Únor 18, 201015 r Omrkněte moje téma-tam se přerušovač řeší myslim co se týče součástek dost podrobně.... ke konci strany 2 :-) http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...77558&st=25
Únor 19, 201015 r to: 'Dodo-Kolín' ja zase nechapu co je lemtat. Ale kazdopadne diky za tvuj prispevek. Jestli je lemtat to stejny jako bastlit, tak potom je mi to jasne, protoze ty ledkovy zarovky rozhodne bez upravy do tuningovych svetel nesly !!! Ve finale ale budou stejne naprd nebot, jak uz jsem nekolikrat zminoval, nebudou dostatecne odrazet svetlo, tak ze by to bylo reseni na "baterky". Jinak ja rozhodne nezpochybnoval vyhodu nebo nevyhodu puvodniho prerusovace ve veci prasklych zarovek. Ja jen resil co je potreba provest pri osazeni Led-zarovkami, nebot ty na standardnim skodovackym prerusovaci zpusobi pouze sviceni cele rady, coz je naprosto logicke. diky za schemata. Mej se. Upraveno Únor 19, 201015 r od jiroch
Únor 22, 201015 r to jiroch: Jj, lemtat=bastlit=vyrábět rovnák na vohýbák Musel by jsi asi udělat kolem těch diod nějakou odrazovou výstelku, nebo vést paprsek a různě lámat....
Březen 13, 201015 r Dobrý den chci se zeptat mam octu 1.9tdi 81kw 2002 rv cvaka me furt neake rele nebo prerusovac nebo co to vlastne je.... vydava (zvuk.sig) směrových světel...Po zapnutí leve nebo právé směrovky popřípadě výstražných světel pravidelné(zvuk.sig.) klapání (v pořádku takto to má vlastně fakčit) po vypnutí směrové páčky nebo výstražek to začne strašně rychle cvakat (zvuk.sig) jak kdyby se to pojašilo po chvilce to přestane na 5 sekund a za chvili opet problem a světě ... čím to může být..?? nedá se to poslouchat.. nedá se to něak odpojit aby to necvakalo,?Nebo jak by se to dalo opravit nebo napravit prosim o vaše pro mě cenné rady a zkušenosti s touto závadou.... předem děkuji odpovědi s pozdravem : Lukáš Kozar
Březen 13, 201015 r Odchází takhle přerušovač , který je součástí spínače na varovná světla mezi výdechy, musí se koupit celý přepínač - např.tady http://www.obautodily.cz/skoda_octavia_01_spinac_varovnych_svetel_original-505054 případně to může být páčkou, vyčistit konektory na páčce a prostříknout kontaktolem..
Březen 13, 201015 r Je to na 99% páčkou. Kdybys hledal tak je tady o tom dost napsáno. Když se budeš snažit seženeš origo páčku kolem 600,- - neorigo nebrat !!
Březen 13, 201015 r Nemáte prosím někdo návod jak se sundává ta páčka..???? je tam dost prachu a svinstva chtěl bych to sundat sám a řádně vyčistit ale nevím jak mám sundat volant když je tam airbag ....Aby mě to nedalo po čuni nebo něco ......prosím o něaký stručný návod jak na to....Předem děkuji za vaše příspěvky s pozdravem : Lukáš Kozar
Březen 13, 201015 r LUKIN: NECITUJ PRISPEVKY!!!! PORUSUJES PRAVIDLA!! LINK: http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/montazTempomatu.htm
Březen 14, 201015 r U stary staci vycistit kontakty, nesmi tam byt zadna spina, co by el. vodila. Zde v bazaru koupis na levno plno pacek od lidi co si namontovali tempomat. Urcite bych nekupoval novou bez tempomatu, rozdil v cene uz neni takovy a za ten doplatek to urcite stoji.
Květen 10, 201015 r Ahoj, mám takovej zapeklitej problém. Cyklovač blinkrů pracuje (blinkry cvakají) i když není páčka blinkrů zapnutá ani na jednu stranu, výstražný taky nejsou zapnutý. Blinkry nesvítí ani jedna strana (ani na palubce nebliká indikace blinkrů), prostě jen cvaká (funguje) přerušovač ale na blinkry se to dál nepřenáší. Cvaká to celkem nepravidelně a chaoticky, záleží na otřesech...ale při jízdě je to celkem k zbláznění někdy :-( Myslel jsem si že je to klasická nemoc octavií a vyměnil jsem tedy celý vypínač výstražných(trojúhelník) společně s přerušovačem, ale dělá to pořád. Pokud zapnu blinkry nebo výstražný, tak to funguje jak má, přerušování je pravidelný a vše svítí a bliká jak má. Takže závada je někde v elektrice auta, ale vůbec netuším kde. Páčka blinkrů? nebo někde jinde nějáký špatný kontakt? Nesetkal se s něčím podobným někdo? Díky moc za rady a pomoc
Květen 11, 201015 r Závada je v levé páčce.Je třeba ji vyměnit - taky jsem měnil. Pouze zvaž, jestli hned nekoupit páčku s tempomatem.
Květen 11, 201015 r Dělá to páčka blinkrů, měl jsem stejnej problém. Před výměnou jsem jí ještě zkusil prostříknout WD-40 a pomohlo to (zátím 5000km bez problémů) Páčku jsem dal do krajní polohy a trubičkou jsem to tam fouknul. Pokud nepomůže, tak bych vyměnil páčku.
Květen 11, 201015 r jde to i vyzkouset, v dobe kdy to necvaka packou lehce zalomcuj - prerusovac zacne cvakat v pacce jsou posuvny kontakty, lehce se o sebe obrusuji a s bordelem co tam je, to pak zacne mit prechodovy odpor i kdyz to neni seply pomuze rozebrat a cely vycitit, namazat a zase slozit nebo jak psal formis85 prostrikat wd40 - ale to pak nekde vytece, radeji bych to cistit mimo auto
Květen 11, 201015 r Ok, vyzkouším vyčistit tu páčku a pak napíšu jak to dopadlo. Tempomat mám a rovnou na volantu, takže mám takovou tu tempomatovou páčku bez +/- jen se zapínáním tempomatu. Šlo by ji případně vyměnit za tempomatovou s tlačítky +/- (mám jednu takovou v šuplíku případně) ? A budou mi pořád fungovat tlačítka na volantu? Radši bych aby nefungovaly na páččce a na volantu jo (už jsem si docela zvyknul na ten multifunkřní volant ;-)
Květen 11, 201015 r páčky jsou zaměnitelné, ale jak to je s ovládáním na volantě nevím, ale myslím, že to bude bungovat dál
Květen 12, 201015 r molo by fungovat oboji, jen netusim co se stane kdyz na obojim stisknes jiny tlacitko, na pacce i volantu je to reseny mechanicky, ze nejde zmacknout + i - najednou, nejspis to veme jako chybu packy a nejspis to vypne tempomat tak nemackat oboji najednou
Květen 12, 201015 r Dělá to buď páčka, a nebo ten trojúhelník varovná světla. U mě to byl právě on a stojí cca 2kila.
Leden 9, 201114 r Prosim vas kdyz mam v aute ESP, musi se při výměně packy sundavat i nejaké čidlo? Napr. čidlo natoceni volantu na tyči řízení? Nebo je to az za packama? Moc dekuji
Leden 9, 201114 r musi se sundat, neni v tom zadny problem, odpojit konektoru, drzi zahaknuty plastovymi packy, jsou videt a dobre pristupny
Leden 11, 201114 r Já jenom doplním čím to bylo u mě - byla to kombinace obojího - odešel jak trojúhleník s cyklovačem, tak byly vychozený dráhy v páčce. A společně to dělalo takový vylomeniny, že jsem fakt nevěděl, která bije Vyřešila to výměna trojúhleníku-cyklovače (je relativně levnej) a repas páčky (mám páčku s tempomatem, ale bez kolíbky, tempo ovládám na volantu) - tělo páček je naprosto stejný, takže se dají vyměnit ty dráhy z jiných páček (třeba z vrakáče atd)
Duben 21, 201114 r Mně to začlo dělat taky, když sem s autem byl v zimě na horách. Přišlo mi ale, že to dělá to relátko, pač to bláznilo i když sem zapnul jen výstražný aniž bych na tu páčku sáhnul. Divný však je, že to po návratu z hor přestalo...jak kdyby za tom moh jinej tlask asi...nevim
Květen 18, 201114 r Víte někdo nějakym návodu jak tu levou páčku blinkru vyndat (rozmontovat) a vyčistit)? Ten odkaz ze skodaOctavia.cz se mi zobrazuje chybně... Díky moc!
Květen 18, 201114 r Bože můj! A zajít na skodaoctavia.cz a zkusit to vyhledat sám, nejde? Kliknout na Návody, pak O1 Interier, je tak moc? Prozradím ještě, že je to pak na 9. stránce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.