Přejít na obsah

Klimatizace dodělání/předělání


veisen

Doporučené příspěvky

Vášo psal jsi panel z octavie v octavii nerozchodíš ??? a jkej tam tedy máš ty ? a proč by neměl jít rozchodit ? už mi jde vše kromě regulace svitu.

On myslel panel za Superba v Octavii nerozchodíš ;)

Ten podsvit jsi už napojil na šedomodrý v autě, třeba za tím rádiem?

Muzu se zeptat z jakeho duvodu panel ze Supa v Octave nerozchodis? Vubec, jak se panel ze Supa chova v Octavii? Me pri kazdem stisknuti tlacitka pipa, dela to normalne panel z Octavie nebo jen ten ze Supa? Nekdo to tady takto psal, aspon sem to tak pochopil. Cili pokud pipa mam panel ze Supa a tim padem po zizalkach?

Totiz ja to ted pres vikend prekopal z manualu na Climatron, Climatron Climatronuje, topeni a klapky funguji uplne v pohode, ale mam s tim dva problemy:

1. Neukazuje mi to vnejsi teplotu, ale na to asi prijdu proc. Muze tam byt nejaka bota.

2. Druhy problem je prave podsviceni, nesviti a zatim sem neprisel na to jak ho rozchodit. Nechodilo to ani nasucho na stole. Sedo modry z konektoru T17b/10 mam pripojen primo do toho hejna dratu A4 za palubni deskou a napeti se tam meni od tech 2 do 12V. Kodovat se pro posviceni nemusi nic, jestli to dobre chapu.

Pokud ma kdokoliv jakykoliv napad budu vdecny za kazdou radu, diky

Ahoj, ano tak tím jsi potvrdil moje mínění,

Panel ze superbu má jiný zapojení

Chodit ti to nebude stejě jako mě, sežen si panýlek z octavky (nepípací) pískle poznášzespou v druhé mřížcenež je ventilátor je malé piezo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové.Jsem s těchto všech otázek a odpovědí taková malá lama.Mám dodělanou manuální klimu značky Diavia a mám tam jen tlačítko A/C.Chci to předělat na Climatronik.Už jen s jednoho prostého důvodu.Je to další pěkný doplněk do auta a pro regulaci teploty kde si nastavím hodnotu na určitou mez a ta se více méně dodržuje než jak jsem v létě pořád točil s kneflem od manuální A/C.Jak poznám,že to půjde předělat co nejlevněji abych nemusel kupovat celou klimu novou.Snad někdo kdo má Diaviu se o to zajímal nebo snad si to i předělal.Nebo se na to v....t a koupit toto:Teploměr

ale to je snad poslední možnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vášo psal jsi panel z octavie v octavii nerozchodíš ??? a jkej tam tedy máš ty ? a proč by neměl jít rozchodit ? už mi jde vše kromě regulace svitu.

On myslel panel za Superba v Octavii nerozchodíš ;)

Ten podsvit jsi už napojil na šedomodrý v autě, třeba za tím rádiem?

Muzu se zeptat z jakeho duvodu panel ze Supa v Octave nerozchodis? Vubec, jak se panel ze Supa chova v Octavii? Me pri kazdem stisknuti tlacitka pipa, dela to normalne panel z Octavie nebo jen ten ze Supa? Nekdo to tady takto psal, aspon sem to tak pochopil. Cili pokud pipa mam panel ze Supa a tim padem po zizalkach?

Totiz ja to ted pres vikend prekopal z manualu na Climatron, Climatron Climatronuje, topeni a klapky funguji uplne v pohode, ale mam s tim dva problemy:

1. Neukazuje mi to vnejsi teplotu, ale na to asi prijdu proc. Muze tam byt nejaka bota.

2. Druhy problem je prave podsviceni, nesviti a zatim sem neprisel na to jak ho rozchodit. Nechodilo to ani nasucho na stole. Sedo modry z konektoru T17b/10 mam pripojen primo do toho hejna dratu A4 za palubni deskou a napeti se tam meni od tech 2 do 12V. Kodovat se pro posviceni nemusi nic, jestli to dobre chapu.

Pokud ma kdokoliv jakykoliv napad budu vdecny za kazdou radu, diky

Ahoj, ano tak tím jsi potvrdil moje mínění,

Panel ze superbu má jiný zapojení

Chodit ti to nebude stejě jako mě, sežen si panýlek z octavky (nepípací) pískle poznášzespou v druhé mřížcenež je ventilátor je malé piezo.

Nebo sehnat DP Supa, zjistit jake tam ma panel zapojeni a upravit to. Prave proto jsem se ptal proc panel ze Supa nejde v Octavii rozchodit. Zda se mi to celkem odvazne tvrzeni, nemyslim ze ty panely budou natolik jine. Ale mozna se mylim, zatim opravdu nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové.Jsem s těchto všech otázek a odpovědí taková malá lama.Mám dodělanou manuální klimu značky Diavia a mám tam jen tlačítko A/C.Chci to předělat na Climatronik.Už jen s jednoho prostého důvodu.Je to další pěkný doplněk do auta a pro regulaci teploty kde si nastavím hodnotu na určitou mez a ta se více méně dodržuje než jak jsem v létě pořád točil s kneflem od manuální A/C.Jak poznám,že to půjde předělat co nejlevněji abych nemusel kupovat celou klimu novou.Snad někdo kdo má Diaviu se o to zajímal nebo snad si to i předělal.Nebo se na to v....t a koupit toto:Teploměr

ale to je snad poslední možnost.

to jsem jeste v zadnem aute nevidel...at nejaky znaly,kdo se stim setkal, to podrobneji popiše....,ten teplomer

Editováno: , autor: octavie81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chtělo by to sehnat dílenskou příručku na panel ze Superba ale kde to netuším :o(

Já u toho nerozchodil ani podsvětlení ani venkovní ukazatel teploty (ale když jsem vlezl do diagnostického režimu (ten trojhmat) tak tam mi to teplotu ukazovalo a když jsem na šidl dal jak studený tak horký tak se to měnilo. Znamená to tedy že čidlo teploty máme, na zprávných pinech. jen to potřebuje něco aby to ukazovalo. Co ale netuším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové.Jsem s těchto všech otázek a odpovědí taková malá lama.Mám dodělanou manuální klimu značky Diavia a mám tam jen tlačítko A/C.Chci to předělat na Climatronik.Už jen s jednoho prostého důvodu.Je to další pěkný doplněk do auta a pro regulaci teploty kde si nastavím hodnotu na určitou mez a ta se více méně dodržuje než jak jsem v létě pořád točil s kneflem od manuální A/C.Jak poznám,že to půjde předělat co nejlevněji abych nemusel kupovat celou klimu novou.Snad někdo kdo má Diaviu se o to zajímal nebo snad si to i předělal.Nebo se na to v....t a koupit toto:Teploměr

ale to je snad poslední možnost.

U Diavie je mi líto, ale musíš vyměnit úplně všechno, defakto dát celou klimu jinou :( pokud chceš Climatron

Nebo aby mohl zůstat alespoň chladič a kompresor, tak musíš sehnat někoho, kdo ti udělá redukci mezi závitovejma spojema Diavie a přírubama Octavie, dobrej soustružník by to z kusu hliníku měl zvládnout, jde o to, jestli se takovej bastl vyplatí,a le jde vše.

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chtělo by to sehnat dílenskou příručku na panel ze Superba ale kde to netuším :o(

Já u toho nerozchodil ani podsvětlení ani venkovní ukazatel teploty (ale když jsem vlezl do diagnostického režimu (ten trojhmat) tak tam mi to teplotu ukazovalo a když jsem na šidl dal jak studený tak horký tak se to měnilo. Znamená to tedy že čidlo teploty máme, na zprávných pinech. jen to potřebuje něco aby to ukazovalo. Co ale netuším.

snímače teploty:

venkovní, přiváděného vzduchu uprostřed, přiváděného do prostoru nohou, v panelu climatroniku, na výparníku, nasávaného vzduchu,

takže to že to něco ukazovalo neznamená že je to OK.

ad SuperB:

superB nemá jednotku dochlazování, ale řídící relé pro I a II stupeň

spínaš tlaku vede do climatroniku a né do jednotky dochlazování

el. mag spojka jde přes relé z climatroniku, octa to má z jednotky dochlazování

je toho víc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, tak podsvětlení jsem už rozchodil, ale nelze regulovat, bud svítí nebo nesvítí. Nemusí se to někde nastavovat třeba v diagnostice ?

podsvit v panelu nejde nastavit (reguluje se změnou napětí)

Jak jsem zjistil, tak stejnou jednotku climatroniku má octa i superb, ale ten je zapojenej trochu jinak do auta - je možný že změnou kodování panelu je možný brát intenzitu podsvícení po canu místo přes A4. ?

ee, kodováním se mění jen motorizace ;)

Jenom jsem to zkoušel, líná huba holý neštěstí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudu znovu řešit kolik stojí jednotlivé koponenty, ale chci se zeptat, za kolik mi to někdo předělá na climatronic - mam OI TDi 81Kw rv 2002(po faceliftu) manualni klima.

Dojedu kamkoli, pokud to nebude závratná suma a se mnou to tady nešlehne... :-)

Dik.

Editováno: , autor: Dantes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Climatronik na Superbu, je to jak psal Vaša... ale stejně mi to přijde divný, že to nende rozchodit.

mě to moc divný nepřijde

octa má propoj climatron - jednotka dochlazování

superb má propoj climatron - ř.j. motoru

jde taky o ten CAN jestli gateway z octy ví o tom že má řídit nějakej climatronik

sice jsem měl budíky ze superba v octavce a vše chodilo ale opačně jsem to neměl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudu znovu řešit kolik stojí jednotlivé koponenty, ale chci se zeptat, za kolik mi to někdo předělá na climatronic - mam OI TDi 81Kw rv 2002(po faceliftu) manualni klima.

Dojedu kamkoli, pokud to nebude závratná suma a se mnou to tady nešlehne... :-)

Dik.

dej si první stránku této diskuse a Vaša to tam tehdá hezky rozepsal, ceny jsou stále cca stejné ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vlátím se trochu k mému tématu:

Panel octavia na šedomodrým podsvětlení

Podsvětlení funguje ale změnou napětí na tomto vstupu nelze regulovat bud svítí nebo nesvítí. Kdo jste si dodělával klimu mění se vám intenzita ????

Potřebuju nastavit motorky do výchozích poloh, jde to nastavit z počítačového Vag-comu ? a máte někdo schéma na převodník ? (počítám že je to standardní OBDII)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Mam nove predelano z manualu na Climatron, hodim par poznatku, treba se nekomu budou hodit. Delal sem to poprve a uplne sam, tak to podle toho vypadalo ;-) Kdyz uz clovek vi jak a kam sahnout je to samozrejme naprosto o necem jinem. Ale dopadlo to dobre.

Topeni sem prehodil za vikend, ale ostatni veci, hlavne elektrika, trvaly docela dlouho protoze momentalne potrebuju pres tyden s autem prakticky neustale jezdit, mam na to pouze vikendy a to jeste jen nektere. Problemu bylo docela dost, elektriku jsem delal postupne, ale v tuto chvili tam mam uz jedinou chybu a to chybejici cidlo G263 (snimac topeni na vyparniku), ktere tam zkratka nemam, topeni je pravdepodobne z predface a kupovat toto jedine cidlo za x stovaku se mi zkratka nechtelo. Nevite nekdo jak RJ Climatronu prechytracit aby nehlasila chybu 00818 - Evaporator Outlet Temperature (G263) Open or Short to B+? Staci spravne zvolena velikost odporu? Tak i tak to zkusim ;-)

Prehodit samotne topeni je celkem prijemna prace, akorat mnozstvi veci ktere kvuli tomu musi jit ven je znacne a to trva mnohonasobne dyl nez samotne prehozeni.Nejvetsi problem byl s tim, ze moje prvni RJ Climatronu byla ze Supa na coz sem prisel az casem, vubec me nenapadlo ze RJ Octavy a Supa muzou byt jine. Bylo nutne sehnat novou (ted mam RJ z 2004) a Supove se chci zbavit, pokud ji nekdo chcete tak nabizim v bazaru. Co se tyka vlastniho prehozeni tak jednoznacne nejvetsi pakarna je elektrika, nedokazu si predelavku predstavit bez trvaleho studovani DP (tusim Vasa zde na foru psal ze jak to delal DP nemel, ma teda muj obdiv) a uz jen dostat se ke vsem svazkum znamena rozhodit palubku opravdu az na kost. Docela dost nechapu nektere lidi jakym zpusobem to predelavaj protoze zde na foru existuji nektere fotky z predelavky bez vytazene trubky. Neleze mi do hlavy jak muze neco takoveho vubec jit, za trubkou (btw tu vytahnout mi prislo jako dalsi lahudka, ale aspon nebylo nutne ji vrtat a ohybat) neco motat musi byt opravdu o ruky. Malou elektriku jsem mel skoro celou s topenim, teda krome dratu ktery RJ Climatronu rika o dobe stani vozidla (samo doplnen, ale zase je problem sehnat prislusny pin do konektoru k RJ Climatronu, doted ho nemam) a chybely jeste dva draty k cidlu G263 (na ty sem se vyqak). No predface topeni, co dodat... Velkou elektriku bylo treba celou doplnit, draty jsem pridelaval do kabelazi ktere jsem rozmotaval, zabralo to hodne casu ale chci at to vypada jako origo. Samozrejme jsem pri teto rozborce dal do svazku i draty doplnovane drive, treba tempomat, handsfree a podobne. Pro Climatronic bylo nutne doplnit zhruba 10-15 dratu a docela me zaskocilo, ze se vubec nikde nedaji sehnat draty v origo barvach. Mimochodem i vytazeni dratu velke elektriky ze svazku Octavky ktera Climatron mela mi pripada celkem neprilis dobrou variantou, bude to asi strasne pracne.

Mam dodelano i cidlo slunecniho svitu, diky za dobrou radu pouzit konektor z audio kabliku pocitacove CDROM Lukashovi.

U RJ dochlazovani je ve srovnani s manualem jen par odlisnosti, ale chybel jediny, zrovna docela potrebny drat ;-) Jde o drat vedouci z RJ Climatronu do konektoru T14a na dochlazovacce, pin 12. Pin 12 byl, jakjinak, v konektoru neobsazen. Z DP jsem zjistil, ze pin 3 konektoru T14a je pouzit u manualu a to navic jen pro auta s automatickou prevodovkou, ale uz ne u climatronu, tak jsem to v konektoru dochlazovacky jednoduse prepinoval z pinu 3 na pin 12 a uz existujici drat pouzil. Termospinac klimatizace F38 ktery u Climatronu neni se da lehce zkratovat kusem dratu primo v konektoru F38, tak F38 zkratka zustal namiste v meziprostoru. Tim padem do svazku v motoru skoro nebylo nutne sahnout a veskerou elektriku jsem resil v kabine a meziprostoru.

Prace hodne, ale s vysledkem jsem nadmiru spokojen. Climatron je super a hodne ocenuju a pouzivam i treba takovou drobnost jako je moznost zobrazeni teploty ve Fahrenheitech.

Pridavam jedno foto z celkovych asi peti ktere mam.

post-2080-1196246118_thumb.jpg

Editováno: , autor: tucnak01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkná práce! Když tak na to koukám, už se těším :) Hlavně že už taky Climatronikuješ. Přemýšlel jsem udělat to podle DP a odvrtat tu vzpěru a ohnout, ale takhle když se vyndá ta centrální trubka, tak je tam o dost víc místa na změny :)

No já jsem zvědavej, estli budu vůbec jezdit :D

Editováno: , autor: lukash
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam nove predelano z manualu na Climatron, hodim par poznatku, treba se nekomu budou hodit. Delal sem to poprve a uplne sam, tak to podle toho vypadalo ;-) Kdyz uz clovek vi jak a kam sahnout je to samozrejme naprosto o necem jinem. Ale dopadlo to dobre.

Topeni sem prehodil za vikend, ale ostatni veci, hlavne elektrika, trvaly docela dlouho protoze momentalne potrebuju pres tyden s autem prakticky neustale jezdit, mam na to pouze vikendy a to jeste jen nektere. Problemu bylo docela dost, elektriku jsem delal postupne, ale v tuto chvili tam mam uz jedinou chybu a to chybejici cidlo G263 (snimac topeni na vyparniku), ktere tam zkratka nemam, topeni je pravdepodobne z predface a kupovat toto jedine cidlo za x stovaku se mi zkratka nechtelo. Nevite nekdo jak RJ Climatronu prechytracit aby nehlasila chybu 00818 - Evaporator Outlet Temperature (G263) Open or Short to B+? Staci spravne zvolena velikost odporu? Tak i tak to zkusim ;-)

Prehodit samotne topeni je celkem prijemna prace, akorat mnozstvi veci ktere kvuli tomu musi jit ven je znacne a to trva mnohonasobne dyl nez zamotne prehozeni.Nejvetsi problem byl s tim, ze moje prvni RJ Climatronu byla ze Supa na coz sem prisel az casem, vubec me nenapadlo ze RJ Octavy a Supa muzou byt jine. Bylo nutne sehnat novou (ted mam RJ z 2004) a Supove se chci zbavit, pokud ji nekdo chcete tak nabizim v bazaru. Co se tyka vlastniho prehozeni tak jednoznacne nejvetsi pakarna je elektrika, nedokazu si predelavku predstavit bez trvaleho studovani DP (tusim Vasa zde na foru psal ze jak to delal DP nemel, ma teda muj obdiv) a uz jen dostat se ke vsem svazkum znamena rozhodit palubku opravdu az na kost. Docela dost nechapu nektere lidi jakym zpusobem to predelavaj protoze zde na foru existuji nektere fotky z predelavky bez vytazene trubky. Neleze mi do hlavy jak muze neco takoveho vubec jit, za trubkou (btw tu vytahnout mi prislo jako dalsi lahudka, ale aspon nebylo nutne ji vrtat a ohybat) neco motat musi byt opravdu o ruky. Malou elektriku jsem mel skoro celou s topenim, teda krome dratu ktery RJ Climatronu rika o dobe stani vozidla (samo doplnen, ale zase je problem sehnat prislusny pin do konektoru k RJ Climatronu, doted ho nemam) a chybely jeste dva draty k cidlu G263 (na ty sem se vyqak). No predface topeni, co dodat... Velkou elektriku bylo treba celou doplnit, draty jsem pridelaval do kabelazi ktere jsem rozmotaval, zabralo to hodne casu ale chci at to vypada jako origo. Samozrejme jsem pri teto rozborce dal do svazku i draty doplnovane drive, treba tempomat, handsfree a podobne. Pro Climatronic bylo nutne doplnit zhruba 10-15 dratu a docela me zaskocilo, ze se vubec nikde nedaji sehnat draty v origo barvach. Mimochodem i vytazeni dratu velke elektriky ze svazku Octavky ktera Climatron mela mi pripada celkem neprilis dobrou variantou, bude to asi strasne pracne.

Mam dodelano i cidlo slunecniho svitu, diky za dobrou radu pouzit konektor z audio kabliku pocitacove CDROM Lukashovi.

U RJ dochlazovani je ve srovnani s manualem jen par odlisnosti, ale chybel jediny, zrovna docela potrebny drat ;-) Jde o drat vedouci z RJ Climatronu do konektoru T14a na dochlazovacce, pin 12. Pin 12 byl, jakjinak, v konektoru neobsazen. Z DP jsem zjistil, ze pin 3 konektoru T14a je pouzit u manualu a to navic jen pro auta s automatickou prevodovkou, ale uz ne u climatronu, tak jsem to v konektoru dochlazovacky jednoduse prepinoval z pinu 3 na pin 12 a uz existujici drat pouzil. Termospinac klimatizace F38 ktery u Climatronu neni se da lehce zkratovat kusem dratu primo v konektoru F38, tak F38 zkratka zustal namiste v meziprostoru. Tim padem do svazku v motoru skoro nebylo nutne sahnout a veskerou elektriku jsem resil v kabine a meziprostoru.

Prace hodne, ale s vysledkem jsem nadmiru spokojen. Climatron je super a hodne ocenuju a pouzivam i treba takovou drobnost jako je moznost zobrazeni teploty ve Fahrenheitech.

Pridavam jedno foto z celkovych asi peti ktere mam.

Pěkný psaní. Topení se dá vyndat i bez vytažení trubky, ale je potřeba dost ohnout jeden plechovej držák, bez problémů se potom ohne z5 do původní polohy. Jakej sháníš pin? Mám tu různý velikosti origo pinů, tak bych ti třeba pomoh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mě šlo docela i vše mám to taky včetně čidla slunečního svitu atd. jem mám můj opakovaný dotaz.

Jak jsi pak nastavil zprávné pozice servomotorků ? a jde ti plynulá regulace osvětlení panelu ?

Spravne pozice servomotorku samozrejme VAGem a po jejich nastaveni to topi vyrazne lepe, to je muj poznatek.

Plynula regulace osvetleni panelu jde. Pokud Ti nefunguje, tak bych zkusil merit napeti primo na RJ climatroniku proti zemi, a to na sedomodrem dratu vedoucim do T12d/5 (hnedy konektor). Jak tocis s nastavenim intenzity podsviceni, napeti se zde musi menit zhruba od 2 (minimalni intenzita) do 12 (maximalni intenzita) voltu. Jinak poradit opravdu nedokazu.

Editováno: , autor: tucnak01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkná práce! Když tak na to koukám, už se těším :) Hlavně že už taky Climatronikuješ. Přemýšlel jsem udělat to podle DP a odvrtat tu vzpěru a ohnout, ale takhle když se vyndá ta centrální trubka, tak je tam o dost víc místa na změny :)

No já jsem zvědavej, estli budu vůbec jezdit :D

Tak at se dari! ;-)

Kdyz jsem vsechno vytahl, videl jsem tu hromadu veci za autem, pred autem, v aute a ja nevim kde jeste, volant na sedadle a v interieru skoro nic tak me napadaly naprosto stejne myslenky ;-)

Ale opravdu se neni ceho bat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkný psaní. Topení se dá vyndat i bez vytažení trubky, ale je potřeba dost ohnout jeden plechovej držák, bez problémů se potom ohne z5 do původní polohy. Jakej sháníš pin? Mám tu různý velikosti origo pinů, tak bych ti třeba pomoh.

Samo ze to jde a takto je to popsano v DP. Ale delat to podruhe tak si ji zase vytahnu ;-)

Shanim pin do konektoru T16d, je to cerny konektor pripojeny do J255 jako prvni zprava. Pin je rozmerove stejny jako mini ISO, ale zajistovaci plisek jen jeden a jakoby z boku. Popravde nikde jinde jsem takovy pin nevidel. Zitra ma prijit. Kdyztak hodim foto. Ale presto diky za nabidku.

A perlicka na zaver - Skodovka chce za dva takoveto piny spojene kusem dratu 165 korun ceskych ;-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkný psaní. Topení se dá vyndat i bez vytažení trubky, ale je potřeba dost ohnout jeden plechovej držák, bez problémů se potom ohne z5 do původní polohy. Jakej sháníš pin? Mám tu různý velikosti origo pinů, tak bych ti třeba pomoh.

Samo ze to jde a takto je to popsano v DP. Ale delat to podruhe tak si ji zase vytahnu ;-)

Shanim pin do konektoru T16d, je to cerny konektor pripojeny do J255 jako prvni zprava. Pin je rozmerove stejny jako mini ISO, ale zajistovaci plisek jen jeden a jakoby z boku. Popravde nikde jinde jsem takovy pin nevidel. Zitra ma prijit. Kdyztak hodim foto. Ale presto diky za nabidku.

A perlicka na zaver - Skodovka chce za dva takoveto piny spojene kusem dratu 165 korun ceskych ;-(

Dokázal by jsi mi to taky předělat? Samo, že ne zadarmo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj...dělám to ale bohužel Praha....M:-)))))

Praha, to by nevadilo, je to kousek ;-)

A kolik by jsi si za to vzal cca???

Vážně o tom uvažuji...

Dante´s

Už se to tu jednou řešilo a bylo to dost... Ale zase je to precizní práce, takže je na každém jestli si připlatí. :)

když bude někdo chtít neni problem ale jak je psáno něco to stojí.......ale je to jako origoš a nové a zánovní díly !!

kdyžtak SZ...

Mrs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...