Luboslav101 Vloženo 15. Srpen 2011 Vloženo 15. Srpen 2011 Nádobka na vodu je nová. Budem to sledovať. Napadlo ma či tam niekde neje nejaký bezpečnostný prepad alebo niečo. Asi blbosť. Kolegovi sa stalo to iste na Fabke, parkoval pár dni v kopci a pri odchode z výletu musel doliať kvapalinu, bol som toho svedkom. Predtým ani potom nemal žiaden problém. Ešte jedna vec, keď niekedy otváram nádobku, mám pocit že je trošičku natlakovaná, pri otvorení trochu fukne. Je to v pohode? Citovat
boobika Vloženo 15. Srpen 2011 Vloženo 15. Srpen 2011 přepad tam být nemůže, protože se jedná o přetlakový systém (voda při přetlaku nevaří při 100st, ale později). to je odpověď i na tvoji druhou otázku s odfouknutím při otevření. bezpečnostní (tlakový) ventil je ve víčku nádobky. projdi si auto, klidně i studený a podívej se, jestli někde bude zaschlý bordel z vody. Citovat
libero Vloženo 15. Srpen 2011 Vloženo 15. Srpen 2011 zajeď do servisu nebo k někomu, kdo má sadu na natlakování chladícího okruhu a hned budeš vědět. toto isté ma tiež napadlo Citovat
Malta Vloženo 15. Srpen 2011 Vloženo 15. Srpen 2011 možná by taky nezaškodilo napsat o jaký motor se jedná Citovat
Luboslav101 Vloženo 15. Srpen 2011 Vloženo 15. Srpen 2011 možná by taky nezaškodilo napsat o jaký motor se jedná Prvá veta? Citovat
milzme Vloženo 28. Září 2012 Vloženo 28. Září 2012 Při krátkých jízdách okolo 25 km mi ubyde ve vyrovnávací nádržce vždy trochu chladící kapaliny. Při delších cestách okolo 300 km žádný úbytek této kapaliny není. Můžete mi prosím někdo vysvětlit proč tomu tak je? A co mám udělat aby mi kapalina stále neubývala a nemusel jsem neustále po krátkých jízdách dolívat. Moc děkuji za vaše odpovědi. Citovat
Malta Vloženo 28. Září 2012 Vloženo 28. Září 2012 (editace) prohlédnout hadice, spoje atd. popř.vodní pumpu, někde to bude při chládnutí vzlínat, popř hoď pod auto papír ať víš v kterých místech to ukapává Editováno: 28. Září 2012, autor: Malta Citovat
hubo44 Vloženo 5. Říjen 2012 Vloženo 5. Říjen 2012 a ešte pozri tesnosť čidla na chladiči často tam pušťa. Citovat
Petrkiller Vloženo 9. leden 2013 Vloženo 9. leden 2013 Ahoj mám opět problém s úbytkem chladící směsi. Nevím jak razantní úbytek to je ale zdá se mě že veliký.. Dolíval jsem po tom co mě praskla hadice a bylo tam určitě nad min u teplé chladicí směsi. Teď jsem jí šel změřit, měla asi jen pár stupňů už a bylo asi 3 mm pod minimem Předtím mě v servise vyměnili hadici co vede do chladiče, pod sáním vzduchu, přetěsnili mě čidlo na chladiči a po skoro 2 týdnech tohleto .. nezdá se mě že by to někam ubývalo, ale mám podezzření na špatnou nádobku. Spozoroval jsem při otevírání v mrazu jak v levém boku ve spoji vyrovnávací nádržky vylítáva pára. Byla tam i stečená kapalina, utřel jsem jí a teď už tam není. Myslíte že to teče tudy?Jinak emulze na víčku není, nikde nic nepozoruju a tlakovka předtím vypadala taky normálně .. Citovat
Hitachi Vloženo 26. Duben 2013 Vloženo 26. Duben 2013 Zdravím taky trošku laboruju nad chladicí kapalinou. U 1,9 TDI 96 kW jsem měnil asi před měsícem chladič, prosakoval až se mi rozvítila kontrolka. Po výměně chladiče nejen, že jsem zaregistroval zcela nový zvuk (jakoby víření při přidání plynu z pravé přední části vozu), ale občas se mi zase trochu kapaliny ztratí. Tlak v systému je, po otevření se hladina mírně zvedne. Ovšem občas nalézám po otevření víčka na levém místě expanzky u toho plastového zobáčku (míněno čelním pohledem do motoru) vlhkost. V čem může být chyba? Auto nevaří, topí, teplota kapaliny je konstatní, vše ok. Pomalu se začínám obávat o těsnění pod hlavou. Nebo Vás napadá něco jíného? Díky za každou odpověď Citovat
Petrkiller Vloženo 28. Duben 2013 Vloženo 28. Duben 2013 (editace) Jestli tam máš bílou vrstvičku tak je to 100% netěsná expanska .. dělá mě to to samé na straně spolujezdce. Nenalívej tam tolik kapaliny aby to tak netlakovalo .. já to mám pod minimem a jak se zahřeje tak těsně nad a stačí to. Nádobku vyměním, stála mě asi 200 korun v autokelly teď nevím a bude se jezdit dál. Vždyť já to psal o příspěvek výše .. Editováno: 28. Duben 2013, autor: Petrkiller Citovat
Hitachi Vloženo 29. Duben 2013 Vloženo 29. Duben 2013 (editace) Auto jsem dnes zavezl do servisu, jak naschvál mají dnes spoustu práce, takže budu rád, když problém alespoň diagnostikují. Nicméně když by byla špatná nádobka, je to to nejmenší zlo. Zkoušel jsem čuchnout k víčku nádobky a kromě vody (rozuměj fridexu) žádné spaliny necícím. Těsnění pod hlavou je moje černá můra. BTw tu bílou vrstvičku jsi myslel pod víčkem nebo v místě toho plastového zobáčku? Protože u toho zobáčku nějaký bílý poprašek určitě je... Editováno: 29. Duben 2013, autor: Hitachi Citovat
Hitachi Vloženo 30. Duben 2013 Vloženo 30. Duben 2013 Tak auto stálo celý den v servisu. Doufal jsem, že řeknou, že vyměníme jenom expanzku a bude to ok. Všechno bylo standardní, než se mechanik proejl a auto trochu prohnal. Dojel, nechal auto brumlat a v nádržce opět vody na maximum a přepad opět mokrý. Takže asi opravdu hlava dolů a vyměníme těsnění. 14. května se tam chystám, jsem zvědav, co všechno si ještě namyslí... Citovat
Petrkiller Vloženo 1. Květen 2013 Vloženo 1. Květen 2013 Strašíš mě .. já nikde žádný povlak nemám ani ve vodě není olej takže já si myslím že to mám jen expanzku .. ale jestli ty tam máš povlak tak je to 100% těsnění .. Citovat
Hitachi Vloženo 4. Květen 2013 Vloženo 4. Květen 2013 Těsnění už mám doma, objednal jsem pro jistotu nové víčko, alespoň na zkoušku. Uvidíme co se bude dít, musím to v týdnu trochu prohnat. Kdyby to pomohlo je to paráda, ale v servisu to vidí stejně na tu hlavu. Nemám důvod jim nevěřit, vždy mi skvěle poradili a odvedli dobrou práci. Spíš to zkouším - kdyby náhodou.... Dám vědět, jak to vypadá Citovat
Hitachi Vloženo 14. Květen 2013 Vloženo 14. Květen 2013 Tak jsem dnes dorazil do servisu na plánovanou výměnu těsnění pod hlavou. Bohužel mě s velkými omluvami odmítli a přesunuli až na čtvrtek, jelikož prostě nestíhají... Celý rok není do čeho píchnout, ale když si já vzpomenu, tak mají plno... chjo.. Citovat
ondikTDI Vloženo 14. Květen 2013 Vloženo 14. Květen 2013 ja ted sleduji expanzky na obou fabiich u HTP najeto jen 27 tis to mizi pred 2 mesici sme zjistil ubytek podle kontrolky dolil sem,ale po 300 km je to zase o centak dole. auto jezdi jen kratke trate!!! u TDi bylo kousek nad max sleduju od pocatku bylo kousek nad MAX,ale jen lehounce a po mesici to bylo asio pul centaku samozrejme vzdy na rovince. tka si rikam jako super jestli tam jde olej,tak se zastrelim,ale nic nesmrdi. po dalsim mesici to kleslo pod MAX:D dolil sem a drzi to. vubec nechapu. Citovat
Hitachi Vloženo 21. Květen 2013 Vloženo 21. Květen 2013 Tak auto je doma, těsnění hlavy vyměněno, hlava ok, ve válcích jsou vidět ještě stopy po výrobním výbrusu (137000 km). Ukázali mi těsnění, bylo ok ale při vyšší zátěži mohlo docházet k tlakování do vody.... No auto budu týden zkoušet a pak by měla ještě přijít výměna oleje a chladicí kapaliny. Po cestě domů mi při ostré jízdě hladina stoupla zhruba o 2-3 čísla nad maximum (původně někde mezi min a max), ale přepad zůstal suchý. Auto se chová standardně, topí, nepřehřívá se... Takže uvidíme co se ukáže, zda bude potřeba dolít voda či nikoliv. Modlím se, aby bylo po starostech..... Citovat
Napalmex Vloženo 17. Prosinec 2020 Vloženo 17. Prosinec 2020 V 3. 9. 2006 na 20:17, Igor napsal: Zaslúžiš si čierny bod - a toto je čo http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12710 ? Tu som ti zodpovedal, a podľa týchto tvojich fotiek je to presne ono... :ph34r: Zdravim. Vlakno nieje aktivne.mozete ho re-postnut? Citovat
Blondo Vloženo 18. Srpen 2021 Vloženo 18. Srpen 2021 Čaute, mam fabiu1 1,4 50kw a stráca sa mi voda. Zvykla v vrieť a išla hrdzavá voda. Co to je? Termostat bol vymenený, dik za info Citovat
Lubos111 Vloženo 11. Prosinec 2024 Vloženo 11. Prosinec 2024 Ahoj . Prosím potrebujem rádu . Začala sa mi strácať chladiaca kvapalina sani je mokré a flek pod autom . Čo ma najviac zaráža je že ide dým z motorovej časti vyparuje sa chladiaca kvapalina ale nemôže nájsť príčinu čo je prasknuté alebo kde . Poradíte prosím . Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.