Tom brava Vloženo 12. Ledna Vloženo 12. Ledna (editace) Znáte prosím někdo postup demontáže deklíku rozvodnice s megapojistkami nad autobaterií, abych se dostal ke šroubu (matici) fixující dno tohoto boxu k plus kontaktu aku (o tom "ukrytém" šroubu v boxu na plus kontakt vím z jednoho amatérského videa) a tím ho celý uvolnil od aku? Cílem je získat přístup k č.dílu/ověřit typ baterie/kapacitu/přítomnost popř. stav mag. oka aku. A taky bych si rád preventivně natrénoval kontrolní přístup do předmětné svorkovnice..... kdysi dávno na Fabii 1 mě hodně potrápilo jiskření nedotaženého kontaktu v tomto boxíku. Když mačkám současně 2 klipy deklíku tj. na fotce vzadu jeden v pravém rohu a druhý zhruba uprostřed zadní hrany deklíku, tak to evid. funguje=v těchto bodech se nechá deklík nadzvednou, ale tím končím....stále jej něco drží na přední (bližší) hraně.... tipoval bych pacičky?) mate mě že ho nejde z nich vysunout, protože v místě kde vychází (asi odplyňovací?) potrubí z boxu (vzdálený levý roh deklíku na foto) to taky drží - nemá se náhodou nějak uvolnit/rozpojit trubka procházející deklíkem a poté se uvolní celý deklík?? (jen moje domněnka) Díky za každou radu. Popř. jestli jste zahlédli postup v dílenské příručce, ve které? Editováno: 12. Ledna, autor: Tom brava Citovat
Dula Vloženo 13. Ledna Vloženo 13. Ledna (editace) Fabia IV 2022 ➤ Elektrická zarízení - Vydání 07.2021 Editováno: 13. Ledna, autor: Dula Citovat
Tom brava Vloženo 13. Ledna Autor Vloženo 13. Ledna (editace) každopádně děkuji za odezvu, teorie fajn....západky mačkám a nic...něco jej drží, chtělo by to někoho osobní zkušenost, kterým směrem tahat za deklík...nerad bych něco vylomil na nové káře. BTW: K čemu je tam kabel v DP označený "B+"? (mě to na první pohled přišlo jako odplynovací trubička) Editováno: 13. Ledna, autor: Tom brava Citovat
Dula Vloženo 14. Ledna Vloženo 14. Ledna (editace) Kabel B+ vede k alternátoru a ke startéru. Editováno: 14. Ledna, autor: Dula 1 Citovat
Dula Vloženo 14. Ledna Vloženo 14. Ledna Changer batterie Seat Ibiza 1.6 MPI (Seat Arona. VW Polo. Skoda Fabia et Rapide) - YouTube 1 Citovat
Tom brava Vloženo 14. Ledna Autor Vloženo 14. Ledna (editace) Díky za podporu. Už jsem se nebál a zatáhnul větší silou, a deklík odskočil....byly tam nezačištěné přetoky plastu z přední strany, kde jsou pacičky, a proto to pekelně drželo. Stačilo párkrát off/on a už deklík chodí jako víno. BTW: všim jsem si ve videu, že okolo baterky má protimrazový návlek, který znám z jedničkových fabií...sice jeho účinnost je sporná, ale já ho na F IV nemám, jak jste na tom ostatní? Editováno: 19. Ledna, autor: Tom brava Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.