Relic Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Stale sa tu porovnava vykon 1.8 s 1.8T tak prosim vas skuste porovnat 1.8 s 1.6. hlavne by som bol zvedavy na ten krutiaci moment nm. kedze stale sa tu pise ze 1.8 ho ma nic moc hm???tak kolko ho ma 1.6???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 1,6 75Kw/5600ot 148Nm/3800ot AVU, BFQ 1,8 92Kw/ 6000 170Nm/4200ot AGN 1,8 110kw/5700 210Nm/1750ot AGU ARZ AUM ARX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) Myslím, že víc než číslo ukáže průběh momentu... PS: a na kecy jak je 1.8 AGN špatná se vykašli, to jsou nepodložené pověry ještě z dob Boženy Němcové... Editováno: 3. Únor 2007, autor: Pike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Myslim, ze na tom muj moturek milej neni nejhur ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Ten graf je asi pocitac. simulace - nemuzu si jinak pomoci - na stolici by ukazal uplne jiny graf a vlastne jedna se asi u kazdeho dobreho zajeteho moturku o par koniku vice nez je udavano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Myslim, ze na tom muj moturek milej neni nejhur ;-) jj, taky si myslim, ze sme z toho vysli celkem obstojne a co teprve pak po tom chipu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VRBIC Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 1,6l výkon (kW při ot/min) = 55/4800 točivý moment (Nm při ot/min) = 135/3200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 >Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 >Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 no ten graf je zaujimavy. to turbo je super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 no ten graf je zaujimavy. to turbo je super To kazdopadne pane !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 to bumbanie myslis hluk??? no jo ono to ma vykon ale pri vysokych otackach hm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 mozno ked budem velky tak si kupim aj turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BadyS Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 >Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! Zkusím něco pisnout k tematu, s tim že rozdíl neni poznat až tak zcela nesouhlasím. Máme doma obě motorizace jak 1,6 75KW tak 1,8 20V 92kw a s oběma najezdim slušnou porci km. 100koňku máme něco přes rok, jejím hlavním plusem z mého pohledu je jízda po městě, jezdí se mě s ní daleko lépe po centru než s 1,8 Jednak lehčí motor je znát na manevrování,celkově i zpřevodovaní auta se zdá být mrštnější v tomto provozu.Co mě vadí jsou rozjezdy,1.8 daleko kultivovanější chod. Co se týče provozu mimo město na dalnici plně postačuje drží si 150 bezproblému s optimální spotřebou kolem 7,4 kdy s 1,8 jsem asi na 7,9-8,3. Kde je rozdíl opravdu poznat je klasický připad okreska a předjíždění. 1,6tka + nějaký zavazadla si chce opravdu rozmyslet zda se to dá stihnout,tady je hodně poznat ztráta dechu oproti výkonově silnější 1,8 kdy tzv šlápnu-jedu.O rozdílu jízdy se zapnutou klimatizaci ani nemluvím. Spotřeba real 1,8vs1,6 o cca 0,8-1,5l větší. Např jsem měl možnost jezdit s Focusem 1,8 výkon ca 66kw a on taky jezdil za 8-9litru Takže toť můj pohled uživatele :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 >Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! Tak s tím nemůžu souhlasit! Já mám AGN 92 kw, když začnu vytáčet otcovu 1.6 74 kw tak je to měkký a rozdíl je znatelný! A to mám na rozdíl od něj ještě 17" kola. Ale ta spotřeba je u 1.8 větší, to je fakt... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide. ale za to v meste mi to zere aj 10l hm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Milan II mas velmi peknuu kaaaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.ale za to v meste mi to zere aj 10l hm kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky Editováno: 3. Únor 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 ozaj este sa chcem opytat zda sa to iba mne alebo ta 1,8 je dost hlucnaa hm??? dost pocut ten motor pri akceleracii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.ale za to v meste mi to zere aj 10l hm kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky odkaz kamaratovi nech si pořidi bicykel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VRBIC Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 >Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! Tak s tím nesouhlasím - 25 koníků navíc musí být znát . Je škoda , že 1.8 92kW táhne hůř od spoda , ale ve 3000ot/min se motor "pobudí" a pak se dějí věci -) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.ale za to v meste mi to zere aj 10l hm kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky odkaz kamaratovi nech si pořidi bicykel Ale no jo, kolo ma doma ale znas to. Jinak teda jezdi casto do HK na nakupy aby aspon ten plyn obcas vyprazdnil kdyz kupuje furt zase benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.ale za to v meste mi to zere aj 10l hm kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky odkaz kamaratovi nech si pořidi bicykel Ale no jo, kolo ma doma ale znas to. Jinak teda jezdi casto do HK na nakupy aby aspon ten plyn obcas vyprazdnil kdyz kupuje furt zase benzin to je uzasne ako si ludia vedia poradit aby vyuzili aj uplnu zbytocnos... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 >Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! Tak s tím nesouhlasím - 25 koníků navíc musí být znát . Je škoda , že 1.8 92kW táhne hůř od spoda , ale ve 3000ot/min se motor "pobudí" a pak se dějí věci -) Přesně tak a pořád všichni melou jen o turbu a to nemá ani proměnné časování ventilů ani změnu délky sání prostě totální o.j.e.b.á.w.k.a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Ale o tom to neni. Znam kluky co maji na 1.6 kompresor - a lita jim to jako prase. Turbo bych daval automaticky i na benzin motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.