozdil mezi tim climatronik a tou dalsi klimoskou, kterou mam v aute asi i ja )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Heledte... A jakej je vubec rozdil mezi tim climatronik a tou dalsi klimoskou, kterou mam v aute asi i ja )) Netuším co máš ty, climatronik nastavíš na požadovanou teplotu a on se jí snaží udržet. Manuální klima má kolečko a musíš si s ním kroutit sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veselyt Vloženo 21. Duben 2008 Sdílet Vloženo 21. Duben 2008 je tu obrovská diskuse, ale je tu někdo kdo by mi mohl doporučit někoho kdo kvalitně umí dodělat klimošku do octávky TDI a napsat za kolik by to udělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tripleTTT Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 (editace) Také se připojuji s otázkou, kdo a za kolik udělá Climatronic na 1.9TDi 66kw, 7/2000, orginál manuál klimatizace. Hranice na Moravě, Brno? Díky Editováno: 22. Duben 2008, autor: tripleTTT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 Také se připojuji s otázkou, kdo a za kolik udělá Climatronic na 1.9TDi 66kw, orginál manuál klimatizace. Hranice na Moravě, Brno? Díky Napiš Neználkovi ten to dělal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tripleTTT Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 (editace) Napiš Neználkovi ten to dělal Díky, odeslán dotaz ... Až budu vědět víc, tak to sem pověsím Editováno: 22. Duben 2008, autor: tripleTTT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 na Moravě dělá Vaša, mohu jen doporučit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tripleTTT Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 na Moravě dělá Vaša, mohu jen doporučit OK, zkusím ho poptat ... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 OK, zkusím ho poptat ... Díky časově nestíhám, nerad bych nasliboval a pak neudělal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tripleTTT Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 časově nestíhám, nerad bych nasliboval a pak neudělal jasný v pohodě.... jen na kolik by to pls vyšlo? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.