Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
CAUKY, S TOU PŘEDRAŽENOU CENOU OLEJŮ CASTROL- PRÁVĚ JSEM KOUPIL NA WWW.SUPERAUTODÍLY LONG LIFE CASTROL 0-30W ZA 321 KČ- TO JE O CELOU POLOVINU LEVNĚJŠÍ NEŽ VE ZNAČKOVÝCH / A NEJEN ZNAČKOVÝCH/ SERVISECH. JSOU TO PRÝ ZAVÁDĚCÍ CENY, ALE MOC HEZKÉ.. :)

No vidíš to. Já jsem kupoval full synt. AGIP EXTRA HTS 5W40 za 254,-Kč/litr... -_-

Jinak co se týče přechodu z polo na plnou synt. Já mám na 1.6i-75KW Octavii najeto cca. 114tkm. Ve 105tkm jsem přešel na tu plnou a za těch 9tkm. mi to sežralo asi 3mm na rysce, tak nevím, kolik to činí v reálu?

Editováno: , autor: camron
Vloženo

NOVÁ /STARÁ :D / OCTÁVKA COMBI TOUR 1.6/75KWW MI SEŽRALA ZA PRVNÍCH 20000 KM 1 LITR OLEJE/ CASTROL LONG 0-30W. PROTI KAMARÁDOVĚ 105TCE CO ŽERE 1L NA 200 KM ! TO CELKEM UJDE, ALE LZE SPEKULOVAT O VÝHODNOSTI PRODLOUŽENÝCH INTERVALŮ VERSUS CENY OLEJŮ ATD.

Vloženo
CAUKY, S TOU PŘEDRAŽENOU CENOU OLEJŮ CASTROL- PRÁVĚ JSEM KOUPIL NA WWW.SUPERAUTODÍLY LONG LIFE CASTROL 0-30W ZA 321 KČ- TO JE O CELOU POLOVINU LEVNĚJŠÍ NEŽ VE ZNAČKOVÝCH / A NEJEN ZNAČKOVÝCH/ SERVISECH. JSOU TO PRÝ ZAVÁDĚCÍ CENY, ALE MOC HEZKÉ.. :)

No vidíš to. Já jsem kupoval full synt. AGIP EXTRA HTS 5W40 za 254,-Kč/litr... -_-

Jinak co se týče přechodu z polo na plnou synt. Já mám na 1.6i-75KW Octavii najeto cca. 114tkm. Ve 105tkm jsem přešel na tu plnou a za těch 9tkm. mi to sežralo asi 3mm na rysce, tak nevím, kolik to činí v reálu?

medzi minimom a maximom na riske je liter.

Vloženo
CAUKY, S TOU PŘEDRAŽENOU CENOU OLEJŮ CASTROL- PRÁVĚ JSEM KOUPIL NA WWW.SUPERAUTODÍLY LONG LIFE CASTROL 0-30W ZA 321 KČ- TO JE O CELOU POLOVINU LEVNĚJŠÍ NEŽ VE ZNAČKOVÝCH / A NEJEN ZNAČKOVÝCH/ SERVISECH. JSOU TO PRÝ ZAVÁDĚCÍ CENY, ALE MOC HEZKÉ.. :)

No vidíš to. Já jsem kupoval full synt. AGIP EXTRA HTS 5W40 za 254,-Kč/litr... -_-

Jinak co se týče přechodu z polo na plnou synt. Já mám na 1.6i-75KW Octavii najeto cca. 114tkm. Ve 105tkm jsem přešel na tu plnou a za těch 9tkm. mi to sežralo asi 3mm na rysce, tak nevím, kolik to činí v reálu?

medzi minimom a maximom na riske je liter.

Pokud jsi to měřil, může to být pravda.

Vloženo
CAUKY, S TOU PŘEDRAŽENOU CENOU OLEJŮ CASTROL- PRÁVĚ JSEM KOUPIL NA WWW.SUPERAUTODÍLY LONG LIFE CASTROL 0-30W ZA 321 KČ- TO JE O CELOU POLOVINU LEVNĚJŠÍ NEŽ VE ZNAČKOVÝCH / A NEJEN ZNAČKOVÝCH/ SERVISECH. JSOU TO PRÝ ZAVÁDĚCÍ CENY, ALE MOC HEZKÉ.. :)

Nakupoval jeste nekdo na techto strankach olej?ta cena je vazne super za ten castrol 0W30 za (309,50,-)mel jsem ho tam kdyz jsem auto koupil sice zralo olej od rysky k rysce ale bylo celkem tiche na diezla,ted tam mam 5W40 sice olej nezere ale je motor hlucnejsi.Uz to na me zase blika oil tak uvazuju ze tam vrazim zpet za ty prachy 0W30.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Píše sa tu o preplachovaní motora preplachovacím olejom,ale z dôvodu zmeny typu oleja.Ja by som však chcel prepláchnuť motor,lebo pri výmene z motora vyteká starý úplne špinavý.No a keďže v motore stále ostáva asi pol litra starého oleja,napadlo ma či by nebolo dobre motor prepláchnuť nejakým preplachovím,alebo kúpiť nejaký lacnejší spĺňajúci špecifikáciu a len ním motor prepláchnuť (naliať ho dnu,motor na chvíľu pretočiť a vypustiť ho von.Až tak dať finálny olej na ďalších 15t km.Nejde mi o vyčistenie nejakých usadenín v motore,ale len o vypláchnutie toho asi pol litra starého oleja,ktorý v motore pri výmene stále ostáva.Neskúšal to niekto?

Vloženo
Píše sa tu o preplachovaní motora preplachovacím olejom,ale z dôvodu zmeny typu oleja.Ja by som však chcel prepláchnuť motor,lebo pri výmene z motora vyteká starý úplne špinavý.No a keďže v motore stále ostáva asi pol litra starého oleja,napadlo ma či by nebolo dobre motor prepláchnuť nejakým preplachovím,alebo kúpiť nejaký lacnejší spĺňajúci špecifikáciu a len ním motor prepláchnuť (naliať ho dnu,motor na chvíľu pretočiť a vypustiť ho von.Až tak dať finálny olej na ďalších 15t km.Nejde mi o vyčistenie nejakých usadenín v motore,ale len o vypláchnutie toho asi pol litra starého oleja,ktorý v motore pri výmene stále ostáva.Neskúšal to niekto?

Vždyť to tu sám říkáš, že v motoru zůstane po vypuštění nějaký zbytek starého oleje. Představ si, že tam dáš. spec. proplachový olej. Po vypuštění ti tam ten zbytek proplachu zůstane a ten ti znehodnotí nový olej . Nic neproplachuj pořádně prohřej motor, vypusť a dej nový olej. Pokud bys to opravdu potřeboval propláchnout tak normálním olejem, třeba krátkodobě s nižší specifikací. ale ne proplachovacím. Je to ale opravdu zbytečné

Vloženo

A jaky olej by tam mel byt dle vyrobce? Jen nektere oleje jsou vzajemne smisitelne....

Ja mam 1.8T ma tam byt plna syntetika (VW 5??.00) a leju tam Castrol Magnetec 5W-40.

Pac mam vic najeto, tak to trochu bumba olej. 1L na 3-4tis km. Olej vychazi neco kolem 250kc/L.

H.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...