Duben 9, 201213 r Neuvedl jsi důležitou část - je to originální kabel, nebo nějaký klon? Jestli je originální, tak se obrať na podporu prodejce, kterou jsi ke kabelu získal. Pokud je to klon, tak vše nasvědčuje tomu, že můžeš začít shánět nový, jelikož se po té "nějaké pitomé aktualizaci" zablokoval a zničil... Ovladače instalovat zkoušet netřeba, u klonu to probíhá tak, že přijde s CD, vezmeš CD, nahraješ program kde se ti na konci nahrají USB ovladače a je to. V programu zakázat aktualizace a na nic nesahat a bude fungovat, dokud v kabelu něco neodejde stářím. U originálu to probíhá tak, že jdeš na stránky Ross-Tech, stáhneš poslední verzi, nahraješ ovladače a vše funguje...
Duben 10, 201213 r tenhle jsem koupil... v zaruce jeste je, tak jim to tam asi soupnu. jo a vlastne mi zmizel i ten com port-hlasi se jako usb. nemuze to byt i tim? ve vcds tam se mi to hlasi jenom na usb. http://www.robeko.cz/katalog/zbozi-19/skoda-vw-audi-seat-23/diagnosticky-adapter-vag1-43/
Duben 10, 201213 r Co tak na odkazu vidím, tak je to nějaký "VAG1" kabel, který spolupracuje s programem "ROBEKO" a s VCDS a VAG-COM nemá nic společného. Rozhodně se nejedná o HEX-CAN kabel a už vůbec ne originální od Ross - Tech (nějaké vnitřnosti asi budou), obrať se tedy na autora kabelu ať ti řekne co a jak...
Duben 18, 201213 r Zdravím chalani, mám nový kábel VAG KKL a fabiu 1 TDi 2002. Má niekto spísané kódy na programovanie nejakých funkcii? Díky
Duben 18, 201213 r Třeba tohle, je to tu někde na fóru. Stačilo zadat do Google "fabia kodovani" a za vteřinu jsem měl tohle jako první odkaz, to samé na search.skodahome.cz ... Zkoušejte nejdřív hledat... k_dov_n_.pdf
Květen 5, 201213 r Chalani, potrebujem na fabiu 1 1,9 TDi r.v. 2002 kódy na nakódovanie, aby som odstránil softwérovo EGR ventil. Má niekto? Díky
Květen 13, 201213 r Buď ho vyčisti a s ním i potrubí, nebo ho fyzicky zaslep (u tvého motoru by to chybu hlásit nemělo) a nebo najdi někoho (třeba TDIfun), kdo ti ho přímo v mapě softwaru vypne, stojí to myslím tisícovku. Pomocí VAGu ho maximálně trochu omezíš, ale stejně nepojede na méně, než na nějakých 45 %, takže pořád tam bude a pořád bude fungovat...
Květen 19, 201213 r Dobrý den S Vagem jsem absolutní začátečník a zatím jsem si hrál jen se čtením závad a zkouškou akčních členů.Moje octa má mít podle všechno 4 airbagy.Můžete mi zde prosím napsat návod, jak zjistím, že tam ty bagy skutečně jsou? Moje auto bylo bohužel narvané předchozím majitelem na bok, tak by mě zajímalo na čem jsem. Ještě si pamatuju, že mi známej ukazoval na vagu, kterej válec jak pálí...to tam taky nemlžu najít. Díky za odpověď.
Květen 23, 201213 r Mám dotaz k "Přizpůsobení" přístrojové desky. Od začátku. Chci měnit olej ne co 15 tkm, ale dřív, řekněme co 13 tkm. Proto potřebuji v Přizpůsobení nastavit "Zbývající hodnota pro výměnu oleje". Podle VIS-u to v přístrojovkách do 00 jde: Ale pro přístrojovky od 01 nic takového není. Jen přizpůsobení po výměně, kdy se zadá jakoby ujetou vzdálenost a uplynulou dobu na staré přístrojovce aby nová jen "pokračovala" dál v počítání. Alespoň já to tak pochopil: A teď můj dotaz: Mohu v přístrojovce po 01 použít kanál č.10 a nastavit třeba mých požadovaných 13 tkm do další výměny oleje? Upraveno Květen 23, 201213 r od Wojnar
Květen 26, 201213 r Chlapi mám na Vás dotaz. Věc se má takhle momentálně mám Octavii I MY2002, kamarád má jedničkovou Fabii z 2005 a případně do budoucna kdyby náhodou Octávka II nebo něco podobného a rádi by jsme občas koukli jak je auto na tom. Někde jsem četl, že HEX-CAN se dá používat jak na Octavii I, tak II plus i Fabii třeba.. tedy, že umí to co klasický vag-com plus tu novější sběrnici na Octavii II. Je to tak? Je to tak na to jednou nebo dvakrát ročně se kouknout jestli je všechno v pořádku. Pokud někdo má odzkoušený nějaký konkrétní klon budu rád za doporučení Díky Upraveno Květen 26, 201213 r od Deniel
Květen 26, 201213 r Ano, je to tak. K klonem neporadím, jsem pro to, aby člověk, který něco potřebuje dvakrát do roka zajel za někým, kdo kabel má a umí to, pokud ho někdo chce využívat častěji, ať si koupí originál. Ale jinak asi dealextreme jsem tu častokrát viděl...
Květen 26, 201213 r Díky za odpověď Momentálně si říkám, že to chci zkusit a pak třeba origo.. budu si pár věcí na autě měnit tak abych případně zjistil nějaký chyby z toho Takový spíš hobby.. Teď jsem trochu zjišťoval na fórech co a jak a měl by fungovat tenhle http://www.dealextre...ol-black-126755 zdá se ok?
Květen 31, 201213 r po 2001 je "od servisu" v kanále 40 myslím v 43 kanále je maximum do servisu tam dej 13 a po 13t km ti pípne palubák
Červen 1, 201213 r Díky. Ještě to rozvedu. Kanál 40 jsem pochopil tak, že když například měním přístrojovku a na staré už bylo "něco najeto", myslím od minulého servisu, tak tu hodnotu zadám do nové aby počítání km do dalšího servisu jen pokračovalo. Čili, kdybych po vynulováni intervalu prostě jen zadal třeba 2000 (00020) tak za 13000, celkově tedy 15000, mi bude palubák pípát. Jenže nevím jestli to tak mohu dělat pokaždé co vynuluji interval nebo je to jen "jednou" při výměně přístrojovky. Na kanál 43 jsem taky koukal, jenže ve VIS-u píšou "-Přizpůsobí se automaticky po nakódováni přístrojové desky", takže nevím co stím, jestli tam mohu něco přepisovat. Ani tam vlastně nepíšou v jakém formátu se ty km zadávají. No, a kdyby ano, tak neměl bych to přepsat současně i v kanále 42? Tj., například 12000 (00012) jako začátek indikace a 13000 (00013) jako konec? Vycházím z popisu těch kanálů: "min/max km pro indikaci INSP na displeji"
Prosinec 26, 201311 r Zdravím,chci se zeptat.Mám kabel OBD2 a VAG COM 304CZ od Juke box,který mi na Vistách fungoval.Po instalaci Windows 7 mi nějak nejde.Poradí někdo jak nainstalovat? Upraveno Prosinec 26, 201311 r od 67jitka58
Prosinec 26, 201311 r Na Windows 7 to nejde ve Vistách, Windows XP, Windows 7 profesionál a ultimate to fungovat bude nebo si sežen programy na Windows 7
Prosinec 26, 201311 r Já mám Windows 7 profesional,ale stále to hlásí že 5 adapter nepřipraven.Přitom test funguje.
Leden 4, 201411 r Pripajam ovladace na win7,teraz som to testoval,po preinstalwin mi nesiel kabel..daj si to napr na plochu a najdi v spravcovi zariadeni ten com port ,daj ho aktualizovat a rucne mu zadaj cestu k tej zlozke na ploche ..Daj vedet. CDM 2.06.00 WHQL Certified.zip Upraveno Leden 4, 201411 r od mysko
Červen 2, 201411 r Ahoj, mám O1 (2001) a S1(2003) a rád bych si pořídíl nějakou diagnostiku na základní servisní kontroly a nastavení. Pochopil jsem, že bych si vystačil se základním kabelem a VAG COM 409. Opravte mě jestli kecám. Ted se mi naskytla možnost mít za dobrý peníze tohle: V-CHECKER V301 OBD2/ OBDII VAG Professional CANBUS Zajímalo by mě jestli si tím nějak pomůžu a jestli to umí něco navíc. Cenově je levnější samozřejmě kabel, ale tohle je pro mě jako celek celkem zajímavý a bez nutnosti tahat pc. Díky moc za názory a rady ps: ještě jeden dotaz. máte někdo zkušenosti jak tohle všechno komunikuje třeba s tabletem s OS Android? Upraveno Červen 2, 201411 r od jiri.lapard
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.