eMBecko Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 (editace) Ahoj mam dotaz, na palubce mi 3 roky sem tam obcas blikla zluta kontrolka serva (volantik). Svazek pred 3 lety kontrolovan, hladina servo oleje taky, stejne bliklo. Cekal sem az servo "vypne" a koupim novy snimac uhlu. Stalo se koupil sem novy snimac uhlu na TRW. Bohuzel volantik blika dal. Nova kontrola svazku, vse ok. Hladina servo oleje ok. Pred vymenou vag hlasil snimac, po tom co to vypadlo hlasil proud na 30 (stale plus) po vymene a smazani chyb a poradnem dotazeni baterky nehlasi zadne chyby, jen obcas blikne... (F1,2000,sdi) Editováno: 7. Červen 2013, autor: eMBecko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hany601 Vloženo 28. Únor 2014 Sdílet Vloženo 28. Únor 2014 Ahoj mam dotaz jako asi skoro kazdy kdo jsem chodi. Mam fabii 1,4 mpi rok 2003 najeto asi 285 000Km. Co jsem ji poridil tak byl problem se servem.Vymenil jsem cidlo otaceni volantu podle pana co mi to rekl po nacteni na pocitac.Ale kontrolka serva stale sviti ale servo funguje normalne.Kapalina je na maximum.Nacpal jsem do ni hafo penez tak jsem to dal neresil a cca rok jezdil s rosvicenou kontrolkou.Pak zacalo obcas zlobit ze po nastartovani blikne a pipne baterka.A po delsi dobe se obevilo to ze jsem nastartoval ujel asi 1km a rozsvitilo se abs airbagy prestalo jit servo radio zhasla palubka zasek se tachometr prestali jit blikry a sterace.Bylo asi -2.Auto jsem chcipnul a kdyz jsem chtel zkusit nastartovat nic a vse zhaslo.Tak jsem to zkusil roztlacit a taky nic.Nahodil jsem druhou baterku a nastartoval jsem a jel asi 20km bez problemu a pak to udelalo znovu.Ale to uz jsem nechcipal klicek a dojel jsem do prace.odpoledne jsem normalne nastartoval a dojel.Po te se podobny problem opakoval vzdy kdyz auto nestalo v garazy a prselo nebo hlavne kdyz bylo pod 0....Koupil jsem novou baterku a asi mesic byl klid....a pak to zacalo znovu.Jinak dobijeni jsem si nechal zmerit a to taky funguje.Otazka jestli neprestava dobijet jen pi - teplotach?? Tak jsem dnes odmotal skoro cely kabelovy svazek k moturku steracu.Svazel byl ale dole odmotan a vyvesen. Kabely jsou jak nove i pri tahani za ne vypadaji ze jsou pevne a i ze vnitr drzi...Tak mam rozmotavat dal?nebo se zamerit na neco jineho.????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hany601 Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Tak podle vseho to asi delal starter.Vymenil jsem za jinej a zatim uz to funguje..otazka jak dlouhou????:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
richino Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 chalani potrebujem poradit na mojej jednotkovej fabii ked otvorim dvere normalne bymi malo svietit vo dverach ale stale preblikava aj jedna aj druha strana a niečo mi cvaka pod volantom može to byt relatko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turista Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 (editace) Nazdar kamarádi. Tak jsem našel chvilku času a klidu na prohlídku a zjistil jsem následovné: Voda protéká ze žlabu pod plastem pod stěrači a v místech pod řídící jednotkou kape to přímo na elektrický svazek a po svazku do žábku s dírou kde voda odtéká pryč. Zatím jsem to z časových důvodů provizorně zakryl.Chtěl jsem sundat stěrače ale myslím že raději odmontuji tu podkladovou desku pro řídící jednotkua podívám se pod ten filc čím to tam protéká a případně tu škvíru prolepím. Voda také odtéká koncem žlabu blatníkem a pod auto. Nemá někdo s tímto podobnou skušednost a s odmontováním té podkladové desky zda nedojde k nějakému problému? Pokud by bylo jiné doporučení nebo rada tak sem s tím. Editováno: 4. Září 2015, autor: Turista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turista Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 (editace) Nakonec jsem sundal stěrače a torpédo s tím že to po sedmi letech pročistím a promažu. Zjistil jsem také kudy protéká na svazek elektriky. Pokud máte stahovák na stěrače je to práce na 1/2 max. spíš na 1 hodinu i s pečlivým promazáním táhel stěračů. Díry okolo vstupu svazku dolů jsem promazal Lukoprenem /je k tomu dost blbý přístup/ a až to zatvrdne tak to proleju vodou a uvidím zda to ještě poteče. Dokonce se mi i honilo hlavou zda to tam původně nemá protékat pakliže dole pod svazkem je ve žlábku díra na odtok vody. Tak jsem zvědav. Tak jsem nemusel prolívat protože v noci dost pršelo a s napětím jsem zjistil že je dole okolo svazku sucho. Editováno: 15. Září 2015, autor: Turista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palci20 Vloženo 16. Září 2015 Sdílet Vloženo 16. Září 2015 (editace) Prosim pri jazde sa mi rozsieti servo a ine kontrolky, prestane ist ventilator, svetla zoslabnu. Rozviazal som kablovy zvazok, pekny bordel tam bol, kable sa vysusili. Spravil som to podla navodu co som tu nasiel. Len mi teraz svieti a nefunguje servo. Ostatne veci sa mi uz pocas jazdy nezopakovali. Kde moze byt problem? Prehnity jeden z kablov? v rychlosti som ich pozrel a seknuty nebol ziadny Editováno: 16. Září 2015, autor: Palci20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 16. Září 2015 Sdílet Vloženo 16. Září 2015 (editace) Co hlavní pojistka na baterce? Důkladně zkontroluj! Přepálení někdy není na pohled vydět. Editováno: 16. Září 2015, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palci20 Vloženo 16. Září 2015 Sdílet Vloženo 16. Září 2015 prosim aka hlavna poistka na baterke? z baterky ak sa nemylim ide z plusu jeden kabel a ten ide do servo. ci nie?dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 16. Září 2015 Sdílet Vloženo 16. Září 2015 Na baterce pod krytem máš ploché pásové pojistky-plíšky. Mrkni na ně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palci20 Vloženo 20. Září 2015 Sdílet Vloženo 20. Září 2015 Problem odstraneny, vymenili sme komplet kable v kablovom zvazku v mieste kde boli zoxidovane a pekne znicene. Uz ide vsetko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexinor Vloženo 3. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2015 zdravím potrebujem radu zatvaram dvere a dostanem pecku poradim mi niekto kde to ukostrit alebo čo stým mam fabiu1 dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rados_ Vloženo 4. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2015 Zdravím pánové. Náhodně jsem narazil na toto vlákno a v některých případech jsem se zhrozil jak ty káble vypadají. Mám skoro rok Fábku z roku 2003 a nějaká modifikace káblového svazku asi již poběhla (odmotané, origoš plastová svorka, která to drží nahoře)... jak je možné vidět na fotce dole. Co jsem tak viděl tak to máte všichni jen odomotané a zavěšené aby to nestálo v tom rigólu. Tak jak to mám já na fotce stačí to tak nebo přes to ještě něco vymýšlet.. stačí to jen nechat tak... dýchat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 4. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2015 Ahoj máš to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rados_ Vloženo 4. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2015 Tak fajn. Jinak v souvislosti s touto témou mě napadlo, že by se ještě pro sichr na vodiče dal použít následující sprej. Používají to RC modeláři pro ochranu el. součástek proti vlhkostim prej to funguje velmi dobře (mám to doma taky již koupené, ale ještě jsem se nedostal k tomu to aplikovat na svůj model). Asi to zkusim použít i v autě na tento kabelový svazek pro sichr a ještě případně na nějaké více exponované místa, kde se zdržuje vlhost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 29. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2015 Tak mít tu čest s kabeláží jsem měl již také čest. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majlou Vloženo 15. Červen 2016 Sdílet Vloženo 15. Červen 2016 Nevím jestli to píšu správně ale vyhledávání mi také nic nenašlo. Nevíte, kde se dají kopit samostatné kabely na metráž? Nemáte někdo osvědčený E-shop? Chci si umotat kabelový svazek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Červen 2016 Sdílet Vloženo 15. Červen 2016 Musíš navštěvovat í-šopy s elektrotechnickým a elektronickým materiálem, ne jen s autodílama: http://www.ges.cz/cz/kabely-konektory/lanka/SCN.html http://www.gme.cz/cya-lanko-cupvc Vybírej podle barvy a průřezu, obě í-šopy navíc prodávají i konektory a fastony - pokud víš, co máš hledat, nikam jinam už většinou nemusíš ... ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 6. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2016 (editace) Ahoj, tady máš další odkaz - originální auto vodiče (kabely) http://autokabel.cz/index.php?route=product/category&path=18 mají tam i další drobnosti, piny svorkovnice, ochrany kabelů i odolné izolačky. Editováno: 6. Červenec 2016, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majlou Vloženo 6. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2016 To je ono. Děkuji moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman1987 Vloženo 6. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2017 Zdravím kolegové. Jsem další který má tento problém. Prosím Vás, má někdo nějakého šikovného elektrikáře který by mě svazek vystříhal a natáhl nový ? Nejlépe okolí Kralup nad Vltavou nebo Prahy ( není problém v okruhu 100 km od Prahy ) Moc díky za případné odpovědi. Roman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki117 Vloženo 4. Květen 2018 Sdílet Vloženo 4. Květen 2018 Zdravím, Mám podobný problém na mojí fabce 1,4 MPI 2003, kabelový svazek mám vyvázaný a vodiče zdravé. Po ujetí pár desítek metrů se mi zničeho nic rozsvítila přístrojovka, budíky klesly na nulu resetovaly se hodiny a pc, pak zase všechno naskočilo a zůstalo blikat jen mazání. Když sem znovu nastartoval tak bez problému a po rozjetí opět stejný problém. Co by to ještě mohlo způsobovat když svazek je v pořádku, alespoň pod filtrboxem, dál jsem zatím nešel. Palubovku jsem měl venku a pohledem elektrotechnika vypadalo všechno zdravě a bez problémů. VAG vypisuje zejména chyby v komunikaci s ostatními jednotkami. Poradí někdo prosím na co se zaměřit dál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanT Vloženo 4. Květen 2018 Sdílet Vloženo 4. Květen 2018 Uvolněný kabel baterky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki117 Vloženo 5. Květen 2018 Sdílet Vloženo 5. Květen 2018 Jako myslíš oka na baterce? Ty jsme dotahoval a trošku brousil oxidaci takže to bych taky vyloučil. Ještě jeden dotaz, pokud by byly přerušené kabely (např CAN sběrnice) poznal bych to na VAGu s vypnutým motorem? Problém se projevuje jenom když nastartuju. A ještě jeden stává se že uhnijou nebo prodřou se kabely za přepážkou? Tam jsem zatím nelezl ale taky jsem neslyšel že by s tím někdo měl problém. VAG píše chyby: 17 - Přístrojová deska: 01321 - Řídicí jednotka airbagu - vadná/bez komunikace (CAN-Bus) 01322 - Řídicí jednotka multifunkční jednotky - bez komunikace 01314 - Řídicí jednotka motoru - vadná/bez komunikace (CAN-Bus) 01 - Motor: 18058 - Datová sběrnice pohonu (CAN-Bus) - chybí odezva sdružených přístrojů 09 - Centrální elektrika 01317 - Řídicí jednotka ve sdružených přístrojích - vadná/bez komunikace (CAN-Bus) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Květen 2018 Sdílet Vloženo 5. Květen 2018 Je nějaký problém v gateway - buď je nějaká jednotka vadná a dělá bordel v datovém okruhu, nebo jsou někde porušené dráty. Myslím,že v DP je postup, jak to zkontrolovat - odpojit všechny zainteresované jednotky a proměřit vedení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.