Přejít na obsah

Při mrazu lupe v přední nápravě.


Michal I

Doporučené příspěvky

Zdravím, všiml jsem si, když klesne telplota kolem nuly a níž tak mi při přejetí příčné přákážky (retardér, různé spáry, díry, ...) klepe, cvaká v předních kolech. V létě nebo když je trochu teplejc a svítí sluníčko, tak nic. Nevíte co by to mohlo být?

Děkuji za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me taky zejmena ted v zime obcas nekde neco klepne nebo lupne jak v predni naprave tak ledskde jinde. Bohuzel toto je u Fabii normalni.

Ver tomu, ze nie len u Fabii :)

Mě to mlátí i v létě :)

I předek i zadek a napsal jsem toho tady o tom už mooooooooc.

Prostě Fabia a české silnice...........to nejde dohromady.

Najeto pouze 70.000km <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me taky zejmena ted v zime obcas nekde neco klepne nebo lupne jak v predni naprave tak ledskde jinde. Bohuzel toto je u Fabii normalni.

Ver tomu, ze nie len u Fabii :)

Mě to mlátí i v létě :)

I předek i zadek a napsal jsem toho tady o tom už mooooooooc.

Prostě Fabia a české silnice...........to nejde dohromady.

Najeto pouze 70.000km <_<

Přesně...... BMW zo není :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte někdo čím je ukončena tyč stabilizátoru. Stabilizačníma tyčkama nebo tam je další kloub, není mi totiž jasný v čem se liší nový a starý stab. ve škodovce mi tvrdí, že mám starý a musí mi ho vyměnit, ale podle mě stačí vyměnit jen ty silenbloky, které drží samotný stab.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte někdo čím je ukončena tyč stabilizátoru. Stabilizačníma tyčkama nebo tam je další kloub, není mi totiž jasný v čem se liší nový a starý stab. ve škodovce mi tvrdí, že mám starý a musí mi ho vyměnit, ale podle mě stačí vyměnit jen ty silenbloky, které drží samotný stab.

Díky

Pokiaľ dobre viem, rozdiely sú v samotnom spôsobe uchytenia starého stabilizátora + staré tyčky majú menší priemer.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl starej typ ( rok 2000 ) měl jsem problémy s těma plastovým uložením, tak jsem na vrakovišti koupi jinej, novej typ s větším průměrem a mám pokoj.

Na původní kosti šel normálně díry maj stejnej průměr.

Takže rozdíl je, že starý má jiný průměr a uložení není gumové, ale umělohmotné?

Chápu to dobře?

Když mi ve škodovce tvrdili, že je potřeba vymněnit celej stab. tak mě jenom zkoušeli? :angry: Přitom ve zkutečnosti stačí měnit jen to gumové uložení (silenblok) a nebo tyčku? mám pravdu?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No starší má menší průměr takže aby na něj šlo gumové uložení z novějšího.

Mohu ti poradit dobře jen to, zajeď na vrakoviště, za 400 ti prodaj novej typ a nech ho ve škodovce přehodit za přehození stabíku i s geometrií chtěli v Praze u Štěpánka 1000kč nebylo co řešit.

Za 1400 mám klid na hodně dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...