Přejít na obsah

palubní deska


stoliver

Doporučené příspěvky

Tak jsem řešil drnčení na nerovnostech z pravé strany jako kdyby z palubní desky,vypadalo to na ventilátor,už jsem to chtěl jít řešit do servisu a potom jsem čirou náhodou při vysávání auta přišel na to,že pod sedadlem spolujezdce je maličko volný hasící přístroj.Drží na dvou poruhách a ty se asi vytahaly a drnčelo to,když jsem do toho bouchnul.Tak jsem to celý vymontoval z auta ven a pak to projel a už to nedrnčí. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak taky dunění od spolujezdce u bágu. Stačí bouchnout do rohu u radia a jde to slyšet Další rozpoznání je u rozjezdu na zpátečku do kopce ten stejný zvuk. Pak ještě po přejezdu zpomalovacího retardéru. Samo sebou nic technik neslyšel :smich: po pobouchání všech předváděček rezignoval a uznal, že tam něco je. Tak uvidíme co vymyslí :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už se cukaj, že jeto normální a podobně.Tak jsem jim poradil ať si písnou do škody když neví :p V pondělí prej zavolaj co bude .Asi v pondělí změním servis Pro info nejmenovaný servis na tabuláku v Olomouci :aggressive: Jak dlouho jste je bombardovali, než to vyřešily výměnou ventilátoru. Týden jim tam auto nenechám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je jasno, neochota vše normální, při rozjezdu na zpátečku napsali jako nestandartní rozjezd naco tam ta zpátečka je :smich: No Hégr olomouc už nikdy. Můj postřech na ventilátor: Zapnu vnitřní cirkulaci pak sundám ten polystyrén pod ventil. a pak lze nahmatat přímo motorek venti. Zahejbáním je v něm vůle a tak to drnčí. Nato Hégr nepřišel :smich: Zítra jdu jinam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Snad někdo ví a poradí - Fabia 2 po faceliftu, drnčení (ale opravdu hodně jemné a hlavně při jízdě přes menší nerovnosti (a po D1)) uprostřed palubní desky u skla. Pokud se za jízdy plast pod sklem přimáčkne, tak je ticho, ale čím to je a jak to odstranit? Ví někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samurai - není tam pod plastem "agregát" klimy? Tohle vypadá na to, že samotný obklad palubovky drnčí o něco pod ním - a kdyby se tam mezi ty dva díly plastu "něco" vepchalo, mohlo by to pomoct... FII FL nemám, ale co je vidět na nákresech v manuálu k FII/R "předface", tak tam asi nic jiného než výdechy vzduchu pod čelní sklo není...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak toto je bohužiaľ jedna (síce z mála, ale predsa) detských chýb FII! Tiež márne pátram po príčine, našťastie to robí len na extra zlej ceste a teda v mojom prípade len zriedkakedy... Je to taký dunivý zvuk, možno hrkotanie niečoho, ozýva sa to niekde zpod prístrojovky za airbagom, možno schránkami? V rámci hľadania závady som ale prišiel na spôsob, ako tento zvuk "nasimulovať" aj pri stojacom aute - stačí buchnúť päsťou alebo dlaňou (decentne, nie moc silno) na mäkký štruktúrovaný plast vedľa pravej záslepky pri klíme /viď foto/, a ozve sa rovnaký zvuk.

Jo, tak tento zvuk mohu potvrdit. Mám najeto 32tis. km a při přejetí nerovnosti / více nerovností najednou se na mě vyvalí tento dunivý zvuk. A jak už tu bylo řečeno, kostky jsou vůbec to největší zlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám teda s vrzáním zkušenosti, že není dobrý hned jet do servisu to nějak reklamovat. někdy ten pazvuk sice odstraní, ale následkem demontáže třeba palubky, se objeví zase někde něco jinýho. já jsem tkhle asi třikrát reklamoval něco v palubce a dycky, že prej to odstranili a ono prd. tak jsem to nechal být a za rok to samo odeznělo. ono je dobrý to ten první rok nechat, než se to vzájemně dohladí a usadí a pokud to nepřestane, nebo se to zhorší, tak servis. jinak vrzání v zimě nemá cenu vůbec řešit, to bude v každým autě, prostě teplotní závislosti materíálů. jíná věc je samo třeba ten ventilátor, nebo něco očividnýho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak se mi toho sešlo už víc, mám drnčení vepředu v přístrojovce, nejspíše je to kryt airbagu spolujezdce, pak drnčí hlavová opěrka spolujezdce a vzadu profukují pravé dveře. To už na mě bylo moc, tak jsem s tím jel do servisu, kde jsem auto kupoval. Už z ochoty přijetí zakázky mi bylo jasno, že dopadnu minimálně tak, že se nějaká závada neprojeví. Dopadlo to nad očekávání - žádná závada se prý neprojevila, ale dveře seřídili... Takže rámus všude stále stejný, dveře profukují už méně a samozřejmě protokol žádný, protože se nic neprojevilo...

Nevyžaduji vřelé přijetí, kafíčko a úsměvy, ale když už tohle není, tak ať alespoň odvádí svou práci. Což zde nebylo, tak chvíli počkám, jestli se to nějak usadí a pak jiný servis, jsem rád, že nemám málo častou značku a servisy jsou všude. Jen nechápu, že si to neuvědomují oni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No buď nemusijou, nebo na to kašlou. A nebo to udělali schválně, každopádně to efekt mělo ten, že jsem s tím servisem skončil. Jak jsem psal - nepotřebuju rozmazlovat dárkama, úsměvama a kafíčkama, ale ať odvádí práci jak mají. To se tu neděje, tak to zkusím zas jinde, v Praze je výběr slušný. :-)

Jinak jsem zjistil, že problém není v hlavové opěrce, ale v plastové části v sedačce, do které se opěrka strká. Je to nějaké volné a drnčí to hned u ucha...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby pak taky ta opěrka skutečně splnila svou funkci, tedy v případě, až ji skutečně budeš (nepřeju ti to) skutečně potřebovat, aby se nerozsypalo její uložení do sedadla a milá opěrka vůbec splnila, k čemu je určená... Po tomhle bych teda šel jako moucha po flusu, nejen že je nějaký vrzání a drnčení za uchem nepříjemný, ale doslova to může být vo hubu - právě v momentě, kdy ta opěrka má konat svou povinnost, tedy v případě nárazu zezadu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli je autí v záruce, tak žádný vytahování, ale hezky naběhnout do servisu a zadupat je do země.

Stejně je to grosse schweinerei, muset si všecky tyhle bugy v novým autě vyčenichávat a diagnostikovat sám - přičemž servis sere na všecko jak na placák, dokud vysloveně technika nepřitáhnete za paprču a nevymácháte mu v tom rypák...

Viz já - koupil jsem loni v bazaru auto ještě v záruce (zbýval poslední měsíc), byla tam závada na bezpečnostním pásu na LZ sedadle (nedržel zapnutý), na prohlídce ve 2 letech/20 000km jsem na to technika upozornil, že to chci reklamovat - ani se na to nepodíval, jen mne objednal na opravu na termín za 14 dní. A když jsem tam po těch 14 dnech přijel, tak se na ten pás teprve šel podívat, načež konstatoval, že se to bude muset celý vyměnit a že si budu muset minimálně ještě další jeden týden počkat, než ho objednají a pak mi ho teprve vymění. Bouchly ve mně saze, seřval jsem ho na fleku jak sirotu, seřval jsem i vedoucího kterýho si zavolal na obranu, protože na druhý den už jsem měl naplánovanou cestu s plným obsazením a s nepřipoutaným děckem bych nikam jet nemohl - když mě objednávali, tak jsem předpokládal, že ten pás bude ještě ten samý den opravený. Vedoucí se stavěl na zadní, tak jsem mu řek, že tohle napíšu do Boleslavi a výsledek si za rámeček nedají. Výsledkem mýho ječení bylo, že zvednul telefon a pás mi na záruku vyměnili doslova na počkání - ale v jejich mateřský firmě v sousedním 10km vzdáleným městě, kam jsem s autem musel samozřejmě zajet... Zkanibalizovali předváděčku, do který si to pak podle slov technika doplnili z mojí reklamace - ale to byl takovej problém udělat diagnózu hned a objednat ND na stejný den, jako mne na opravu - a pak jen 15 minut šroubovat sponu pásu? Asi jo... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, do ničeho se vrtat nebudu. Je sice možnost, že to vytáhnu, bude to prasklé, nějak to slepím a "opravím", ale spíš se tam ještě něco víc pokazí a jelikož jsem se do toho montoval, tak se budou cukat kvůli záruce. Všechno jim dám nedotčené, naposled na to sáhli ve výrobním závodě a ať si poradí.

On se těžko máchá rypák v něčem, co se projevuje jen za určitých podmínek - tohle dokážu nasimulovat, takže to bude ok, ale nějaké hluky, které jsou slyšet jen na jemných nerovnostech při 80 km/h... to se jim omlacuje o hlavu těžko. :-)

Nevím proč to snad všude musí fungovat tak, že se pokusí člověka zbavit co nejjednodušeji pro ně a až když člověk udělá rámus, tak se začne něco dít. Jak to tak sleduji, tak se tohle chování stává běžnou praxí. A to se mi nelíbí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pochop - pokud závada není viditelná na první pohled a zjevně nevypadá nebezpečně, je velmi jednoduché ji zákošovi zapřít a říct, že se neprojevila. Stejně tak u nějakých bugů v motoru - vymaže se paměť závad a řekne se, že při zkušební jízdě se závada neprojevila - přitom jako zkušební jízda se udá zajetí si mechanika pro svačinu na náměstí do bufetu, i když zákoš jasně tvrdí, že "to dělá" při rychlosti nad 80km/h. Do elektroniky nevidíš, bez přímé účasti jak na dílně, tak na zkušební jízdě nemáš šanci zkontrolovat, co v rámci zjištění diagnózy vlastně bylo a nebylo uděláno. Viz můj popis "diagnostiky závady" předních brzd na Favoritu Pick-Up v jiném vláknu tady na fóru - taky jsem na příjmu v servisu říkal 3x, že volant vibruje při brzdění z rychlosti kolem stovky na šedesát (psaly se 90.léta), ale "technik" udělal zkušební jízdu jen 2 ulice od servisu a vrátil se zpátky, že to nedělá. Tak jsem jeho šéfa donutil s autem vyjet se mnou na sedačce spolujezdce mimo město a zabrzdit "z kila" - a do servisu jsme se vraceli málem krokem, aby nemusel brzdit, protože kotouče se vlnily jak psí víno... A vykážou se hodiny na diagnostiku, to je důležitý, protože se vlastně nic neudělá = nulový náklady (benzín je přece zákoše), ale jsou za to prašule jako za záruční servis. To je přece jasná věc - o prachy jde až v tý první řadě a jestli na to ve výsledku doplatí zákazník, to už je servisu v 95% naprosto u prdele. A je zajištěno, že takto "odstraněná" závada se dřív nebo později objeví znovu, což zákoše znovu přivede do servisu. Reklamace se stává výnosnou činností, nikoliv nutným zlem - skutečné vyřešení závady se oddaluje jak je to jen možné, aby se získalo co nejvíc "servisních" hodin s co nejmenším vynaložením skutečné servisní práce. Vsadím se o co chcete, že v drtivé většině případů by se závada dala velmi rychle, snadno a lacino opravit, protože její příčina je dobře známá, třeba možná jen někomu v každém servisu - a byl by na dlouhou dobu pokoj, jenže to by znamenalo pro servis půl hodiny práce a téměř nulový zisk. Co na tom, že by byl jeden zákoš dokonale spokojený se službou... Ale zase by minimálně rok nepřijel a nebyly by z něj prašulky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...