Publikováno Únor 8, 200718 r zdravim mam octavii 1.9 tdi rv 98 mam problem z odsroubovani plastoveho vicka od olejoveho filtru je na ot naka finta nebo je mozny ze to nekdo zarval dik za rady sem z toho magor
Únor 8, 200718 r Je tam na tom sestihran? Ja si to ted nemuzu vybavit,ale vim ze nektery motory maji navrchu vicka sestihran,tak potom staci nasadit orisek na golu a povolit. jestli tam ovsem neni,tak se to da povolit normalnim povolovakem na olejove filtry Ale uz by to znovu tak nezarvaval...
Únor 8, 200718 r zdravim mam octavii 1.9 tdi rv 98 mam problem z odsroubovani plastoveho vicka od olejoveho filtru je na ot naka finta nebo je mozny ze to nekdo zarval dik za rady sem z toho magor bacha, opatrně s tím, je na to spečl přípravek
Únor 9, 200718 r Autor spesl pripravek ? myslis takovej ten klic z retizkem ne ten mam ale stejne to nejde este je na tom napsany este ze to ma byt dotazeny silou 25nm sem takl urcite aspon 50 apovolit to neslo
Únor 9, 200718 r spesl pripravek ? myslis takovej ten klic z retizkem ne ten mam ale stejne to nejde este je na tom napsany este ze to ma byt dotazeny silou 25nm sem takl urcite aspon 50 apovolit to neslo nejsem si teď jistej, jestli je se řetízkem, ale vím, že bez něj to spíš zkurvíš. S tím přípravkem to jde hladce.
Únor 9, 200718 r Někdo to pěkně dorval. Řešení filtr probodni skrz šroubovákem a můžeš odtahovat. To bych u tohoto typu snad nedělal , tam je snad papírový filtr!!!!!!!!!!!!. Musí to jít povolit. Zkus lehce poklepat.
Únor 9, 200718 r neblbni a kup si ten přípravek, stojí tuším 600,- a máš po problému. Vím, jak to kámoš taky bez něj nemohl sundat za boha, tak se na to vysral, dotáhl ten přípravek a šlo to jak po másle.
Únor 9, 200718 r Někdo to pěkně dorval. Řešení filtr probodni skrz šroubovákem a můžeš odtahovat. To snad ne. Celý filtr má hliníkové tělo. On mluví o TDI . Tam se mění jen papírová vložka. Je na to opravdu spešl. velký ořech. Já používám klíč, který má místo řetízku nějakou gurtnu.
Únor 9, 200718 r Tady je odkaz na ten univ. klíč na povolení víčka olejového filtru: http://www.univer.cz/katalog.php?sort=161211&str=6
Únor 9, 200718 r Tady je odkaz na ten univ. klíč na povolení víčka olejového filtru:http://www.univer.cz/katalog.php?sort=161211&str=6 To ale není ten správný. Správný klíč je v tvém odkazu níž a to ten miskovitý.
Únor 9, 200718 r Tady je odkaz na ten univ. klíč na povolení víčka olejového filtru:http://www.univer.cz/katalog.php?sort=161211&str=6 To ale není ten správný. Správný klíč je v tvém odkazu níž a to ten miskovitý. jj, to je ono. A právě tenhle klíč zajistí velkou styčnou plochu a dovolí přenést daleko větší sílu. Když se na to hrábne třeba obyč klíčem, tak se to akorát serve a třeba to pak nepůjde ani tím origo. Já jsem tehdá taky přemlouval kámoše, ať to nějak povalí, ale to odmítnul, že to akorát dokurví, že raději druhej den dovalí ten stahovák. A dobře udělal, protože s ním to šlo jako nic.
Únor 10, 200718 r Autor no asi si koupim ten nastavec. a jak je to s vyresetovani servisniho intervalu na palubovce se asi budu muset stavit v servise co
Únor 10, 200718 r no asi si koupim ten nastavec. a jak je to s vyresetovani servisniho intervalu na palubovce se asi budu muset stavit v servise co ne,ne, za 30 vteřin to uděláš sám. Dělá se to čudlama na display. Někde tady je návod, psát to nebudu, když je to tu xy krát.
Únor 10, 200718 r no asi si koupim ten nastavec. a jak je to s vyresetovani servisniho intervalu na palubovce se asi budu muset stavit v servise co je to v navodu na pouziti.
Únor 10, 200718 r Tady je odkaz na ten univ. klíč na povolení víčka olejového filtru:http://www.univer.cz/katalog.php?sort=161211&str=6 To ale není ten správný. Správný klíč je v tvém odkazu níž a to ten miskovitý. jj, to je ono. A právě tenhle klíč zajistí velkou styčnou plochu a dovolí přenést daleko větší sílu. Když se na to hrábne třeba obyč klíčem, tak se to akorát serve a třeba to pak nepůjde ani tím origo. Já jsem tehdá taky přemlouval kámoše, ať to nějak povalí, ale to odmítnul, že to akorát dokurví, že raději druhej den dovalí ten stahovák. A dobře udělal, protože s ním to šlo jako nic. koukal jsem na ty klice,ale ktery rozemr je na oktu ?
Únor 10, 200718 r jo,a to ze to drzi,nenmusi byt zpusobeno tim ze to nekdo dorval... Na sluzebni,jsem to take nemohli povolit a to si to menime sami.....
Únor 10, 200718 r jo,a to ze to drzi,nenmusi byt zpusobeno tim ze to nekdo dorval... Na sluzebni,jsem to take nemohli povolit a to si to menime sami..... vždyť píšu, že bez toho správného klíče to prakticky nejde sundat a s ním to jde jako nic.
Únor 10, 200718 r jo,a to ze to drzi,nenmusi byt zpusobeno tim ze to nekdo dorval... Na sluzebni,jsem to take nemohli povolit a to si to menime sami..... vždyť píšu, že bez toho správného klíče to prakticky nejde sundat a s ním to jde jako nic. my to povolili i bez nej Klinakem nebo se take pouziva pasek
Únor 10, 200718 r teda nevim lidi čím to,ale já si olej vždy měním sám a nikdy se mi nestalo že bych to nemoh povolit,mám klasický klíč na olej.filtry a hodim na ten kryt vždycky hadr aby se nepoškrábal vezmu klíč a vklidu na první záběr povolím,tak čím to?
Únor 11, 200718 r Tady je odkaz na ten univ. klíč na povolení víčka olejového filtru:http://www.univer.cz/katalog.php?sort=161211&str=6 To ale není ten správný. Správný klíč je v tvém odkazu níž a to ten miskovitý. Tím klíčem co uvádím to jde v pohodě a navíc má rozsah 63-102mm. Ten miskový je lepší, na Octavii je typ 1235, na průměry 74 mm/14P.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.