Publikováno Leden 24Led 24 V 5. 12. 2024 na 8:42, rostak475 napsal: Zdravím, uvažuji, že si dám do výroby právě 195 KW ( doma mám O4 RS 180 KW ) a po zkušenostech s benzínem nechci naftu vidět. Ti co jezdily ve 206 KW je velký rozdíl 195 KW vs 206 KW? a neví někdo proč Škodovka snížila výkon? trend je navyšovat aspoň co vidím u Cupry.. Mám tento motor (najeto přes 5000km) prům. spotř. 8 l/100 při úsporné jízdě. Vzhledem k předešlému motoru Sup 2 1,8/118kW a vlastnostem po provedeném chiptuningu od BSR, kde se nádherně zvýšil výkon v celém rozsahu otáček+reakce a spotřeba šla dolů jsem rozhodnut nechat udělat chiptuning od BSR. Již jsem s nimi jednal a musím k nim zajet na stažení současného softwearu a na základě toho udělají nový. Z 206 kw dělali 296 kW/527Nm.
Únor 17Úno 17 Autor Nevím, u 2 se to dá doma přehrát na originál a nikdo nic nezjistí. Nevím jak to bude u 4. Ale je to obrovský kladný rozdíl v chování motoru. Dálkově to není zjistitelné.
Únor 17Úno 17 Musím tě zklamat. S4 má zamknutou jak motorovou tak DSG řídící jednotku. Čili chiptuning není možný. Aspoň do té doby než to někdo obejde....
Březen 27Bře 27 V 27. 2. 2025 na 11:40, mito7 napsal: Toto už mají vyřešeno. Do jednotky se dostanou a vypnou odesílání změn dat. Kdo to vyřešil? Prosím jméno nebo kontakt na firmu
Březen 28Bře 28 Pro problematiku chiptuningu tohoto motoru jsem vytvořil nové téma a relevantní příspěvky přesunul sem. V další diskuzi na toto téma pokračujte prosím tady.
Duben 1Dub 1 Autor Start stop systém vůbec neřeším, protože je to svátek, pokud se sám vypne motor. Většinou asi nejsou splněny nějaké podmínky pro vypnutí. Vypne se mně tak jednou za týden. Většinu dní vůbec. Info o čipu mám z BSR.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.