milus Vloženo 19. Březen 2007 Sdílet Vloženo 19. Březen 2007 Nevíte někdo, jak dostat aspoň 0,5 litru z nádrže? A kdyby na to nedej Bože došlo, tak jak ji vypustit? Koukal jsem, že dole není žádnej vypoušťák. Když jsem chtěl odebrat vzorek hadičkou zkrz plnící otvor, tak se mi nepodařilo zastrčit hadičku až do místa, kde je benzín, asi je v té trubce nějaké koleno, přes které se nedostanu. Ještě jsem myslel, že bych to mohl zkusit u čerpadla, ale jednak se mi nepodařilo otočit s prstencem, kterým se patrně čerpadlo uvolňuje a jednak jsem měl strach, abych neurval hadičky. Zdají se mi dost málo ohebný. Není ještě někde na nádrži nějaké zavíčkování, co se dá oddělat nebo nějaká hadička, co by se někde jednoduše vysunula? Stalo se někomu, že by natankoval natural95 s příměsí nafty? Odejde katalyzátor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 19. Březen 2007 Sdílet Vloženo 19. Březen 2007 Pozeral som v DP ale o vypúšťaní paliva žiadna zmienka. No a ten kat. určite z nafty mať radosť nebude! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 19. Březen 2007 Sdílet Vloženo 19. Březen 2007 zkus nějaké aditivum do paliva, ale ani tak to asi nebude ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 19. Březen 2007 Sdílet Vloženo 19. Březen 2007 Ale ne . Dělá se to tak , stáhne se dopravní hadice u motoru, třeba se nadstaví a šup s ní do kanystru a v pojistkách propojíš napřímo čerpadlo a to ti to vytlačí. Teď si to z hlavy nepamatuji museĺ bych to nějak pohledat. Moji rodiče kdysi nalili do benziňáku naftu a tak jsem to vyřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 Pepa ti spravne poradil. ja to robim casto. vyberes poistky 24,42 a prepojis tenkym kablom LAVE kontakty poistiek. pri motore pripojis hadicku na privod a ide to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milus Vloženo 20. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 (editace) Pepa ti spravne poradil. ja to robim casto. vyberes poistky 24,42 a prepojis tenkym kablom LAVE kontakty poistiek. pri motore pripojis hadicku na privod a ide to. Díky Tobě i Pepovi. Můžete mi to popsat trochu podrobněji? Tak třeba s tou hadičkou. U motoru vpravo vedou zespoda dvě hadičky, to by mohly být ty od čerpadla. Kterou z nich rozpojit a v kterým místě? Asi hned tam, kde končí hadička vedoucí k čerpadlu, má skoro bílou barvu. Jak rozdělám tu spojku? Jde to bez problému a spolehlivě zase spojit? A s těma pojistkama: vytáhnu obě a propojím oba levé kontakty a čerpadlo se rozběhne? Zapalování nechat vypnuté? Ještě jednou díky. Raději to všechno vypustím. Až vyměním benzín, tak uvidím, jak se to chová. Editováno: 20. Březen 2007, autor: milus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 zapalovanie netreba. privod od cerpadla je cierna trubka biela je prepad. na tej spojke je vidiet miesto kde treba potlacit a treba potiahnut to sa rozsmykne.ked sa da nazad musi to hlasne CVAKNUT vtedy to sadne. ked sa to dokonci pre istotu treba natocit motor a prekontrolovat ci to dobre sedi a nepusta ten spoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milus Vloženo 22. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 zapalovanie netreba. privod od cerpadla je cierna trubka biela je prepad. na tej spojke je vidiet miesto kde treba potlacit a treba potiahnut to sa rozsmykne.ked sa da nazad musi to hlasne CVAKNUT vtedy to sadne. ked sa to dokonci pre istotu treba natocit motor a prekontrolovat ci to dobre sedi a nepusta ten spoj. Mám strach, abych něco nepokazil. Zkoušel jsem to a nejde mi ta spojka rozpojit a nechci použít větší sílu. Můžete mi napsat, jak přesně se rozpojuje? Pootočit? Stáhnout dolů nebo nahoru? Na jedné straně je nějaký plíšek. Je to ta zadní hadička, že? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 ta spojka ma taky cudlik ktrúry treba zatlacit nadoraz a treba silnejsie potiahnut. to je ta druha od expan.nadobky. alebo sa da odpojit aj pri motore ta hadicka. tam klasicka paska na spoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milus Vloženo 23. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 Pepa ti spravne poradil. ja to robim casto. vyberes poistky 24,42 a prepojis tenkym kablom LAVE kontakty poistiek. pri motore pripojis hadicku na privod a ide to. Tak to v sobotu zkusím, už nám to před barákem stojí dost dlouho. Lidi v ulici budou mít divadýlko. Akorát mi je divný, proč zrovna pojistky 24 a 42. Pojistka 24 je podle návodu elektronika motoru a 42 zapalovač. Nemělo to být místo 24 číslo 61, to je podle návodu čerpadlo? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 Pepa ti spravne poradil. ja to robim casto. vyberes poistky 24,42 a prepojis tenkym kablom LAVE kontakty poistiek. pri motore pripojis hadicku na privod a ide to. Tak to v sobotu zkusím, už nám to před barákem stojí dost dlouho. Lidi v ulici budou mít divadýlko. Akorát mi je divný, proč zrovna pojistky 24 a 42. Pojistka 24 je podle návodu elektronika motoru a 42 zapalovač. Nemělo to být místo 24 číslo 61, to je podle návodu čerpadlo? Díky To fakt divne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milus Vloženo 30. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2007 To fakt divne! No tak je to pojistka č.61. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.