Přejít na obsah

rozvody 1.2 HTP


lada

Doporučené příspěvky

Teď jsem volal na Jarov, že se zeptám, kolik stojí ty rozvody na 1,2 HTP 47 kW a řekl mi, že se rozvody nedělají. Kolega zas říká, že se rozvody dělají, až když je prostě řetez slyšet, že mu to tak řekli u jeho Octavie, na otázku, jak to pozná mu řekli, že to je takový zvuk, který vás vyděsí a určitě sem s tím přijedete :D tak já nevím no :D jinak lišty se dají domontovat, akorát neví cenu, tak říkal, že se podívá do skladu a zavolá mi cenu :)

Jinak na netu jsem se po nich koukal, krátké jsou takové "bilé" a dlouhé jsou "černé" barvy? Nebo jak to poznám?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v sade je len jedna dlhá lišta,tá nahrádza tú krátku na výfukovej vačke...lišta na sacej vačke ide stará...

sada ešte obsahuje obidve ozubené kolečká vačky,šróby na vačky,spodné ozubené kolečko,reťaz,napinák a myslím aj šrób na remenicu kľuky...

v origo servise cena cca 130€

EDIT:zabudol som na podložky pod kolečka vačiek :)

Editováno: , autor: libero1071
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cenu znám, 7500 kč vyměna rozvodů s dlouhou lištou.. To je ta práce opravdu tak náročná, že si účtují 5000 kč za práci? :X To snad ani já bych to nemontoval 6 hodin :X nebo proč? Dyť ta sada stojí na netu 2500 kč.. A proč se dají koupit lišty samostatně, když to nikdo samostatně nenamontuje?

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj, nevím, zda je to přesně ten zvuk, co tam máš ty. Ale prý je to potom normální zvuk, že při studeném nastartování je cca 1-2 vteřiny slyšet řetěz a pak to utichne. Prý je to nápínám kladek nebo něčím takovým, že to trvá chvilku a proto ten zvuk. Ale jak se tady píše, rozvody na 1,2 HTP jsou doživotní :) měnit by se neměly. I v servisu mi řekli, že to jako můžou udělat, ale až v případě, kdy je to hodně velký rambajz, ale jinak na to žádný předepsaný termín není :)

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Tady mi zjišťoval kamarád ve škodovce ,jak jeto s rozvadama na HTP.Hlavně jaké změny byly udělány(vylepšeny) ve výrobě na jednotlivých komponentech.

Je tam napsaná cena za mat.tj. 2856 Kč,další je 173 za filtr olej. a 500 za víčko olej filtru(to plastové).Na druhém je rozpis materiálu pro výměnu rozvodů.

post-77327-0-99368100-1359739105_thumb.j

post-77327-0-62978600-1359739126_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tmel stačí ten 174 čierny , aj pod vaňu len trošku treba dať hrubšiu husenku , oficialne na HTP patria tri tmely - zelený riedky velmi opatrne okolo mazacích dier na viko vačiek , čierny pod viko rozvodu a biely pod vanu . Samozrejme väčšina na to sere a dáva biely alebo čierny pod vanu aj pod rozvod - funguje to rovnako , tiecť to nebude . Ten biely je najlacnejší . A ak ho chceš za polovicu ako v škodovke /tam stojí cez 23eur / tak kúp Elring Dirko - napríklad v Elite za cca 8 eur - je to ten istý tmel dodávaný do škodovky - dôkladne odmastiť , naniesť húsenku , zošrobovať , nechať aspoň pol hodiny v teple a môže ísť olej ... Sadu si kúp v škodovke, tam nie je veľká cena ani veľké rozdiely + treba dva /40kw/ resp pri silnej tri prípravky na zaistenie vačky/čiek a kluky ... samozrejmosť je výmena všetkých skrutiek podľa ELSY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za vyčerpávajúce info :palec2: . Presne toto som potreboval. Potrebujem si to "naskladniť" a keď bude vhodný čas,tak to poriešiť. No a ešte musím tie prípravky porobiť.

Ešte taká blbá otázka. Možem potreť závity skrutiek čo držia rozvodové kolá lepidlom,hoci tam budú nové skrutky? Take modré na závity LOCTITE .Neviem už presne čislo,ale je to na rozoberatelné spoje.

Prípadne aj tie čo držia napinak.

dik. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tie čo držia napínák zbytočne , tie čo držia kolesá tým modrým môžeš ale nemusíš - hlavne nie tým zeleným vysokopevnostným . Podstatné je mať to koleso suché a takisto suchú aj vačku - ja to pre istotu vždy odmastím nech je tam trenie ako treba ... Samozrejme potrebuješ 3/4 prípravky - páku na zaistenie kolesa vačky pri doťahovaní , aretačný čep na zaistenie kľuky , a jeden alebo dva čepy na zaistenie vačky podľa typu - 6/12V , Samozrejmosť je momentový kľúč . Neviem či si čítal aj nejaké návody ale tak zhruba vyvesiť motor - stačí hever pod vaňu a dole držiak motora . Ak samozrejme ideš vanu dávať dole lebo tečie alebo je iný problém tak ho musíš vyvesiť a upevniť zhora za držiak na hlave , väčšinou je ale zbytočné dávať dole vaňu a stačí dať dole krajné šrouby čo držia viko rozvodu , sundať viko rozvodu a pri montáži to odmastiť a natmeliť aj vanu aj viko - ešte nikdy mi to netieklo a používam tam aj tam len ten biely tmel pretože majitelia šetria a je zbytočné dať 50eur za dva tmely kedže ti zvyšok aj tak vyschne , takto ten biely za 8euro aspoň s polovice spotrebuješ a to menej mrzí ... povoliť kolesá na vačke s pákou je pohodička , napínák si odtlačíš a zaistíš v dierke vrtákom alebo trhacím nitom cca 3mm - to je jedno bez tak ho meníš ... samozrejmosť je čistota dosadacích plôch - väčšina to len nahrubo oškrabe a nerieši , ja si vždy na svoje alebo na precíznu robotu kúpim za pár halierov tie hubky na umývanie riadu , namočím do tech. benzínu a drhnem to dole - origo tmely idú pekne a ostanú ti čistučké vika , ktoré len odmastím a nanesiem tmel týmto štýlom - http://www.pinder.at/ersatzteile/images/loctite5910.jpg i keď kolega to rád patlá prstom a ak nemá tmel aj za ušami tak sa mu ani robota neráta :D ale estetický dojem tam nie je lebo všade je povytláčaný tmel ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.skoda-dily.cz/eshop/d176404a2-tesnici-pasta-olejove-vany.html tu máš ten tmel , u nás ho má ELIT skladom , prípadne hociktorý obchod ktorý vie objednať elring tesnenia - treba pýtať biely tmel na olejové vane , je to úplne ten istý ako ten drahý zo škodovky v šedej krabičke za trojnásobnú cenu , veliká výhoda je že pri izbovej teplote je za pol hodiny suchý - ja nechám vždy hodinu , a môže sa liať olej , to keď som používal kedysi loctite a podobné tak to bolo tiež fajn ale väčšinou sa 24hod kvoli uschnutiu stálo a čas sú peniaze ... inak v opravnej sade nie je a doporučujem meniť gufero na viku rozvodu pod remenicou , na nových motoroch netečie ani staré po demontáži ale pri starších už väčšinou hej , bohužiaľ je dosť drahé v originále ale zase za to sranie tých pár eur nestojí ....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za tip na ten tmel.Kuknem aj to gufero dole na tej remenici čo je to za čislo v etke a objednam to aj s tu sadu.To zas neni tolko roboty vypacit ho srobovakom a naklepnut späť. Momenťák mám. Na tie prípravky sa musím mrknúť spolu so susedom aby mi to vytočil alebo vyfrezoval čo sa bude dať a zbytok došpidlikám ručne.No ako si spominal aj tu paku na zaistenie kolečka pri doťahovaní.No a ešte ako vravíš objednať aj tie skrutky na veko rozvodov a asi aj tie vo držia vaňu.

Daako som to veru neštudoval,ale pozrem čo je v DP a čo si mi ty poradil to mi hodne pomohlo.Len ešte mi vŕta v hlave tá reťaz. Dole je to nahonove kolecko rozvodu spolu s nahodom ol. čerpadla zaistene skrutkou či ako.To ešte musím zistit.

Stači jedna tuba - 70ml toho tmelu ? http://ecat.elit.sk/ArticleDetails.aspx?PartDetailID=EL030.790&REFPAGE=ArticleBrowser&TNV=218|-32336|-32335|2&TT=engine&EngineID=17070?

Dik.

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...