Přejít na obsah

Klimatizace dodělání/předělání


veisen

Doporučené příspěvky

Taky jsem neměl v autě klimu a rozhodoval jsem se zda toho jít nebo nejít, když jsem viděl svýho malýho prcka, jak se v autě potí , tak klimu určitě. Dávali jsme do auta climatronik, co se týče mechaniky skoro bez problémů, ale ohledně elektriky jsme měli pár problémů, mám auto 98(tdi 66kw) a plno věcí bylo na 2003-2007, ale za pomoci (Rolbara, ještě jednou díky za dobré rady) jsme to dotáhli do konce. Teď to šlape jako hodinky a nemůžu si stěžovat , ani člověk nelituje toho času co nadtím strávil( asi 80 hodin). Kdo se nebojí si rozkuchat auto a má dobrý nářadí, tak do toho jděte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a ted mam problem s tou elektrikou.14pin jedn dochlaz,nevim,zda bude problem tu stavajici el rozmotat a zapojit na tu moji nebo koupit od tebe primo el na manual klimu a pridat nejake dily z te kompletni elektriky?nenasel jsem teplotni cidlo,co je pod steracem,,neni tam,bud tam je jen konektor a nebo nevim......nejsem elekrikar,tak se nedivte.Budu to delat az koncem zari,tak zatim zjistuji,nebo pokud si pak nekdo chce koncem zari vydelat,muze prijet,tu el nezvladnu,vse ostatni jo,mech veci atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co se týče té trubky asi bych ji vůbec nepoužil vypadá dost špatně, mě taky nevycházela v autě asi 5 čísel tak jsme ji normálně trochu natáhli, ale tohle je i nějak divně zkroucený a ta napínací kladka řemenu, tak tu jsem použil normálně tu co tam už byla(ani na ní nemám ten nálitek na klíč), ale nemyslím si, že by na ní něco chybělo kromě kousku hliníku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta Lková jednotka dochlazování dle Etky není na klimu tam by měla být K.

Na Oktách se montuje jednotka dochlazování jen s klimou, je několik indexů K, Q, L atd. zásadní rozlišení je podle konektorů 10 + 4pin nebo 14 + 4pin. s 10pinkou se dá setkat u starším modelů MR97 98, má jiné zapojení a čidlo navíc na motoru +119°C. Ta 14pinka se začala dělat u climatronicu u MR99 a pak se objevila u normální klimy, nemá čidlo na motoru, napojuje se na budíky a odtud má signál +119°C.

dochlazovačka je stejná jak pro munuální AC, tak pro Climatronic

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Tak co se týče té trubky asi bych ji vůbec nepoužil vypadá dost špatně, mě taky nevycházela v autě asi 5 čísel tak jsme ji normálně trochu natáhli, ale tohle je i nějak divně zkroucený a ta napínací kladka řemenu, tak tu jsem použil normálně tu co tam už byla(ani na ní nemám ten nálitek na klíč), ale nemyslím si, že by na ní něco chybělo kromě kousku hliníku.

Tak v pondeli jdu na to,uz mam druhe auto,tak muzu pomalu rozebirat a kufat.Tady jsou jeste veci,co chybelo,co jsem nemel.Nove tesneni klima trubky,´jedna trubka servo,tesneni na ne,hadice servo1*,plech-takovej drzacek u expanzniho ventilu,teplotni cidlo pod sterace,vratna kladka,nove srouby drzak motoru,srouby na klimakomres,konektory,gufero na kliku,komplet rozvody,srouby na chladic klim.,vse original, nove bud ve skode nebo v kelly,komplet to vyslo na 20tis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co se týče té trubky asi bych ji vůbec nepoužil vypadá dost špatně, mě taky nevycházela v autě asi 5 čísel tak jsme ji normálně trochu natáhli, ale tohle je i nějak divně zkroucený a ta napínací kladka řemenu, tak tu jsem použil normálně tu co tam už byla(ani na ní nemám ten nálitek na klíč), ale nemyslím si, že by na ní něco chybělo kromě kousku hliníku.

Tak v pondeli jdu na to,uz mam druhe auto,tak muzu pomalu rozebirat a kufat.Tady jsou jeste veci,co chybelo,co jsem nemel.Nove tesneni klima trubky,´jedna trubka servo,tesneni na ne,hadice servo1*,plech-takovej drzacek u expanzniho ventilu,teplotni cidlo pod sterace,vratna kladka,nove srouby drzak motoru,srouby na klimakomres,konektory,gufero na kliku,komplet rozvody,srouby na chladic klim.,vse original, nove bud ve skode nebo v kelly,komplet to vyslo na 20tis

tak uz jsem pomalu zacal,vydrbal me chladic,hadice byli jak betonove,nesli vubec sundat,vypada to na dlouho.denne na to mam tak 3-4hodky,zitra jde ven topeni a asi se pustim do toho drzaku motoru a rozvodu,uvidime

post-6074-1190730486_thumb.jpg

post-6074-1190730500_thumb.jpg

post-6074-1190730508_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co se týče té trubky asi bych ji vůbec nepoužil vypadá dost špatně, mě taky nevycházela v autě asi 5 čísel tak jsme ji normálně trochu natáhli, ale tohle je i nějak divně zkroucený a ta napínací kladka řemenu, tak tu jsem použil normálně tu co tam už byla(ani na ní nemám ten nálitek na klíč), ale nemyslím si, že by na ní něco chybělo kromě kousku hliníku.

Tak v pondeli jdu na to,uz mam druhe auto,tak muzu pomalu rozebirat a kufat.Tady jsou jeste veci,co chybelo,co jsem nemel.Nove tesneni klima trubky,´jedna trubka servo,tesneni na ne,hadice servo1*,plech-takovej drzacek u expanzniho ventilu,teplotni cidlo pod sterace,vratna kladka,nove srouby drzak motoru,srouby na klimakomres,konektory,gufero na kliku,komplet rozvody,srouby na chladic klim.,vse original, nove bud ve skode nebo v kelly,komplet to vyslo na 20tis

tak uz jsem pomalu zacal,vydrbal me chladic,hadice byli jak betonove,nesli vubec sundat,vypada to na dlouho.denne na to mam tak 3-4hodky,zitra jde ven topeni a asi se pustim do toho drzaku motoru a rozvodu,uvidime

Vítám tě do klubu bláznů co si dodělávaj klimu. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co se týče té trubky asi bych ji vůbec nepoužil vypadá dost špatně, mě taky nevycházela v autě asi 5 čísel tak jsme ji normálně trochu natáhli, ale tohle je i nějak divně zkroucený a ta napínací kladka řemenu, tak tu jsem použil normálně tu co tam už byla(ani na ní nemám ten nálitek na klíč), ale nemyslím si, že by na ní něco chybělo kromě kousku hliníku.

Tak v pondeli jdu na to,uz mam druhe auto,tak muzu pomalu rozebirat a kufat.Tady jsou jeste veci,co chybelo,co jsem nemel.Nove tesneni klima trubky,´jedna trubka servo,tesneni na ne,hadice servo1*,plech-takovej drzacek u expanzniho ventilu,teplotni cidlo pod sterace,vratna kladka,nove srouby drzak motoru,srouby na klimakomres,konektory,gufero na kliku,komplet rozvody,srouby na chladic klim.,vse original, nove bud ve skode nebo v kelly,komplet to vyslo na 20tis

tak uz jsem pomalu zacal,vydrbal me chladic,hadice byli jak betonove,nesli vubec sundat,vypada to na dlouho.denne na to mam tak 3-4hodky,zitra jde ven topeni a asi se pustim do toho drzaku motoru a rozvodu,uvidime

Vítám tě do klubu bláznů co si dodělávaj klimu. :palec2:

:smich::kol-131:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...