Květen 21, 200718 r Pocujte, dnes rano som si uvedomil ze v mojom 1,4 16V na volnobehu pri zahriatom motore pocujem v interieri dost velky hluk, chvilu sokm patral a pripada mi to ako keby sa hlucne odvalovali tie kotuce po ktorych je vedeny klinovy remen, normalne je to taky :valily: hukot v interieri pocut ... mate niekto podobny problem ? Doteraz som ma HTPcko a tam som nic take na volnobehu nepocul..
Květen 21, 200718 r Pocujte, dnes rano som si uvedomil ze v mojom 1,4 16V na volnobehu pri zahriatom motore pocujem v interieri dost velky hluk,chvilu sokm patral a pripada mi to ako keby sa hlucne odvalovali tie kotuce po ktorych je vedeny klinovy remen, normalne je to taky :valily: hukot v interieri pocut ... mate niekto podobny problem ? Doteraz som ma HTPcko a tam som nic take na volnobehu nepocul.. hm divne., nemel si zaplou klimosku? to pak trochu huci.,
Květen 21, 200718 r Autor Pocujte, dnes rano som si uvedomil ze v mojom 1,4 16V na volnobehu pri zahriatom motore pocujem v interieri dost velky hluk,chvilu sokm patral a pripada mi to ako keby sa hlucne odvalovali tie kotuce po ktorych je vedeny klinovy remen, normalne je to taky :valily: hukot v interieri pocut ... mate niekto podobny problem ? Doteraz som ma HTPcko a tam som nic take na volnobehu nepocul.. V mé 1,4 16V je motor na volnoběh téměř neslyšitelný, nekouknout na otáčkoměr, tak ani nevím jestli běží. Zahřátý i zastudena. Upraveno Květen 21, 200718 r od hairman
Květen 21, 200718 r klimoska zaponuta nebola, je to taky zvuk jak od loziska ked je suche alebo k comu to prirovnat .. zvukovy prejav bol evidentne spojeny as tocenim tych remenic kde ide klinovy remen , pri otvorenej kapote na tej strane to bolo tiez pocut ... inak pravde za studena to nepocut / asik su o chlp vyssie otacky normalka ked som rano stal na krizovatke som myslel ze to je hluk z vedla stojaceho favorita .. ale ked som stal pred mojim pracoviskom kde nic naokolo nerusilo bolo jasne pocut ze avuk je z mojho auta kazdopadne to auto od vyrobenia stalo asi pol roka na salone ... a nejazdilo sa s nim snad to nemalo vplyv .. nuz neviem mozno sa to casom ukludni ... kazdopadne znervoznuje to ...
Červenec 8, 200718 r tak mam na roomíkovi 1,4 16v najeto asi 1800 a v porovnání s fabkou 1,4 mpi je docela hlučnější hlavně tak kolem 120 km/h je motor dost odhlučněn?dá se něco dokoupit?
Červenec 9, 200718 r tak mam na roomíkovi 1,4 16v najeto asi 1800 a v porovnání s fabkou 1,4 mpi je docela hlučnější hlavně tak kolem 120 km/h je motor dost odhlučněn?dá se něco dokoupit? hmmm pochybujem ze sa d anieco origo dokupit .. jedine ze kupis napr. mikra.cz a budes bastlit sam ... jo a na volnobehu ked mas zavrete okna a vypnutu ventilaciu v aute nieco pocujes? ..
Červenec 9, 200718 r tak mam na roomíkovi 1,4 16v najeto asi 1800 a v porovnání s fabkou 1,4 mpi je docela hlučnější hlavně tak kolem 120 km/h je motor dost odhlučněn?dá se něco dokoupit? mno kolem 120 bych to spiz videl na aerodynamicky hluk. ale 1,4 nemam tak nevim jiste.
Srpen 31, 200718 r No já mám na 1,2 najeto okolo 20 000 km a hlucnost stale stejna. Ve 140 km uz nema smysl mit pusteny radio. Hluky se tak prekryvaj (motor, aeorodynamika a radio) že to je pro moje uši už dost. Takze následuje vypnutí.
Září 22, 200717 r Co se hlučnosti týká, tak jsem poměrně nemile překvapen. Na rumíkovy (1.2, 47kW) máme najeto 1000km ale od 2000ot. je slyšet poměrně drsný zvuk motoru, skoro bych řekl, že to není benzín ale nafta... Možná se to lehounce sklidňuje s počtem km, jestli si to ale jen nenamlouvám... Porovnávám s naší 4 letou fabií 1.2 40kW, která je oproti rumíkovi úplný tichošlápek a švárovic fábkou 1.2 47kW, která je taky daleko tišší. Upraveno Září 22, 200717 r od martt
Září 22, 200717 r I já, jakožto majitel Rommstra, musim říct, že hlučnost motoru je ve vyších otáčkách velmi nepříjemná. Vlastním motor 1.6 a pokud to více vytočim (třeba na dálnicích), tak ani rádio moc nepomůže . Jinak v nižžších otáčkách jsem naprosto spokojený
Září 22, 200717 r U 1,4 benziu je to také ,ve vysokých otáčkách je dost slyšet a klape to jak nafťák.Před tím jsem měl citroena Xantii 1.8 benzin ale rumík klape jinak.
Září 26, 200717 r Myslím, že to odhlučnění hoši z boleslavi odflákli! Když to tady čtu, tak vlatně není žádná motorizace, která by nebyla při vyšších otáčkách značně slyšet. Ještě bych podotkl, že odhlučnění od kol a podvozku vůbec je také na horší úrovni než třeba u FI. Hlučnost je pro mne opravdu zklamání!
Září 26, 200717 r Niekde som to tu uz pisal ale ked porovnavam priamo co mam doma Room a OII s tym istym motorom (v mojom pripade 1,9 TDI) tak v OII je citelne tichsi, priam myslim ze v Roome je az HLUČNÝ...
Listopad 21, 200717 r Presiel som z fabie 1,4 16V 101k na Ro 1,6 16V 105k a hlucnosti je o trochu vyssia. Navyse je iny charakter hluku motora a to mi vadi viac ako samotne zvysenie hluconsti, ale zrejme si zvyknem.
Listopad 22, 200717 r Jozef: Gratulujem k výberu Surové 1.6ky sú dosť hlučné, ale s pribúdajúcimi km sa ten hluk zníži. Vcelku dosť ľudí sa však v servisoch sťažuje na hlučnosť motora 1.4 16V 63kw... Dokonca aj v niektorých recenziách sa objavilo konštatovanie, že HTP má zo všetkých motorov v Roomsteri aj F2 najnižšiu úroveň hluku v kabíne.
Listopad 23, 200717 r mam automat 1.6 a je vcelku dost slyset ten automat ,jak zaradi 4 a vys je to ok mam zatim najeto 520km tak doufam ze se jeste uklidni :-)
Prosinec 1, 200717 r Mám 1,4 Tdi 59KW. Rozdiel medzi 1,4 Tdi 59KW a 1,4 Tdi 51KW je nielen cenový ale aj v lepšom odhlučnení. ale je to aj tak veľmi hlučné asi ako kombinácia Wartburg- 3válec a traktor. Aj to tak trasie- manželke po 600 km trase vypadla plomba zo zuba. plus mi pohrozila že keď ešte raz kúpim také auto tak ma vyhodí z domu. V podstate WV je posledná automobylka ktorá použiva ešte systém pumpa-dyzna. P.S ale so spotrebou som spokojný- max 5,2 ale som mal už aj 4,6.
Prosinec 1, 200717 r Mám 6 let starou fabii 2,0i a slyším víc větrák topení než motor - prostě je úžasně tichej!!!
Prosinec 8, 200717 r Nedavno jsem prekrocil najetych 25.000. Vsechno, jako mavnutim proutku, zacalo chodit zlehounka a aj hlucnost motoru sla dolu. Jezdim jako spravnej setrilek a prerazuji pri 2.500 otackach a tak motor zaregistruji az kdyz na to opravdu slapu. No a na dalnici pridam volume na radiu a je po problemu. Spise slysim vzduch. Zimaky se povedly - skoro o nich nevim. Nemohu si stezovat. Kdyz jsem jezdil se sluzebni 1,9 prisla mi vyrazne hlucnejsi.
Leden 21, 200817 r Tak to já mám pocit, že Roomster 1,6 77kW je tižší, než předtím stará Octávia 1,6 74kW. Jestli se to po pár tisících ještě ztiší, budu maximálně spokojený. Upraveno Leden 21, 200817 r od Jetson
Leden 21, 200817 r No nevim, mě se ten motor v roomovi zdá hlučnější, než 1.6 v oktávce. Tak ve 160-180 km/h je ten motor v roomstru už hodně nepříjemný. Mám čerstvě najeto 50000 km a je to stejný jako v 15000 bo tak...
Leden 21, 200817 r No nevim, mě se ten motor v roomovi zdá hlučnější, než 1.6 v oktávce. Tak ve 160-180 km/h je ten motor v roomstru už hodně nepříjemný. Mám čerstvě najeto 50000 km a je to stejný jako v 15000 bo tak... Tak se taky podívěj kolik má otáček při těch 160km/h se nediv že je hlučný.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.