Malin Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 Na moj vkus mi to uchodi az moc, len nechapem preco to zacalo robit az po prezuti na zimne pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 Ahoj Maline. Cítíš to v rukou, že ti to táhne doprava nebo jenom když by jsi pustil volant. Já jsem to zjistil náhodou, jenom jsem to chtěl vyzkoušet. Normálně volant nepouštím, takže vůbec nevím, jestli už to dělá dlouho nebo až po přezutí na zimáky. Ale není to tak silný, že bych to cítil v rukou při řízení. Akorát nevím, proč by to dělalo jenom na zimních gumách, jestli jsou správně vyvážený a nahuštěný na stejný tlak na nápravě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 25. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2008 To ze auto pri pusteni volantu zacne po chvilce pomalu zatacet do strany bych neresil. Na to ma vliv sklon vozovky, hrboly, necistoty na vozovce, vitr ap. Jen pokud se s volantem "pretahujes" bych patral po pricine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 mně to táhne taky do leva, ale jenom někdy, třeba chtěl sem jet to reklamovat, ale nikdy to neudělá když mám čas tam jet-Mám podezření,že to jenom po stání přes noc dělá brzda.Ještě mně napadla souvislost,že mně to nedrží podtlak v posilovači-viz tady sem se na to ptal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Ahoj. Při řízení cítím malé chvění do volantu, jakoby cukání. Neni to nic velkýho, jenom takový mírný. Máte to taky, nebo mám zase problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnak Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Skus vyvazit pneumatiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Pneumatiky jsou vyvážený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 A spravne nahusteny taky? Me treba pri pokleslem tlaku pri brzdeni doslova volant vibroval.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 to muze bejt vic veci. Netrefil si certve nejakou diru? Jukni, jestli treba nejaky zavazi neupadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 To PMA: Nahuštěný by měly být dobře, nedávno jsem to kontroloval. To Blacky: Žádnou velkou díru jsem nevymetl, ale je jasný, že všemu se vyhnout nedá. Každopádně máš pravdu, tím závažím by to být mohlo. Podívám se, snad to na tý pneumatice uvidim, jestli tam bylo nebo ne. Mohlo by to tam být otlačený nebo tak něco.Taky za chvíli budu měnit gumy, tak kdyby to dělalo i na těch letních, tak to budu řešit servisem. Všem dík za tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Tiez mi to niekedy vibrovalo na zimakoch pri rychlostiach nad 120. Tlak bol dobry, takze asi krivy disk alebo zle vyvazenie. Teraz mam prezute a zatial klud. A ani mi tak netaha auto do strany ako na zimnych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeshII Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 (editace) A nebude to také záležet na tom jak kvalitní je vozovka? Mě se tedy několikráte stalo, že když jsem jel po vozovce co se tvářila rádoby kvalitní auto uhýbalo do prava. Pak jsem jel po jiné a najednou uhýbalo do leva. To nemůže být vada vozu. Pak jedu a netáhne to nikam. Já osobně tedy tento jev přikládám vozovce. pokud je to extrémnější a auto nebylo bořené jsou to na 100% špatná kola. Jo jinak k té bouračce. Dělal jsem brigádu ve Škodovce a zajížděl F1 na polygonu před linkou a jeden magor (taky brigádník) ji tam celkem solidně roštípal o takovou nízkou zídku (Fabka Junior bez posilovače - jednou rukou na volantu to pak nezvládl:-)). No a tenkráte se to tam ututlalo, ale běžně se volá policie a takové auto jde na šrot i když v normálním provozu by se opravilo - škodovka si to nedovolí prodat. Další možností může být, že auto někdo rozseká na těch překladovejch parkovištích - to ale škodovka už někdy ohlídat nestihne. Myslím, že už takový případ byl a přišlo se na to u nové Octavie do které majiteli pršelo, Škodovka na tom udělala expertízu, pak vysledovali cestu auta z fabriky a přišlo se na to, že to udělal někdo při překládání. Takže i bouračka je možná, leč velmi vzácná náhoda. Editováno: 23. Duben 2009, autor: MikeshII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 28. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2009 Už nevím, co dělat. Pořád mi vibruje volant. Při rychlosti mezi 90 - 110 to je cítit. Pokud pevně držím volant, tak nic nepoznám, ale když trochu povolím, tak je to znát. Byl jsem s tím v servisu opět a vedoucí technik se s tím projel a prej vše v pořádku. Chvíli jsem se s nima dohadoval, ale nemělo to cenu. Byl jsem v pneuservisu ať mi vyváží přední kola a levý bylo rozhozený, ale situace se nezměnila. Už vážně nevím, co s tím. Geometrie je taky v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2009 Mne to trosicku hazi kdyz trochu zatocim volantem. Musi to byt ale jenom velmi jemnej pohyb. Ale zatim sem na vyvazeni nebyl, kola musim zkontrolovat nekde s poradnym vzduchem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2009 Jeste dodam k tomuhle tematu - mam deformovana kola, domovsky pneuservis zkusil pneu trochu pootocit na disku, tak to trochu pomohlo. Zadni kolo bylo bohuzel jeste horsi... dneska sem pri brzdeni sel s autem do prava, tak su docela zvedavej, co s tim bude. Muze byt neco s brzdama, nebo to bude spis geometrie apod.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miland42 Vloženo 17. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2013 Oživým toto téma. Před 6tis. km jsem nechal udělat geometrii a nazul nové pneu 195/55/15. Po pár km také začalo auto tahat doprava. Dnes je to tak, že na kolech je vzorek do pily. Geometrie opět kontrola - OK. tlumiče OK. Ale auto tahá doprava. Netuší někdo čím by to mohlo být? (auto nebourané) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 17. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2013 Prehod kola lave za prave a vyskušaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 17. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2013 Prehod kola lave za prave a vyskušaj To môžeš spraviť iba v prípade že nemáš asymetrické, alebo smerové pneumatiky. Dokonca sa to nedoporučuje robiť vôbec, ale ak to nie sú asymetrické alebo smerové pneumatiky (prípadne ich kombinácia čo na Fabii nepredpokladám), tak skúsiť to môže, ale dlhodobo by som s tak nejazdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davdav Vloženo 18. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2013 A nemáš náhodou kola na jedné polovině podhuštěná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2013 To môžeš spraviť iba v prípade že nemáš asymetrické, alebo smerové pneumatiky. Dokonca sa to nedoporučuje robiť vôbec, ale ak to nie sú asymetrické alebo smerové pneumatiky (prípadne ich kombinácia čo na Fabii nepredpokladám), tak skúsiť to môže, ale dlhodobo by som s tak nejazdil. Horvath prosim nemudruj pisal som jasne že na skušku či nebude ťahať do druhej strany a vyskušať može aj smerove pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 19. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2013 hubo, prosím sklapni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2013 prehodiť ich môže,nevidím v tom žiadny problém...a letné smerové asi mať nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 19. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2013 Pokud by to bylo geometrií, tak tahání do strany může dělat "špatný" odklon kol. Ani nemusí být tak špatný, ale hlavně musí být na obou stranách stejný. Odměříš to snadno olovnicí a metrem, jen je potřeba mít rovnou podlahu. http://www.autoznalosti.cz/index.php/podvozek-a-kola/40-geometriezavesenikol.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miland42 Vloženo 20. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2013 (editace) Odklony, geometrie vše OK. Je pravda ta, že už když jsem auto koupil, tak jsem se po 1 km vracel zpět do autosalonu, že to tahá trochu doprava. Odpověď: pane to je v pořádku a vymíšlíte kraviny. Je to nový a fabrika to nastaví nejlíp ze všech. A tak jsem tak jezdil v podstatě 50tis km i s tím, že to můžou dělat pneu. A jak jsem psal, nechal jsem udělat geom. a nasadil nové Barumky a zbytek jsem psal. Jinak pneu jsou asymetrické a směrové V odklonech kol je nepatrný rozdíl, a to 0.6 st. Což je myslím nepodstatné. Navíc mi v servisu řekli, že se odklony na fabii nedají seřídit. Nevím no. Ve čtvrtek jsem byl v servisu znova, nasadily úplně nová kola z nový fabie a projeli se tím. Prý bylo vše OK. Nechce se mi ale věřit, že i druhá sada letních pneu je v pr..., protože když byla nová, tak to ze začátku také nikam netahalo. Je to prostě nepříjemný s tím jezdit. Včera jsem se svezl 160km Citigo-učkem. Nehodlám hodnotit motor a pod., ale co se týče tahání, tak to bylo prostě tak jak má být jelo to rovně. Takže výmluvy servisů na to, že není rovná silnice, jsou jen keci. Stejné místo na citigo - OK a moje fabka špatný. Stejně se mi zdá že celý to auto je nějaký "rozhrkaný" Jak kdyby byla volná celá přední náprava. Prý není. Dnes jsem k tomu začal pozorovat "pískání-hučení" serva řízení i když stojím na místě a netočím volantem (vypnuté radio a větrák, aby byl klid). Máte to také? Jinak přikládám sken "geometrie" Editováno: 20. Červenec 2013, autor: miland42 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2013 Ještě jeden (zoufalý) nápad - souosost náprav? Ale je fakt, že na dnešních autech toho nejde na geometrii moc seřídit, bez problémů jedině sbíhavost. Podle dílenské příručky má být největší rozdíl v odklonech 30´. Když je větší má se rovnoměrně rozdělit posunem nápravnice viz přložené pdf. Podvozok.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.