Přejít na obsah

Hlučnost motorů


hairman

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Pocujte, dnes rano som si uvedomil ze v mojom 1,4 16V na volnobehu pri zahriatom motore pocujem v interieri dost velky hluk,

chvilu sokm patral a pripada mi to ako keby sa hlucne odvalovali tie kotuce po ktorych je vedeny klinovy remen,

normalne je to taky :valily: hukot v interieri pocut ...

mate niekto podobny problem ?

Doteraz som ma HTPcko a tam som nic take na volnobehu nepocul..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pocujte, dnes rano som si uvedomil ze v mojom 1,4 16V na volnobehu pri zahriatom motore pocujem v interieri dost velky hluk,

chvilu sokm patral a pripada mi to ako keby sa hlucne odvalovali tie kotuce po ktorych je vedeny klinovy remen,

normalne je to taky :valily: hukot v interieri pocut ...

mate niekto podobny problem ?

Doteraz som ma HTPcko a tam som nic take na volnobehu nepocul..

hm divne., nemel si zaplou klimosku? to pak trochu huci.,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pocujte, dnes rano som si uvedomil ze v mojom 1,4 16V na volnobehu pri zahriatom motore pocujem v interieri dost velky hluk,

chvilu sokm patral a pripada mi to ako keby sa hlucne odvalovali tie kotuce po ktorych je vedeny klinovy remen,

normalne je to taky :valily: hukot v interieri pocut ...

mate niekto podobny problem ?

Doteraz som ma HTPcko a tam som nic take na volnobehu nepocul..

V mé 1,4 16V je motor na volnoběh téměř neslyšitelný, nekouknout na otáčkoměr, tak ani nevím jestli běží. Zahřátý i zastudena.

Editováno: , autor: hairman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klimoska zaponuta nebola,

je to taky zvuk jak od loziska ked je suche alebo k comu to prirovnat ..

zvukovy prejav bol evidentne spojeny as tocenim tych remenic kde ide klinovy remen , pri otvorenej kapote na tej strane to bolo tiez pocut ...

inak pravde za studena to nepocut / asik su o chlp vyssie otacky

normalka ked som rano stal na krizovatke som myslel ze to je hluk z vedla stojaceho favorita ..

ale ked som stal pred mojim pracoviskom kde nic naokolo nerusilo bolo jasne pocut ze avuk je z mojho auta

kazdopadne to auto od vyrobenia stalo asi pol roka na salone ... a nejazdilo sa s nim snad to nemalo vplyv ..

nuz neviem mozno sa to casom ukludni ...

kazdopadne znervoznuje to ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
tak mam na roomíkovi 1,4 16v najeto asi 1800 a v porovnání s fabkou 1,4 mpi je docela hlučnější hlavně tak kolem 120 km/h

je motor dost odhlučněn?dá se něco dokoupit?

hmmm pochybujem ze sa d anieco origo dokupit .. jedine ze kupis napr. mikra.cz a budes bastlit sam ...

jo a na volnobehu ked mas zavrete okna a vypnutu ventilaciu v aute nieco pocujes? ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Co se hlučnosti týká, tak jsem poměrně nemile překvapen. Na rumíkovy (1.2, 47kW) máme najeto 1000km ale od 2000ot. je slyšet poměrně drsný zvuk motoru, skoro bych řekl, že to není benzín ale nafta... Možná se to lehounce sklidňuje s počtem km, jestli si to ale jen nenamlouvám... Porovnávám s naší 4 letou fabií 1.2 40kW, která je oproti rumíkovi úplný tichošlápek a švárovic fábkou 1.2 47kW, která je taky daleko tišší.

Editováno: , autor: martt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že to odhlučnění hoši z boleslavi odflákli! Když to tady čtu, tak vlatně není žádná motorizace, která by nebyla při vyšších otáčkách značně slyšet. Ještě bych podotkl, že odhlučnění od kol a podvozku vůbec je také na horší úrovni než třeba u FI.

Hlučnost je pro mne opravdu zklamání!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jozef: Gratulujem k výberu -_- Surové 1.6ky sú dosť hlučné, ale s pribúdajúcimi km sa ten hluk zníži. Vcelku dosť ľudí sa však v servisoch sťažuje na hlučnosť motora 1.4 16V 63kw... Dokonca aj v niektorých recenziách sa objavilo konštatovanie, že HTP má zo všetkých motorov v Roomsteri aj F2 najnižšiu úroveň hluku v kabíne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1,4 Tdi 59KW. Rozdiel medzi 1,4 Tdi 59KW a 1,4 Tdi 51KW je nielen cenový ale aj v lepšom odhlučnení.

ale je to aj tak veľmi hlučné asi ako kombinácia Wartburg- 3válec a traktor.

Aj to tak trasie- manželke po 600 km trase vypadla plomba zo zuba. plus mi pohrozila že keď ešte raz kúpim také auto tak ma vyhodí z domu.

V podstate WV je posledná automobylka ktorá použiva ešte systém pumpa-dyzna.

P.S ale so spotrebou som spokojný- max 5,2 ale som mal už aj 4,6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedavno jsem prekrocil najetych 25.000. Vsechno, jako mavnutim proutku, zacalo chodit zlehounka a aj hlucnost motoru sla dolu. Jezdim jako spravnej setrilek a prerazuji pri 2.500 otackach a tak motor zaregistruji az kdyz na to opravdu slapu. No a na dalnici pridam volume na radiu a je po problemu. Spise slysim vzduch. Zimaky se povedly - skoro o nich nevim.

Nemohu si stezovat. Kdyz jsem jezdil se sluzebni 1,9 prisla mi vyrazne hlucnejsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
No nevim, mě se ten motor v roomovi zdá hlučnější, než 1.6 v oktávce. Tak ve 160-180 km/h je ten motor v roomstru už hodně nepříjemný. Mám čerstvě najeto 50000 km a je to stejný jako v 15000 bo tak...

Tak se taky podívěj kolik má otáček při těch 160km/h se nediv že je hlučný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...