Říjen 2, 200816 r supr kluci, dík moc..Beru si z toho všeho, že FRS je prostě držák.., není tak? Originální kola se na ní dávaj 16", že? Dá se na ni dát i 17" ? Hledal jsem tu na fóru infoarmace okolo kol na FRS, ale nenašel jsem.. předpokládám, že tu něco takového ale bude, kdyžtak kdyby ste mi sem hodili odkaz, dík moc.. zeneja mam na frs 18ky 215/35 a kw pruziny a celkom sa to da.tak 17ky tam das v pohode len zalezi aky tam das profil
Červen 16, 200916 r miniDOTÁZEK jakej je interval ve výměně rozvodů u FRS - se asi blížim a nerad bych aby mě to někde v CH nechalo.
Červen 16, 200916 r u kamoše na servise za 7,5t komplet rozvody + filtry + kapaliny, tatík dal v orig Š servise přes 11,5t Upraveno Červen 16, 200916 r od krozo
Červen 16, 200916 r je to 90 t a pokud je chip tak se to skracuje na +-60t jináč já mám 74ku PD cena rozvodů téměř stejná a komplet rozvody + pumpa + tlumič vybrací řemene nějakých 4500,-tuším....supr ceny má v sekci bazar NEO alias http://www.hamar.cz/
Červen 16, 200916 r Jinak moje seriova ORS1 jezdi pohodova jizda od 5,5-6,5 nejmin jsem mel 5l.a kdyz mi ruplo a chtel jsem si zablbnout,tak jsem se zatim pres 10l nedostal tak timto si me vazne rozesmal
Červen 18, 200916 r jj, sem tam je potřeba vytáhnout něco starého z rukávu ...teď mě napadlo vytáhnout zase toho provokatéra (ale už sem zapomněl nick ) Upraveno Červen 18, 200916 r od krozo
Červen 18, 200916 r marku, už máš chip ?? Ještě nee, ale jsem k němu velmi blizoučko Nakonec to asi bude kompromis a zvítězí rozum nad cenou ...
Červen 19, 200916 r hmmmm.. dikec to na ty rozvody asi pofrčim protože mám 158.000km a občas to večer z práce tahámmm. CHIP - jsem si nechal udělat asi 3měs. po koupi ale když jsem byl na brzdě tak 154PS deklarovaných firmou tam nebylo a ani krouták takže reklamace a peníze zpět a když mi tam po 10dnesch vrátily sériové nastavení tak jsem hodně zabrečel ten rozdíl je hooodně znát. Nejsem závodník,myškař apod. ale když předjíždim a někdo inteligentní mi do toho zoufale přidá tak ten výkon ocenim. Ted mám načiplo 158PS při 400Nm a je to tak akorát - jo a mám to odbržděný...takže tak.
Červen 19, 200916 r kolikrát ti chip upraví pouze křivky, nezvedne výkon.. záleží kdo to dělá a jestli to dělali na konkértní auto, nebo měli uni mapu..
Červen 19, 200916 r Kdo má chip tak tomu se zkracuje doba na rozvody? je doporučený měnit rozvody dříve, stejně tak olej a filtry...logicky je to víc namáhaný, jak mechanicky tak především tepelně = rozvody dělám po 60t místo po 90t a filtry s olejem se snažím místo 15t každých 10t
Červen 19, 200916 r Ted jsem mluvil s mechanikem ze Škodovky a řikal mi at jsem v pohodoě že by měli být měněny ve 180.000km ale že jsou opřednastaveny pro 120.000km a že mám chip (4měs.) to zas tak neovlivní ale je to dle jízdy a on ví že spíš závodim sám se sebou na spotřebě takže je nechám preventivně před Chorvatskem prohlídnout a je to. S chipem to u první firmy bylo tak že to asi byla uni mapa protože na vývěsce měli 81kW OI a přesné hodnoty jako u mé FRS a hlavně komunikace s nima byla nelehká-nulová a pak jsem jim navrhl aby mi to doladily a to nešlo takže jinam a tam to naladily dokonce tam měli mít (neměli) mapu na Fábii do vrchu 200PS ale co já bych s nima dělal nevim, u Prahy moc kopců neni.
Červen 24, 200916 r Autor ¨no hele, 200 PS do fabie, to néééééééé..... na ježdění teda... proč by to nešlo? úplně s přehledem. Stačí FMIC a turbo z arl a jsi na 200hp.
Srpen 11, 200916 r Těch 200PS mi bylo taky nabídnuto jednou firmou ale za ty prachy::::: to bych radši prodal FRS doplatil co oni chtěj za úpravu a koupil něco silnýho už v základu. --Dodáme a namontujeme vše kvalitní co potřebuješ, ale za kvalitu se platí! Lepší spojka, hybridní turbo, větší IC a k tomu chip...cca 195 PS...cena včetně montáže zhruba 90.000,- Kč. Do cca 200 PS ovšem stačí sériová spojka, pokud už nedodělává tzn. pak mínus 20.000,- od výše uvedené částky. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...asc&start=0
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.