Říjen 12, 200717 r tos hlavne jak to jede ne:: tos ono to jelo aj predtym bez problemov, ja som to dal spravit preventivne kolko mas najazdene ? nikde to tu nevidim, aj okuliare som si uz cistil.... otazocka: je nejaky doporuceny interval v km, po ktorom to treba preventivne cistit ? Upraveno Říjen 12, 200717 r od colins
Říjen 12, 200717 r tos hlavne jak to jede ne:: tos ono to jelo aj predtym bez problemov, ja som to dal spravit preventivne kolko mas najazdene ? nikde to tu nevidim, aj okuliare som si uz cistil.... v jinem threadu psal tuším 60t km
Říjen 12, 200717 r tos hlavne jak to jede ne:: tos ono to jelo aj predtym bez problemov, ja som to dal spravit preventivne kolko mas najazdene ? nikde to tu nevidim, aj okuliare som si uz cistil.... otazocka: je nejaky doporuceny interval v km, po ktorom to treba preventivne cistit ? musim si to dat do popisu... mam rv 03 MR04 12V HTP 47kW AZQ, nabehane cca 65tkm a bol som akokeby na garancke po 60tkm, teda okrem beznych ukonov (olej a filtre) som menil aj sviecky ... no a povedal som si ze sa pozriem aj na skrtiacu klapku, zhora vyzerala fayn, ziadny cierny povlak ani na karji, zospodu som ju ani nevidel, tak som msa rozhodol ju nevyberat a len tak ju vycistit striekanim cistiaceho pripravku (za chodu motora), pridavanie a uberanie nech sa klapka hybe.... Doporuceny interval nieje ziadny, ale doporucuje sa to robit vtedy ak zacinaju byt nazanky spinavej klapky a to je nepravidelny volnobeh, co moj pripad nebol. Dal som to ako pisem preventivne. Idelane je asi ju vybrat (nechat visiet na kabloch, neodpojovat) a vycistit hlavne okraje a a hlavne z opacnej strany, ale to som uz nechcel ....
Říjen 26, 200717 r Tak pre zaujimavosť, nafotil som Bemovu škrtiacu klapku, je to 1,4 74kw Foto 1 - detail struny vracajucej klapku do nulovej - pootvorenej - polohy Foto 2 - detail na "potenciometer" v škrtiacej klapke Foto 3 - detail konektoru Foto 4 - pohlad z vrchu - úplne dovretie klapky nastane ak v nulovej polohe motor točí v smere proti hodinovým ručičkám Foto 5 - pohlad od motoru Foto 6 - pohlad na celú klapku Foto 7 - číslo dielu To len tak pre zaujímavosť Podotýkam že tá pružina je riadne silná, neviem ako je to u MPI 44 a 50kw, ale tá "strunka" je dosť silná na to aby sa dostala do východzej polohy po vyčistení. Keď je špinavá, ide zrejme o to, že sa nedovre úplne na kraj a aj hodnota na potenciometri je iná Snáď tie fotos pomôžu k utvoreniu obrazu čo je "tam"
Říjen 29, 200717 r profor: spise bude pravdepodobne ze si elektronika (RJ motoru) "pamatuje " hodnotu nulove polohy a proto se i kdyz ji vycistis urcitou dobu vraci na puvodni misto.znovu ji spravne nastavi az udelas vymaz adaptacnich hodnot a nastaveni klapky.Tim ji reknes ze ted je poloha jina. jeste koukam ze byla klapka oteviraci ja uz ji mam po obvodu zapertlovanou nejakym plechovym paskem tak se tam nekouknu
Říjen 29, 200717 r motor 01> adaptace > kanal 00 > zapsat 0 > ukoncit > vypnout zapalovani >60 sec pockat zapnout > zkusebni jizda.....
Listopad 2, 200717 r Tak se hlásím do klubu čističů Fabka má najeto 61tkm a začala zlobit při startování zahřátého motoru a objevilo se kolísání volnoběžných otáček. Zahřátý motor nejde náhodně nastartovat ani na čtvrtý pokus a když tak s plynem. Dopo jsem v garáži kuchnul klapku a pustil se do čištění. Horní díl nad klapkou vypadal dobře, ale pod klapkou černé těsto a karbon. Protože nemám VAG, dal jsem na radu ostřílených čističů a klapku nechal připojenou. Vymýval jsem asi 4x technickým benzínem, tak ať se benzín nedostane do servomotoru ovládání. Těsto očistit šlo, ale.... Zůstala parádní vrstva karbonu okolo příruby a samotné klapky. Zkoušel jsem to rozpouštět konkorem na zbraně, ale pořád to nebylo ono. Nakonec jsem popadl dřevěnou škrabku a čistil. Podařilo se očistit i samotnou klapku a zůstala pěkná kopka karbonu. Máte někdo nějaký fígl jak a čím rozpustit efektně karbon ??? Po zpětné montáži a projetí startuje na první pokus a otáčky drží bez kolísání. Přijde mi dost nešikovné vyvedení EGR a odvětrání bloku pod klapku. Je jen otázka času kdy EGR a odvětrání bloku začnou znova usazovat karbon pod klapkou. T.K. Upraveno Listopad 2, 200717 r od violator
Listopad 2, 200717 r Pekne, ale ako som pisal mohol si s nou pohnuť, ja som ju točil čo to dalo, inak to ide ztuha poviem ti, ale da sa to. Je pravda že ako z výrobnej linky to nikdy nebude ale aspon niečo nie? Tak se hlásím do klubu čističů Fabka má najeto 61tkm a začala zlobit při startování zahřátého motoru a objevilo se kolísání volnoběžných otáček. Zahřátý motor nejde náhodně nastartovat ani na čtvrtý pokus a když tak s plynem. Dopo jsem v garáži kuchnul klapku a pustil se do čištění. Horní díl nad klapkou vypadal dobře, ale pod klapkou černé těsto a karbon. Protože nemám VAG, dal jsem na radu ostřílených čističů a klapku nechal připojenou. Vymýval jsem asi 4x technickým benzínem, tak ať se benzín nedostane do servomotoru ovládání. Těsto očistit šlo, ale.... Zůstala parádní vrstva karbonu okolo příruby a samotné klapky. Zkoušel jsem to rozpouštět konkorem na zbraně, ale pořád to nebylo ono. Nakonec jsem popadl dřevěnou škrabku a čistil. Podařilo se očistit i samotnou klapku a zůstala pěkná kopka karbonu. Máte někdo nějaký fígl jak a čím rozpustit efektně karbon ??? Po zpětné montáži a projetí startuje na první pokus a otáčky drží bez kolísání. Přijde mi dost nešikovné vyvedení EGR a odvětrání bloku pod klapku. Je jen otázka času kdy EGR a odvětrání bloku začnou znova usazovat karbon pod klapkou. T.K. Fabia Combi Ambiente 1.2 HTP, 47 kW
Listopad 3, 200717 r to odvetranie ako som urobil pomocou tej hadicky niekde na zaciatku tejto kapitoly, tak aj po 27000 km stale funguje, klapka je cista bez akychkolvek naznakov mazlavej hmoty. jedine co som spozoroval je ze na stenach zvnutra sa tvori tenky film nieco ako sadza.
Listopad 4, 200717 r mna by skor zaujimalo kolko s ceny tvorilo za odtah. lebo za ten sa dost uctuje. a zalezi aku vzdialenost ta tahali. tak za odvoz me uctovali 750kč a je to cca 13km.. já myslel že s doživotní zárukou mobility máš odtah zdarma??? Leda že bys nejezdil na garančky do zn.servisu odtah je zadarmo ak splnas podmienky zaruky mobility (je to tam napisane)
Leden 29, 200817 r Ako sa nadstavuje zakladne nastavenie skrtiacej klapky...Da sa to s Vag 3.04 ? kabel mam klasiku...pytam sa az by sa nieco pokaslalo...diky
Leden 30, 200817 r Fabia 1.0/37 kW,1.4/44 kW, 1.4/50 kW Podmínka: Zapnuté zapalování, volný pedál akcelerace, paměť závad motoru bez chyby, stojící motor. Postup: 1 01 – Motor 2 02 - vymazat chybové kódy 3 04 – základní nastavení 4 zvolit skupinu 60 5 adaptace spuštěna 6 po ukončení pozice 4 = OK 7 pokud ne, v paměti závad se vepíše hodnota chyby
Leden 30, 200817 r ak zadam to zakladne nastavenie...tak immobilizer ako bude reagovat ? Dufam ze sa nemoze nic pokazit
Leden 30, 200817 r ak zadam to zakladne nastavenie...tak immobilizer ako bude reagovat ? Dufam ze sa nemoze nic pokazit ty nastavujes koncove polohy skrtiacej klapky. minimalne a maximalne otvorenie toho krokoveho motorceka. neplet sem immo.
Leden 30, 200817 r ty nastavujes koncove polohy skrtiacej klapky.minimalne a maximalne otvorenie toho krokoveho motorceka. neplet sem immo. Ja sa len tak informacne pytam...ked sa spomenuli zakladne nastavenia(tovarne), tak som si hned spomenul na immo
Únor 15, 200817 r Trpi na znecistenou klapku i auta bez EGR? ...tedy HTP 40? ....co jsem koukal do starsich prispevku, tak je zde jsou tu jen fotky od jednoho cloveka, a ten tam u tohoto motoru skoro nic nemel. http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...st&id=32202 ...uvazuju jestli to mam nechat vycistit preventivne....
Únor 15, 200817 r Trpi na znecistenou klapku i auta bez EGR? ...tedy HTP 40? ....co jsem koukal do starsich prispevku, tak je zde jsou tu jen fotky od jednoho cloveka, a ten tam u tohoto motoru skoro nic nemel.http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...st&id=32202 ...uvazuju jestli to mam nechat vycistit preventivne.... za 50 kW mozem povedat, ze trpia. :-( a EGR nemame.
Únor 16, 200817 r Tak dnes som prevadzal na mojom aute Zakladne nastavenie skrtiacej klapky.... Postup: motor 01> adaptace > kanal 00 > zapsat 0 > ukoncit > vypnout zapalovani >60 sec pockat zapnout > zkusebni jizda..... postup prebehol ale auto stale zhasiiina ...kde moze byt chyba ? neudrziii otacky(volnobeh)............ motor 1.2 40kW. chybu vypisuje 17987 UZ TO FACHA zabudol som dat tieto ukony 4 zvolit skupinu 60 5 adaptace spuštěna 6 po ukončení pozice 4 = OK Prosim o zmazanie mojho prispevku v sekcii motor Upraveno Únor 16, 200817 r od TiGeRZ
Únor 18, 200817 r najete mam 140tis km jezdim slusne max 3500ot trasy jak kdy jednou za 14 dni do brna z ostravy a jinak po ostrave a okoli rok vyroby je 2002 1.4 74kw a u ni je znamo ze zere olej a presne na tyhle mista se dostava a jeste vzduchovy filtr.tady mate fotku vycistene.. fotil jsme to dneska jak jsme se pokousel vymontovat starter ale nepovedlo se srouby nechcou povolit:( nevite jak na to? tady jsem nic nenasel Treba na to special sprei na popustenie hrdzi stoji okolo 300 sk.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.