Piaggio Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 (editace) Tie kolecka po odmontovani skrutky /matice sa stiahnu klasickym dvojramennym stahovakom zrejme. medzi ten dekel ide dake tesnenie ci dat cerveny silikon ci daky specialny typ. A casovo to kolko asi zaberie v priemere.demontaz+montaz. Editováno: 4. Březen 2012, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bidlo Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 potřebuješ silikon na vanu oleje a na víko rozvodu, každý je jiný, já koupil originál na víko (hlídá se datum spotřeby a uděláš s tím cca 4 rozvodové víka), ale stojí dost velký balík, kdybych to měl rozdělaný tak si vyměňím řetěz i napínák, doporučuje se při demontáži víka rozvodu vyměnit gufero i šroub řemenice. Čas je vždy nejistý stačí aby se něco podělalo a rázem je všechno jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 Tie kolecka po odmontovani skrutky /matice sa stiahnu klasickym dvojramennym stahovakom zrejme. žiadny sľahovák nepotrebuješ...kolečká vačiek nie sú na kuželi..povolíš šrób a kolečko je voľné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 Ono tiez by som to vymenil najradsej komplet. Ale ked by som menil retaz,tak asi aj kolečká by bolo treba.... No nejde ani tak o to co ale ako to spravne nacasovat.Mam daco cez 90tisic,aj keď som si vravil že do 150 tisic by mohla tá doživotná reťaz vydržať. . Ale fakt je taký,že čim človek o tom viac vie ,tak tým viac ma obavy. No inak čítal som v súvislosti z modernizáciou HTP motora o pojme ozubená reťaz.Nemáte dakto foto ako vyzerá ozubená reťaz ?.článkova viem totiž jak vyzerá,ale ozubená??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 žiadny sľahovák nepotrebuješ...kolečká vačiek nie sú na kuželi..povolíš šrób a kolečko je voľné No to je fajn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 na správne nastavenie/načasovanie rozvodov predsa použiješ tie tady zmieňované prípravky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 Ved,hej .Ja som sa len pytal an ten pojem ozubena retaz,ta co sa davala do tych novych HTP motorov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 já myslím, že je to souhra dvou věcí. první bude ten olej, kdy už nemá 100% vlastnosti, proto může napnutí trvat o něco déle, což by nevadilo. co ale v tomhle případě vadí, je nastartovat a krátce nato zhasnout motor. není pravidlo, že v tomhle případě to přeskočí, ale pravděpodobnost je x krát větší než při běžném používání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 ale tak tomu skoceni by mela zabranit ta delsi lista,ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 Mne sa zdá, že ide o to, že pôvodné koliečka na HTP rozvode mali tie zúbky velmi malé a dosť oblé, čize to nezaručovalo najlepšiu trakciu reťaze cez tie zúbky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 no já bych neřekl, že ta delší lišta je něco speciálního a výbornýho. spíš ta původní byla totálně zmršená a tam to skákalo, ikdyž někdo nepoužil ričku a nechal kvalt. s tou normální lištou už by se to stát nemělo. jenže ten řetěz je fakt o dost větší a pladná docela obstojně u studenýho motoru, navíc s najetýma cca 100tis. stav oleje má vliv na dobu za jakou se vůle vymezí a ty delší lišty zajistí, že to neskočí po dobu než se to napne. jenže když vypneš motor s nenaptutým, rozhoupaným řetězem... otáčky při dotáčení logicky padají, tím pádem i tlak oleje, plus setrvačnosti z kliky a vyrávací hřídele, no a v ten okamžik je pravděpodobnost větší. ty napínáky nejsou všemocný, to by musely obepínat ty kola i zvrchu, tam se to právě nejvíc mrská mezi kolama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 5. Březen 2012 Sdílet Vloženo 5. Březen 2012 To je fakt.Ale chcelo by to foto toho vylepsenia z r 2009 alebo 2007. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 mam 11/2003 a listu mam dlhu !! Auto mam od nova. AZQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 Od jakýho roku mají motory standartně delší napínací lišty? 12V netrpí na propalování ventilů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifal Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 delší lišty se montovala od roku 05 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
around Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Nazdar chlapi. Řešíte tady rozvody na fabii. Mám Fabii HTP, AWY - 40 kW, r.v. 10/2003. Vždy, když nastartuju, tak v tom motoru "rachotí". Jakoby celý drnčel a rezonoval. Takový zvuky jako kov na kov. po chvíli se to zklidní a po čase to udělá znovu ( vesměs při volnoběhu - s tím, že mi otáčky klesnou podle otáčkoměru pod 700 ot/min a celé to nepříjemně drnčí. Nemůže být skočený nebo jen volný řetěz? Díky za radu Around Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Pekne poporiadku,to že ti pri štarte zarachotí to je klasika u retiazkových HTP,s tým nič neurobíš to je už tak (blbo) vymyslené konštrukčne,robí to každému.Ak ide o preskočenie retiazky tak sa doporučuje meniť olej skorej ako 15 000 km,najviac 10 000km,no najlepšie v polovici 7 500 km aby ešte nezdegradovaný olej od zohrirvania katalyzátorom dobre napínal hydraulický napínák a ten šponuje tú retiazku.Aj tak si myslím že skoršiu výmenu praktizuje možno 10% majiteľov HTP,ja tiež poctivo odjazdím 15 000 km.Čo sa týka toho výpadku motora aj mne sa to občas stane ako píšeš pri voľnobehu,napr. na križovatke,pripadá mi to akoby vynechal jeden valec,otáčky klesnú cca na 500 a potom sa zasa vyhúpmu ako keby sa nič nestalo.Na voľnobeh to občas potriasa,ale tento výpadok na 500 ot je iný.Tento úkaz neviem čím môže byť a ani som to zatiaľ neriešil,lebo motor ide dobre,samozrejme podľa možností HTP. Nekultivovanosť chodu motora HTP je vraj daná konštrukciou tohoto motora,tri válce nie sú štyri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Jaj vidíš ty máš 40Kw to nepreskakuje,skorej sa podpaľujú ventily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 (editace) Nazdar chlapi. Řešíte tady rozvody na fabii. Mám Fabii HTP, AWY - 40 kW, r.v. 10/2003. Vždy, když nastartuju, tak v tom motoru "rachotí". Jakoby celý drnčel a rezonoval. Takový zvuky jako kov na kov. po chvíli se to zklidní a po čase to udělá znovu ( vesměs při volnoběhu - s tím, že mi otáčky klesnou podle otáčkoměru pod 700 ot/min a celé to nepříjemně drnčí. Nemůže být skočený nebo jen volný řetěz? Díky za radu Around Viac by napovedal počet najazdenych km. Ale ako by asi v autorizovanom servise povedali, jeho stav zodpoveda ,obvyklému opotrebeniu . No asi suce na repas hlavy. Ale skocenu retazu to asi nebe,chcelo by to pohlad dakeho skuseneho mechanika. Editováno: 4. Duben 2012, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
around Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 K té Fabii - je to rok 2003, AWY, 40 kW, najeto 65.000 km, servisováno do 50.000 km. Měl jsem to na Vagu a nic to neukázalo. Potenciometr pedálu plynu, klapka vzduchu a ostatní hodnoty - vše OK. A stále drnčí a drnčí. Je to jen při volnoběžných nebo mírně zvýšených otáčkách. Ještě zkusím prolézt uložení a případně i vzduch. filtr a jeho uchycení. Pak už nevím.... Každopádně díky za rady... around Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 daj dake video pripadne audio kde je to pocut, bude sranda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NeoCZ15 Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Nazdar chlapi. Řešíte tady rozvody na fabii. Mám Fabii HTP, AWY - 40 kW, r.v. 10/2003. Vždy, když nastartuju, tak v tom motoru "rachotí". Jakoby celý drnčel a rezonoval. Takový zvuky jako kov na kov. po chvíli se to zklidní a po čase to udělá znovu ( vesměs při volnoběhu - s tím, že mi otáčky klesnou podle otáčkoměru pod 700 ot/min a celé to nepříjemně drnčí. Nemůže být skočený nebo jen volný řetěz? Díky za radu Around HTP mají hydraulický napínák, takže hned po startu mi to taky drnčí, mám verzi 47 kW, ale asi tak po minutě jízdy nebo běhu na volnoběh je to dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 11/2003 mozes mat listu dlhu iba ak sa menila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 Já mám dotaz, máme Fabii 1,2 HTP 47 kW a ta má rozvodový řetěz, ne řemen, že jo? Zřejmě tam budeme mít krátké lišty, takže tam rovnou hodit ty dlouhé, že? A v kolika tak měníte rozvody? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Červen 2012 Sdílet Vloženo 29. Červen 2012 ano, řetěz, záleží kolik máš najeto, ale Škodovka udává doživotní. Teď jde také o to jestli chceš mít "jistotu" s dlouhými lištami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.