Červenec 6, 201312 r no vidis a ja mam vse nad 5 km trasu pod 5 litru. a kdyz pojedu 100 km do Rbna podle predpisu tak se nemuzu nad 4 dostat ani nahodou
Červenec 7, 201312 r Vezmu to v bodech: Tohle je topic na zvyšování výkone, ne o spotřebě.. Založ a nebo využí stávající kde se řeši spotřeba TDI Tvoje prasení bych chtěl taky teda vidět, s takovou spotřebou jakou píšeš, pokud prasíš, držíš otáčky dosti vysoko, šlapeš tomu po krku, to co píšeš je klidná jízda, ale pokud ti to přijde jako prasení, máš malej práh pro spuštění adrenalinu asi... Moje poznatky ze včerejší cesty na sraz a ze srazu: Cesta tam - 3 lidi plný kufr - 170km - průměrná rychlost 115km/h - klimatizace - spotřeba 4,9l Cesta zpět - 3lidi plný kufr - 175km - průměrná rychlost 105km/h - klimatizace (jela víc, auto bylo vypečené bylo vedro) - spotřeba 4,4 Kamarád s 1.4TDI - 2 lidi plný kufr - 160km - průměrná 89km/h - bez klimatizace - spotřeba 3,9l Toť vše
Červenec 8, 201312 r Inak, na doplnenie ja som mával bežne 5,5 pod 5L iba výnimočne, no manželka bežne jazdí 4,0L. Mojim extrémom bola svietiaca kontrolka rezervy a pumpa až o 150km, PP na pumpe ukázal 3,2L, po natankovaní som to v priebehu 50km zrovnal na rovné 4,0, teda spotreba je jednoznačne závislá na "váhe nohy", dôkazom je aj to, že moja polovička váži polovicu, teda nemá ani takú ťažkú nohu ako ja......
Červenec 14, 201312 r Spousta lidi to neskousne,ze ma nekdo o litr nizsi spotrebu. stale testuju ruzne jizdni rezimy a zjistuju,ze se neda dostat dlouhodobe nad 4,9 coz je avizovana spotreba vyrobcem. Je tezke si ais priznat,ze ma nekdo neco s motorem. jezdit s fabii,ktera neni RS nad 5,5 litru je silenost.
Červenec 14, 201312 r Nezpochybňuju, že nelze jezdit po pět litrů. To samozřejmě lze. A je mi celkem jedno, za kolik jezdí ostatní. Zpochybňoval jsem jen tvůj výrok cituji: "s nejvíc prasáckým stylem mám 4,8". A teď zpochybnim tvuj další výrok, že se nedá dlouhodobě jezdit nad 4,9. Vyjel jsem si na serveru spotreby.cz dvanáct prvních Fabií 1,9 74kW a zprůměroval jejich spotřebu 5,2 litru. Asi maj všichni něco s motorem. A já mám motor úplně v prdeli, protože jak jezdim víc po městě, tak mám dlouhodobou třeba 5,7. A tím bych diskuzi na toto téma z mé strany ukončil, stejně je to celý značně OT.
Červenec 14, 201312 r zrovna ty! mas motor v prdeli ano. protoze kazdej TDICkar potvrdi,ze hodinova spotreba u PD je 0,5 litru u me dle VAG 0,4
Červenec 14, 201312 r Asi máš zázračnej motor a všichni ostatní mají motor v hajzlu. Přítule jezdí ve dvou a tak 85% město a průměr nedostane pod 5,9 L Když jedu já tak jezdím kolem 6,2-6,8 a to auto fakt nešetřím. Když jedu rekreačně a nepodtáčím to tak jedu kolem 5,6 L Do 60 Km/h jezdím zásadně na 3ku
Červenec 14, 201312 r Přátelé okřídleného šípu, tak já mám také motor v prdeli. Mám nalitáno nějakých 140 tisíc a na volnoběh či hodinová spotřeba 0,7l. No a dlouhodobá spotřeba v létě zatím 5,6l/100km a to jezdím eko jízdy. Tak je asi pravdou, že se mi to turbo na mé 1.9 TDI PD asi vůbec neroztočí. A přez to, mi to žíly nerve. Ale i já si nechám poradit od zdejšího odborníka ondikTDI, jak to mám dělat, abych měl také dlouhodobku 4,9l. Upozorňuji zdejšího mistra, že do žádného tuningu nejdu! Přeji všem pevné zdraví.
Červenec 14, 201312 r No tak to mam asi taky motor v prdeli 80-90% jízdy ve městě dlouhodobej průměr 6.7l teď to spadlo na 6.5l a auto nijak nešetřím.....
Červenec 14, 201312 r zrovna ty! mas motor v prdeli ano. protoze kazdej TDICkar potvrdi,ze hodinova spotreba u PD je 0,5 litru u me dle VAG 0,4 Já mám hodinou spotřebu u mýho PD 0,6 - 0,7 a s motorem nic není Spousta lidi to neskousne,ze ma nekdo o litr nizsi spotrebu. stale testuju ruzne jizdni rezimy a zjistuju,ze se neda dostat dlouhodobe nad 4,9 coz je avizovana spotreba vyrobcem. Je tezke si ais priznat,ze ma nekdo neco s motorem. jezdit s fabii,ktera neni RS nad 5,5 litru je silenost. Já ti tvojí spotřebu neberu, ale tak si udělej taky spotreby.cz nebo někde jinde evidenci spotřeb, popřípadě dokládej fotky či tak a pokud byla narážka na to že moje dlouhodobá je 5,6/100km, to je asi proto že jezdím tak jak jezdím, když se podíváš mám tam nádrž na eko jízdy a je tam necelý 4/100 ale pokud mám takovýhle auto, tak prostě si jezdím svižnějí a neřeším to Každej máme svůj styl jízdy ale tvrdit, bez toho aniž by jsi kterýkoliv z našich motorů viděl/slyšel tvrdit že je motor v prdeli jen proto že nemáme na hodinu spotřebu 0,4 ale o 0,2 víc je nesmysl
Červenec 14, 201312 r Ondíku, jak přišel na to, že mi to nebere na volnoběh 0,5l/h? No zkrátka máme všichni v prdeli motory pánové a ondík má perpetuum mobile. Ještě pro info ondíku: stačí mít nepatrně rozhozenou synchronizaci vačka-klika a může ti to ukazovat třeba 0,9l/h a nic tomu motoru neni.
Červenec 14, 201312 r chlapci, vrťe se k tématu na spotřebu si založte extra téma a tam se můžete navzájem přesvědčovat
Červenec 15, 201312 r Jen poslední OT - zde link na vlákno o spotřebě, založil jsem nové - http://forum.skodahome.cz/topic/124720-spot%C5%99eba-14tdi19tdi19sdi/
Říjen 26, 201311 r mněl jsem do nedávna fabii 1 RS 1.9 TDI PD chip na 161 Ps 392 Nm (chip TDIfun ) turbo garett GT 1749 VB + egr off . (Moje vlastní prace + katalizator pryč + otevřený výfuk + chlazedič vzduchu + náký drobnosti , takže výsledny výkon byl daleko viší než chip spotřeba cca mněsto 6.7 l na 100 km dalnice: lechká noha 5.8 l , težká noha 8.9 l kombinovaná 50 km dalnice 50 km okrsky 6.2 l dalo se stím je i za 4.2 ale to byla jizda že vas šnek přdběhl co se týká všeobecně chipovaní TDI , tak nikdy bych nešel do chipu který vám nahrají "na parkovišti" pak většinou není za váma vidět a motor dost rychle pojde ! další věcí je častěji mněnit rozvody pokud mate chip (vytšína výrobcu rozvodových řemenu udavá max 60 tkm ) , další věci je dávat jen XS rozvodák , tedy zesílený !!! brzdy-silemy- pneu -čepy - čepy řizení- uložení zadní napravy , to všechno trpí , ale u těchle věcí už zaleží na stylu jízdy ! a hlavně na financích kolik do toho obětujete :kol-31: Upraveno Říjen 26, 201311 r od vikyviky
Prosinec 16, 201311 r Ahoj chci se zeptat mam octavu 1.9.TDI 77kw.Jaky chip se do ní hodí nejlépe, aby ten motor ještě něco pak vydržel?A nebo jsem četl něco o vyměně turba za silnější. - to by mě celkem zajímalo.Popřípadě doporučení nějakejch firem Praha/ Stř. český kraj.Díky.
Prosinec 17, 201311 r treba nejakej peknej barevnej ne je u nas vic firem u ktreych se rozhodne nespalis ale nechaj si to zaplatiturcite muzu zminit dieselpower, tdifun, nebo tdi drapek ten mam za to daval mistnim clenum slevy Upraveno Prosinec 17, 201311 r od kortyzon
Prosinec 17, 201311 r Tak tak, pan Drápek dával slevy, ale jak je to teď netuším, dlouho jsem neviděl nikoho kdo by se zmínil že by teď u něho byl na chipu. Každopádně DP či TDIfun, tim nic nezkazíš, dostaneš kvalitní individuální úpravu, graf z brzdy, diagnostiku před/po a záruku.
Prosinec 17, 201311 r Škoda toho TDIfun no. Ale Dieselpower mam v Praze a líbí se mi ty služby... Má volbaDěkuji za rady.. :-)
Prosinec 18, 201311 r jestli jsi z Prahy tak Motorpower, popřípadě je ještě dobrej mvolesko... Do DP bych už nejel, nabízej variantu bez diagnostiky, do novejch aut perou powerboxy, i když na ně dřív nadávali... Jejich úroveň drasticky klesla od doby, co jsou v Praze... Navíc Motorpower má momentálně asi nejlepší brzdu v ČR se simulací zátěže a na škodovky je u nás asi nejdál, nabízí i řídící jednotky, takže neni problém u něj vše vyřešit.
Prosinec 18, 201311 r Nevim teda jak to má DP v Praze, ale v Chomutově jedou pořád kvalitu na stejný úrovni. Těžko říct, v Praze jsem nebyl. MVolesko taky umí pěkný mapy a taky je dobré že u něho si člověk může hodně vymýšlet = opravdu individuální chip. Motorpower, to je člověk o kterém tady čtu teď opravdu hodně, a zatím vesměs velmi kladné věci
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.