Publikováno Březen 14, 200718 r dnes ma kamarat postrasil ze mam naopak nahodene kola , teda pravu stranu prehodenu s lavou, kola mi menili v mikone a ked som kukol na obrazky kol s gumamy continental sport 2 tak tie boli setky zobrazene opacne jak ich mam nahodene ja ? je to blbost alebo mi ich fakt nahodili opacne ???
Březen 14, 200718 r Na boku pneu by měla být šipka - "course of rotation" (směr rotace) Tak na to mrkni. Jinak se pneumatiky při přezouvání nedoporučuje přehazovat z jedné strany na druhou, prý se kordy trochu zase jinak namáhají a rády praskají. Podle mě je stačí vyměnit.. přední-zadní.
Březen 14, 200718 r Na boku pneu by měla být šipka - "course of rotation" (směr rotace)Tak na to mrkni. Jinak se pneumatiky při přezouvání nedoporučuje přehazovat z jedné strany na druhou, prý se kordy trochu zase jinak namáhají a rády praskají. Podle mě je stačí vyměnit.. přední-zadní. Nee,šipka je na směrových pneumatikách,většínou šípy(Goodyear F1).U asymetrických se značí vnitřní a vnější strana pláště,na směru otáčení nezáleží.Ta na fotce je Con.SportContact 2 a je asym.
Březen 14, 200718 r Autor tak to mi vysvetli predsa outside bude vzdy outside ci predne lave koleso ostane na lavej strane alebo ho dam na pravu stranu mne ide skor o to ci tie drazky na kolese su spravne a sipky smeru tam niesu . . .
Březen 14, 200718 r tak to mi vysvetli predsa outside bude vzdy outside ci predne lave koleso ostane na lavej strane alebo ho dam na pravu stranu mne ide skor o to ci tie drazky na kolese su spravne a sipky smeru tam niesu . . . No tak potom pokud je máš dobře nazuté na disku, tak nemáš co řešit. Tak neváhej, zaklekni a podívej se co tam píšou, hm?
Březen 14, 200718 r tak to mi vysvetli predsa outside bude vzdy outside ci predne lave koleso ostane na lavej strane alebo ho dam na pravu stranu mne ide skor o to ci tie drazky na kolese su spravne a sipky smeru tam niesu . . . Jestli máš při pohledu z vnější strany kola vidět nápis Outside je to OK.Jestli je vidět Inside musí se otočit plášť na ráfku.Přehazování z jedný strany auta na druhou samozřejmě nepomůže.Jak už jsem psal,šipky tam nejsou,protože to není směrový plášť.
Březen 14, 200718 r Obehni okolo auta a ak najdes na kazdej pneu napis Outside tak zamkni karu a chod na panaka. Ak najdes niekde Inside tak rozbi prasatko a utekaj do pneuserviu otocit.
Březen 14, 200718 r Autor nic chlapi, uz som si to uvedomil . . . a uz prestanem brat to svinstvo Upraveno Březen 14, 200718 r od 1patak1
Březen 15, 200718 r Toto je tzv. "asymetrický dezén". Laikovi by se mohlo zdát, že je jedna půlka auta obráceně, že si (při výraznějších šikmých drážkách, tady to není až tak výrazné) žene vodu doprostřed kola. Možné to je, ale od toho tam jsou velké drážky. U asymetrické gumy je dezén rozdělěn na části, z nichž ta vnější řada má zajistit dobrý průjezd zatáčkou (viz obrázek - masivní první řada) a zbytek to ostatní. Takže venkovní strana vždy ven - outside. Taky ta guma mívá ochranu ráfku jen z jedné (té vnější) strany a z té vnitřní má zpravidla mnohem méně textu.
Březen 15, 200718 r Typický příklad pneu, u které se může na levé straně auta zdát, že je naopak. Třeba tím někomu ukončím pochybnosti o tomto typu pneu. Dodnes jsou mechanici, co kouknou na fyzický směr dezénu a nasadí gumu opačně.
Březen 15, 200718 r Typický příklad pneu, u které se může na levé straně auta zdát, že je naopak. Třeba tím někomu ukončím pochybnosti o tomto typu pneu. Dodnes jsou mechanici, co kouknou na fyzický směr dezénu a nasadí gumu opačně. Co je asymetrický plášť vím,ale nechápu Tvoje vysvětlení,že na levé straně se zdá být naopak
Březen 15, 200718 r viz foto - jukni pozorně na gumy Jak jsem psal výše a schválně jsem to foto otočil,vím co je asym.,ale nepřijde mi to,že by kola dělala dojem,že jsou obráceně.Ten rozdíl ve směru drážek je jasný.
Březen 15, 200718 r Porovnej si to se zadním kolem traktora, kam mu směřuje šíp vzorku. Tam je to vidět líp. Pravé má šíp jako traktor, levé je obráceně Upraveno Březen 15, 200718 r od Jarekk
Březen 15, 200718 r Porovnej si to se zadním kolem traktora, kam mu směřuje šíp vzorku. Tam je to vidět líp. Pravé má šíp jako traktor, levé je obráceně Ach jo
Březen 15, 200718 r viz foto - jukni pozorně na gumy Jak jsem psal výše a schválně jsem to foto otočil,vím co je asym.,ale nepřijde mi to,že by kola dělala dojem,že jsou obráceně.Ten rozdíl ve směru drážek je jasný. Na me teda ten dojem delaji, i kdyz vim ze obracene nejsou. Podivej se kam smeruji ty sikme linky. Na vrchnim obrazku smeruji od stredu smerem dolu, zatimco na dolnim od stredu smerem nahoru. Takto (pohled na dve kola zepredu) |/ - /| Zatimco dle logiky by to melo byt takto: |/ - \| nebo takto: |\ - /|
Březen 15, 200718 r |/ - /| Zatimco dle logiky by to melo byt takto: |/ - \| nebo takto: |\ - /| Když se podívám na plášť uvedeného typu,tzn.asymetricý s drážkami svírajícími jiný úhel než pravýs podélnou osou,ani ho nemusím prohlížet na autě a je zcela logické,že na jedné straně budou po a na druhé proti směru otáčení. 1patak1 odpovědi které potřeboval dostal a my se tu nebudeme přesvědčovat o tom,co je podle koho logický.
Březen 15, 200718 r Taky jsem nad tím při přezouvání octy přemýšlel a nebyl jsem z toho moudrý ale po chvíli to došlo.
Březen 15, 200718 r Porovnej si to se zadním kolem traktora, kam mu směřuje šíp vzorku. Tam je to vidět líp. Pravé má šíp jako traktor, levé je obráceně No, ale správnej traktor má ještě na přední nápravě kola prohozená, tzn. šíp jde naopak Je to první věc co se dělá když se doveze nový traktor
Březen 16, 200718 r ... kdyby měly být "asymetrický" a ještě ktomu Směrový, tak by musel mít výrobce dvě formy a vyrábět DVA druhy pneu - zvlášť levé a zvlášť pravé ! Ale tak daleko ještě nejsme, pánové a dámy Upraveno Březen 16, 200718 r od tomasch
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.