Březen 8Bře 8 Někdo se zkušeností s normálními neDCC tlumiči u aut z 03/24? Už to servisy taky umí opravit na záruku?
Březen 13Bře 13 Dnes jsem byl v servise, vyměnili řj sedadla, přehráli software systémů, opravili nějaký ten svazek ve dveřích a na tlumiče mi řekli že jsou sice dobře, ale povolili jim výměnu kvůli tomu klepani...takže jakmile budou skladem, tak budou měnit všechny čtyři. Prý cca 3 týdny...
Březen 24Bře 24 V 3. 2. 2025 na 16:12, Marian93 napsal: Ahoj, premyslim nad koupi supa L&K 2.0 TDi 4x4 nebo kodiaqa, ale co tu ctu, tak ma hodne problemu. Myslite si, ze se to vetsinou tyka tech prvnich kusu (od zacatku po cca 07/2024), nebo se mam bat, i kdyz se muj objednany vuz potencialne vyrobi nekdy v pulce 2025? Mam konec 24 sporline a resim je. Problemi 1- bouchaní ze zadní napravy odpověď od škodovky techniku ze to je takhle normalní. Auto vracene a boucha dal tak ze budu delat dalsí kroky. 2- auto samovolně brzdilo a spouštělo tempomat. výměna packy na tempomat. 3- zadní kamera katastrofa o kamere škodovka vi a samozřejme je nakoupil od panasoniku z ciny jediné řešeni výměna otazka jak se k tomu škodovka bude stavět . 4- asistenti tam zatím zabralo přehrání softwaru. Je nutno se na to nevykašlat a vsechno hlasit na zakaznickou podporu jinak to nikam neposunem a škodovka nás bude odhazovat lžima
Duben 3Dub 3 Koupil jsem lehce ojetého MY03/24. Bez DCC. Udělali mi všechny svolávačky, přehrávačky SW a zatím na autě neeviduji chybu: - tlumiče nebouchají (nebramborují, jak by řekl Vaculík) - ale nejsou DCC - asistenti fungují - jednou při rozjezdu se jim nechtělo, ale stačilo ostříknout čelní sklo - zadní kamera je jak z roku 1996...
Duben 17Dub 17 Tak přibližně po měsíci stejná závada asistentů. Vše se rozsvítilo a přestalo fungovat. Takže zpět do servisu a uvidíme co tentokrát vymyslí...🙄😔
Duben 28Dub 28 Autor Přesně , bohužel nezrobí nic, pokud poprvé přehráli soft a nyní zjistí že tam dělá problém jeden asistent, tam mohou měnit řídicí jednotky těch asistentů....
Květen 25Kvě 25 minulý týden jsem vyzvedl nového S4 lift a hned dvě velká zklamání ... dveře řidiče nedovírají, resp. je třeba hodně dveřmi bouchnout, aby se zavřely, ostatní dveře OK ... A kufr, při odjištění je to hrozná rána, na parkovišti u obchoďáku se lidé ohlížejí, co že to je za ránu a při dovření podle mě přitahovač nepřitáhne kufr tak pěkně hladce jako přitahoval F3 FL (ten samo krásnę potichu kufr otevíral). Jak jste na tom, taky máte otevírání kufru tak hlučné ? a co dovirani dveří ? Upraveno Květen 25Kvě 25 od Petr Svetr
Květen 25Kvě 25 Kufr mi přijde taky hlučný, ale zase ne tak, aby se lidé otáčeli. Všechny dveře naprosto v pohodě. Mně se zase hýbe zadní světlo, tak jsem ho vytáhl a dal zpět, trochu se to zlepšilo.
Květen 25Kvě 25 Dveře řidiče taky někdy zavírám na dva krát, ale není to takové hrozné. Podle mně si to ještě sedne. Kufr se mi zavírá i otevírá potichu 👌
Květen 25Kvě 25 studoval jsem to a vypadá to na problém s přetlakem v kabině, když je pootevřene okno nebo jsou otevřené současně jiné dveře, zavřít jdou jedním prstem...
Červenec 15Čvc 15 Dveře a bouchání DCC se u mě zatím neprojevuje. Ale auto nesnáší vodu. Po první myčce vánoční stromeček na palubovce, asistenti off, cestou jak auto vysychalo, všechno postupně po několika km naběhlo bez následků. V pátek jsem dorazil domů a průtrž mračen. V sobotu ráno asistenti off, hláška závada pohonu, odmítnutí jet na elektro, na benzín to nastartovalo a jelo. Musel jsem s tím jet, nebyla ráno jiná možnost. Po návratu auto odstaveno, vyschlo, dnes vše naběhlo, na elektro ok, pouze zůstala viset oranžová kontrolka motoru, žádné hlášky závad. Takhle podobně nám to dělala 105L, blahé paměti.
Červenec 15Čvc 15 hmm, naštěstí nemám elektropohon a myslím si, že iV je naštěstí stále jen minorita. Upraveno Červenec 15Čvc 15 od Petr Svetr
Červenec 29Čvc 29 Sportline lift 2.0 tsi 150kw 7/2025 najeto 1500 km: boucháni dcc hlavně od zadní nápravy ale jen kolem 50 km/h na příčných nerovnostech (a to i na naprosto drobných), dále jak už tu někdo psal deformace obrazu při průhledu zadním sklem zpětným zrcátkem a pak poslední věc co mě teď v létě štve asi nejvíc - při otevřeném předním okně pískají od větru mezi cca 80 - 100km/h obě přední zrcátka a to dost silně. Podvozek a zrcátka budu časem reklamovat, tlumiče mám AL a předpokládám, že nic novějšího teď stejně asi nebude na výměnu takže počkám jestli se to nějak vyvine... Přiznám se, že moc nerozumím v čem je v tom podvozku problém - jedu 50 km/h po městě a přejedu hlubší spáru a bouchne to jak do bubnu a když o 5 metrů dál trefím díru neudělá to zvukově skoro nic. Občas to skoro zní jak kdyby tam bylo něco uvolněné - ještě vyzkouším vymontovat vše vyndatelné z kufru vč. plata jestli to bude mít vliv... Upraveno Červenec 29Čvc 29 od Svibi
Červenec 29Čvc 29 přesně jak píšeš, myslel jsem si, že se mě tato bouchací DCC+ bolest netýká, ještě před třemi týdny jsem byl v servisu, ptali se mě a dost se vedoucí servisu divil, že nebouchám... teď jsme byli v Chorvatsku a na rozbité silnici v Rabu se to projevilo přesně jak píšeš ... ale myslím že už od cca 40 km/h... nyní najeto 3 700 km, TDI 142 kW 05/2025 lift L&K
Středa v 07:155 dny V 15. 7. 2025 na 9:55, signoflife napsal: Dveře a bouchání DCC se u mě zatím neprojevuje. Ale auto nesnáší vodu. Po první myčce vánoční stromeček na palubovce, asistenti off, cestou jak auto vysychalo, všechno postupně po několika km naběhlo bez následků. V pátek jsem dorazil domů a průtrž mračen. V sobotu ráno asistenti off, hláška závada pohonu, odmítnutí jet na elektro, na benzín to nastartovalo a jelo. Musel jsem s tím jet, nebyla ráno jiná možnost. Po návratu auto odstaveno, vyschlo, dnes vše naběhlo, na elektro ok, pouze zůstala viset oranžová kontrolka motoru, žádné hlášky závad. Takhle podobně nám to dělala 105L, blahé paměti. Zatéká do FAS kamery a ta se pak mlží, teď to budu řešit
před 2 hodiny2 hod Mě řekli, že je to SW problém a přehráli mi SW auta. Co přesně, nevím, měli to týden na dílně, moc jim to nešlo. Prý se to nechtělo aktualizovat. Pak to do auta nějak dotlačili, auto mám týden a něco a i v dešti jezdí, zatím se vánoční stromeček neopakoval. Něco se zlepšilo, např. už neřve abych si převzal řízení, když se koly dotknu dělící čáry, ale jen zavrčí volantem. Ale zase začal srát s tím, že neustále nastavuje dobíjení na 80%. Po každém přerušení nabíjení. Předtím jsem měl nastaveno 100 a auto se toho drželo. Vůbec nechápu, co to je dneska za módu, programovat věci tak, aby si nastavovaly svoje hodnoty. Když chce někdo nabíjet na 100, tak co jim je do toho. Asi se toho vehiklu nakonec zbavím.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.