GOLF10 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 To se něco podobneho stalo mě akorát jsem měnil kola.Auto startovalo a nic. Dá se to zjistit změřenìm tlaků motoru nebo kontrolou nastavení rozvodů. Počitej to odnesly ventily u mě půlka 6 ks,repas hlavy (srovnáni a zabroušeni ventilů)+6ventilů gufera.Hlava vyšla na 3 200kč + materiál asi na 3 500kč,počitej dohromady asi 7 000 kč.Vše bez práce.A v pístech zůstaly otisklý ventily s tím jsme nic nedělaly. A auto jezdí dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 16. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 Zajimala by me souvislost se skakanim rozvodu a pouzivanim oleje 10w-40. Nekdo tu psal ze mu to skocilo za ranniho mrazu s timto olejem. Ja mam BZG a taky olej 10w-40 a jezdim na nej od zacatku. V mazacim planu napr. Castrolu desitka povolena je a v jinem vlakne tu lidi psali ze jezdi nekolik set tisic km na desitku a bez poruchy. Tak bud je problem ve starem oleji bez ohledu na 5w nebo 10w a nebo skakani rozvodu mema s viskozitou oleje spojitost. Ona treba takova 5w po 10.000km je hustsi nez 10w po 5.000km? Asi otazka. Jinak napr. 10w od Shellu normu 502.00 ma a pouzivam ji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Ahoj všem,kamarádka má též 1,2 HTP a cca 3 km jí to chrastí.Je to velký problém?Kde se dá sehnat ta sada na opravu rozvodů a stačí sundat víko nebo musí dolů víc dílů? Děkuji moc za rady a případné foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 No 3km by to chrastiť nemalo. Rozvody dostaneš u hociktoreho predajcu. Nepišeš či je to 6V alebo 12Ventil. http://www.heureka.cz/?h[fraze]=SADA+ROZVOD%C5%AE+fabia+1.2+47KW 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Je to 6V,když jsem to poslouchal tak mi to připadalo že chrastí nějaká kladka,nevypadá to že by to šlo z motoru.Divné je že když se to trochu zahřeje tak to nic nědělá.Nevím jaký je zvuk od řetězu,nikdy jsem to neslyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Dajte dole remeň a potočiť altik vodnu pumpu či kolečko na napinacej klat a bez remeňa natočiť motor za studena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Čím se šponuje řemen?Tlumičem vibrací? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 (editace) Potřebuji poradit jak vyměnit tlumič vibrací.Moc děkuji,kdyby byl někde odkaz na servisní manuál bylo by to super,já ho totiž nemohu nikde najít. Tak jsem nakonec našel. Editováno: 3. leden 2015, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiřék Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Ale chrastí to len krátko po štarte , nie? Tak to obvykle býva - kým sa natlakuje olejom napinák. Edge je podľa technického listu o niečo viac tekutý, takže to asi zaplní o niečo rýchlejšie. Ja som s chrastením jazdil pomerne dlho, po čase už nepomohol žiadny olej, ani 0W-40. Pomohlo parkovať s ručkou a definitívne pomohla výmena rozvodov aj s napinákom a mám pokoj :-) Chrastí to když se ohřeje motor a jen kolem 1200 otáček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 Tak s tým skúsenosť nemám. Keď sa to nestáva pri štarte, rozvody to nebudú. Hydroštely? V tom sa nevyznám, skús tam znova hustejší olej. Bohate stačí 10W-40, alebo nejaký 5W-40 čo nesľubuje zníženú spotrebu. Pri tak málo km by ale nemali byť žiadne problémy. Mne sa už stalo že som počul z motora nejaké divné (ale pomerne tiché) zvuky a nakoniec to bolo úplne v norme. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Daj hlasnejšie rádio . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krajda Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 Ahoj, u mé fábie 1.2 HTP 47kW došlo k přeskočení rozvodového řetězu. Auto mám necelý rok a půl a od bazaru, kde jsem fábii kupoval, mám 2 roky záruku na skryté vady. Myslíte, že je možné aby mi to bazar vzal na záruku? Předem díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 My si můžeme myslet co chceme,pro tebe bude asi důležitější co si myslí ten bazar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krajda Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 A na kolik by tak vyšla oprava takto přeskočeného řetězu? Jsem laijk, tak se v těchto věcech moc neorientuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 Řetěz se neopravuje, řetěz se musí vyměnit. Je na to celá sada, mění se i kola po kterejch běží. Co se po přeskoku musí opravit, je hlava, která při něm dostane pořádně na prdel - většinou to odnesou jen ventily, který se potkají s pístama a zvohejbají se jako špatně zatlučený hřebíky, v nejhorším případě takhle zapříčenej ventil ale prorazí i píst - v tom lepším se jen obtiskne do dna pístu, kterej se pak nemusí měnit (na rozdíl od tý horší eventuality, kdy je v něm prostě díra). No a při tý generálce hlavy se taky dělá sbroušení kdyby náhodou byla tím setkáním s pístama mírně vyboulená a dělá se i zkouška na tlak, aby nebyla prasklá. Nejvíc záleží na dílně a mechošovi, kterej to bude dělat - jak bude pečlivej a jak si cení svojí práce. Od boku střeleno včetně rozvodový sady si připrav nějakejch 15 - 20 klacíků ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krajda Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 no tak to je pěkný teda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 25. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2015 V normálním průměrném servisu se do 15000 vejdeš,v případě,že to nebude potkané se vejdeš do 4-5000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krajda Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 Tak koukám, že se cena pohybuje ve velkém rozmezí (podle rozsahu škod). Tak mi nezbývá než čekat, co na to servis. Děkuji za odpovědi. Chtěl jsem se jenom informovat, abych potom nebyl moc překvapenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 Přátelé,já bych krajdu tak moc nestrašil.Zcela zásadně záleží na tom,jak mu to skočilo.Moje zkušenost : Skočil mi rozvod o 1 zub.Nic se tedy nepotkalo.Oprava ve značkovém servisu /výměna oprav.sady/ mě přišla na cca 5.500 Kč.Od té doby najeto již asi 50.000 km a všechno v pohodě. Tolik moje osobní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 Ano, POKUD to skočí jen o 1 zub, je to štěstí v neštěstí. ALE NIKDO Z NÁS NEVÍ, jak vážně ten krajdův motor dopad - o kolik zubů řetěz skočil a JESTLI se (ne)potkaly písty s ventilovým rozvodem. Já napsal částku odpovídající SKORO nejhorší eventualitě - ta úplně nejhorší by byly proražený písty, já uvažoval jen výměnu rozvodu, těsnění pod palici a ventilů spolu s nutným srovnáním a otlakováním palice - každá věc která při tom skočení NEPROBĚHLA bude jen cenu za opravu snižovat. Ale krajda každopádně musí bejt připravenej i na tu horší variantu - nikdo ho nechce strašit, je to prostě realita ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 Ekkare,plně souhlasím.Já chtěl jen naznačit,že existujou i jiný scénáře.On taky Krajda pořádně nenapsal,co mu motor po tom přeskočení dělal či nedělal,takže těžko rozsah opravy odhadnout.Já,když mi to skočilo o ten 1 zub,tak jsem s tím ještě dva dny jezdil.Nebyla to žádná hitparáda,ale jelo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 Jo, 100% pravda - jede to, ale jak s hnojem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krajda Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Mě to nejde nastartovat. Ráno jsem přišel k autu a nenastartoval jsem. Opravář co mi opravuje auto přijel a řekl, že mi přeskočil řetěz. Bohužel ten den odjížděl na dovolenou, tak musím počkat až se vrátí a zjistí rozsah škod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Tak to je horší eventualita - to je skočený o dva nebo ještě víc zubů. Při jednom ten rozdíl v úhlech (poloze) kliky a vačky ŘJ ještě zkousne a nechá tě natočit, i když motor kvůli nesprávnýmu nastavení nemá výkon. Dva a víc zubů už znamená takovej rozdíl, že ŘJ nedovolí natočit. Víckrát to už netrap, stejně budeš mít zvohejbaný ventily a budou se muset měnit, tak ať si zbytečně nepomlátíš písty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.