mpilpg Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Vyteklo co,odešel hřeben nebo čerpadlo?Čerpadlo se dá sehnat kolem 4ky repas,hřeben +- to samé,má smysl řešit to krokem zpátky výměnou za mechaniku která mimochodem zrovna moc povedená na komfort není a utočit blbého juniora na 13kách 155/80 není při parkování ideál,na čemkoliv širším a větším to bude utrpení. Vytekl hreben, jiz jednou menen (kratce po dvoulete zaruce), 20 tisic od skodovky ani plus minus 10 s vymenou za neco jineho tam uz nedam, jezdim hlavne dalnice, ani ted me v podstate mech. rizeni prilis neobtezuje. Jde me spise o to, jestli to lze vymenit nebo ne, tech zhruba 5 s vymenou bych jeste investoval. P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 Dnes jsem zjistil, že mám prázdnou nádobku na dolévání oleje do serva. Posilovač šel totiž poslední dobou z tuha tak jsem se rozhodl začít tady. Z auta jsem celej servomotor vymontoval a nevim zda se to dá poznat jen pohledem, ale přijde mi že nikde neteče. Nebyl ani nikde zadělanej od oleje. Ta jedna tlaková hadice a kovová trubička co do servomotorku vedou byly taky suchý. Nevíte kde to může téct ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 tak jdi potom kde to je mokry ne ? podivej se na napravnici jak je hreben rizeni a vesmes cele rizeni a hledej ....... pochybuju ze by se kapalina vyparila tudiz nekde musi byt naznak uniku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 Nevíte kde to může téct ? žeby ostala v manžetách tyčiek riadenia?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romi1974 Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 Nazdar chlapy..Potreboval bych poradit asi pred mesicem jsem si nechal vymenit manžety řizeni a asi 2.dny do zadu jen tak ze zvedavosti jsem se podival jestli je vže O.K a zjisttil jsem ze na strane řidiče(leva starna) mam s deformovanou manžetu asi 5.žeber u širšího konce (manžety)a mastnou od spodu a oslabenou.Tak jsem nevahal a sel jsem do servisu tam zdelil ze pokud nemam pod autem flek od servo oleje ze si s tim nemam delat hlavu ze to jeste rok vydrží ale pokud se ten oleje pod autem obevi znamena to že mi propouští servo a ze se mam pripravit na cca 8.tisic za repasovane.Tak bych potreboval poradit jedu pŕiští tyden na dovolenou cca 1500km tam a zpet.Tak nevim jestli se mam neceho obavat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 (editace) .......... podle me,..... blbe odvedena prace odflakly to a je to tim padem i videt,... jeste k tomu kdyz to mas novy a zdeformovany ...... pokud teda na to nehrabaly spinavejma packama a pak to prasata ani neutrely,.... kazdopadne ja bych jim to tam odvezl nazpet at ti ty zebra srovnaji tak jak to ma bejt a otrouti to,... kdyz to po sobe neumeji otrit nicmene, pokud ti nic netece nikde pod autem tak asi v cajku,... ale stejne bych jim to tam odvezl jinak pokud by ti odeslo servo, tak bez neho jet normalne muzes,... akorad si priprav trochu ruce P.S. zkus nahodit nejaky fotky jak vypadaji ty manzety a kde ti to sakne nebo je od oleje Editováno: 8. Červen 2013, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romi1974 Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 Jo diky na to jsem se prave ptal v servisu jestli to nebyla fušeracka prace a oni mi rekli ze jsem chtel vymenit jen manžety a to jestli tece servo olej ze jsem jim nerekl ze pokud propouští servo olej tak to tu manžetu oslabne a potom ze ta manžeta je mastna a ze kdyby mi tekl servo olej tak ze mam sledovat stav oleje v nadržce ale ten pristup u 1.4 je katastrofa tak uvidime koupim litr servo oleje a vydam se na dovolenou jeste jsem se chtel zeptat jakou barvu serva oleje mam dat.Nabizeli mi 3...Zeleny,červeny,žluty tak nevim.Ale presto diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romi1974 Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 Jo jeste mi rekl ze kdyz mi vytece olej a ja to nezjistim ze odpalim servo a to už by byla draha zalezitost,ta manzet je mastna a zdeformovana jen na leve strane(starna řidiče.potom dam nejake fot aby si videl dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romi1974 Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 Jo diky na to jsem se prave ptal v servisu jestli to nebyla fušeracka prace a oni mi rekli ze jsem chtel vymenit jen manžety a to jestli tece servo olej ze jsem jim nerekl ze pokud propouští servo olej tak to tu manžetu oslabne a potom ze ta manžeta je mastna a ze kdyby mi tekl servo olej tak ze mam sledovat stav oleje v nadržce ale ten pristup u 1.4 je katastrofa tak uvidime koupim litr servo oleje a vydam se na dovolenou jeste jsem se chtel zeptat jakou barvu serva oleje mam dat.Nabizeli mi 3...Zeleny,červeny,žluty tak nevim.Ale presto diky za radu A ma na palubovy desce nejakou kontrolku stava serva oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 nemá,to už by sme chceli veľa ... a treba editovať svoje príspevky,nie ich sem vkladať zasebou každé 2 min nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 nejspis asi budes mit barvu zelenou,... ale chce to zjistit sam nevim kazdopadne servo neodpalis,... pokud dojde olej servo se vypne a budes muset makat jako RAMBO ..... ze by bezelo servo furt toho se neboj,.... nezijeme za krale klacka a nejake cidla tam byt musi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 lidi nepište nesmysly a nepleťte si pojmy servo čerpadlo - řízení a hřeben - převodku řízení....pokud odejde čerpadlo, nejde posilovač zpravidla ihned (většinou je to vyhnilý u štekru), pokud odejde hřeben - odchází pozvolna (někdy během několika dnů, někdy měsíců) a na svědomí to má KO gufera - zapouzdření hřebenu (často tím, že je trhlá, nebo netěsná manžeta, pod ní se dostane voda - vlhkost a gufero vyrezne), poté propouští servo kapalinu a je jen otázkou času, kdy se odporoučí celé....viděl jsem hřeben, který prosakoval téměř rok a půl a majitel jen doléval občas servo kapalinu a jezdil, u mne během několika dnů začala kapalina utíkat rychleji a zároveň se v tyčce řízení objevila vůle a jízda s autem byla téměř nemožná (přesto že servo fungovalo na 100%) - tedy na ten hřeben bacha, umí "překvapit" romi: v tom servisu nemuseli práci odfláknout, záleží o co jsi je požádal, pokud o výměnu manžet a hřeben prosakuje, není divu že manžety jsou orosené a poblité od oleje - nemusí to tedy být "špinavýma prackama"...pokud deformací myslíš "zamáčknutí" žeber, bez poškození manžety, může se to stát i při provozu....spíš mi nejde do hlavy, že při předávání vozu tě technik neupozornil, že hřeben je ve špatném stavu ? jinak olej do serva je u Fabky vždy zelený OEM: G00 200 0 ....doporučuju originál: http://www.cc-autodily.cz/olej-servorizeni-1-lit PS: do repasovaného řízení bych nešel, nic moc nevydrží......osobně jsem šel do nového origo dílu (komplet včetně tyček a čepů řízení) za tuším 7.800,-Kč, nebo pokud máš novější ročník vozu, není od věci použité (do cca 3000,-Kč) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romi1974 Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 Diky moc neslo mi jen do hlavy ze manžeta byla mastan po 3.tydeni vymene to mas pravdu nic mi nerekli jen to vymenily ja jsem zaplatil a bylo to ted je otzka proc je manzeta i oslabena od spodu ja tomu sm nerozumim dnes jsem kokl na olej v servu tak byl na ty spodni rzsce co je na vycku mylim si ze to je aspon mnerka premyslym jestli si nemam dat tu manzetu v jinym servisu vyymenit jedu v patek na dovolenou a nerad bych aby mne auto nechalo nekde na dalnici sam jsem stoho hotovej co to muze byt.Ale presto moc dik za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 11. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 ono i nove od skodovky je repasovane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Červen 2013 Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 len diel,ktorý má na konci obj.čísla index X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
namorek Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 chtěl bych se zeptat, jak se vyjme konektorr senzoru natočení úhlu volantu, na kterej se dá dostat levou mlhovkou. Ještě mám jeden poznatek, když jsem tím otvorem pro mlhovku prostrčil ruku a dotknul se černýho plastu, který je kolem tý nádržky serva, tak se ten plast začal drolit jako papír. Je to normální? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 Ano to sa bežne časom rozpadava. Ten konektor si nacvič niekbe na motore ako to ide. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.