kantorm Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 Zdravím, mám problém s brzdama u mé octy 1,9 TDI 81kW, je to combík L&K a je z roku 2001, má najeto 150tis km. Majitelem jsem půl roku. Pedál při spuštěném motoru jde na podlahu do 10 sec. Při vypnutém motoru je tvrdý. Na válcích vše v pořádku- ABS zapne. Nikde nic neteče. Problém již byl popisován, ale nedočetl jsem se rady. U mé octy byly měněny kotouče, destičky, hl. brzdový válec, 2x v sevisu, diagnostika... a nic. Octa je upravena - čip na 103kW - 6kv. převodovka s kterou souvisí jiné zadní nápravy - př. kotouče ze superba 1.8 ...můžou mít tyto úpravy na daný problém nějaký vliv? Prosím poraďte co mám dělat, aby brzda byla OK. Citovat
Pepa007 Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 Nové věci na brzdách- vše volné . To znemená větší krok a měkší pedál až to sedne tak se to spraví, ale v žádném případě nemůže jít pedál na podlahu. To, že bez posilovače máš tvrdý pedál a s posilovačem změkne je v pořádku , ale nesmí jít až na podlahu. Pracovní válec pod pedálem vytlačí určíté množství kapaliny a to musí být dostatečné tak aby zaplnilo válečky a ty stiskly brdové destičky na všech kolech. Pokud to tak není a zcela jistě tam nemáš vzduch (pro dokonalé odvszdušnění prázdné soustavy je vhodné dělat první odvzdušnění pomocí VAGu) tak je zřejmé že objem, který vytlačí pracovní válec pod pedálem je nedostatečný. Může to být způsobeno např nafukujícími se brzdovými hadičkami. Nebo vyměněné přední brzdy ze supa mají větší potřebu kapaliny pro zdvih . Zjisti si jaký průměr a zdvih paracovního válce pod pedálem má sup a Octa. U veterána mě s tímto problémem potrápily nafukuhjící se hadičky. Citovat
kantorm Vloženo 7. Únor 2007 Autor Vloženo 7. Únor 2007 Pepo007, dík to mě nenapadlo s těma hadičkama, ale po opětovném napumpování jde pedál zase dolů. Kotouče i destičky jsou sednuté, cca 2000 km. Bylo to v autorizovaném servisu, takže odvzdušnění by snad mělo být také OK. Prostě si už nevím rady Citovat
Pepa007 Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 Pepo007, dík to mě nenapadlo s těma hadičkama, ale po opětovném napumpování jde pedál zase dolů.Kotouče i destičky jsou sednuté, cca 2000 km. Bylo to v autorizovaném servisu, takže odvzdušnění by snad mělo být také OK. Prostě si už nevím rady Tak po několikerém šlápnutí by to mělo držet, pokud ne tak propouští hlavní brzdový válec pod pedálem. Citovat
kantorm Vloženo 7. Únor 2007 Autor Vloženo 7. Únor 2007 Pepo007, dík to mě nenapadlo s těma hadičkama, ale po opětovném napumpování jde pedál zase dolů.Kotouče i destičky jsou sednuté, cca 2000 km. Bylo to v autorizovaném servisu, takže odvzdušnění by snad mělo být také OK. Prostě si už nevím rady Tak po několikerém šlápnutí by to mělo držet, pokud ne tak propouští hlavní brzdový válec pod pedálem. Několikeré sešlápnutí nepomáhá, jde to pořád dolů. Hl. brzdový válec byl vyměněn 2x. Nemůže to mít souvislost s posilovačem, nějaký úbytek tlaku. Citovat
Pepa007 Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 Pepo007, dík to mě nenapadlo s těma hadičkama, ale po opětovném napumpování jde pedál zase dolů.Kotouče i destičky jsou sednuté, cca 2000 km. Bylo to v autorizovaném servisu, takže odvzdušnění by snad mělo být také OK. Prostě si už nevím rady Tak po několikerém šlápnutí by to mělo držet, pokud ne tak propouští hlavní brzdový válec pod pedálem. Několikeré sešlápnutí nepomáhá, jde to pořád dolů. Hl. brzdový válec byl vyměněn 2x. Nemůže to mít souvislost s posilovačem, nějaký úbytek tlaku. Posilovačem ne . Pokud by neposiloval tak ti bude tvrdnout pedál. Citovat
xhans69 Vloženo 8. Únor 2007 Vloženo 8. Únor 2007 ....pro dokonalé odvszdušnění prázdné soustavy je vhodné dělat první odvzdušnění pomocí VAGu.... Jak se dela odzvdusneni pomoci vagu? Mas navod? Citovat
Pepa007 Vloženo 9. Únor 2007 Vloženo 9. Únor 2007 Brzdy vagem. je tov DP, ale objevil jsem to i na dieselpower Citovat
kantorm Vloženo 10. Únor 2007 Autor Vloženo 10. Únor 2007 a kapaliny máš dost? kapaliny mám dost, dneska jsem zase na to koukal, co hadičky od posilovače, nemám je vyměnit. Citovat
TomasB Vloženo 10. Únor 2007 Vloženo 10. Únor 2007 ono, já když jsem měnil, tak to taky docela sjížděl pedál dolů a docela dlouho trvalo, než přestal. Jsem z toho byl docela vykulenej, ale usadilo se to a je to O.K. Třeba jen blázníš. A nebo máš někde netěsnost. Zkus se teda zaměřit na místa, která jsi případně na systému povoloval. Citovat
Pepa007 Vloženo 10. Únor 2007 Vloženo 10. Únor 2007 a kapaliny máš dost? kapaliny mám dost, dneska jsem zase na to koukal, co hadičky od posilovače, nemám je vyměnit. Už jsem ti dříve říkal, že na propadávání pedálu nemá vliv posilovač. Je to závada v hydraulickém systému. Citovat
Pepa007 Vloženo 10. Únor 2007 Vloženo 10. Únor 2007 A ty přední kotouče ze supa už tam byly, nebo teprve s jejich výměnou nastal problém? Citovat
mk.tuning Vloženo 11. Únor 2007 Vloženo 11. Únor 2007 Je to závada v hydraulickém systému. U octavie nevím, ale kámoš měl něco podobného na Astrě F ( brzdilo to, ale postupně se občas propadal pedál ) a byl nějaký problém na ABS jednotce Citovat
kantorm Vloženo 11. Únor 2007 Autor Vloženo 11. Únor 2007 A ty přední kotouče ze supa už tam byly, nebo teprve s jejich výměnou nastal problém? Koupil jsem už to s tou úpravou, já dával měnit kotouče v zadu a v předu jen destičky protože se mi brzdy nezdály, byly měké a v té době jsem na závadu nepřišel. Pak jsem teprve zjistil, že pedál jde až na podlahu a začal kolotoč - výměna kapaliny, výměna hl. brz. válce, dokonce dvakrát (v jiném servisu), pročištění celé brzdové soustavy, odvzdušnění v aut. servise. V běžném provozu mi to nevadí, když brzdím lehce, tak pedál drží, ale když přitlačím na pedál silou a držím, tak jde dolů. Při pokusu, že na pedál brzdy tlačím silou a zvýším otáčky motoru, tak pedál propadává rychleji. Možná, že blázním, ale v práci jezdí s jinýma Octama a vím jak se chová pedál jinde. Citovat
kantorm Vloženo 11. Únor 2007 Autor Vloženo 11. Únor 2007 ono, já když jsem měnil, tak to taky docela sjížděl pedál dolů a docela dlouho trvalo, než přestal. Jsem z toho byl docela vykulenej, ale usadilo se to a je to O.K. Třeba jen blázníš. A nebo máš někde netěsnost. Zkus se teda zaměřit na místa, která jsi případně na systému povoloval. Veškerá manipulace probíhala v aut. sevise a ti si s tím problémem naví rady. Proto hledám jiné možnosti jak z toho ven. Píšu i do auto škoda MB, tak uvidím. Nemáte někdo schéma zapojení komlpetního brzdového systému včetně posilovače a hadiček. Snad to mám propojené vše dobře. Citovat
kantorm Vloženo 11. Únor 2007 Autor Vloženo 11. Únor 2007 Mam len subor ma 56MB. Dej mi prosím odkaz, kde ho najdu. Citovat
fiam Vloženo 11. Únor 2007 Vloženo 11. Únor 2007 U mna v PC.Posli mi na SZ tvoj email nieco vimyslime. Citovat
kantorm Vloženo 11. Únor 2007 Autor Vloženo 11. Únor 2007 (editace) U mna v PC.Posli mi na SZ tvoj email nieco vimyslime. Poslal jsem zprávu na email, předem dík. Editováno: 11. Únor 2007, autor: kantorm Citovat
kasilek Vloženo 11. Únor 2007 Vloženo 11. Únor 2007 Cau kazde auto s ABS se propada pokud nejedes a stojis na brzde s nastartovanym motorem. Za jizdy je vse urcite v poradku. Nedavno jsem se s tym trapil u Galaxy(to je to samy) myslel jsem ze jeto zavada ale neni . taky jsem to nevedel protoze za normalnich jizdnich podminek si toho nevsimnes. Citovat
xhans69 Vloženo 12. Únor 2007 Vloženo 12. Únor 2007 Brzdy vagem. je tov DP, ale objevil jsem to i na dieselpower Diky moc Citovat
Marcello Vloženo 3. Červenec 2007 Vloženo 3. Červenec 2007 dtto, jeden vravi ze je to normalne a druhy ze nie... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.