Přejít na obsah

Ztrácí se chladící kapalina


Vita TDI-PD,Decin

Doporučené příspěvky

Nádobka na vodu je nová. Budem to sledovať.

Napadlo ma či tam niekde neje nejaký bezpečnostný prepad alebo niečo. Asi blbosť.

Kolegovi sa stalo to iste na Fabke, parkoval pár dni v kopci a pri odchode z výletu musel doliať kvapalinu, bol som toho svedkom. Predtým ani potom nemal žiaden problém.

Ešte jedna vec, keď niekedy otváram nádobku, mám pocit že je trošičku natlakovaná, pri otvorení trochu fukne. Je to v pohode?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přepad tam být nemůže, protože se jedná o přetlakový systém (voda při přetlaku nevaří při 100st, ale později). to je odpověď i na tvoji druhou otázku s odfouknutím při otevření. bezpečnostní (tlakový) ventil je ve víčku nádobky. projdi si auto, klidně i studený a podívej se, jestli někde bude zaschlý bordel z vody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Při krátkých jízdách okolo 25 km mi ubyde ve vyrovnávací nádržce vždy trochu chladící kapaliny.

Při delších cestách okolo 300 km žádný úbytek této kapaliny není. Můžete mi prosím někdo vysvětlit

proč tomu tak je? A co mám udělat aby mi kapalina stále neubývala a nemusel jsem neustále po

krátkých jízdách dolívat.

Moc děkuji za vaše odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj mám opět problém s úbytkem chladící směsi. Nevím jak razantní úbytek to je ale zdá se mě že veliký.. Dolíval jsem po tom co mě praskla hadice a bylo tam určitě nad min u teplé chladicí směsi. Teď jsem jí šel změřit, měla asi jen pár stupňů už a bylo asi 3 mm pod minimem :( Předtím mě v servise vyměnili hadici co vede do chladiče, pod sáním vzduchu, přetěsnili mě čidlo na chladiči a po skoro 2 týdnech tohleto .. nezdá se mě že by to někam ubývalo, ale mám podezzření na špatnou nádobku.

Spozoroval jsem při otevírání v mrazu jak v levém boku ve spoji vyrovnávací nádržky vylítáva pára. Byla tam i stečená kapalina, utřel jsem jí a teď už tam není. Myslíte že to teče tudy?Jinak emulze na víčku není, nikde nic nepozoruju a tlakovka předtím vypadala taky normálně .. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím taky trošku laboruju nad chladicí kapalinou. U 1,9 TDI 96 kW jsem měnil asi před měsícem chladič, prosakoval až se mi rozvítila kontrolka. Po výměně chladiče nejen, že jsem zaregistroval zcela nový zvuk (jakoby víření při přidání plynu z pravé přední části vozu), ale občas se mi zase trochu kapaliny ztratí. Tlak v systému je, po otevření se hladina mírně zvedne. Ovšem občas nalézám po otevření víčka na levém místě expanzky u toho plastového zobáčku (míněno čelním pohledem do motoru) vlhkost. V čem může být chyba? Auto nevaří, topí, teplota kapaliny je konstatní, vše ok. Pomalu se začínám obávat o těsnění pod hlavou. Nebo Vás napadá něco jíného? Díky za každou odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli tam máš bílou vrstvičku tak je to 100% netěsná expanska .. dělá mě to to samé na straně spolujezdce. Nenalívej tam tolik kapaliny aby to tak netlakovalo .. já to mám pod minimem a jak se zahřeje tak těsně nad a stačí to. Nádobku vyměním, stála mě asi 200 korun v autokelly teď nevím a bude se jezdit dál.

 

Vždyť já to psal o příspěvek výše .. :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jsem dnes zavezl do servisu, jak naschvál mají dnes spoustu práce, takže budu rád, když problém alespoň diagnostikují. Nicméně když by byla špatná nádobka, je to to nejmenší zlo. Zkoušel jsem čuchnout k víčku nádobky a kromě vody (rozuměj fridexu) žádné spaliny necícím. Těsnění pod hlavou je moje černá můra. BTw tu bílou vrstvičku jsi myslel pod víčkem nebo v místě toho plastového zobáčku? Protože u toho zobáčku nějaký bílý poprašek určitě je...

Editováno: , autor: Hitachi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto stálo celý den v servisu. Doufal jsem, že řeknou, že vyměníme jenom expanzku a bude to ok. Všechno bylo standardní, než se mechanik proejl a auto trochu prohnal. Dojel, nechal auto brumlat a v nádržce opět vody na maximum a přepad opět mokrý. Takže asi opravdu hlava dolů a vyměníme těsnění. 14. května se tam chystám, jsem zvědav, co všechno si ještě namyslí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těsnění už mám doma, objednal jsem pro jistotu nové víčko, alespoň na zkoušku. Uvidíme co se bude dít, musím to v týdnu trochu prohnat. Kdyby to pomohlo je to paráda, ale v servisu to vidí stejně na tu hlavu. Nemám důvod jim nevěřit, vždy mi skvěle poradili a odvedli dobrou práci. Spíš to zkouším - kdyby náhodou.... Dám vědět, jak to vypadá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ja ted sleduji expanzky na obou fabiich u HTP najeto jen 27 tis to mizi pred 2 mesici sme zjistil ubytek podle kontrolky dolil sem,ale po 300 km je to zase o centak dole. auto jezdi jen kratke trate!!!

u TDi bylo kousek nad max sleduju od pocatku bylo kousek nad MAX,ale jen lehounce a po mesici to bylo asio pul centaku samozrejme vzdy na rovince. tka si rikam jako super jestli tam jde olej,tak se zastrelim,ale nic nesmrdi.

po dalsim mesici to kleslo pod MAX:D dolil sem a drzi to. vubec nechapu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto je doma, těsnění hlavy vyměněno, hlava ok, ve válcích jsou vidět ještě stopy po výrobním výbrusu (137000 km). Ukázali mi těsnění, bylo ok ale při vyšší zátěži mohlo docházet k tlakování do vody.... No auto budu týden zkoušet a pak by měla ještě přijít výměna oleje a chladicí kapaliny. Po cestě domů mi při ostré jízdě hladina stoupla zhruba o 2-3 čísla nad maximum (původně někde mezi min a max), ale přepad zůstal suchý. Auto se chová standardně, topí, nepřehřívá se... Takže uvidíme co se ukáže, zda bude potřeba dolít voda či nikoliv. Modlím se, aby bylo po starostech.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 3 roky později...

Ahoj . Prosím potrebujem rádu . Začala sa mi strácať chladiaca kvapalina sani je mokré a flek pod autom . Čo ma najviac zaráža je že ide dým z motorovej časti vyparuje sa chladiaca kvapalina ale nemôže nájsť príčinu čo je prasknuté alebo kde . Poradíte prosím . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...