dj.tom Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 Vášo psal jsi panel z octavie v octavii nerozchodíš ??? a jkej tam tedy máš ty ? a proč by neměl jít rozchodit ? už mi jde vše kromě regulace svitu. On myslel panel za Superba v Octavii nerozchodíš Ten podsvit jsi už napojil na šedomodrý v autě, třeba za tím rádiem? Muzu se zeptat z jakeho duvodu panel ze Supa v Octave nerozchodis? Vubec, jak se panel ze Supa chova v Octavii? Me pri kazdem stisknuti tlacitka pipa, dela to normalne panel z Octavie nebo jen ten ze Supa? Nekdo to tady takto psal, aspon sem to tak pochopil. Cili pokud pipa mam panel ze Supa a tim padem po zizalkach? Totiz ja to ted pres vikend prekopal z manualu na Climatron, Climatron Climatronuje, topeni a klapky funguji uplne v pohode, ale mam s tim dva problemy: 1. Neukazuje mi to vnejsi teplotu, ale na to asi prijdu proc. Muze tam byt nejaka bota. 2. Druhy problem je prave podsviceni, nesviti a zatim sem neprisel na to jak ho rozchodit. Nechodilo to ani nasucho na stole. Sedo modry z konektoru T17b/10 mam pripojen primo do toho hejna dratu A4 za palubni deskou a napeti se tam meni od tech 2 do 12V. Kodovat se pro posviceni nemusi nic, jestli to dobre chapu. Pokud ma kdokoliv jakykoliv napad budu vdecny za kazdou radu, diky Ahoj, ano tak tím jsi potvrdil moje mínění, Panel ze superbu má jiný zapojení Chodit ti to nebude stejě jako mě, sežen si panýlek z octavky (nepípací) pískle poznášzespou v druhé mřížcenež je ventilátor je malé piezo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galaher Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 Pánové.Jsem s těchto všech otázek a odpovědí taková malá lama.Mám dodělanou manuální klimu značky Diavia a mám tam jen tlačítko A/C.Chci to předělat na Climatronik.Už jen s jednoho prostého důvodu.Je to další pěkný doplněk do auta a pro regulaci teploty kde si nastavím hodnotu na určitou mez a ta se více méně dodržuje než jak jsem v létě pořád točil s kneflem od manuální A/C.Jak poznám,že to půjde předělat co nejlevněji abych nemusel kupovat celou klimu novou.Snad někdo kdo má Diaviu se o to zajímal nebo snad si to i předělal.Nebo se na to v....t a koupit toto:Teploměr ale to je snad poslední možnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 Vášo psal jsi panel z octavie v octavii nerozchodíš ??? a jkej tam tedy máš ty ? a proč by neměl jít rozchodit ? už mi jde vše kromě regulace svitu. On myslel panel za Superba v Octavii nerozchodíš Ten podsvit jsi už napojil na šedomodrý v autě, třeba za tím rádiem? Muzu se zeptat z jakeho duvodu panel ze Supa v Octave nerozchodis? Vubec, jak se panel ze Supa chova v Octavii? Me pri kazdem stisknuti tlacitka pipa, dela to normalne panel z Octavie nebo jen ten ze Supa? Nekdo to tady takto psal, aspon sem to tak pochopil. Cili pokud pipa mam panel ze Supa a tim padem po zizalkach? Totiz ja to ted pres vikend prekopal z manualu na Climatron, Climatron Climatronuje, topeni a klapky funguji uplne v pohode, ale mam s tim dva problemy: 1. Neukazuje mi to vnejsi teplotu, ale na to asi prijdu proc. Muze tam byt nejaka bota. 2. Druhy problem je prave podsviceni, nesviti a zatim sem neprisel na to jak ho rozchodit. Nechodilo to ani nasucho na stole. Sedo modry z konektoru T17b/10 mam pripojen primo do toho hejna dratu A4 za palubni deskou a napeti se tam meni od tech 2 do 12V. Kodovat se pro posviceni nemusi nic, jestli to dobre chapu. Pokud ma kdokoliv jakykoliv napad budu vdecny za kazdou radu, diky Ahoj, ano tak tím jsi potvrdil moje mínění, Panel ze superbu má jiný zapojení Chodit ti to nebude stejě jako mě, sežen si panýlek z octavky (nepípací) pískle poznášzespou v druhé mřížcenež je ventilátor je malé piezo. Nebo sehnat DP Supa, zjistit jake tam ma panel zapojeni a upravit to. Prave proto jsem se ptal proc panel ze Supa nejde v Octavii rozchodit. Zda se mi to celkem odvazne tvrzeni, nemyslim ze ty panely budou natolik jine. Ale mozna se mylim, zatim opravdu nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 (editace) Pánové.Jsem s těchto všech otázek a odpovědí taková malá lama.Mám dodělanou manuální klimu značky Diavia a mám tam jen tlačítko A/C.Chci to předělat na Climatronik.Už jen s jednoho prostého důvodu.Je to další pěkný doplněk do auta a pro regulaci teploty kde si nastavím hodnotu na určitou mez a ta se více méně dodržuje než jak jsem v létě pořád točil s kneflem od manuální A/C.Jak poznám,že to půjde předělat co nejlevněji abych nemusel kupovat celou klimu novou.Snad někdo kdo má Diaviu se o to zajímal nebo snad si to i předělal.Nebo se na to v....t a koupit toto:Teploměrale to je snad poslední možnost. to jsem jeste v zadnem aute nevidel...at nejaky znaly,kdo se stim setkal, to podrobneji popiše....,ten teplomer Editováno: 24. Říjen 2007, autor: octavie81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dj.tom Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 chtělo by to sehnat dílenskou příručku na panel ze Superba ale kde to netuším ( Já u toho nerozchodil ani podsvětlení ani venkovní ukazatel teploty (ale když jsem vlezl do diagnostického režimu (ten trojhmat) tak tam mi to teplotu ukazovalo a když jsem na šidl dal jak studený tak horký tak se to měnilo. Znamená to tedy že čidlo teploty máme, na zprávných pinech. jen to potřebuje něco aby to ukazovalo. Co ale netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 (editace) Pánové.Jsem s těchto všech otázek a odpovědí taková malá lama.Mám dodělanou manuální klimu značky Diavia a mám tam jen tlačítko A/C.Chci to předělat na Climatronik.Už jen s jednoho prostého důvodu.Je to další pěkný doplněk do auta a pro regulaci teploty kde si nastavím hodnotu na určitou mez a ta se více méně dodržuje než jak jsem v létě pořád točil s kneflem od manuální A/C.Jak poznám,že to půjde předělat co nejlevněji abych nemusel kupovat celou klimu novou.Snad někdo kdo má Diaviu se o to zajímal nebo snad si to i předělal.Nebo se na to v....t a koupit toto:Teploměrale to je snad poslední možnost. U Diavie je mi líto, ale musíš vyměnit úplně všechno, defakto dát celou klimu jinou pokud chceš Climatron Nebo aby mohl zůstat alespoň chladič a kompresor, tak musíš sehnat někoho, kdo ti udělá redukci mezi závitovejma spojema Diavie a přírubama Octavie, dobrej soustružník by to z kusu hliníku měl zvládnout, jde o to, jestli se takovej bastl vyplatí,a le jde vše. Editováno: 24. Říjen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 chtělo by to sehnat dílenskou příručku na panel ze Superba ale kde to netuším ( Já u toho nerozchodil ani podsvětlení ani venkovní ukazatel teploty (ale když jsem vlezl do diagnostického režimu (ten trojhmat) tak tam mi to teplotu ukazovalo a když jsem na šidl dal jak studený tak horký tak se to měnilo. Znamená to tedy že čidlo teploty máme, na zprávných pinech. jen to potřebuje něco aby to ukazovalo. Co ale netuším. snímače teploty: venkovní, přiváděného vzduchu uprostřed, přiváděného do prostoru nohou, v panelu climatroniku, na výparníku, nasávaného vzduchu, takže to že to něco ukazovalo neznamená že je to OK. ad SuperB: superB nemá jednotku dochlazování, ale řídící relé pro I a II stupeň spínaš tlaku vede do climatroniku a né do jednotky dochlazování el. mag spojka jde přes relé z climatroniku, octa to má z jednotky dochlazování je toho víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 Climatronik na Superbu, je to jak psal Vaša... ale stejně mi to přijde divný, že to nende rozchodit. climatronik_superb.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 Ahoj kluci, tak podsvětlení jsem už rozchodil, ale nelze regulovat, bud svítí nebo nesvítí. Nemusí se to někde nastavovat třeba v diagnostice ? podsvit v panelu nejde nastavit (reguluje se změnou napětí) Jak jsem zjistil, tak stejnou jednotku climatroniku má octa i superb, ale ten je zapojenej trochu jinak do auta - je možný že změnou kodování panelu je možný brát intenzitu podsvícení po canu místo přes A4. ? ee, kodováním se mění jen motorizace Jenom jsem to zkoušel, líná huba holý neštěstí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dantes Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 (editace) Nebudu znovu řešit kolik stojí jednotlivé koponenty, ale chci se zeptat, za kolik mi to někdo předělá na climatronic - mam OI TDi 81Kw rv 2002(po faceliftu) manualni klima. Dojedu kamkoli, pokud to nebude závratná suma a se mnou to tady nešlehne... :-) Dik. Editováno: 24. Říjen 2007, autor: Dantes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 Climatronik na Superbu, je to jak psal Vaša... ale stejně mi to přijde divný, že to nende rozchodit. mě to moc divný nepřijde octa má propoj climatron - jednotka dochlazování superb má propoj climatron - ř.j. motoru jde taky o ten CAN jestli gateway z octy ví o tom že má řídit nějakej climatronik sice jsem měl budíky ze superba v octavce a vše chodilo ale opačně jsem to neměl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 24. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2007 Nebudu znovu řešit kolik stojí jednotlivé koponenty, ale chci se zeptat, za kolik mi to někdo předělá na climatronic - mam OI TDi 81Kw rv 2002(po faceliftu) manualni klima. Dojedu kamkoli, pokud to nebude závratná suma a se mnou to tady nešlehne... :-) Dik. dej si první stránku této diskuse a Vaša to tam tehdá hezky rozepsal, ceny jsou stále cca stejné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dj.tom Vloženo 25. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2007 Tak vlátím se trochu k mému tématu: Panel octavia na šedomodrým podsvětlení Podsvětlení funguje ale změnou napětí na tomto vstupu nelze regulovat bud svítí nebo nesvítí. Kdo jste si dodělával klimu mění se vám intenzita ???? Potřebuju nastavit motorky do výchozích poloh, jde to nastavit z počítačového Vag-comu ? a máte někdo schéma na převodník ? (počítám že je to standardní OBDII) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dj.tom Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Ahoj, prosím pěkně, kdo máte oryginál Climatronic, mění se vám při regulaci svitu i regulace svitu ovladače climatronicu ? Spojuje se tu někdo přes vagcom počítačovej ? dá se tam nastavit climatronic ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 28. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2007 (editace) Mam nove predelano z manualu na Climatron, hodim par poznatku, treba se nekomu budou hodit. Delal sem to poprve a uplne sam, tak to podle toho vypadalo ;-) Kdyz uz clovek vi jak a kam sahnout je to samozrejme naprosto o necem jinem. Ale dopadlo to dobre. Topeni sem prehodil za vikend, ale ostatni veci, hlavne elektrika, trvaly docela dlouho protoze momentalne potrebuju pres tyden s autem prakticky neustale jezdit, mam na to pouze vikendy a to jeste jen nektere. Problemu bylo docela dost, elektriku jsem delal postupne, ale v tuto chvili tam mam uz jedinou chybu a to chybejici cidlo G263 (snimac topeni na vyparniku), ktere tam zkratka nemam, topeni je pravdepodobne z predface a kupovat toto jedine cidlo za x stovaku se mi zkratka nechtelo. Nevite nekdo jak RJ Climatronu prechytracit aby nehlasila chybu 00818 - Evaporator Outlet Temperature (G263) Open or Short to B+? Staci spravne zvolena velikost odporu? Tak i tak to zkusim ;-) Prehodit samotne topeni je celkem prijemna prace, akorat mnozstvi veci ktere kvuli tomu musi jit ven je znacne a to trva mnohonasobne dyl nez samotne prehozeni.Nejvetsi problem byl s tim, ze moje prvni RJ Climatronu byla ze Supa na coz sem prisel az casem, vubec me nenapadlo ze RJ Octavy a Supa muzou byt jine. Bylo nutne sehnat novou (ted mam RJ z 2004) a Supove se chci zbavit, pokud ji nekdo chcete tak nabizim v bazaru. Co se tyka vlastniho prehozeni tak jednoznacne nejvetsi pakarna je elektrika, nedokazu si predelavku predstavit bez trvaleho studovani DP (tusim Vasa zde na foru psal ze jak to delal DP nemel, ma teda muj obdiv) a uz jen dostat se ke vsem svazkum znamena rozhodit palubku opravdu az na kost. Docela dost nechapu nektere lidi jakym zpusobem to predelavaj protoze zde na foru existuji nektere fotky z predelavky bez vytazene trubky. Neleze mi do hlavy jak muze neco takoveho vubec jit, za trubkou (btw tu vytahnout mi prislo jako dalsi lahudka, ale aspon nebylo nutne ji vrtat a ohybat) neco motat musi byt opravdu o ruky. Malou elektriku jsem mel skoro celou s topenim, teda krome dratu ktery RJ Climatronu rika o dobe stani vozidla (samo doplnen, ale zase je problem sehnat prislusny pin do konektoru k RJ Climatronu, doted ho nemam) a chybely jeste dva draty k cidlu G263 (na ty sem se vyqak). No predface topeni, co dodat... Velkou elektriku bylo treba celou doplnit, draty jsem pridelaval do kabelazi ktere jsem rozmotaval, zabralo to hodne casu ale chci at to vypada jako origo. Samozrejme jsem pri teto rozborce dal do svazku i draty doplnovane drive, treba tempomat, handsfree a podobne. Pro Climatronic bylo nutne doplnit zhruba 10-15 dratu a docela me zaskocilo, ze se vubec nikde nedaji sehnat draty v origo barvach. Mimochodem i vytazeni dratu velke elektriky ze svazku Octavky ktera Climatron mela mi pripada celkem neprilis dobrou variantou, bude to asi strasne pracne. Mam dodelano i cidlo slunecniho svitu, diky za dobrou radu pouzit konektor z audio kabliku pocitacove CDROM Lukashovi. U RJ dochlazovani je ve srovnani s manualem jen par odlisnosti, ale chybel jediny, zrovna docela potrebny drat ;-) Jde o drat vedouci z RJ Climatronu do konektoru T14a na dochlazovacce, pin 12. Pin 12 byl, jakjinak, v konektoru neobsazen. Z DP jsem zjistil, ze pin 3 konektoru T14a je pouzit u manualu a to navic jen pro auta s automatickou prevodovkou, ale uz ne u climatronu, tak jsem to v konektoru dochlazovacky jednoduse prepinoval z pinu 3 na pin 12 a uz existujici drat pouzil. Termospinac klimatizace F38 ktery u Climatronu neni se da lehce zkratovat kusem dratu primo v konektoru F38, tak F38 zkratka zustal namiste v meziprostoru. Tim padem do svazku v motoru skoro nebylo nutne sahnout a veskerou elektriku jsem resil v kabine a meziprostoru. Prace hodne, ale s vysledkem jsem nadmiru spokojen. Climatron je super a hodne ocenuju a pouzivam i treba takovou drobnost jako je moznost zobrazeni teploty ve Fahrenheitech. Pridavam jedno foto z celkovych asi peti ktere mam. Editováno: 29. Listopad 2007, autor: tucnak01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 28. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2007 (editace) Pěkná práce! Když tak na to koukám, už se těším Hlavně že už taky Climatronikuješ. Přemýšlel jsem udělat to podle DP a odvrtat tu vzpěru a ohnout, ale takhle když se vyndá ta centrální trubka, tak je tam o dost víc místa na změny No já jsem zvědavej, estli budu vůbec jezdit Editováno: 28. Listopad 2007, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 28. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2007 Mam nove predelano z manualu na Climatron, hodim par poznatku, treba se nekomu budou hodit. Delal sem to poprve a uplne sam, tak to podle toho vypadalo ;-) Kdyz uz clovek vi jak a kam sahnout je to samozrejme naprosto o necem jinem. Ale dopadlo to dobre.Topeni sem prehodil za vikend, ale ostatni veci, hlavne elektrika, trvaly docela dlouho protoze momentalne potrebuju pres tyden s autem prakticky neustale jezdit, mam na to pouze vikendy a to jeste jen nektere. Problemu bylo docela dost, elektriku jsem delal postupne, ale v tuto chvili tam mam uz jedinou chybu a to chybejici cidlo G263 (snimac topeni na vyparniku), ktere tam zkratka nemam, topeni je pravdepodobne z predface a kupovat toto jedine cidlo za x stovaku se mi zkratka nechtelo. Nevite nekdo jak RJ Climatronu prechytracit aby nehlasila chybu 00818 - Evaporator Outlet Temperature (G263) Open or Short to B+? Staci spravne zvolena velikost odporu? Tak i tak to zkusim ;-) Prehodit samotne topeni je celkem prijemna prace, akorat mnozstvi veci ktere kvuli tomu musi jit ven je znacne a to trva mnohonasobne dyl nez zamotne prehozeni.Nejvetsi problem byl s tim, ze moje prvni RJ Climatronu byla ze Supa na coz sem prisel az casem, vubec me nenapadlo ze RJ Octavy a Supa muzou byt jine. Bylo nutne sehnat novou (ted mam RJ z 2004) a Supove se chci zbavit, pokud ji nekdo chcete tak nabizim v bazaru. Co se tyka vlastniho prehozeni tak jednoznacne nejvetsi pakarna je elektrika, nedokazu si predelavku predstavit bez trvaleho studovani DP (tusim Vasa zde na foru psal ze jak to delal DP nemel, ma teda muj obdiv) a uz jen dostat se ke vsem svazkum znamena rozhodit palubku opravdu az na kost. Docela dost nechapu nektere lidi jakym zpusobem to predelavaj protoze zde na foru existuji nektere fotky z predelavky bez vytazene trubky. Neleze mi do hlavy jak muze neco takoveho vubec jit, za trubkou (btw tu vytahnout mi prislo jako dalsi lahudka, ale aspon nebylo nutne ji vrtat a ohybat) neco motat musi byt opravdu o ruky. Malou elektriku jsem mel skoro celou s topenim, teda krome dratu ktery RJ Climatronu rika o dobe stani vozidla (samo doplnen, ale zase je problem sehnat prislusny pin do konektoru k RJ Climatronu, doted ho nemam) a chybely jeste dva draty k cidlu G263 (na ty sem se vyqak). No predface topeni, co dodat... Velkou elektriku bylo treba celou doplnit, draty jsem pridelaval do kabelazi ktere jsem rozmotaval, zabralo to hodne casu ale chci at to vypada jako origo. Samozrejme jsem pri teto rozborce dal do svazku i draty doplnovane drive, treba tempomat, handsfree a podobne. Pro Climatronic bylo nutne doplnit zhruba 10-15 dratu a docela me zaskocilo, ze se vubec nikde nedaji sehnat draty v origo barvach. Mimochodem i vytazeni dratu velke elektriky ze svazku Octavky ktera Climatron mela mi pripada celkem neprilis dobrou variantou, bude to asi strasne pracne. Mam dodelano i cidlo slunecniho svitu, diky za dobrou radu pouzit konektor z audio kabliku pocitacove CDROM Lukashovi. U RJ dochlazovani je ve srovnani s manualem jen par odlisnosti, ale chybel jediny, zrovna docela potrebny drat ;-) Jde o drat vedouci z RJ Climatronu do konektoru T14a na dochlazovacce, pin 12. Pin 12 byl, jakjinak, v konektoru neobsazen. Z DP jsem zjistil, ze pin 3 konektoru T14a je pouzit u manualu a to navic jen pro auta s automatickou prevodovkou, ale uz ne u climatronu, tak jsem to v konektoru dochlazovacky jednoduse prepinoval z pinu 3 na pin 12 a uz existujici drat pouzil. Termospinac klimatizace F38 ktery u Climatronu neni se da lehce zkratovat kusem dratu primo v konektoru F38, tak F38 zkratka zustal namiste v meziprostoru. Tim padem do svazku v motoru skoro nebylo nutne sahnout a veskerou elektriku jsem resil v kabine a meziprostoru. Prace hodne, ale s vysledkem jsem nadmiru spokojen. Climatron je super a hodne ocenuju a pouzivam i treba takovou drobnost jako je moznost zobrazeni teploty ve Fahrenheitech. Pridavam jedno foto z celkovych asi peti ktere mam. Pěkný psaní. Topení se dá vyndat i bez vytažení trubky, ale je potřeba dost ohnout jeden plechovej držák, bez problémů se potom ohne z5 do původní polohy. Jakej sháníš pin? Mám tu různý velikosti origo pinů, tak bych ti třeba pomoh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 28. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2007 Je to tak, trubka ven jít nemusí, ale pokud chceš mít rozumný přístup ke svazkům, tak je to asi lepší řešení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dj.tom Vloženo 28. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2007 Ahoj, mě šlo docela i vše mám to taky včetně čidla slunečního svitu atd. jem mám můj opakovaný dotaz. Jak jsi pak nastavil zprávné pozice servomotorků ? a jde ti plynulá regulace osvětlení panelu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 (editace) Ahoj, mě šlo docela i vše mám to taky včetně čidla slunečního svitu atd. jem mám můj opakovaný dotaz.Jak jsi pak nastavil zprávné pozice servomotorků ? a jde ti plynulá regulace osvětlení panelu ? Spravne pozice servomotorku samozrejme VAGem a po jejich nastaveni to topi vyrazne lepe, to je muj poznatek. Plynula regulace osvetleni panelu jde. Pokud Ti nefunguje, tak bych zkusil merit napeti primo na RJ climatroniku proti zemi, a to na sedomodrem dratu vedoucim do T12d/5 (hnedy konektor). Jak tocis s nastavenim intenzity podsviceni, napeti se zde musi menit zhruba od 2 (minimalni intenzita) do 12 (maximalni intenzita) voltu. Jinak poradit opravdu nedokazu. Editováno: 30. Listopad 2007, autor: tucnak01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Pěkná práce! Když tak na to koukám, už se těším Hlavně že už taky Climatronikuješ. Přemýšlel jsem udělat to podle DP a odvrtat tu vzpěru a ohnout, ale takhle když se vyndá ta centrální trubka, tak je tam o dost víc místa na změny No já jsem zvědavej, estli budu vůbec jezdit Tak at se dari! ;-) Kdyz jsem vsechno vytahl, videl jsem tu hromadu veci za autem, pred autem, v aute a ja nevim kde jeste, volant na sedadle a v interieru skoro nic tak me napadaly naprosto stejne myslenky ;-) Ale opravdu se neni ceho bat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Pěkný psaní. Topení se dá vyndat i bez vytažení trubky, ale je potřeba dost ohnout jeden plechovej držák, bez problémů se potom ohne z5 do původní polohy. Jakej sháníš pin? Mám tu různý velikosti origo pinů, tak bych ti třeba pomoh. Samo ze to jde a takto je to popsano v DP. Ale delat to podruhe tak si ji zase vytahnu ;-) Shanim pin do konektoru T16d, je to cerny konektor pripojeny do J255 jako prvni zprava. Pin je rozmerove stejny jako mini ISO, ale zajistovaci plisek jen jeden a jakoby z boku. Popravde nikde jinde jsem takovy pin nevidel. Zitra ma prijit. Kdyztak hodim foto. Ale presto diky za nabidku. A perlicka na zaver - Skodovka chce za dva takoveto piny spojene kusem dratu 165 korun ceskych ;-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr s Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Pěkný psaní. Topení se dá vyndat i bez vytažení trubky, ale je potřeba dost ohnout jeden plechovej držák, bez problémů se potom ohne z5 do původní polohy. Jakej sháníš pin? Mám tu různý velikosti origo pinů, tak bych ti třeba pomoh. Samo ze to jde a takto je to popsano v DP. Ale delat to podruhe tak si ji zase vytahnu ;-) Shanim pin do konektoru T16d, je to cerny konektor pripojeny do J255 jako prvni zprava. Pin je rozmerove stejny jako mini ISO, ale zajistovaci plisek jen jeden a jakoby z boku. Popravde nikde jinde jsem takovy pin nevidel. Zitra ma prijit. Kdyztak hodim foto. Ale presto diky za nabidku. A perlicka na zaver - Skodovka chce za dva takoveto piny spojene kusem dratu 165 korun ceskych ;-( Dokázal by jsi mi to taky předělat? Samo, že ne zadarmo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 30. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2007 (editace) Dokázal by jsi mi to taky předělat? Samo, že ne zadarmo Ano, pokud si sezenes dily a ja si najdu cas. Ta prvni vec jde, ale misty to dre a ta druha je skoro neresitelna ;-( Zivi me neco uplne jineho. Editováno: 30. Listopad 2007, autor: tucnak01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 5. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2007 Ahoj...dělám to ale bohužel Praha....M:-)))))Praha, to by nevadilo, je to kousek ;-) A kolik by jsi si za to vzal cca??? Vážně o tom uvažuji... Dante´s Už se to tu jednou řešilo a bylo to dost... Ale zase je to precizní práce, takže je na každém jestli si připlatí. když bude někdo chtít neni problem ale jak je psáno něco to stojí.......ale je to jako origoš a nové a zánovní díly !! kdyžtak SZ... Mrs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.