Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

no vidis a ja mam vse nad 5 km trasu pod  5 litru. a kdyz pojedu 100 km do  Rbna podle predpisu tak se nemuzu nad 4 dostat ani nahodou

lubikova manželka asi hodně "prasí" no. Jako ty. 

Speedere,na některé tady uváděné nesmysly nemá cenu vůbec reagovat.

Vezmu to v bodech:

 

  • Tohle je topic na zvyšování výkone, ne o spotřebě.. 
  • Založ a nebo využí stávající kde se řeši spotřeba TDI
  • Tvoje prasení bych chtěl taky teda vidět, s takovou spotřebou jakou píšeš, pokud prasíš, držíš otáčky dosti vysoko, šlapeš tomu po krku, to co píšeš je klidná jízda, ale pokud ti to přijde jako prasení, máš malej práh pro spuštění adrenalinu asi...

 

 

 

  • Moje poznatky ze včerejší cesty na sraz a ze srazu:
  • Cesta tam - 3 lidi plný kufr - 170km - průměrná rychlost 115km/h - klimatizace - spotřeba 4,9l
  • Cesta zpět - 3lidi plný kufr - 175km - průměrná rychlost 105km/h - klimatizace (jela víc, auto bylo vypečené bylo vedro) - spotřeba 4,4
  • Kamarád s 1.4TDI - 2 lidi plný kufr - 160km - průměrná 89km/h - bez klimatizace - spotřeba 3,9l

Toť vše :kol-47:

 

Inak, na doplnenie ja som mával bežne 5,5 pod 5L iba výnimočne, no manželka bežne jazdí 4,0L. Mojim extrémom bola svietiaca kontrolka rezervy a pumpa až o 150km, PP na pumpe ukázal 3,2L, po natankovaní som to v priebehu 50km zrovnal na rovné 4,0, teda spotreba je jednoznačne závislá na "váhe nohy", dôkazom je aj to, že moja polovička váži polovicu, teda nemá ani takú ťažkú nohu ako ja......  :kol-131:   :kol-48:   :kol-98: 

Spousta lidi to neskousne,ze ma nekdo o litr nizsi spotrebu. stale testuju ruzne jizdni rezimy a zjistuju,ze se neda dostat dlouhodobe nad 4,9 coz je avizovana spotreba vyrobcem. Je tezke si ais priznat,ze ma nekdo neco s motorem. jezdit s fabii,ktera neni RS nad 5,5 litru je silenost.

Nezpochybňuju, že nelze jezdit po pět litrů. To samozřejmě lze. A je mi celkem jedno, za kolik jezdí ostatní. Zpochybňoval jsem jen tvůj výrok cituji: "s nejvíc prasáckým stylem mám 4,8". A teď zpochybnim tvuj další výrok, že se nedá dlouhodobě jezdit nad 4,9. Vyjel jsem si na serveru spotreby.cz dvanáct prvních Fabií 1,9 74kW a zprůměroval jejich spotřebu 5,2 litru. Asi maj všichni něco s motorem. A já mám motor úplně v prdeli, protože jak jezdim víc po městě, tak mám dlouhodobou třeba 5,7. A tím bych diskuzi na toto téma z mé strany ukončil, stejně je to celý značně OT.

zrovna ty! mas motor v prdeli ano. protoze kazdej TDICkar potvrdi,ze hodinova spotreba u PD je 0,5 litru u me dle VAG 0,4

Asi máš zázračnej motor a všichni ostatní mají motor v hajzlu.

Přítule jezdí ve dvou  a tak 85% město a průměr nedostane pod 5,9 L

Když jedu já tak jezdím kolem 6,2-6,8 a to auto fakt nešetřím.

Když jedu rekreačně a nepodtáčím to tak jedu kolem 5,6 L

Do 60 Km/h jezdím zásadně na 3ku

ja mam taky hodinovou spotrebu 0,4 a kdyz zapnu svetla tak 0,5

Přátelé okřídleného šípu,

tak já mám také motor v prdeli. Mám nalitáno nějakých 140 tisíc a na volnoběh či hodinová spotřeba 0,7l. No a dlouhodobá spotřeba v létě zatím 5,6l/100km a to jezdím eko jízdy. Tak je asi pravdou, že se mi to turbo na mé 1.9 TDI PD asi vůbec neroztočí. A přez to, mi to žíly nerve. Ale i já si nechám poradit od zdejšího odborníka ondikTDI, jak to mám dělat, abych měl také dlouhodobku 4,9l. Upozorňuji zdejšího mistra, že do žádného tuningu nejdu! Přeji všem pevné zdraví.

No tak to mam asi taky motor v prdeli :kol-48: 80-90% jízdy ve městě dlouhodobej průměr 6.7l teď to spadlo na 6.5l a auto nijak nešetřím.....

zrovna ty! mas motor v prdeli ano. protoze kazdej TDICkar potvrdi,ze hodinova spotreba u PD je 0,5 litru u me dle VAG 0,4

 

Já mám hodinou spotřebu u mýho PD 0,6 - 0,7 a s motorem nic není ;)

 

Spousta lidi to neskousne,ze ma nekdo o litr nizsi spotrebu. stale testuju ruzne jizdni rezimy a zjistuju,ze se neda dostat dlouhodobe nad 4,9 coz je avizovana spotreba vyrobcem. Je tezke si ais priznat,ze ma nekdo neco s motorem. jezdit s fabii,ktera neni RS nad 5,5 litru je silenost.

 

Já ti tvojí spotřebu neberu, ale tak si udělej taky spotreby.cz nebo někde jinde evidenci spotřeb, popřípadě dokládej fotky či tak  :kol-47:  a pokud byla narážka na to že moje dlouhodobá je 5,6/100km, to je asi proto že jezdím tak jak jezdím, když se podíváš mám tam nádrž na eko jízdy a je tam necelý 4/100  :kol-47:  ale pokud mám takovýhle auto, tak prostě si jezdím svižnějí a neřeším to :)

 

Každej máme svůj styl jízdy :) ale tvrdit, bez toho aniž by jsi kterýkoliv z našich motorů viděl/slyšel tvrdit že je motor v prdeli jen proto že nemáme na hodinu spotřebu 0,4 ale o 0,2 víc je nesmysl  :kol-47:

Ondíku, jak přišel na to, že mi to nebere na volnoběh 0,5l/h? No zkrátka máme všichni v prdeli motory pánové a ondík má perpetuum mobile. Ještě pro info ondíku: stačí mít nepatrně rozhozenou synchronizaci vačka-klika a může ti to ukazovat třeba 0,9l/h a nic tomu motoru neni.

chlapci, vrťe se k tématu :kol-74:  na spotřebu si založte extra téma a tam se můžete navzájem přesvědčovat :kol-28:

  • 3 měsíce později...

mněl jsem do nedávna fabii 1 RS 1.9 TDI PD chip na 161 Ps 392 Nm (chip TDIfun ) turbo garett GT 1749 VB egr off . (Moje vlastní prace  + katalizator pryč + otevřený výfuk + chlazedič vzduchu + náký drobnosti , takže výsledny výkon byl daleko viší než chip :)

 

spotřeba cca

 

mněsto 6.7 l na 100 km

dalnice: lechká noha 5.8 l , težká noha 8.9 l

kombinovaná 50 km dalnice 50 km okrsky 6.2 l

 

dalo se stím je i za 4.2 ale to byla jizda že vas šnek přdběhl :kol-27::kol-28:

 

co se týká všeobecně chipovaní TDI , tak nikdy bych nešel do chipu který vám nahrají "na parkovišti" pak většinou není za váma vidět :) a motor dost rychle pojde ! další věcí je častěji mněnit rozvody pokud mate chip (vytšína výrobcu rozvodových řemenu udavá max 60 tkm ) , další věci je dávat jen XS rozvodák , tedy zesílený !!!

 

brzdy-silemy- pneu -čepy - čepy řizení- uložení zadní napravy , to všechno trpí , ale u těchle věcí už zaleží na stylu jízdy ! a hlavně na financích kolik do toho obětujete :kol-31: :kol-31: :kol-31:

Upraveno od vikyviky

  • 1 měsíc později...

Ahoj chci se zeptat mam octavu 1.9.TDI 77kw.
Jaky chip se do ní hodí nejlépe, aby ten motor ještě něco pak vydržel?
A nebo jsem četl něco o vyměně turba za silnější. - to by mě celkem zajímalo.

Popřípadě doporučení nějakejch firem Praha/ Stř. český kraj.
Díky.
 

treba nejakej peknej barevnej :D
ne je u nas vic firem u ktreych se rozhodne nespalis ale nechaj si to zaplatit
urcite muzu zminit dieselpower, tdifun, nebo tdi drapek ten mam za to daval mistnim clenum slevy

Upraveno od kortyzon

Tak tak, pan Drápek dával slevy, ale jak je to teď netuším, dlouho jsem neviděl nikoho kdo by se zmínil že by teď u něho byl na chipu. Každopádně DP či TDIfun, tim nic nezkazíš, dostaneš kvalitní individuální úpravu, graf z brzdy, diagnostiku před/po a záruku.

Jednoznačně TDIFun.To máš ale trochu z ruky.

Škoda toho TDIfun no. Ale Dieselpower mam v Praze a líbí se mi ty služby... Má volba
Děkuji za rady.. :-)

jestli jsi z Prahy tak Motorpower, popřípadě je ještě dobrej mvolesko... Do DP bych už nejel, nabízej variantu bez diagnostiky, do novejch aut perou powerboxy, i když na ně dřív nadávali... Jejich úroveň drasticky klesla od doby, co jsou v Praze... Navíc Motorpower má momentálně asi nejlepší brzdu v ČR se simulací zátěže a na škodovky je u nás asi nejdál, nabízí i řídící jednotky, takže neni problém u něj vše vyřešit.

Nevim teda jak to má DP v Praze, ale v Chomutově jedou pořád kvalitu na stejný úrovni. Těžko říct, v Praze jsem nebyl. MVolesko taky umí pěkný mapy a taky je dobré že u něho si člověk může hodně vymýšlet = opravdu individuální chip. Motorpower, to je člověk o kterém tady čtu teď opravdu hodně, a zatím vesměs velmi kladné věci 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.