Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Stale sa tu porovnava vykon 1.8 s 1.8T tak prosim vas skuste porovnat 1.8 s 1.6.

hlavne by som bol zvedavy na ten krutiaci moment nm. kedze stale sa tu pise ze 1.8 ho ma nic moc hm???tak kolko ho ma 1.6????

1,6 75Kw/5600ot 148Nm/3800ot AVU, BFQ

1,8 92Kw/ 6000 170Nm/4200ot AGN

1,8 110kw/5700 210Nm/1750ot AGU ARZ AUM ARX

Myslím, že víc než číslo ukáže průběh momentu...

PS: a na kecy jak je 1.8 AGN špatná se vykašli, to jsou nepodložené pověry ještě z dob Boženy Němcové... :p

post-26-1170516126.gif

Upraveno od Pike

Myslim, ze na tom muj moturek milej neni nejhur ;-)

Ten graf je asi pocitac. simulace - nemuzu si jinak pomoci - na stolici by ukazal uplne jiny graf a vlastne jedna se asi u kazdeho dobreho zajeteho moturku o par koniku vice nez je udavano :unsure:

Myslim, ze na tom muj moturek milej neni nejhur ;-)

jj, taky si myslim, ze sme z toho vysli celkem obstojne a co teprve pak po tom chipu... :t-_-

1,6l výkon (kW při ot/min) = 55/4800

točivý moment (Nm při ot/min) = 135/3200

>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! :disgust:

  • Autor

no ten graf je zaujimavy. to turbo je super

no ten graf je zaujimavy. to turbo je super

:palec2: To kazdopadne pane !!! ;)

  • Autor

to bumbanie myslis hluk??? no jo ono to ma vykon ale pri vysokych otackach hm

  • Autor

mozno ked budem velky tak si kupim aj turbo -_-

>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! :disgust:

Zkusím něco pisnout k tematu, s tim že rozdíl neni poznat až tak zcela nesouhlasím. Máme doma obě motorizace jak 1,6 75KW tak 1,8 20V 92kw a s oběma najezdim slušnou porci km. 100koňku máme něco přes rok, jejím hlavním plusem z mého pohledu je jízda po městě, jezdí se mě s ní daleko lépe po centru než s 1,8 Jednak lehčí motor je znát na manevrování,celkově i zpřevodovaní auta se zdá být mrštnější v tomto provozu.Co mě vadí jsou rozjezdy,1.8 daleko kultivovanější chod. Co se týče provozu mimo město na dalnici plně postačuje drží si 150 bezproblému s optimální spotřebou kolem 7,4 kdy s 1,8 jsem asi na 7,9-8,3. Kde je rozdíl opravdu poznat je klasický připad okreska a předjíždění. 1,6tka + nějaký zavazadla si chce opravdu rozmyslet zda se to dá stihnout,tady je hodně poznat ztráta dechu oproti výkonově silnější 1,8 kdy tzv šlápnu-jedu.O rozdílu jízdy se zapnutou klimatizaci ani nemluvím. Spotřeba real 1,8vs1,6 o cca 0,8-1,5l větší.

Např jsem měl možnost jezdit s Focusem 1,8 výkon ca 66kw a on taky jezdil za 8-9litru :o Takže toť můj pohled uživatele :D :D :D

>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! :disgust:

Tak s tím nemůžu souhlasit! Já mám AGN 92 kw, když začnu vytáčet otcovu 1.6 74 kw tak je to měkký a rozdíl je znatelný! A to mám na rozdíl od něj ještě 17" kola. Ale ta spotřeba je u 1.8 větší, to je fakt...

  • Autor

no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.

ale za to v meste mi to zere aj 10l hm

  • Autor

Milan II

mas velmi peknuu kaaaru

:palec2:

no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.

ale za to v meste mi to zere aj 10l hm

kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto :)

Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky lol

Upraveno od Host

  • Autor

ozaj este sa chcem opytat zda sa to iba mne alebo ta 1,8 je dost hlucnaa hm???

dost pocut ten motor pri akceleracii

  • Autor
no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.

ale za to v meste mi to zere aj 10l hm

kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto :)

Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky lol

odkaz kamaratovi nech si pořidi bicykel :D

>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! :disgust:

Tak s tím nesouhlasím - 25 koníků navíc musí být znát . Je škoda , že 1.8 92kW táhne hůř od spoda , ale ve 3000ot/min se motor "pobudí" a pak se dějí věci -) :D

no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.

ale za to v meste mi to zere aj 10l hm

kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto :)

Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky lol

odkaz kamaratovi nech si pořidi bicykel :D

Ale no jo, kolo ma doma ale znas to. Jinak teda jezdi casto do HK na nakupy aby aspon ten plyn obcas vyprazdnil kdyz kupuje furt zase benzin :)

  • Autor
no to zase ja nemam na vyber mam len 1.8 netvrdim ze je najlepsia ale za to ide.

ale za to v meste mi to zere aj 10l hm

kamarad si poridil 1.8 a bumba mu to taky kolem 9 / 10 L tak si poridil plyn do auta - jenze jezdi do prace tak asi 4 km a nez se mu to ohreje na 40C - je nastaveno aby se to seplo na plyn pri techto stupnich - tak jezdi vlastne do prace porad na benzin. Lec mel si koupit uspornejsi auto :)

Ale tech 1.8 je fura v bazaru a vetsina jich je SLX - s klimou tak proc nekoupit za krasne penizky lol

odkaz kamaratovi nech si pořidi bicykel :D

Ale no jo, kolo ma doma ale znas to. Jinak teda jezdi casto do HK na nakupy aby aspon ten plyn obcas vyprazdnil kdyz kupuje furt zase benzin :)

to je uzasne ako si ludia vedia poradit aby vyuzili aj uplnu zbytocnos... :D

:palec2:

>Octavka: skutečný výkon být vyšší může a bývá, ale tvar je téměř totožný - křivka se jen posune nahoru

Ale pokud se svezes v 1.8 92KW a pak v 1.6 74KW tak vam rikam ze ten rozdil neni o moc znat - jo kdyby umerne k vykonu ale bumbani je moc velke !!! :disgust:

Tak s tím nesouhlasím - 25 koníků navíc musí být znát . Je škoda , že 1.8 92kW táhne hůř od spoda , ale ve 3000ot/min se motor "pobudí" a pak se dějí věci -) :D

Přesně tak a pořád všichni melou jen o turbu a to nemá ani proměnné časování ventilů ani změnu délky sání prostě totální o.j.e.b.á.w.k.a :p:p:p

Ale o tom to neni. Znam kluky co maji na 1.6 kompresor - a lita jim to jako prase.

Turbo bych daval automaticky i na benzin motor

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.