Publikováno Březen 15, 200718 r Zdravim, nedavno som kupil 4-rocnu fabiu sedan 1,4 MPi 50kW a chcem sa spytat skusenejsich a tych, co uz maju to auto dlhsie: Vsimol som si, ze ked pridem v tomto obdobi (ked je dost teplo) z nejakej povedzme 100 km trasy, zastavim pred garazom a kym otvorim garaz, motor bezi na volnobeh asi minutku (max. dve) a zachvilku sa spusti ventilator chladenia. Myslel som, ze ventilator sa spusta vacsinou v lete, ked je dost horuco..Nic nenaznacuje, zeby sa motor prehrieval, ma to tak byt? Je to v poriadku?
Březen 15, 200718 r Taky než zaparkuju, tak už běží. Chladič to nezvládá, mám ten malý. To samé, 100x vyzkoušeno... Jíra
Březen 15, 200718 r to je podla mna normalne. tym ze ides tak je podstatne lepsie chladenie belo ti okolo obteka vzduch a tym je odvadzane teplo akonahle ty zastavis tak obtekanie vzduchu nie je a tym padom stupne teplota a pusta sa vetrak. p.s.: to si mal videt cez leto ked som bol v tatrach a auto bolo plne nalozene a jazda cca 10km do kopca neustale na 2-ke 3,5-4 ot. sama zakruta a to mam velky s dvoma vetrakmi chladic po zastaveni hucal ako blazon co chladil.
Březen 15, 200718 r Čo som si všimol MPI sa dosť rýchlo zahreje po štarte, rýchlejšie ako moje HTP tak zrejme aj ten ventilátor je spôsobeným tým, pretože ja by som musel stáť neviem ako dlho aby sa mi zapol...
Srpen 13, 200817 r No mne sa vobec nezapina! A to je moj problem. Ani ked mam motor na 90 tak sa mi ventilator na chladici vobec nezapne. No ale motor sa neprehrieva. Ale velmi casto dolievam vodu v chladici. Kolega koukal na to vycko a vyfuk ako spaluje ci sa do motoru nedostava voda. Nic nenasiel. Ani hadicky nevyzeraju zeby prepustaly. Poradte niekto
Srpen 13, 200817 r pozri spoje hadic co idu do chladica tadial to lubi presakovat resp. kolena na chladici.
Srpen 15, 200817 r BUGY a HOUMR Takze zhrniem to. Tesnenie hlavy je KO Vo vyrovnavacej nadrzke je olej. A aj po motore je ho hafo. bolo to obtiazne zistit lebo nadobka je lakovana.
Srpen 16, 200817 r no to som sa informoval. Ze vraj vybrusit hlavu motoru a dat nove tesnenie. Dalej vymena oleja a chladiacej je uplne jasna. K tomu vymenit retaze na motoru. je tam uz 170 000 Km No a este vymit motor. Borec chce za to kolem 8000 kc no max vraj 10000kc ale aj s rezervou
Srpen 16, 200817 r presne tak vybrus hlavy treba spravit aby sa zrovnala, pretesnit, vymenit naplne ale samo ze pred tym vyprachnut sustavy. ten postup je ok co ti povedal
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.